wordt prima geholpen

gerichte vragen om het beoogde resultaat te bereiken

• Uw bedrijfsnaam Ameco BV

super snelle en correcte leveringen

• Uw Mastermate vestiging Arnhem
  • Uw bedrijfsnaam constructiebedrijf arnhem

Geen communicatie

Een sleutel bijmaken duurt geen 5 dagen geen 5 weken maar 5 maanden. Het is maar afwachten of ze het kunnen maken en communiceren er niet over. Je moet er zelf achteraan blijven gaan. En als je vraagt even terug te bellen of ze wel of niet kunnen leveren doen ze dat niet omdat het ‘teveel moeite kost’. Waardeloze service. Totaal geen inzicht.

• Uw bedrijfsnaam N.v.t.

Prima service, alleen soms niet genoeg voorraad in DC

• Uw bedrijfsnaam Timmer-onderhoudsbedrijf van Dort bv

Blij met Matermate

Voldoende voorraden en snelle leveringen

• Uw Mastermate vestiging Hillegom
  • Uw bedrijfsnaam De Groot en Hoogendam B.V.

zeer tevreden

klantvriendelijk plus altijd meedenkend

• Uw Mastermate vestiging Dokkum
  • Uw bedrijfsnaam pranger rosier

Goede service en kwaliteit

Vandaag besteld is zo goed als altijd morgen in huis. Echte vak mensen!

• Uw Mastermate vestiging Deventer
  • Uw bedrijfsnaam Bouwbedrijf Hoogeslag bv

Enige tip. Als er spullen niet zijn even laten weten dat het er niet is.

• Uw bedrijfsnaam Van wijnen

Fantastische service

Een woord! Fantastisch

• Uw bedrijfsnaam N.v.t.

Organisatie die machtsmisbruik pleegt als je een klacht over ze hebt.

Deel 1 // Goedemorgen, Ik heb zojuist gesproken met medewerker van debiteurenbeheer. Ik heb aangegeven dat mijn bedrijfsnaam is gewijzigd en dat ik deze aangepast wil hebben in het systeem van Master Mate. Medewerker gaf aan dit wel te kunnen doen telefonisch maar niet wilde doen omdat ik in het verleden door omstandigheden te laat zou hebben betaald, waarvoor nogmaals mijn excuses. Nu moest ik weer, als een soort van strafwerk, een formulier invullen en retour sturen met een uittreksel van KvK. Medewerker vond het nodig om mij alsnog even persoonlijk door het stof te halen en mij nogmaals zeer vermanend met de neus op de feiten te drukken op een zegswijze die mij zeker niet aanstaat, ik ben geen kleuter en wil dan ook zeker als klant zo niet worden behandeld! En ik heb dan ook de vraag gesteld of hij mij überhaupt nog wel als klant wil. Ik ben niet gediend als klant van een dergelijke behandeling door een medewerker van een technische groothandel, ik ben immers klant en die moet je binnen boord houden ongeacht het verleden met de intentie te verbeteren. Ik ga er dan ook vanuit dat Master Mate de nodige gepaste actie zal ondernemen jegens Medewerker. Met vriendelijke groet, Aico Hondman Deel 2 // Geachte heer Hondman, Ik heb de gegevens van klantnummer **aangepast. Na overleg met de vestiging coördinator van onze vestiging in Deventer, meld ik u dat u op naam en rekening nummer **, Meu Mundo Group, goederen kunt afhalen bij Mastermate Brinkman B.V. o.b.v. contante betaling. Ik wens u goede zaken. Met vriendelijke groet, image001 Deel 3 // Geachte heer Hondman, wij blijven bij onze beslissing dat u bij ons kunt kopen o.b.v. contante/pin betaling Met vriendelijke groet, image001

• Uw Mastermate vestiging Deventer
  • Uw bedrijfsnaam Meu Mundo Group

Mindere klanten service

Slechte service en mijn ervaring is. Lang wachten en vervolgens naar buiten lopen zonder iets meer te weten.

• Uw Mastermate vestiging Oirschot
  • Uw bedrijfsnaam N.v.t.

Hallo Koen, nadat we contact hebben gehad over het gebeurde is er een melding gemaakt. De vestiging gaf aan je de volgende dag een offerte te hebben verzonden. Jammer dat dit een vervelende ervaring voor je is geweest.

Altijd word je goed geholpen en snel en professioneel

Ik kom elke week bij mastermate en word altijd zeer goed geholpen. Leuke zaak en gezellige en professionele medewerkers.

• Uw bedrijfsnaam Honing metaal

De persoonlijke service is uitstekend

wij zitten in de evenementen branche waar snelheid en onverwachte zaken vaak voor komen. dan is een belletjes met mijn contactpersoon Rene genoeg om het gevraagde 9 van de 10x op tijd in huis te hebben en indien nodig komt hij het brengen

• Uw bedrijfsnaam Omnisport

Hallo Peter, Bedankt voor de beoordeling en fijn dat je de service zo waardeert!

kennis en assortiment op orde

Snel geleverd, goede service Één groot nadeel: de website/webshop is verschrikkelijk! Wordt steeds trager en er is niets te vinden als je iets zoekt. Als je het zoekveld aan het intikken bent verschijnt er al iets wat je helemaal niet zoekt. de hele tijd is de site aan het zoeken naar de prijzen en zie je van die balletjes draaien. Vreselijk irritant! Draait ook niet met alternatieve browsers, bijvoorbeeld Opera. Als de webshop niet verbetert is dat een serieuze overweging om elders te gaan kijken.

• Uw bedrijfsnaam S&N Houtkonstrukties BV

de webshop is ronduit slecht. het assortiment is goed en de leveringen zijn ook goed

• Vakkennis
  • Uw Mastermate vestiging Delfgauw
  • Uw bedrijfsnaam Weboma

Een trage website maar daar wordt hard aan gewerkt.

Het zoeken naar artikelen op de website gaat traag. Hier wordt aan gewerkt.

• Uw Mastermate vestiging Stellendam
  • Uw bedrijfsnaam JM Services

Goed contact, de op voorraad artikelen vlotte levering.

Als ik wat bestel ,als het op voorraad ligt word dat vlot gelost, als het uit dc moet komen duurt het soms wel een weekje, dat is wel jammer. Wij worden altijd goed geholpen door de mensen in Zwolle op de werkvloer/telefonisch , het makkelijkst vind ik om onze vertenwoordiger te appen zodat ik weer vlot met mijn eigen werk verder kan. Hij pakt dat gelukkig altijd goed op.

• Uw Mastermate vestiging Zwolle
  • Uw bedrijfsnaam van Deuveren

Bedankt voor de review Dirk Jan. We doen ons best alles zo snel mogelijk te leveren.

De app kan nog beter ingericht worden, betere zoekfunctie

verder OKe

• Uw Mastermate vestiging Gemert
  • Uw bedrijfsnaam Geveke

Heeft voor ons de juiste materialen

• Uw Mastermate vestiging Bleiswijk
  • Uw bedrijfsnaam GB Vastgoed

Bedankt voor de mooie beoordeling Wim.

prima samenwerking . Website is langzaam, verdiend wat aandacht.

• Uw Mastermate vestiging Groningen
  • Uw bedrijfsnaam Heijmans

Hallo Patrick, Dankjewel voor de review, we werken hard aan de snelheid van de website.

Zeer goed en prettig contact

Een heel goed en prettig bedrijf

• Uw bedrijfsnaam Timmer-onderhoudsbedrijf van Dort bv, Bouwbedrijf van Dort bv

Bedankt voor de beoordeling. Fijn om te horen dat je ons als goed en prettig ervaart Willem.

Klantgericht

Klantgerichte verkopers die mee denken in je proces. Enigste minpunt op dit moment is de snelheid en betrouwbaar heid van de nieuwe webshop

• Uw Mastermate vestiging Katwijk
  • Uw bedrijfsnaam Hemubo Bouw

Hallo Stefan, bedankt voor je beoordeling. De snelheid van de webshop zal weer sneller worden.

Snel en correct

• Uw bedrijfsnaam Vsib

Bedankt voor de goede beoordeling Ruben.

altijd goed en snel reactie van de vestiging hoofddorp

goed contact met de vestiging hoofddorp en regelt echt alles voor ons en snel. krijg ook goed advies en denken echt mee met ons.

• Uw Mastermate vestiging Hoofddorp
  • Uw bedrijfsnaam tension elektrotechniek

Bedankt voor de mooie review en de waardering van de collega's in de vestiging Hoofddorp Raoul.

Compleet en snel

Groot assortiment, snel geleverd en kennis van zaken.

• Vakkennis
  • Uw Mastermate vestiging Delfgauw
  • Uw bedrijfsnaam Bouwbedrijf van der Spek

Bedankt voor de beoordeling Kim.

Over Mastermate

Technische groothandel Mastermate gaat voor uw maximale resultaat. U kunt bouwen op ons assortiment, deskundig advies en doordachte oplossingen. Samen vinden we de beste aanpak voor uw bouwproject.