Ondanks Corona de bestelling volgende dag in huis. Mooi verpakt met een vriendelijk kaartje. Heel persoonlijk ondanks dat het besteld is op internet.

Leuke collectie, keurige verpakking

Snelle en correcte levering, mooi verpakt ook!

Goede service, eerlijk en oprecht kledingadvies

De dames van VROUW helpen je allen met evenveel plezier. Je krijgt eerlijk en oprecht advies en ze luisteren naar je wensen. Ze komen vaak met een "out of the box" item wat, in mijn geval, meestal de perfecte koop is! Heerlijk winkelen doordat er overzicht en een gezellige sfeer is.

Retour gezonden, jurk was te klein.

Super service, verpakking super netjes verpakt met een persoonlijk kaartje erbij!

Snelle service!

Snelle service!

Attent, zo'n handgeschreven kaartje erbij

Super snel geleverd.

Ga zeker nog een keer bestellen

Netjes en snel

Bestelling snel binnen, netjes verpakt en een vriendelijk kaartje erbij

Snel, goed verzorgd en retour ook snel verwerkt!

Hele goede service! Helaas viel het bestelde item tegen, maar de retourzending verliep ook goed!

Geweldige online service

Via Instagram zag ik een leuk setje voorbij komen. Ik heb gevraagd wel merk dit was en de prijs en ik al binnen een halve dag antwoord. Ik heb het setje besteld, was binnen 3 werkdagen in huis en verpakt als een Kado. Inclusie hand geschreven kaartje. Hoe top is dat

Prachtige jurk, snel geleverd

Erg mooie jurk besteld. Pakjes werd ondanks coronatijd snel geleverd met een leuk briefje erbij. Top!!

Snelle en goede samenwerking

Product snel in huis en klachten worden netjes en serieus afgewerkt.

lastminute een bon besteld voor moederdag en super snel bericht dat de bon al onderweg was. De bon is op tijd binnengekomen voor moederdag!

Via Miinto besteld. Snelle en goede service. Mooi verpakt.

Super service, mooie kleding

Snelle levering, mooi assortiment, goede service

Snelle.levering top

De bestelde trui keurig en snel geleverd. Het was ingepakt in roze papier, een juten lint eromheen en een allerliefst kaartje met dito tekst erbij in een doos. Daar word je als klant erg blij van. Dank je wel ♡

Zeer goede service!

Het pakketje was zo mooi ingepakt het het voelde echt als een kadotje!

Helemaal top!!!

Snel verstuurd, mooi verpakt en een leuk kaartje!! Ik hou ervan!!

Prima service!

Via Miinto een jurk besteld. Heel snel geleverd, leuk ingepakt met een persoonlijk kaartje erbij, fijn! Helaas is de jurk retour, maar ik zal zeker een keer naar deze winkel gaan!

Mooie jurk, netjes ingepakt een echt cadeautje om uit te pakken! Lief kaartje erbij, helaas de jurk te groot maar ik krijg een echte gun factor bij dit bedrijf!

Perfect geregeld

Perfect geregeld

Netjes verpakt en een persoonlijk handgeschreven kaartje erbij.

Over Vrouwhorst

Ben jij een modebewuste vrouw? Vind jij het belangrijk om er mooi uit te zien? Met een outfit die precies bij jou past? Bij je persoonlijkheid, bij je stijl en bij je figuur? Dan ben je bij VROUW aan het juiste adres! Met ons brede aanbod van merken, stijlen en prijsklassen is het voor (bijna) iedereen mogelijk om te slagen, ongeacht je leeftijd. Word jij graag geholpen door een enthousiaste verkoopster, met een eerlijk en deskundig advies? Dan kun je bij VROUW terecht! Bij ons staan een goed advies en een goede service hoog in het vaandel. We proberen er altijd voor te zorgen dat jij je thuis voelt bij ons, en dat je, hoe dan ook, met een glimlach onze winkel weer zult verlaten.