Snelle levering met persoonlijk tintje

De laarsjes werden snel geleverd, waren mooi ingepakt en er zat een kaartje bij met een persoonlijke boodschap.

Mijn bestelling zorgvuldig mooi ingepakt met een vriendelijk kaartje met daarop een persoonlijke boodschap schreven.

Een TOP winkel met super service op maat én altijd een eerlijk advies!

Ik ben een super tevreden klant! Bij vrouw helpen ze mij met mooie basic items, maar ook met iets aparts wat toch bij mij als persoon past! Kwaliteit van de kleding is tevens perfect!

Zeer prettig, snelle ontvangst van de bestelling met daarnaast een persoonlijk kaartje erbij.

Zoals hierboven al beschreven. Keurig ingepakt pakketje met een persoonlijk kaartje erbij!

Bestellingen worden snel verstuurd. Je ontvangt je bestelde kleren in een mooie verpakking die met zorg aangebracht is. Goede kwaliteit!! Kortom heel blij met de jurk!!

Na levering met verkeerde kleur, en vervolgens retourzending. Door firma persoonlijk contact met mij gezocht. En alles naar tevredenheid opgelost. Een voorbeeld voor andere bedrijven Mijn dank!

Goede service. Reageert snel

Mooi rokje en tijdig geleverd.

Heel tevreden, ook erg leuk dat er een handgeschreven kaartje bij zat met bedankje 😄

hele fijne en eerlijke winkel

Ik kom er graag, en altijd eerlijk en goed advies

Mooi op tijd, keurig en verzorgd verstuurd.

Mooi op tijd, keurig en verzorgd verstuurd. Supermooi jurkje.

Super gewoon

Uitstekend 👍

Snelle levering, mooi product en een persoonlijk berichtje!

Goede, snelle service, het product was mooi en van goede kwaliteit en een persoonlijk kaartje erbij maakt het af!

Ga naar geen andere kledingzaak meer. Wordt super geholpen en nemen alle tijd en zijn eerlijk, ze smeren je niks aan

Snelle levering, Ben super blij met mijn jurkje, dat zo leuk was ingepakt. Het jurkje past prima.

Superwinkel. Echt goede service, wanneer er wat wordt bezorgd wat niet goed is zorgen ze voor een oplossing. Echt een aanrader!

TOP

Snel geleverd, netjes verpakt, handgeschreven kaartje erbij. Echt top

Zorgvuldig verpakt en snel ontvangen

Zorgvuldig verpakt en snel ontvangen.

Lichtpuntjes in roerige tijden!

Per toeval kwam ik op deze site terecht. Ik was op zoek naar een product van Zusss. Mijn telefonisch contact was zeer prettig en ik ben heel netjes te woord gestaan. De producten zijn netjes geleverd met een persoonlijk geschreven kaart! Dat maakt het allemaal net wat specialer. In deze roerige tijden ben ik blij met dit soort 'lichtpuntjes'.

Superservice

Ik had online gevraagd of iets bij elkaar paste, er is direct een foto van gemaakt om het te laten zien: super service!

Snelle service, netjes verpakt

Snelle levering.

Mooi verpakt.

snelle en goed verzorgde verzending

producten werden snel verstuurd. zending zag er verzorgd uit.

artikel ontvangen als een kadootje, zo leuk

Leuk ingepakt in crepe/papier en het bijgeschreven kaartje maakt het echt alsof je eeen kadootje ontvangt.

ergerlijk aandringen op review

Prima broek, maar ik vind de herhaaldelijke verzoeken om een review achter te laten heel hinderlijk. Ik bestel, betaal, jullie leveren. Niets speciaals, toch?

Uitstekende levering via webshop!

Besteld via webshop. Product netjes verpakt en snel geleverd.

Over Vrouwhorst

Ben jij een modebewuste vrouw? Vind jij het belangrijk om er mooi uit te zien? Met een outfit die precies bij jou past? Bij je persoonlijkheid, bij je stijl en bij je figuur? Dan ben je bij VROUW aan het juiste adres! Met ons brede aanbod van merken, stijlen en prijsklassen is het voor (bijna) iedereen mogelijk om te slagen, ongeacht je leeftijd. Word jij graag geholpen door een enthousiaste verkoopster, met een eerlijk en deskundig advies? Dan kun je bij VROUW terecht! Bij ons staan een goed advies en een goede service hoog in het vaandel. We proberen er altijd voor te zorgen dat jij je thuis voelt bij ons, en dat je, hoe dan ook, met een glimlach onze winkel weer zult verlaten.