Reklamtie snel afgehandeld

Levering was goed

Levering was iets later als aangegeven. Maar prima service

Bij vragen, liep de communicatie super!!!

Zelf een epoxy vloer gelegd in de garage "werkhuis". Eerst de oude betonen vloer terug gelegaliseerd. Ook besteld via epoxywinkel. Daarna de 3 laagse epoxyvloer. Bij vragen over de levering konden ze via de computer onmiddellijk zien waar alles zat. Snel geleverd. Alles is goed gelukt! Duidelijke instructie filmpjes! De vloer ziet er zeer mooi uit, hopelijk is gebruiksvriendelijk en gaat hij niet snel stuk.

Waardeloos

Begrens stondniet leverbaar maar toch wordt erniksopgestuurd na een week gebeld blijkt dat één dingetje er niet is en men dan de rest ook maar niet opstuurt.

Fijne epoxy

Zeer fijne epoxy om mee te werken. Meng verhouding is simpel.

Prima product!

Op tijd geleverd, en resultaat zoals omschreven.

Matig

Een van de flessen (deel B) had gelekt in de doos. Daarnaast schenkt de fles zeer vervelend en knoei/lek/mors je al gauw hiermee. Het lekt overal doorheen en blijft eindeloos plakken. Verder prima en je krijgt wat je bestelt, maar ik zou het niet zomaar nog eens kopen. Aanpassing: na deze review werd contact met mij opgenomen en kreeg ik nieuwe toegestuurd. Dat is dan weer positief!

In delen geleverd

Op voorraad maar een paar dagen moeten wachten. Krijg 1 deel. Mail gestuurd, geen sjoege. Gebeld. Was dus niet op voorraad. Ehhh wel toch? Weer paar dagen later gelukkig de rest. Raar bedrijf met slechte communicatie. Is vandaag de dag wel belangrijk.

Goed product, prima service

Bij aankomst van het pakketje bleek niet alles verstuurd te zijn, maar met de klantenservice werd dat snel en netjes opgelost. De epoxy is nog niet droog dus kan nog niks zeggen over het eindresultaat, maar het was makkelijk om ermee te werken en de kleur was prachtig.

Gewoon zoals het hoort.

Toegankelijke site en prompte levering

Goeie kwaliteit

Zelf gegoten wat prima te doen.

Slechte service en misleidende voorraad-en bezorguitingen op de website

Er wordt bij een product gemeld dat het op voorraad is en dat bezorging binnen 2 werkdagen plaats zal vinden. Vanuit Epoxywinkel is er geen berichtgeving over de vertraging in levering en al helemaal geen overleg of dat wenselijk is en ik als klant daarmee akkoord ben of dat liever op zoek ga naar een alternatief. Inmiddels, 6 werkdagen later, nog steeds niks ontvangen of gehoord wanneer het product uiteindelijk wel geleverd gaat worden.

In orde

In orde. Levering zoals verwacht

Geweldig product geweldige levering

top

goede service en advies

Informatie online duidelijk

Online gezocht naar producten voor vloercoating. Daar de juiste informatie gevonden voor een passende bestelling

Graag wil ik Epoxywinkel bedanken voor de correcte afleveringen bij bestellingen van de kneedepoxy

Ik ben nog volop bezig om de mogelijkheden van de kneedepoxy te onderzoeken voor mijn buitenbeelden, voorlopig is dit voor mij een goed bewerkbaar product, hopelijk is het voor mijn buitenbeelden ook een duurzaam product. Vriendelijke groeten Brénine

Prima coating goede kwaliteit

Goede eerste ervaring goed materiaal geleverd en makkelijk om het zelf te doen je kan een goede werk omschrijving downloaden in de toekomst bestel ik hier weer de spullen

Plakt goed

Het handje van een speciaal figuurtje was afgebroken. Terug er aan gezet.

Correcte levering en goed en makkelijk te verwerken

Keukenvloer gegoten makkelijk en vloeit goed uit Mooi eindresultaat

Snelle levering en nette prijzen voor een goed product

Na telefonisch contact gehad te hebben over een aantal verschillende epoxy plamuren heb ik diverse epoxy producten besteld. Deze werden snel geleverd voor een nette prijs. Ik moet de diverse producten nog uitproberen , maar het gevoel zegt dat dit wel goed komt, na de adviezen van epoxywinkel.

Klantvriendelijk en goede service!

Bovenstaande tekst laat niets aan duidelijkheid over.

Easy to mix and use.

I used the epoxy to repair my computer case and it worked just fine. Nice and hard after 24 hours. Will now use it again to repair more stuff.

Ik heb epoxy 2 weken geleden besteld.

Ik kan geen resultaat doorgeven omdat ik mijn product na 2 weken nog niet heb ontvangen.

Goed te verwerken

Snelle levering en goed te verwerken

62 Duivendrechtsekade

Amsterdam 1096AH

Über Epoxywinkel

Epoxywinkel is al ruim 10 jaar dé specialist op het gebied van epoxy, gietvloeren, coatingvloeren en vloercoatings. In 2008 startten we onze fabriek te Apeldoorn. Van hieruit ontwikkelden we epoxy en polyurethaan voor diverse professionals, die voornamelijk gietvloeren aanbrachten in de industrie. Over de jaren heen vond er een verschuivings plaats, waarbij gietvloeren aan populariteit vonden in de woonkamers van particulieren. Al snel bleek dat er ook vraag vanuit de doe-het-zelver was. Hier anticipeerden we op door Epoxywinkel op te richten. In onze webshop vind je alles om zelf je nieuwe vloer te leggen. Via onze handige instructievideo’s leggen we uit hoe je het gehele proces zelf kunt uitvoeren. En kom je er toch niet uit, dan zijn we je natuurlijk graag van dienst!

Kiyoh Bewertungen