Goede prijzen, goede spullen

Radio aansluitset gekocht voor mijn Citroen C4 Picasso en alles paste en werkte goed.

Goede ervaring

Zoals het hoort bestellen. En geleverd top product

Erg duur

Er duur . Doet wel wat het moet doen

Professioneel en snelle afhandeling

De juiste producten op voorraad en snelle correcte levering.

Snelle levering en product is naar verwachting.

Snelle levering . Duidelijke website

Goede communicatie, snelle levering

Bestellen ging gemakkelijk, info per mail was goed. Levering was perfect evenals het volgen van het pakket.

goed geholpen

per ongeluk het verkeerde artikel besteld. vraag voorgelegd welke dan de goeie was op vrijdag avond en in het weekend werd ik al beantwoord en geholpen, nu het juiste artikel. mocht retourneren maar omdat ik de slee al had verbogen gekozen dit niet eens te vragen. top service

Top !

Goede service en snelle lerering

Alles super!

Makkelijk bestellen, snelle afhandeling, keurig verpakt en goed product... Alles perfect, aanrader!

Snelle verzending met track&trace. Goede producten! Tevreden!

Snelle levering, echter jammer dat 1 kabeltje wat in een enveloppe past en in de brievenbus zo kunnen, nu in een doosje opgestuurd wordt wat nu opgehaald moet worden op een afhaalpunt. Misschien iets om over na te denken.

D e brodit houder voor een c3 aircrosss besteld snel geleverd voldoet aan verwachting

Alles naar wens.

Alles naar wens.

Helemaal Top.

Snelle bezorging, goeie service. En prima producten

Goede en snelle levering

Was supersnel en goed toepasbaar

Goed advies en direct binnen

Ik was opzoek naar kabels om mijn stuurbediening te laten werken met mijn nieuwe radio. Een tijd geleden dit gevraagd en kreeg meteen antwoord met dit en dat moet je hebben. Ik dat gedaan en alles werkt. Product was direct de volgende dag geleverd. Alles werkt en ik ben er super blij mee.

Goede materialen en snel geleverd

Makkelijke site en producten snel te vinden

Snel geleverd, makkelijk te installeren

Zeer snel Top!

17.00 besteld en dag er na binnu

Zeer slecht

Opdracht aangenomen zonder juist adres. Toch verstuurd. Mij niet duidelijk hoe dit kan als verplichte velden ingevuld moeten worden. Daarna slechte communicatie en terugkoppeling. Telefoon is niet bereikbaar en op email wordt niet meer gereageerd. Product retour afzender/leverancier kan ik zien. Daarna radiostilte en geen actie ondanks duidelijk verzoek per e-mail.

Beste Klant, Blijkbaar was het adres niet goed ingevuld en werd later door de verzender als een niet geldig adres verwerkt. DIt duurde echter een aantal dagen (tot een week) voordat jet pakket weer teurg was bij ons. Daarna konden we pas een reactie geven. Mvgr, Audio4cars

Snelle service en Kwaliteit

Goede kwaliteit Produkten

Zuidermeerweg 4 1652CR Zuidermeer

Over Audio4cars

In 2018 is Audio4cars van start gegaan. Ik liep tegen het probleem aan dat ik inbouw-materialen voor mijn eigen project zocht welke ik slecht kon vinden. Na een goede leverancier gevonden te hebben ben ik zelf een webshop gestart om deze zoektocht makkelijker te maken voor anderen. Ik wilde klanten de mogelijkheid geven om zelf hun eigen inbouw te kunnen doen en hiervoor materialen te kunnen verkopen. Een verzamelplaats met veel kabels, speakers en inbouwmateriaal. Met mijn eigen ervaring en een goede leverancier met een technisch team kunnen wij u op werkdagen helpen. Mocht je vragen hebben neem gerust contact op met mij. Ik help u graag.