Voor het eerst een bestelling geplaatst. Ik werd goed op de hoogte gehouden, de bestelling was snel verzonden. Ook kon je direct zien dat de blazer zorgvuldig was ingepakt maar ook met liefde omdat het er bijna als een cadeau uit zag hoe het in de doos zat.

Snelle bezorging

Met aandacht ingepakt en verzonden! Vlotte bezorging. Helaas was de maat niet goed, maar retour doen ging makkelijk en geld snel weer op de rekening! Zal zeker in de toekomst meer bij jullie bestellen!

Snelle levering en snelle afwikkeling met retourneren.

leuke bloes besteld en snelle levering

goed gevoel

Snelle en correcte levering

De kleding was goed verpakt in een stevige doos, erg netjes. Verder heeft Vrouw Fashion een uitgebreide collectie en goede socials..

Top! Goede service, mooie kleding

Snelle verzending en alle kleding, mooi en netjes verpakt. Cadeautje, blij met mijn bestelling!

Jullie bieden hele fijne service!

Mooie kleding, ik werd goed op de hoogte gehouden. En heel dat ik makkelijk en gratis kon retourneren.

Snelle levering, zeer vriendelijk en behulpzame klantenservice

Door een fout op de betaalpagina van de bank was mijn betaling niet gelukt, bleek achteraf, keurige mail gekregen, en alsnog betaald, na een week nog niks ontvangen, gebeld met de klantenservice, zeer vriendelijke vrouw, mijn bestelling was even zoek, gelijk dezelfde dag verzonden, en excuus voor het ongemak, mijn bloese zat verpakt in een mooi binnenpakje met een mooi lint eromheen en een lief kaartje erbij, helemaal top!! Dank jullie wel

Mooie site en kleding. Kleding netjes verpakt in doos met aandacht voor de klant.

Zeer goed. Als ik in de buurt ben van Horst zal ik zeker een bezoek aan de winkel brengen.

Super netjes verzorgd en mijn pakketje snel ontvangen! Hartelijk bedankt Vrouw!

Snel geleverd.

Snelle en correcte levering!

Het team van Vrouw Fashion straalt liefde uit voor het vak. Top!

Zorgvuldige service

Wat een mooie collectie aan kleding! Snelle levering. En een fijn pakketje om te ontvangen. Je ziet dat het met aandacht voor je wordt ingepakt!

Super snel, top!

Heb een bestelling gedaan, binnen 2 dagen geleverd. Netjes ingepakt, per artikel met een strik erom heen en een persoonlijk kaartje erbij. Ik ben er blij mee.

Prima service!

Het bestelde pakketje kreeg ik snel binnen. Het was leuk ingepakt en retourlabel was al bijgesloten voor als het kledingstuk toch niet passend zou zijn. Dat is prettig. (Gelukkig niet nodig geweest)

Snelle levering, mooi ingepakt, product goed! Zou weer bestellen.

Snelle levering met een leuk en persoonlijk berichtje!

Snelle levering! Bij de bestelling een leuk kaartje met een persoonlijk berichtje ontvangen... Dat kleine gebaar maakt je bestelling nog een stukje leuker!

Supersnel geleverd en een leuk persoonlijk kaartje erbij.

Alles perfect geregeld

Het aankoop proces loopt perfect. Je wordt goed op de hoogte gehouden waar het pakket zich bevindt. Snel verzonden. Netjes verpakt en er zit en retour bon bij. Mocht je het willen terug sturen.

Perfect!

De bestelling was de volgende dag al binnen. Goed verpakt met een leuk kaartje erbij. Top en snel geregeld

Snelle levering, en mooi verpakt. Aanrader!

Snelle levering, leuk verpakt met persoonlijk briefje. Een item retour gestuurd ivm maat. Ook retour snel verwerkt. Top

minder tot nu toe

Inmiddels is er een oplossing gevonden voor het probleem, goed opgelost

Ingepakt als cadeautje

De website is matig. Maar verder is het super. Betaling verliep snel en goed. Het pakketje had ik snel binnen én was ingepakt als cadeautje. Altijd leuk natuurlijk.

Over Vrouw Fashion

Ben jij een modebewuste vrouw? Vind jij het belangrijk om er mooi uit te zien? Met een outfit die precies bij jou past? Bij je persoonlijkheid, bij je stijl en bij je figuur? Dan ben je bij VROUW aan het juiste adres! Met ons brede aanbod van merken, stijlen en prijsklassen is het voor (bijna) iedereen mogelijk om te slagen, ongeacht je leeftijd. Je shopt onze gehele collectie online op onze webshop, maar wij hebben wij ook een fysieke winkel in het mooie centrum van Horst (Limburg).