Een aanrader voor familie/vrienden met 12 personen

Wij hebben een fantastische week gehad met onze kinderen en kleinkinderen (12 pers.) voor het vieren van onze 50 jarige bruiloft. Authentiek groot Portugees (oude boerderij)huis, kompleet ingericht , ruimte voor iedereen en een heerlijk zwembad erbij. Wij hebben genoten en Portugal villa’s heeft waargemaakt wat ze beloofd hebben.

Fijn en snel contact

Tom reageert snel en helpt direct, heel fijn om zo je vakantie te boeken en contact te hebben tijdens het verblijf wanneer nodig.

• Heeft u vaker geboekt bij Portugalvillas Nee

Zeer compleet uitgeruste villa op fantastische locatie

We hebben genoten van onze week in Casa Ladeira. Het huis is van alle gemakken voorzien en leuk ingericht. We genoten van de vele zitjes op de balkons en in de tuin. Voor elk moment op de dag een aangename plek. Prima uitvalsbasis voor restaurants, strand en uitstapjes

• Heeft u vaker geboekt bij Portugalvillas Ja

Fantastisch huis en fijne service

Het contact met Tom van Portugal Villas verliep perfect. Hij beantwoordde alle vragen en wij konden met een gerust hart op vakantie gaan. De villa was zelfs beter dan we hadden verwacht met een fantastisch service. We raden het aan iedereen aan en hij staat hoog op ons lijstje om nog eens terug te komen!

Dank voor je leuke review :-) Tot snel in Portugal

Tolle Architektur der Villa, jedoch einige technische Defizite - we still enjoyed it there

Wir hatten eine gute Unterstützung der Hausmaid. Kleine Probleme mit Wasser und Abfluss und Fußbodenheizung waren da. Sonst liebten wir die besondere Architektur und Lage der Villa . LG

• Ja

Thank you for your review, we have updated the search function of the website. :-) See you next time.

fantastisch!

Last minute op zoek naar een huis in de Algarve en via Tom een pareltje gevonden. Goede snelle service!

• Heeft u vaker geboekt bij Portugalvillas Nee

Contacten met Portugal Villa's zijn altijd plezierig. Vragen worden snel beantwoord. Het aanbod is ruim. Een aantal keren geboekt en nooit teleurgesteld.

• Heeft u vaker geboekt bij Portugalvillas Ja

prima service voor mooie villa's. Snelle reactie en correct !

De website geeft een mooi overzicht van de mogelijkheden en in het telefonische goede contact de details besproken. Tom en zijn team hebben het goed voor elkaar !

• Heeft u vaker geboekt bij Portugalvillas Nee

Dag Hans, Dank voor je review! Wellicht tot een volgende keer.

heel fijn huis op een mooie locatie!

Wat een feest om in Quinta Olive te mogen verblijven. Op de foto's zag het er goed uit, maar in het echt nog mooier. Een prachtig huis met een heerlijk weids uitzicht en een prachtig groot zwembad. Bij aankomst stond er een flesje water en wijn voor ons klaar. Het huis heeft 3 mooie slaapkamers (met airco) en voorzien van ideale raamluiken, 2 badkamers en een ruime keuken. Heel fijn dat de keuken is voorzien van de nodige kookbenodigdheden zoals diverse kruiden/olie etc. Villa Quinta Olive kan ik iedereen aanraden. tips: fijn strand Vilamoura en restaurant Donkey's Boliqueime. augustus 2023

Erg fijn contact!

Dik voor elkaar met dit bedrijf, fijn (snel) contact en alles goed geregeld!

Top service!

We hebben een top week gehad! Bedankt Portugal Villas!

geweldig hus!!

super knus huis, tof ingericht, je voelt je gelijk helemaal thuis! top ligging tussen Carvoero en Ferragudo. een dikke 10

Fantastische service

Wij zochten last minute naar een fijne plek in Portugal en Tom nam alle tijd om ons hierin te adviseren! Alles werd goed geregeld en ook bij aankomst werden we goed ontvangen en stond er dag en nacht iemand klaar indien dat nodig mocht zijn!

Absolute aanrader!

We hebben een geweldige vakantie gehad in Casa Oliveira. Mooie villa, ruime kamers, prachtig uitzicht en een groot zwembad! De service van Tom zowel als van ons contactpersoon ter plekke was top! We kregen steeds een heel snelle en vriendelijke reactie. Voor ons was het een zorgeloos verblijf. Obrigado!

Dag Denis, Dank voor je review :-) Wellicht tot 2024,

Service, top vakantie en prachtige villa’s

Tom, Bedankt voor je altijd vriendelijke hulp, je snelle reacties op vragen vanuit ons en de deskundigheid en liefde voor je vak. Wij hebben mogen verblijven in 2 enorm mooie stads villa’s. Casa bon ton overtrof alle verwachtingen, wij en de kinderen hebben zo intens genoten in dit huis. Casa da Lila, wat een uitzicht.. adembenemend. We zitten alweer op de site om onze volgende vakantie uit te zoeken☺️☀️ Wij raden dus iedereen de service van Tom aan, je vind deze gastvrijheid niet snel meer tegenwoordig!

• Heeft u vaker geboekt bij Portugalvillas Ja

Hi Eva, Dankjewel voor je mooie woorden!

Het was top!

• Heeft u vaker geboekt bij Portugalvillas Nee

Een droomhuis op een droomlocatie

Wij hebben een week mogen genieten in de prachtige villa in Silves die ook nog eens gevestigd is op een droom locatie. Een hartelijk ontvangst met zelfs al een paar lekkere hapjes in de koelkast. Verder is het huis echt van alle gemakken voorzien en ook de tuin met zwembad en jacuzzi waren helemaal top. Kortom zeker een hele grote aanrader!

Wat een heerlijke locatie

Wij waren al een aantal keer in Silves geweest maar deze locatie overtrof onze verwachtingen. Wat een prachtig uitzicht en heerlijke tuin. Het huis is van alle gemakken voorzien en alles is in perfecte staat. Het ontvangst van Jet was geweldig en onze vragen werden snel beantwoord. De rust bij het huis met Silves om de hoek maakt dit een topplek

• Heeft u vaker geboekt bij Portugalvillas Ja

Fijn verblijf gehad in een schitterende villa

Afgelopen mei was het voor mij de tweede keer dat ik bij Portugal Villas een huis had gehuurd. Een goed bedrijf met persoonlijk advies en fijne communicatie. Bij aankomst kom je ook nog eens in een prachtige villa terecht. Het huis waar ik in verbleef voor een week was van alle gemakken voorzien en je ziet dat het met liefde is gebouwd en ingericht. Het gaf een huiselijke sfeer en daardoor durfde ik voor de eerste keer in mijn leven in mijn eentje op vakantie! Dat wil dus al wat zeggen ;-) Kortom: top verblijf gehad en ik ga zeker nog eens een huis reserveren bij Portugal Villas.

Super super top!

Wij zijn met 7 volwassenen en 4 kids een week in de Quinta Barbara villa geweest. Super mooie en schone villa met een enorme tuin er omheen. Voetballen, tafeltennis en jeu-de-boules en een verwarmd zwembad… wat hebben we genoten alles wat je nodig hebt is in de villa aanwezig. Met Claudia die met je meedenkt kan je afspraken maken om het zo fijn mogelijk te maken. Vroege vlucht dan kan je de bagage vast droppen wij hadden tevens een late terugvlucht we konden langer in de villa blijven omdat er na ons niet meteen nieuwe gasten kwamen echt top !! Goede betrouwbare organisatie waarbij je echt waar krijgt voor je geld!! Was echt super en voor herhaling vatbaar.

Einfach Hervorragend

Tom hat in allem spontan und sofort reagiert. Das anfängliche Problem was wir hatten wurde von Tom sofort und ohne lange zu diskutieren bravourös behoben. Die Villen die Tom anbietet sind wunderschön und wirklich mit Geschmack ausgesucht. Ich kann Portugal Villas weiter empfehlen. Wir planen schon den nächsten Aufenthalt in Portugal, das Ferienhaus werden wir wieder auf jeden über Tom buchen.

• Ja

4e keer via Portugal Villas en opnieuw weer van een heerlijke onbezorgde vakantie genoten

Mooi huis (Casa Estrellas) op rustig kleinschalig park.

Uitmuntend

We hadden een huis in carvoeiro gehuurd bij Tom. Precies zoals Tom aangaf dat het zou zijn was het ook. Het was in werkelijkheid nog mooier als op de foto's. Tom heeft er zeker een klant bij.

Very Nice House ans Top Service. We will Come back. Trui & Alexander

• Heeft u vaker geboekt bij Portugalvillas Ja

Prachtige villa, fijn contact, top geregeld.

Prachtig aanbod bijzondere huizen. Mooie duidelijke site, goeie foto’s. Huis overtrof de verwachtingen. Contact met Portugal villa’s was gemakkelijk per whatsapp, goeie tips. Zeer vriendelijk ontvangen. Topverblijf in echt bijzonder design huis.

Weerdjeslaan 51 7006BB Doetinchem

Over Portugal Villas

There are those houses that make your heart beat faster. Why rent through Portugal Villas? The big difference between Portugal Villas and other rental agencies is the fact that we also rent out three villas privately and therefore know better than anyone what requirements and wishes your ideal holiday accommodation must meet. We not only set the highest standards for our own villas, but also for the other holiday homes that we offer for rent through this site. We therefore dare to say with confidence that everyone who rents a villa through us will have an unforgettable holiday. An affordable holiday with a rich feeling! See you in Portugal, Tom Temmink