zeer goed en snel

alles goed verlopen en goed product

Vlotte correcte service

Erg fijn. Radio gekocht maar het past allemaal niet. Appen , bestellen Instaleren klaar Heel fijn

Netjes verpakt goede kwaliteit

Ziet er mooi uit en past perfect snel geleverd

Waardeloze kwaliteit

Slechte kwaliteit

Great webshop

Great shop that basically provides everything you need if you want to DIY change your car stereo head unit. The prices are just right with fast shipping. I liked that the website works really well. I found them through bol.com but ended up buying directly from their website since it was easier and well made. Finally, I contacted them for a problem that I was facing with my installation and they got back to me in 1 working day. I highly recommend.

Snel respons. Goede adviezen en vlotte aflevering producten

Bestelling n.a.v. adviezen is correct uitgevoerd

Product ontvangen als omschreven

Stuurwielinterface in goede orde ontvangen en werkt prima.

Product zoals omschreven.

Het duurde even voor ik het product in huis had, maar dat kwam door de toeleveranciers.

Dit bedrijf kon mij helaas niet helpen

Maar mijn ervaring zijn toch erg prettig snelle reactie op vragen duidelijke antwoorden . Snelle verzending vind het erg jammer dat ze mijn produkt niet hadden had erg graag zaken gedaan

Zeer tevreden van de levering

Super geregeld

Overal waren de kuda console voor mijn scania next gen uitverkocht Gelukkig hadden deze mensen hem nog op voorraad En alles binnen een paar dagen thuisbezorgd Super geregeld!!! Gr Richard

Snelle reactie en top service!

Audio4cars is vanaf nu mijn aanspreekpunt voor alles wat caraudio aangaat. Zeer tevreden.

Goed geholpen door Raymond

na contact via de mail is het keurig afgehandeld raymond bedankt

Goede service, en had snel mijn bestelling in huis

gemakkelijk zoeken. Duidelijke site

Heb door duidelijke menu's goed kunnen vinden waar ik naar op zoek was. Tussendoor 1 terugkoppeling gehad. Ook prima verlopen. Ik kaan deze site daarom aanbevelen.

Verloopkabel voor carkit op voorraad en super snel geleverd.

Pakket verkeerd bezorgd door DPD, uiteindelijk goed opgelost door Raimond

Na 7 dagen wachten op een bestelling werd duidelijk via DPD dat het fout bezorgd is. Uiteindelijk goed opgelost door Raimond door gelijk een nieuwe bezorging er door heen te drukken. Kan gebeuren uiteraard. Verbeterpunt is de communicatie vanuit de website; whatsapp link doet het niet (gaat naar een algmene whatsapp pagina), 06-nummer klopt niet en er is geen algemeen e-mail adres. Als er dan in andere revieuws staat dat andere mensen lang moesten wachten op antwoord isndat best schrikken, gelukkig was dat bij mij niet het geval.

Mooie telefoonsteun

Telefoonsteun voor een Honda CRV besteld, zo’n leren steun. Ondanks dat er niet veel van rondrijden hadden ze deze wel in het assortiment. Vlot geleverd en past perfect.

Gewoon goed.

Makkelijk bestellen en snelle levering.

Goede service, snelle afhandeling

Probleemloze afhandeling

De bestelling was snel verwerkt, verzonden en ik kreeg wat ik bestelde.

Ik had een auto specifiek frame nodig voor de autoradio. Waar ik bij andere sites twijfelde over de kwaliteit/pasvorm had ik er hier wel vertrouwen in. En dat bleek terecht! De bestelling werd snel verwerkt en verzonden. Het product is van zeer goede kwaliteit en de oem pasvorm zoals werd aangeboden is ook juist. Ik ben er blij mee, mijn radio zit nou strak in de auto alsof het zo van de fabriek kwam.

Bijzonder goed persoonlijk contact

Ik was op zoek naar een radio kabel set voor twingo 3 Ik vond de juiste zonder kenteken in te vullen Terwijl ik bij andere dat wel deed en kwan bij de verkeerde kabel uit. Tevens kwam ik een juiste inbouw consul tegen voor deze auto . Wat mij betreft een 9

Prima geholpen

Ik zocht een kastje om de stuurbediening van mijn Mitsubishi Colt CZC op een Kenwood Radio te laten werken. Ik zag door de bomen het bos niet en heb een vraag gesteld wat ik nodig had in mijn geval. In zeer korte tijd ontving ik het juiste antwoord met de linkjes er bij. Direct besteld, en snel geleverd. Duidelijk aansluitschema en ik geniet nu weer van mn stuurwielbediening. 100 punten !

Interface werkt nog niet mail gestuurd nog steeds geen antwoord

Tot nu toe slecht, wacht nod steeds op antwoord

Over Audio4cars

In 2018 is Audio4cars van start gegaan. Ik liep tegen het probleem aan dat ik inbouw-materialen voor mijn eigen project zocht welke ik slecht kon vinden. Na een goede leverancier gevonden te hebben ben ik zelf een webshop gestart om deze zoektocht makkelijker te maken voor anderen. Ik wilde klanten de mogelijkheid geven om zelf hun eigen inbouw te kunnen doen en hiervoor materialen te kunnen verkopen. Een verzamelplaats met veel kabels, speakers en inbouwmateriaal. Met mijn eigen ervaring en een goede leverancier met een technisch team kunnen wij u op werkdagen helpen. Mocht je vragen hebben neem gerust contact op met mij. Ik help u graag.