Uitmunted

Mijn bestelling had ik snel in huis en de schoenen zitten super!

Mooie website, snelle levering en leuk verpakt. Cadeautje op zich.

Snelle verzending, met zorg ingepakt

Prima bevallen

Pakket werd optijd bezorgd. Het was mooi en met aandacht ingepakt! Zelfs een persoonlijk kaartje erbij. Zeker een aanrader dus!

Snelle levering, netjes verpakt.

Alleen maar positief!

prima service, kleding mooi verzorgt ingepakt en ruikt ook nog lekker.

zoals bovenstaand

Beter kan niet

Snel geleverd, keurig verpakt.

Goede ervaring

Ik zag een super mooi jurkje op insta, maar zag deze niet meer op de website. Toen ik contact zocht via insta gaven ze aan dat ze uitverkocht waren. Maar de dag erna stuurde ze een berichtje dat er net 2 binnen waren gekomen. Toen heb ik de jurk alsnog kunnen bestellen. Super goede service dus!

Duidelijke website

Heel tevreden

Vanaf het moment dat je hebt betaald krijg je een bevestiging en word je op de hoogte gehouden over de levering. De bestelling is binnen enkele dagen geleverd. Ook zit er een retourticket bij de bestelling. Hier heb ik geen gebruik van hoeven maken. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de kleding.

Snelle levering. Mooi verpakt. Mooie kwaliteit.

Snel en correct

Snelle levering mooi afgeleverd pakje Voelt als een cadeautje voor jezelf

Goede kwaliteit

De kleding is van goede kwaliteit, je bestelt het zelf, dus ook een mooi model. Wat ik als extra waardeer is dat t in een roze papiertje met een lintje eromheen verpakt is, erg leuk!

Snelle en accurate levering

Snelle levering in leuke verpakking

Snelle levering en het uitpakken was een klein feestje, net even dat stukje extra aandacht voor de klant, heel leuk.

Vlotte levering,voor je bestelling er is wordt je prima op de hoogte gehouden. Je bestelling is ook leuk verpakt !met een persoonlijk kaartje erbij!

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering en gemakkelijke procedure voor retourneren.

Prima service en prima produkt

Ik heb eerst telefonisch contact opgenomen met de winkel en ben heel vriendelijk te woord gestaan. Het bestelde kledingstuk heb ik heel snel thuis mogen ontvangen. Het was keurig netjes en leuk verpakt. Al met al prima service, voor herhaling vatbaar :-) Maar persoonlijk naar de winkel gaan is natuurlijk veel leuker!

Volgende dag mijn bestelling al ontvangen, heel netjes ingepakt! Heel blij mee!

Snelle levering, mooie rok

Uitstekend!

Mooie collectie en snelle levering

Tiptop webwinkel!

Mijn bestelling werd supersnel geleverd. Met de nodige zorg ingepakt. Helaas was de jurk die ik besteld had toch niet helemaal mijn smaak. Retour gestuurd en in no time had ik mijn geld weer op de rekening. Ik zou zo weer iets bij dit fijne bedrijf bestellen. Echte aanrader dus!

Online besteld, snelle levering

Pakketje was snel binnen, mooi verpakt, een cadeautje voor jezelf! 1 Top was te groot maar met de handige retourinstructies kon ik deze makkelijk en kosteloos terug sturen.

Een jurk besteld van Summum, die me helaas minder leuk stond dan verwacht. Kan gebeuren, maar heel goede service. Jurk werd snel bezorgd en het retourneren ervan en geld retour verliep snel en soepel. Erg fijn!

Kerkstraat 13 A

5961GC Horst

Over Vrouw Fashion

Ben jij een modebewuste vrouw? Vind jij het belangrijk om er mooi uit te zien? Met een outfit die precies bij jou past? Bij je persoonlijkheid, bij je stijl en bij je figuur? Dan ben je bij VROUW aan het juiste adres! Met ons brede aanbod van merken, stijlen en prijsklassen is het voor (bijna) iedereen mogelijk om te slagen, ongeacht je leeftijd. Je shopt onze gehele collectie online op onze webshop, maar wij hebben wij ook een fysieke winkel in het mooie centrum van Horst (Limburg).