Smidig e-handel

Snabb frakt. Fint inslagna varor.

• Ja

Snelle verzending

Mijn bestelling kreeg ik snel en goed binnen.

Top!!

Snel geleverd!! Goed verpakt!!

Mooi product, snelle verzending!

Mooi product, snelle verzending!

Uitstekend!

Wordt super geholpen, er wordt je niks aangesmeerd bij twijfel, erg leuke merken. Het is het ritje naar Horst altijd waard

Alles klopt

Makkelijk handel en mooie kwaliteit!

Goede service voor mooie producten

Product snel geleverd, mooi verpakt en met een persoonlijk geschreven kaartje. Kortom, erg tevreden!

Snelle afhandeling van Vrouw Horst.

Mijn ervaring met Miinto is voor de zoveelste keer slecht. DHL levert niet af, maar komt na 2 dagen thuis wachten uiteindelijk terecht bij ophaalpunt. Retourformulieren van Miinto krijg je niet, Miinto is overdag niet telefonisch te bereiken en op emails wordt totaal niet gereageerd. Ik bestel nooit meer iets via Miinto!!! Jullie afhandeling was correct, maar ik wilde jullie laten weten dat de afhandeling van het pakket van begin tot eind erbarmelijk slecht is.

Snelle levering en mooi verpakt. Een cadeautje om te ontvangen.

Snelle levering en mooi verpakt. Een cadeautje om te ontvangen.

Perfecte service

Boots gekocht via andere site , na levering bleek dat ze 50% korting waren. Perfect opgelost door de vriendelijke eigenaar!

Goede service, mooi artikel

De bestelde trui was netjes ingepakt, alsof het een cadeautje was. Met kaartje erbij, complimenten voor de persoonlijke service! Snelle levering. Enige is dat afbeelding van trui op website niet helemaal overeenkwam, de overdadige lurex draad was op foto’s niet te zien. Desalniettemin mooi product.

Hi! Bedankt voor je feedback! Het klopt dat de trui niet helemaal overeenkwam met de foto, onze excuses hiervoor! Wij zijn helaas niet in de gelegenheid om de foto's van de items zelf te maken en krijgen deze dan ook van de merken aangeleverd. Maar we kunnen in de toekomst natuurlijk wel in de omschrijving duidelijk maken als het item afwijkt van de foto. Hier gaan we aan werken :)! Heel fijn om te horen dat het item je toch goed bevalt en veel plezier ervan! Met vriendelijke groet, Carin, Team Vrouw

Geweldig service!

Fijne klant vriendelijke service!

Hi Carly, Bedankt voor je compliment! Met vriendelijke groet, Carin, Team Vrouw

Eerste levering heel perfect ook leuk en verantwoord ingepakt.

heel jammer dat ik geen reactie heb gekregen bij ontvangst van pakketje om geruild te kunnen worden. Ook nog steeds geen reactie over het opnieuw opsturen van de omruiling. Jammer, want ik weet nog steeds niet wanneer ik het kan verwachten......

Hi Marja, Dankjewel voor je feedback! We zijn er ons van bewust dat we dit inderdaad niet juist gecommuniceerd hebben met je, daarvoor onze excuses. Dit was onze eerste omruiling via Miinto, dus was voor ons even uitzoeken hoe we dit het beste konden communiceren. Dankzij jouw feedback weten we nu waar we nog aan moeten werken. We zullen in de toekomst de klant z.s.m. op de hoogte stellen van alle verdere stappen in het omruil proces. We hopen dat je alsnog veel plezier hebt van je bestelling en weer terug te zien in de webshop! Met vriendelijke groet, Carin, Team Vrouw

Snelle levering, met zorg ingepakt en goede service

Zo fijn als je kledingstuk met zorg ingepakt aankomt met een persoonlijk kaartje erbij. Mooie collectie. Snelle levering.

Hi Ingrid, Dankjewel voor je compliment, we doen het met veel plezier :)! Met vriendelijke groet, Carin, Team Vrouw

Snelle levering & mooi ingepakt

Fijn contact gehad, snelle reactie en levering. De items waren mooi ingepakt. Een super webshop om te shoppen!

Hi Stephanie, Bedankt voor het mooie compliment! We zien je graag een keer terug bij ons in de webshop :) Met vriendelijke groet, Carin, Team Vrouw

Eerste keer besteld, super snel thuis, en mooi verpakt met nog een leuke tekst op het kaartje. Echt een aanrader, dit bedrijf besteedt echt tijd aan een bestelling!

Hi Wendy, Bedankt voor je mooie feedback! Met vriendelijke groet, Carin, Team Vrouw

mooie merken, vriendelijke prijzen

prachtige Summum trui (in de sale) gekocht. Heel snel geleverd. prettige communicatie

Hi Mary, Bedankt voor je feedback! Veel plezier nog van de Summum trui :) Met vriendelijke groet, Carin, Team Vrouw

supersnelle service

supernelle service,top

Hi Heidi, Bedankt voor je compliment :) Met vriendelijke groet, Carin, Team Vrouw

Uitstekende levering

Mijn bestelling heb ik snel en zorgvuldig verpakt ontvangen.

Hi Mirte, Bedankt voor je mooi feedback! Met vriendelijke groet, Carin, team Vrouw

nette en snelle levering

pakket werd snel en netjes verpakt geleverd.

Echt super verpakt!!!!

Echt een cadeautje om te ontvangen met een lieve kaart erbij. Het shirt van ALIX ben ik erg blij mee Dank je , wie weet tot volgende keer

Prima service, snelle levering

Mooie website, snelle levering, mooi ingepakt. Top!

Snelle levering, mooi verpakt, persoonlijk kaartje erbij

Snelle levering. Mooi en zorgvol ingepakt. Persoonlijk kaartje erbij.

Jammer dat de blouse te groot was.

Jammer dat ik bijna 7 euro moest betalen om terug te sturen.

Over Vrouwhorst

Ben jij een modebewuste vrouw? Vind jij het belangrijk om er mooi uit te zien? Met een outfit die precies bij jou past? Bij je persoonlijkheid, bij je stijl en bij je figuur? Dan ben je bij VROUW aan het juiste adres! Met ons brede aanbod van merken, stijlen en prijsklassen is het voor (bijna) iedereen mogelijk om te slagen, ongeacht je leeftijd. Word jij graag geholpen door een enthousiaste verkoopster, met een eerlijk en deskundig advies? Dan kun je bij VROUW terecht! Bij ons staan een goed advies en een goede service hoog in het vaandel. We proberen er altijd voor te zorgen dat jij je thuis voelt bij ons, en dat je, hoe dan ook, met een glimlach onze winkel weer zult verlaten.