Komen de afspraken na

Product goed omschreven het zou alleen meer specifiek uit kunnen leggen welke types wel en niet kan om miskoop te voorkomen.

Goede snelle service

Goede snelle service, duidelijke site, en goed verpakt

Snelle levering, redeljke prijs.

Top bedrijf die staat voor de klant

Super prijs, kwaliteit en levering

Fijn

Snelle levering snelle afhandeling

Vandaag besteld morgen in huis super snel

Goed geholpen

Ben goed geholpen en advies gehad snelle reactie op mijn vragen per email zoals het hoort. Kom zeker terug.

Great Service

They provided great tech service and knowledge

Snelle en goede levering

Snelle levering!

Twee artikelen besteld, netjes op voorraad en op tijd geleverd! Helemaal top!

Snelle levering, goede prijs

Speakerringen besteld, waren snel geleverd en de prijs is goed.

Goede Webshop met topkwaliteit producten.

Ik heb 2x telefonisch contact gehad met Audiocars omtrent een bestelling. Ik ben op een uiterst vriendelijke manier geholpen en dat doet mij deugd. Ga zo door!! En tenslotte, ik bennzeer tevreden mijn gekocht product.

Perfecte service

De shop denkt met je mee en geeft ook goed advies

Verschrikkelijk goede service

Deze mensen denken heel goed mee met je en zorgen ook dat je de perfecte spullen krijgt

Als goed ervaren

Goed spul en snel verzonden

Kabel besteld. Zat geen beschrijving bij. Mailtje gedaan, en beschrijving werd netjes nagevraagd bij leverancier, en toe gemailt.

Snelle en correcte levering

goed en snel

Goed en snel

Uitgebreide en duidelijke webshop. Bij vragen over een product het juiste advies. Snel geleverd.

Eerlijke correcte service

Produkt dat ik besteld had was niet meer leverbaar, alternatief door Audio4cars voorgesteld. Verrekening en levering snel en correct

Veel artikelen op voorraad. Snelle levering. Goed advies. Aanrader.

Persoonlijke hulp is top

Ondanks een product wat niet meer leverbaar was toch de persoonlijke hulp die je normaal niet krijgt bij een webshop. Blijven zoeken tot ze het juiste voor je hadden gevonden, complimenten!

Snel en makkelijk

Een voorbeeld van hoe het wel moet.

Redelijk goed

Bij retour zending duurde het lang voor ik m'n geld terug had, ik heb een mail moeten sturen voordat er actie werd ondernomen.

Beste Karin, De verstuurde retour moet eerst door de leverancier worden verwerkt voordat er een terugbetaling wordt gedaan. Je vraag was één dag eerder dan de controle. Wij proberen zo snel mogelijk de retouren te verwerken en proberen de refund binnen 14 dagen te hebben gedaan. Met vriendelijke groet, Raimond Audio4cars

Zeer klantgericht, extreem snelle reacties (zelfs tot in de late uren!!)

Bij toeval deze website tegengekomen nadat ik contact had opgenomen met de leverancier. De website op zichzelf ziet er goed uit, werkt snel en je kunt er bijna alles wel op vinden. Maar waarvoor deze webshop nu 10 sterren krijgt, ik had enkele problemen tijdens de installatie van de audio en kreeg het zelf niet voor elkaar. Wat e-mails zijn her en der verstuurd en kreeg telkens zeer snel een reactie zelfs tot in de late avonduren. Vervolgens hebben we dit probleem binnen een dag kunnen verhelpen. Ik kan niks anders zeggen, wat een top webshop met super goede service !

Over Audio4cars

In 2018 is Audio4cars van start gegaan. Ik liep tegen het probleem aan dat ik inbouw-materialen voor mijn eigen project zocht welke ik slecht kon vinden. Na een goede leverancier gevonden te hebben ben ik zelf een webshop gestart om deze zoektocht makkelijker te maken voor anderen. Ik wilde klanten de mogelijkheid geven om zelf hun eigen inbouw te kunnen doen en hiervoor materialen te kunnen verkopen. Een verzamelplaats veel kabels, speakers en inbouwmateriaal. Met mijn eigen ervaring en een goede leverancier met een technisch team kunnen wij u op werkdagen helpen. Mocht je vragen hebben neem gerust contact op met mij. Ik help u graag.