Prima geholpen

Ik zocht een kastje om de stuurbediening van mijn Mitsubishi Colt CZC op een Kenwood Radio te laten werken. Ik zag door de bomen het bos niet en heb een vraag gesteld wat ik nodig had in mijn geval. In zeer korte tijd ontving ik het juiste antwoord met de linkjes er bij. Direct besteld, en snel geleverd. Duidelijk aansluitschema en ik geniet nu weer van mn stuurwielbediening. 100 punten !

Interface werkt nog niet mail gestuurd nog steeds geen antwoord

Tot nu toe slecht, wacht nod steeds op antwoord

Alles prima, maar slechte info van bezorgbedrijf

Prettig

Prettige ervaring, had een foutje gemaakt met bestellen en dat werd na een email snel opgelost.

goede ervaring

mailt ook terug over vraag pakket etc

top service

snelle levering en mooie qualiteit.

goede kwaliteit voor een goede prijs

Ik kende deze webshop niet, maar moet eerlijk bekennen dat het mij goed bevallen is. De luidsprekers voldoen aan alle verwachtingen. Ga zo door!

keurig

Besteld en keurig op tijd afgeleverd

heb helaas verkeerd besteld maar perfect afgehandeld

Een adres om te onthouden

Snelle levering correcte communicatie super verpakt

Trage communicatie

Bestelling geplaatst en na drie weken contact gezocht omdat er in de status niks was veranderd. Duurde een aantal dagen voor ik een reactie ontving. Inmiddels product niet meer nodig. Kort erna geleverd omdat men achter de leverancier aan ging, ga ik ervan uit. Maar ja, ik had het niet meer nodig. Nu zit ik te wachten op reactie aangaande mijn retour aanvraag. Zou 1 a 2 dagen duren. Er zijn 4 voorbij. Eigenlijk niet meer van deze tijd dat een webshop zo traag reageert. Erg jammer.

Beste H, Wij gaan ons proces voor dit type producten aanpassen. De producent had helaas een vertraging in het produceren. Vandaar de langere levertijd. Bij ons was het helaas ook druk waardoor wij dit niet op tijd hebben gesignaleerd. Mvgr, Audio4cars

Goede service snelle levering

Goede servive

Prima advies gekregen

Goede prijs kwaliteit ..originele passende producten

i

Na regen komt zonneschijn. Alles goed ontvangen en prima in orde.

Het kon niet beter.

Goede service. Doen wat ze zeggen

Zeer behulpzaam

Snelle levering en goed prijzen.

mooi product

past perfect zonder gaten te hoeven boren

Overzichtelijke site en snel uit voorraad leverbaar.

Product geleverd zoals omschreven

Product is zoals beschreven, echter de levering was vertraagd. De reden was begrijpelijk maar ik moest zelf vragen waarom er vertraging was. De uitleg was kort en bondig, maar misschien is het mogelijk om dit gelijk bij de bevestiging van de order even te melden

Beste Klant, Het product welke je had gekocht was een Kuda, daar staat al aangegeven dat het product een levertijd heeft van 5 tot 15 werkdagen. Na de bestelling krijgen we pas reactie van Kuda als het product bij ons binnenkomt, vandaar dat we geen tussentijdse status kunnen doorgeven van de bestelling. Met vriendelijke groet, Raimond Audio4cars

Uistekende ervaring Heel behulpzaam en meedenkend

Snelle sevice

Makkelijk besteld, snel geleverd!

oke prima

voor de eerste keer prima service !

Ik had 2 dezelfde onderdelen per ongeluk besteld. Dus een mailtje naar de klantenservice ging eruit. En de order werd binnen 10 minuten veranderd naar 1 product! Erg goede service!

Zuidermeerweg 4 1652CR Zuidermeer

Over Audio4cars

In 2018 is Audio4cars van start gegaan. Ik liep tegen het probleem aan dat ik inbouw-materialen voor mijn eigen project zocht welke ik slecht kon vinden. Na een goede leverancier gevonden te hebben ben ik zelf een webshop gestart om deze zoektocht makkelijker te maken voor anderen. Ik wilde klanten de mogelijkheid geven om zelf hun eigen inbouw te kunnen doen en hiervoor materialen te kunnen verkopen. Een verzamelplaats met veel kabels, speakers en inbouwmateriaal. Met mijn eigen ervaring en een goede leverancier met een technisch team kunnen wij u op werkdagen helpen. Mocht je vragen hebben neem gerust contact op met mij. Ik help u graag.