Snelle service!

De laatste van een erg gewild item hier nog gevonden , en na 1 dag al in huis!

Snelle, correcte levering!

Het bestelde artikel was bijzonder lief verpakt in sfeervol papier in een doosje. Ik werd er heel erg blij van. Ben een fanatieke online shopper en dus veel gewend, maar dit was extra leuk!

Zeer goede en duidelijke site en snelle reactie. In 1 woord; top!

Snelle bezorging en mooi ingepakt als cadeautje

Snelle bezorging, mooie kleding en kleding was mooi ingepakt als een cadeautje. Erg persoonlijk.

Snelle levering en mooi verpakt. Heel erg blij met de broek, kan zowel netjes als sportief worden gedragen. Klantenservice ook zeer vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader om vaker te bestellen.

Top service!

Snelle verzending met persoonlijk kaartje, top!

ik was zeer tevreden, snelle levering

zeer goed

Snelle service met aandacht verzonden.

Jasje besteld dat werd dezelfde dag nog verzonden. Mooi ingepakt met een persoonlijke boodschap. Echt een cadeautje.

Snelle levering en mooi verpakt, perfect

Na het plaatsen van de bestelling kreeg ik meteen bericht dat het verstuurd was en dag later loon ik mijn pakket ophalen bij servicepunt, dat had ik aangegeven omdat dat mijn voorkeur heeft. Netjes verpakt in doosje met een extra papiertje en strik om de trui. Ook een persoonlijk kaartje, tot altijd attent. Product voldoet precies aan de verwachting.

Snelle en goede services en verzending.

Na even gebeld te hebben, meteen de broek kunnen bestellen en de volgende dag ontvangen. Alles mooi en gezellig ingepakt met een persoonlijk kaartje! Top!

Snel geleverd en prachtig ingepakt. Ook mijn retour zending was snel verwerkt.

Prima bedrijf.

Snel bezorgd en heel mooi verpakt.

Fijn vriendelijk en super behulpzaam in de winkel en super snelle verzending en mooi ingepakt met webshop bestelling. Top dus!

Prima levering!

Service zoals je graag wilt

Uitstekend!

Ik werd goed op de hoogte gehouden wat betreft mijn bestelling middels mails. Heb de wijze van inpakken en persoonlijk kaartje enorm gewaardeerd. Voelde als een cadeautje!

Bestelling wordt mooi verpakt, snel geleverd. Er wordt aandacht aan besteed

Altijd goed geholpen

Het zijn allemaal aardige meiden en ik wordt altijd goed en enthousiast geholpen

Superleuk verpakt met persoonlijk kaartje

Snel en leuk geleverd , echt een kadootje

Superfijne service

Met liefde verpakt, fijn om zo je nieuwe kledingstuk thuis te ontvangen! Bedankt!

Uitstekend!

Snelle levering en de kleding was mooi ingepakt, als een cadeautje! :).

Uitmunted

Mijn bestelling had ik snel in huis en de schoenen zitten super!

Over Vrouw Fashion

Ben jij een modebewuste vrouw? Vind jij het belangrijk om er mooi uit te zien? Met een outfit die precies bij jou past? Bij je persoonlijkheid, bij je stijl en bij je figuur? Dan ben je bij VROUW aan het juiste adres! Met ons brede aanbod van merken, stijlen en prijsklassen is het voor (bijna) iedereen mogelijk om te slagen, ongeacht je leeftijd. Je shopt onze gehele collectie online op onze webshop, maar wij hebben wij ook een fysieke winkel in het mooie centrum van Horst (Limburg).