Geweldig middel voor impregneren

Ik kern het product van Remmers voor impregneren al jaren als eigenaar van Isolatie.com BV . Mijn firma impregneert al jaren met Remmers imopregneer omdat wij graag het beste middel gebruiken wat er in de markt is. Makkelijk aan te brengen en het huis , gebouw blijft 15 jaar waterdicht waar het aangebracht is. Top materiaal. groeten Wim Vissers Gemert.

Leuk spul

Je kan er echt leuke dingen mee doen en maken Je creativiteit een beetje gebruiken Ik zou wel een foto willen sturen bij dit bericht want ik ben er trots op.

Heel tevreden

Eerst heb ik een verkeerde product gekregen. Heb een mail gestuurd en dezelfde dag was de goede product op weg. Zeer snelle reactie en zeer goede product (Polytrol).

Super Ware ,Schnelle Lieferung

Alles Top

Product zoals bij mij al bekend: "Goed"

Levering: Tracking via bezorgbedrijf onder niveau, product bij bezorger eerst niet bekend, dan wel bezorgtijd, twee dagen later bezorgt. Dit ligt niet aan "Epoxywinkel" maar aan bezorgbedrijf "PostNL"

Sehr gutes Material

Sehr gutes Material, leider geht die Anleitung über den QR Code nicht - das wäre sicherlich hilfreich gewesen.

goede producten en prijs, snelle reactie, weinig informatie

Goed product voor een goede prijs. Kreeg het pakket de dag erna thuis. Ik kon weinig informatie over mijn epoxy vinden op de website (bijvoorbeeld hardheid na uitharden en welke stoffen of toevoegingen er in zaten) en de klantenservice wist er ook niks over te zeggen. Ze reageerden wel snel.

Eenvoudig en super resultaat

Kleine oppervlakte, keukenvloer 18m2. Op egaline ondergrond. Flow Résiliation Eco waterdragend kleur mosgrijs, ik heb ook de pri.er gebruikt . Heel eenvoudig in gebruik, goede handleidingen, geurloos en perfecte verwerkingstijd. Kleur zoals gewenst! Ik beveel dit product absoluut aan.

Prima lijm

De epoxylijm is prettig te doseren. Het lijkt wat zachter/flexibeler vergeleken met andere lijmen die ik heb gebruikt, droogte wel goed op en geeft een goede hechting.

ok

ok

Betrug

Die Firma liefert nicht und ist im Internet inzwischen leider wohl dafür bekannt. Ich habe glücklicherweise mit Paypal bestellt und der Verkäufer versuchte noch, dass ich den Falll schließe, da er sonst angeblich nicht zurücküberweisen könne. Bloss die Finger von diesem Verkäufer lassen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Zeer goed product. Charfixx 12mm+pin

Zeer goed product, Chairfixx 12mm+pin. Snelle levering. Je hebt wel behoorlijk wat kracht nodig om de Charfixx op het frame te klikken, ik heb ook de pin gaatjes in het frame moeten vergroten naar 6,5mm. Met een accuschroefboormachine een koud kunstje. Een perfecte oplossing voor onze Belgische blauwsteen, stoelen schuiven geruisloos en bovenal geen krassen meer. Nu nog zien hoelang de levensduur is. Groeten Dieter.

Prima bezorging en ontvangen wat besteld

Geen bijzonderheden

Vrij snel geleverd en goed gepakt, aleen de plakband fout geplakt.

De lijm was goed verpakt, alleen de plakband op welke stonden pijlen getekend die naar boven toonden, waaren fout geplakt, dus de lijm was altijd op zijn zijkant terwijl hij recht moest staan. Die pijlen bedoel ik= _î_î_ . In 1 van de 3 lijm emmers was een zakje plakkerig, maar de lijm was goed. Voor de rest was het ok, aan te raden.

mooi eindresultaat, maar trage levering.

contact is traag, voor onze bakkerij meerdere bestellingen nodig, en bestellen het in 3 delen maar moet nog antwoord krijgen op het eerste mailtje.. verder meer dan een week levertijd, dat nekte ons in de eerste planning, zou vrijdags binnen komen, maar is dinsdagmiddag geworden..

Reeds meegemaakt,pakje niet ontvangen door diefstal?

Tijdig geleverd,maar door post zomaar voor de deur geplaatst zonder handtekening of afleveren aan gebuur.

Top spul om mee te werken. Vloeide goed, geen belletjes, snel droog. En een prachtige glans!

Ik heb met de 'FLOW RESIN Universele epoxy giethars snel' een tafelblad bewerkt. Nooit eerder gedaan, maar viel me reuze mee. Blad goed geschuurd en afgenomen met aceton. De beide componenten ook heel goed en langzaam geroerd. Ik had daarna ook niet of nauwelijks luchtbelletjes. Anders doet een verfafbrander wonderen. Tussentijds ook licht opgeschuurd. En daarna nog twee lagen gedaan. 3 kilo was precies genoeg voor drie lagen op een tafel van 1 x 2 meter. En glimmen dat-ie doet. Spiegelglad. Heel bijzonder.

Erg goed

Snelle levering zoals besteld

Supergoed

Een epoxy vloercoating 'gewoon' in de winkel kopen is best lastig. Althans; ik heb geen plek kunnen vinden. Praxis, Karwei (3 jaar over datum) hebben geen goed spul, en ook Stiho heeft het niet. Het jammere van online bestellen is dat als je niet exact weet hoeveel je nodig hebt, je niet even naar de winkel kunt rijden om nog een extra blik op de halen. Bestellen via de website duurt namelijk een paar dagen en na 24 uur wil je toch de volgende laag aanbrengen. Maar wat ze leveren is topspul en ook de website is zeer overzichtelijk. Enige wat ik mis op de website is een goede beschrijving hoe je je materiaal kunt reinigen na bijv een primer (kan gewoon met water afspoelen) en of je bij het gebruik van 3 blikken (45 m2) steeds weer een nieuwe emmer nodig hebt of dat dat in dezelfde emmer kan. (Mijn ervaring: dat kan in dezelfde). Dat soort kleine tips die zich focussen op gebruik van meer dan 1 blik. Maar verder prima!!

Alles gut

Alles gut

Perfect afgehandeld

Perfect afgehandeld. Snelle levering en prijs kwaliteit zeker aan te raden. Ga als messenmaker zeker nog bestellen. Top service.

snelle levering en goed contact

het bestelde werd snel geleverd en toen hier nog vragen over waren, kreeg ik direct antwoord. kwaliteit spullen ook prima.

Keurig geleverd

We hebben de kleurenwaaier besteld. Wat een keuze. Zeker een aanrader.

Heel tevreden, snel service

Ik woon uit België en zocht een product voor mijn vloer en kwam uit bij expoxywinkel, besteld paar dagen der na thuis geleverd, het product zelf is makkelijk op de vloer te smeren.

top

mooi resultaat, ben erg tevreden.

Über Epoxywinkel

Epoxywinkel is al ruim 10 jaar dé specialist op het gebied van epoxy, gietvloeren, coatingvloeren en vloercoatings. In 2008 startten we onze fabriek te Apeldoorn. Van hieruit ontwikkelden we epoxy en polyurethaan voor diverse professionals, die voornamelijk gietvloeren aanbrachten in de industrie. Over de jaren heen vond er een verschuivings plaats, waarbij gietvloeren aan populariteit vonden in de woonkamers van particulieren. Al snel bleek dat er ook vraag vanuit de doe-het-zelver was. Hier anticipeerden we op door Epoxywinkel op te richten. In onze webshop vind je alles om zelf je nieuwe vloer te leggen. Via onze handige instructievideo’s leggen we uit hoe je het gehele proces zelf kunt uitvoeren. En kom je er toch niet uit, dan zijn we je natuurlijk graag van dienst!

Kiyoh Bewertungen