Super product

Vloer van berging bewerkt met EP-3900. Super strak en mooi resultaat. Makkelijk te verwerken. Enorm blij mee. Ik beveel dit product zeker aan. Prima prijs kwaliteit verhouding.

Maken waar wat je besteld.

Het bestellen van het product ging gemakkelijk, de kleur was exact als aangegeven op de site. De levering verliep zoals beloofd. Het materiaal werkt uitstekend. Ik kan de Epoxywinkel bij iedereen aanbevelen.

Product hard niet uit

Na alles volgens de gebruiksaanwijzing te hebben uitgevoerd, is vloer nog steeds niet hard. Ook de opmerking van de klantenservice, met dan moet de vloer er maar weer uit, is beneden peil.

Kwaliteit Epoxy matig

Ik heb een Remmers vloer liggen en kreeg als alternatief de epoxyvloer van het eigen merk aangeboden. De vloer is echter minder vol, zat en dik. Het ziet er ook dunnig uit. Jammer, moest wel hetzelfde betalen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Goedendag Arnoud, Ik ben even in je bestelling gedoken, om te kijken wat er is gebeurd. Helaas is epoxy één van de grondstoffen waar een huidig tekort aan is. Om te voorkomen dat je 10 weken zou moeten wachten op je epoxy van Remmers, hebben wij als oplossing ons eigen merk epoxy geleverd. Dit vanuit service-oogpunt, ondanks dat ons eigen merk epoxy hoger is geprijsd. De twee (watergedragen) producten kunnen anders in verwerking zijn, maar bieden hetzelfde resultaat. We hopen je met deze info te verduidelijken waarom we bepaalde keuzes hebben gemaakt. Met vriendelijke groet, Andrea

Prima epoxy

Goed product en vlotte levering

helemaal klote

wel besteld ,niks ontvangen

Snel te gebruiken en ook zeer snel drogend

goede kwaliteit.

Producten keurig netjes geleverd. Gebruik het aanbevolen gereedschap en LEES DE GEBRUIKSAANWIJZING. Niet dat het aanbrengen moeilijk is.

Goede service, fantastische parketlijm gekocht

Bij Epoxywinkel Pallmann P9 2 componenten parketlijm en lak gekocht. Goede website, levering was goed. Het eindresultaat is boven verwachting. Top !!

Goede webshop, Goed product

Duidelijke instructies en beschrijving op de site. Spullen goed geleverd en van kwaliteit. Eindresultaat zeer tevreden. Enig puntje van kritiek: ik had gelukkig meer coating besteld dan ik nodig had volgens de site en had dit ook nodig. Dus aan te raden ruim te rekenen voor nodige hoeveelheid.

Punctueel en zorgvuldig

Goed advies, voor de verandering een webwinkel die normaal telefonisch bereikbaar is. Een verademing!

Goeden producten

Al een paar keer besteld. Mijn advies is dat je een veel tijd moet besteden aan de voorbereiding als je een grote vloer wil doen. Dit advies kreeg ik ook. De voorbereiding is meer dan het halve werk. Ik heb de primer gebruikt en die is absoluut onmisbaar.

Een goed bedrijf ik had een vraag en werd netjes te woord gestaan door de telefoon . Dat is erg netjes

Mooie vloer geworden

Verwerking en eerste indruk na finish zijn erg goed. Blij met eindresultaat. Alleen verpakking was slecht: te grote doos waarin de blikken los door elkaar vlogen: deuken overal! Maar geen lekkage, dus onvoldoende voor een klacht;-). Verder evengoed aanbevolen....

Antwort des Geschäftsinhabers

Hoi Rik, Goed om te horen dat jouw project goed gelukt is! Onze collega's vinden het altijd leuk als je jou resultaat met ons deelt! En natuurlijk ook bedankt voor je feedback! Wij zullen het magazijn er op aanspreken dat ze wat meer vulmateriaal mogen gebruiken ;) Met vriendelijke Groet, Swen Team Epoxywinkel.nl

Scherpe prijs

Leuke producten

Ik heb zeer onlangs een verbouwing voltooid, de eerste keer dat ik vloerverf op epoxybasis heb gebruikt. Ik heb alles via Epoxywinkel gekocht en vond de verf van uitstekende kwaliteit (zowel de epoxy vloerverf als de muurverf voor de garage).

Mooie ervaring met mooie vloer als resultaat!

Voor garage met betonnen vloer een primer aangebracht en daarna 2 coating lagen. Het is zo makkelijk als op de filmpjes is te zien.

product goed, service zeer slecht

ik heb vaker via deze webshop besteld, en nu had ik een extra blik epoxy nodig, smorgens gelijk om 9 uur gebeld, na tien minuten wachten aan de lijn (90 cent per minuut) iemand gesproken die alleen maar mij kon verwijzen om per email te reageren. dit ook gelijk gedaan. 3 uur later gelijk weer gebeld weer tien minuten wachten aan de lijn(90 cent per minuut) zelfde jonge man aan de lijn en nogmaals mijn vraag zou ik er zelf om kunnen komen want ik heb het product heel snel nodig. weer zelfde antwoord u kunt een email sturen! conclusie na twee keer bellen en twee keer een email: ik ben niets wijzer en 18 euro kwijt voor de bel kosten. als dit jullie klantenservice is dan hebben jullie als webshop nog wel een inhaal slag te maken anno 2021.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Don, We vinden het spijtig te horen dat je ervaring met Epoxywinkel niet positief is. Ik kan me voorstellen dat dit een frustrerend verloop is geweest. Bij iedere bestelling sturen we dan ook het gratis telefoonnummer toe (per mail), om dit soort situaties te voorkomen. Onze specialist was op de dag zelf niet aanwezig. Ter compensatie hebben we daarom €30 aan telefoonkosten vergoed. We vinden het jammer te horen dat dit je mening over onze shop niet heeft veranderd. Met vriendelijke groet, Andrea

Prima kwaliteit, service en advies!

Vloercoatingpakket besteld. Helaas zat er geen component B bij de verzending. Kan gebeuren en het werd snel opgelost. Ik kon mijn klus op de geplande tijd realiseren. Prima kwaliteit epoxy, verwerken was gemakkelijk. Wel even een race tegen de klok maar met tweeën was het prima te doen!

Fijne producten!

En goede ondersteunde filmpjes waardoor iedereen hiermee kan werken.

Fijne service en goede kwaliteit

We hebben de garagevloer en het balkon behandeld met epoxy. Mooi resultaat! Het enige minpuntje vond ik de kwasten die werden meegeleverd, lieten erg veel haren los die we de hele tijd uit de epoxy moesten halen, daardoor op het balkon nu 3 haren vast aan de epoxy omdat we het daar niet op tijd gezien hebben om de haren weg te halen. Verder qua service en kwaliteit zeker aan te bevelen.

Snelle en goede service

Snelle en goede service, goede communicatie met na levering.

Prima product , makkelijk te verwerken

Ook met geen ervaring prima vloertje kunnen gieten

Zeer snelle levering. Product zoals getoond.

De eerste bestelling liet lang op zich wachten.

Volgende week zal de epoxy afwerkplamuur verwerkt gaan worden.

Über Epoxywinkel

Epoxywinkel is al ruim 10 jaar dé specialist op het gebied van epoxy, gietvloeren, coatingvloeren en vloercoatings. In 2008 startten we onze fabriek te Apeldoorn. Van hieruit ontwikkelden we epoxy en polyurethaan voor diverse professionals, die voornamelijk gietvloeren aanbrachten in de industrie. Over de jaren heen vond er een verschuivings plaats, waarbij gietvloeren aan populariteit vonden in de woonkamers van particulieren. Al snel bleek dat er ook vraag vanuit de doe-het-zelver was. Hier anticipeerden we op door Epoxywinkel op te richten. In onze webshop vind je alles om zelf je nieuwe vloer te leggen. Via onze handige instructievideo’s leggen we uit hoe je het gehele proces zelf kunt uitvoeren. En kom je er toch niet uit, dan zijn we je natuurlijk graag van dienst!

Kiyoh Bewertungen