goed ondersteuning

Heb per whatsapp vragen gesteld over can bus voor chevrolet spark en er werd netjes en duidelijk gecommuniceerd wat er wel en niet bij past. Top ondersteuning. En prijzen zijn beter dan bij audiovolt bijvoorbeeld.

Snelle levering, matig communicatie.

Ik had wat advies nog, maar even een mailtje gestuurd, tot ophalen geen reactie. Zelf maar even aan het zoeken op website. Dacht het gevonden te hebben. Besteld volgende dag al in huis. Helaas het verkeerde. Retour procedure gestart, nu 2 dagen laten nog geen reactie. Aankoop via Klarna, deze wisten mij te vertellen dat je niet geheel gratis kan retourneren. Volgende x koop ik toch elders.

Prima winkel voor car audio

Voor het aansluiten van een 2 DIN radio in mijn 2006 Mondeo had ik een afdekraam (facia plate) en de juiste connectoren voor de stuurwielbediening nodig. Ik had geen zin in knip- en soldeerwerk; het moest gewoon plug&play zijn. Dat bleek goed uit te pakken. De facia plate past perfect en heeft een goede kleurstelling. En de stuurwielbediening (waar ik toch wel een beetje sceptisch over was) werkte direct! Vastklikken en werken. Daar werd ik heel blij van! Ik zit iedere dag met een brede glimlach in de auto. ;-) De levering via DPD duurde wel wat langer dan ik had verwacht, maar niet onoverkomelijk.

Goed en snel

Top snel geleverd!

gewoon goed

goede prijs en snelle levering.

Alles komt goed

Stuurwiel-interface besteld. Deze zou 2 dagen later geleverd worden. Een week later nog niets ontvangen. Men beweert wel geleverd te hebben... Niet dus (DPD). Met Audio4cars in overleg geweest. Ze hebben een nieuwe opgestuurd en deze is dus wel aangekomen. 4 sterren voor het begrip en de service. Deze week installeer ik hem en alles werkt, krijgen jullie 5 op 5!!!

Ruim assortiment en goede service

Ik was voor het diagnosticeren van een probleem met de fabrieksradio/antenne op zoek naar een DIN stekker adapter, en Audio4Cars was de enige die deze kon leveren. Deze werd binnen een week geleverd waardoor we snel een vervolgafspraak konden maken met onze klant.

Top service!

Vanuit Polen een bestelling geplaatst. Goede communicatie en snelle levering dus helemaal top!

Zeer goed!

Blij met mijn aankoop

Snelle verzending en goed product

Alles was snel geleverd en de speaker ringen passen perfect!

Goede hulp

Prima bedrijf, ook telefonisch keurig geholpen op een aantal vragen over het product.

Top apparaat

Heel blij mee, juiste kleur en perfecte pasvorm

Uitstekende ervaring

Het vinden van het juiste onderdeel ging gemakkelijk, betalen ging soepel (tip: bied voor de mobiel bestellende klanten ook Apple en Google pay aan). Het product was snel verzonden; keurig verpakt, meer dan compleet en en zeer goede staat.

Gewoon de beste.

Bij audio4cars zijn de medewerkers nog echt gemotiveerd om je te helpen, ik kan audio4cars ten zeerste aanbevelen.

Goede service. dat is super

Prima bedrijf, ze hebben duidelijke foto's op de site

Bestellingen die ik heb gedaan, zijn gedaan op basis van de foto's op de site en bij Bol, daardoor kon ik ook voor een niet alledaags automodel: Urban Cruiser, toch alles vinden en ern andere radio inbouwen. Goede ervaring dus!

Mooie auto antenne.

Originele auto antenne voor Fiat Panda gekocht deze gemonteerd (heel eenvoudig) en mijn vrouw heeft weer radio muziek in d'r auto.

Supper goed

Supper snel geleverd en goede product en mooie pas form

Perfect purchase, transaction, shipment, packaging and seller - TOP

Nothing to say... Excellent seller, fast and secure shipment and item corresponding to my needs. Keep up the good work ;) 10/10 Best regards from Belgium

Telefoon houder

Heb een telefoon houder gekocht maar blijk alleen de steun te hebben gekocht. Na contact te hebben met Audio4cars wordt nu ook de aanvulling geregeld. Goede services dus

Goeie hulp

Ik wist niet wat ik allemaal nodig had. Met hun hulp werd dit duidelijk en kon ik de juiste items bestellen.

Matig

Veel verpakking dus Veel verzendkosten voor een klein artikel. Slechte communicatie van track and trache over de levering. Volgen tot nog in niet in het depot, maar dan plots wel voor de deur staan. Maar dit was voor mij de enige manier om aan het artikel te komen.

Snelle verzending.

Product als omschreven en uitgebreide Nederlandse handleiding.

Goede prijzen, goede spullen

Radio aansluitset gekocht voor mijn Citroen C4 Picasso en alles paste en werkte goed.

Goede ervaring

Zuidermeerweg 4

1652CR Zuidermeer

Over Audio4cars

In 2018 is Audio4cars van start gegaan. Ik liep tegen het probleem aan dat ik inbouw-materialen voor mijn eigen project zocht welke ik slecht kon vinden. Na een goede leverancier gevonden te hebben ben ik zelf een webshop gestart om deze zoektocht makkelijker te maken voor anderen. Ik wilde klanten de mogelijkheid geven om zelf hun eigen inbouw te kunnen doen en hiervoor materialen te kunnen verkopen. Een verzamelplaats met veel kabels, speakers en inbouwmateriaal. Met mijn eigen ervaring en een goede leverancier met een technisch team kunnen wij u op werkdagen helpen. Mocht je vragen hebben neem gerust contact op met mij. Ik help u graag.