gute Produkte

Hallo, die Produkte sind echt gut. Einziges Manko, es gibt keine Anwendungsbeschreibung beim bestellten Produkt dabei. Dies muss alles über das Online-Portal bzw. e-Mail erfragt werden. Versand dauert doch etwas länger nach Deutschland (Lieferzeit: ca. 2 Wochen). Abgesehen von den 2 Punkten, ist sonst alles sehr gut.

Snelle service van topmateriaal

Perfecte service

vlotte levering

De levering van de producten (pakket) verloopt vlot. Ik heb de producten besteld omdat ik kalkvlekken op mijn vloer heb wegens veel weg en weer geloop van patiënten met dus vaak natte schoenen. Helaas gaan de vlekken niet weg maar ik gebruik nu wel de producten wekelijks voor algemeen onderhoud en tevreden.

goede naverkoop support en begeleiding

De levertijd was heel kort, goede klantenservice en veek informatie in de handleiding en YouTube videos.

Onvolledige levering

Mijn bestelling bestond uit Flakes (2 kleuren) en een gereedschapspakket. De dag na bestellen kreeg ik een mail dat de kleur niet goed doorgekomen was dus gemaild dat het om rood ging. Vervolgens kwam er 1 doos aan met alleen flakes, 4 dagen na bestellen. Het gereedschap is überhaupt nooit verstuurd. Bij het openen van de doos bleek hier maar 1 kleur in te zitten ipv 2 en de rode flakes dus te ontbreken. Hierdoor is mijn vloer nu ingestrooid met 1 kleur ipv 2 omdat er geen tijd was te wachten op een nieuw pakket. Bij contact met de klantenservice sta je eerst 10 minuten in de wacht om vervolgens weggedrukt te worden. Enige goede nieuws: het geld is teruggeboekt.

Très bon produit

Très bon service

Top producten tegen een eerlijke prijs

Als klusser met twee linkerhanden de hout/epoxy vulling van Wilson gekocht en eerst de vloeibare versie toegepast om gaten in houtwerk te "sealen". Vervolgens de kneedbare versie toegepast, opgeschuurd en terug geschilderd. Het resultaat mag gezien worden. Mocht het nog meer "vormbaar" kunnen zijn om de vorm van de het houtwerk terug te kunnen aannemen zou het perfect zijn. Nu neemt het een beetje de vorm aan van een abstract kunstwerk, maar dicht is dicht voor hopelijk een aantal jaren. Het bestellen, vervoeren via Epoxywinkel ging perfect. Niks dan lof!

Epoxywinkel is de beste!

Werkt erg lekker met de materialen die je bij epoxywinkel besteld

Product werd op tijd geleverd.

Jammer dat er geen handleiding bij zat. Ook was niet aangeven dat bij warm weer,30+°c, de verwerk tijd erg kort is. Na 15 min merkte ik al dat het niet meer goed vloeide. De vloer is dus niet geworden wat ik er van verwachtte. Maar voor de garage volstaat het. Piet B

Heel goede “na” service!

Ik had een probleem met het opbrengen van een epoxylak. Via de mail werd er alles aan gedaan om mij uit de problemen te helpen.

Pakket samenstelling voor DIY is perfect

De samenstelling van artikelen en benodigdheden voor zelf leggen van epoxy vloer was uitstekend verzorgd. De bijgeleverde instructies waren duidelijk en samen de online filmpjes heb ik een fantastische vloer kunnen realiseren.

Ruime keuze, ideaal met pakketten

Ruime keuze in soorten coating. Ook qua kleur is alles mogelijk. Misschien zelfs teveel. Zakelijk contact is waardeloos. Niet te bereiken, en op het contactformulier wordt ook laat gereageerd helaas. Eerste levering was er vrij vlot. Binnen 3 dagen. Tweede levering heeft meer dan een week op zich moeten wachten. Prijs is goedkoper dan bij concurrenten.

Snelle levering en duidelijke uitleg!

Super tevreden

mooi product en goede service

erg goede uitleg gehad en mooi product

Je besteld een garage vloer voor 20m2 en krijgt materiaal voor de 10m2

Ik hen een garage vloer coating set besteld na overleg met de expert van Epoxywinkel.NL 20m2 zou genoeg zijn voor een vloer van 20m2 . Het ging over een betonnen ondergrond die een beetje bobbelig was . Met de primer laag was na 10m2 het blik al leeg . Blik bijbesteld en was net genoeg . Toen 2e laag gegoten volgens handleiding . Na 5m2 kwam ik al tekort en heb nu 25 materiaal bij besteld . Ik vind dat ik verkeerd ben geadviseerd en ben nu dubbel zoveel geld kwijt .

Mooie producten met goede service

Teeede keer dat ik mijn materiaal voor mijn PU Gietvloer bestel. Wederom zeer goede ervaring met de snelheid, service en materialen

Heel heldere harsen zonder bubble. Super!

Heel heldere harsen zonder bubble. Super!

goede producten, maar de levering is soms een probleem (2 keer voorgehad)

alle producten die ik van hun bestelde voldeden aan mijn verwachtingen.

Ben van begin tot einde goed geholpen.

Goed geholpen nadat ik wat twijfels had over hoe ik het moest aanpakken, ben ook echt een leek op dit gebied. Twijfels werden weggenomen door tips en het juiste advies. Helemaal top! Het resultaat ook! Groet sebastiaan tijsse klasen.

Very good product(s) and communication.

Thanks I am fully satisfied with the quality of your products. Fast shipping ( low cost), nice. Good communication. Intuitive website!!! Dank U

Goede verpakking

Gatenkaas garagevloer

Volgens advies en de handleiding een epoxy vloer aangelegd in mijn garage (inpandig garage). Primair en kleurlagen werden super strak. Met de transparante eind coating ging het mis. Overal plekken waar de epoxy weg trok (vissenogen). Temperatuur in de garage 20 graden (ook in de nacht) en tussen de lagen 24 uur gehouden. Hierover contact gehad met de winkel, en ze hielpen mij goed (daarvoor mijn dank). Blijkbaar had er tussen de laatste kleurlaag met kleurvlokken geschuurd moeten worden. Dit staat niet in de handleiding. Hierdoor kwam er spanning op de vloer en krijg je dus gaten. Advies was opschuren. Hiervoor een apparaat gehuurd gezien het grote oppervlakte. De vissenogen moesten met de hand worden geschuurd. Deze zit op elke cm. Dus van 11 tot 18 op mijn knieën met de hand alles nog een keer op geschuurd. Op kosten van de winkel een nieuwe pot transparant gekregen. Na het schuren de vloer ontvet (met een middel die hiervoor bedoeld is) en een nieuwe laag transparant erover. Helaas weer hetzelfde. Dit alleen bij de witte kleurvlokken. Blijkbaar is dit een andere soort materiaal dan de andere vlokken en reageert slecht op de epoxy. Al om al nu 18 dagen bezig geweest met mijn vloer en laat het nu voor wat het is. (Plek waar mijn spullen gestald staan moet ook weer leeg). Helaas een hoop werk en geld (ben denk rond de 600 euro kwijt voor een vloer van 35m.) En een vloer die er niet uit ziet. Als ik dit had geweten was ik voor een laag beton verf gegaan. Ook mooi, een stuk goedkoper en minder werk.

Reklamtie snel afgehandeld

Levering was goed

Levering was iets later als aangegeven. Maar prima service

Bij vragen, liep de communicatie super!!!

Zelf een epoxy vloer gelegd in de garage "werkhuis". Eerst de oude betonen vloer terug gelegaliseerd. Ook besteld via epoxywinkel. Daarna de 3 laagse epoxyvloer. Bij vragen over de levering konden ze via de computer onmiddellijk zien waar alles zat. Snel geleverd. Alles is goed gelukt! Duidelijke instructie filmpjes! De vloer ziet er zeer mooi uit, hopelijk is gebruiksvriendelijk en gaat hij niet snel stuk.

Über Epoxywinkel

Epoxywinkel is al ruim 10 jaar dé specialist op het gebied van epoxy, gietvloeren, coatingvloeren en vloercoatings. In 2008 startten we onze fabriek te Apeldoorn. Van hieruit ontwikkelden we epoxy en polyurethaan voor diverse professionals, die voornamelijk gietvloeren aanbrachten in de industrie. Over de jaren heen vond er een verschuivings plaats, waarbij gietvloeren aan populariteit vonden in de woonkamers van particulieren. Al snel bleek dat er ook vraag vanuit de doe-het-zelver was. Hier anticipeerden we op door Epoxywinkel op te richten. In onze webshop vind je alles om zelf je nieuwe vloer te leggen. Via onze handige instructievideo’s leggen we uit hoe je het gehele proces zelf kunt uitvoeren. En kom je er toch niet uit, dan zijn we je natuurlijk graag van dienst!

Kiyoh Bewertungen