Ik had 2 dezelfde onderdelen per ongeluk besteld. Dus een mailtje naar de klantenservice ging eruit. En de order werd binnen 10 minuten veranderd naar 1 product! Erg goede service!

Correct en snel geleverd

Dit is alleen een review over Audio4cars en NIET voor het product dat ik bij dit bedrijf heb gekocht. Audio4cars heeft mij dat, wat ik bij dit bedrijf heb gekocht, snel geleverd. Nu het product zelf: gezien het feit dat er, in mijn beleving, een tweede verzegeling op de verpakking was aangebracht, had ik de indruk dat de verpakking al eens open- dan wel beschadigd is geweest.

Goedemorgen service, komen afspraken na

Vlotte communicatie

Vlotte communicatie, product goed omschreven. Klein minpuntje, levering langer als verwacht

Plezierig en informatief contact

Mijn technische vragen over hardware werden supersnel en gedegen beantwoord. De spullen werden snel geleverd. #tevredenklant

Onderdeel geleverd, wat trager dan gewend

Onderdeel hier besteld ivm prima prijs. De levertijd was een paar dagen. In de tijd van 'voor 22:00 besteld morgen in huis' viel het wat tegen.

Positieve ervaring

Goed verpakt, snel geleverd en duidelijke informatie

Zeer goede service en product

Ik heb per e-mail een vraag gesteld over een kabel die ik nodig had voor line-out naar een extra versterker. Dat is uitgezocht en het juiste artikel geadviseerd. Super!

Goede en snelle service

Aan de hand van foto’s kreeg ik de juiste aansluitkabel en stuurinterface voor mijn autoradio

top

goed spul.

Kan mijn ervaring nog niet geven omdat ik het product heb terug gestuurd en nog geen reactie heb ontvangen

Makkelijk, duidelijk en snel bezorgd

Dikke prima

Wat is geleverd was precies wat ik nodig had.

Mijn probleem was wat ik nodig had om stuurwiel bediening van mijn auto te laten werken op mijn auto radio. Audio4cars heeft dat uitgezocht en heeft voor mij het goede gevonden. Alles werkt perfect.

Duidelijk in afspraken denkt goed mee.

Ivm inbouw afspraak wilde ik bestelling zelf ophalen. Hierbij dacht verkoper goed mee om mij van dienst te zijn

Snelle verzending

Product snel ontvangen

Goed retourneren

Deel past niet, goede hulp voor een goed deel

Slecht bereikbaar

Ik wacht al een weekje op een pakje, ik chat al sinds vanochtend met jullie en krijg geen ene reactie.

Beste Ido, Je had ons proberen te bereiken in het weekend, dan zijn wij slecht bereikbaar. Tevens was de bestelling welke je had verwacht niet betaald en dan leveren wij uiteraard niet uit. Dit heb je later na een reactie van ons alsnog betaald via een betaalverzoek. en heb je het pakket netjes gekregen. Mvgr, Raimond / Audio4cars

Goede service en snelle reactie!

Een kuda console besteld voor een Toyota Corolla. Bij een vraag via Whatsapp een snelle reactie terug. Super fijne webshop. Vandaag de console geleverd gekregen met een duidelijke montage handleiding.

Zeer goed geholpen

Voor het inbouwen van een nieuwe auto radio had ik een paar specifieke onderdelen nodig. Via het contactformulier antwoord gekregen en perfect geholpen! Bedankt

Geen bevestiging en niet te bereiken

Beste Rick, Ik heb geen mails en whatsapp berichten gezien van je. Telefonisch zijn we minder goed bereikbaar. Ik zie ook dat je een email adres gebruikt welke streng spamfilter heeft. Het kan dus heel goed zijn dat de bevestiging en de track en trace code in je spambox zitten. Volgens mij moet je het product al in goed orde hebben ontvangen. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag, Mvgr, Raimond Laan

mooi passend product

voor de auto verhogingsringen gekocht voor de nieuwe speakers,deze zijn hoger dan origineel erin zit. Dus verhogingsranden gekocht en ziet er goed uit!

Op zaterdag middag besteld woensdag geleverd

goed product

product voldeed aan beschrijving en werd tijdig geleverd

Goede en snelle service

Snelle reactie op gestelde vraag is en snel geleverd

Zuidermeerweg 4

1652CR Zuidermeer

Over Audio4cars

In 2018 is Audio4cars van start gegaan. Ik liep tegen het probleem aan dat ik inbouw-materialen voor mijn eigen project zocht welke ik slecht kon vinden. Na een goede leverancier gevonden te hebben ben ik zelf een webshop gestart om deze zoektocht makkelijker te maken voor anderen. Ik wilde klanten de mogelijkheid geven om zelf hun eigen inbouw te kunnen doen en hiervoor materialen te kunnen verkopen. Een verzamelplaats met veel kabels, speakers en inbouwmateriaal. Met mijn eigen ervaring en een goede leverancier met een technisch team kunnen wij u op werkdagen helpen. Mocht je vragen hebben neem gerust contact op met mij. Ik help u graag.