Prima mensen, denken mee. Ik zit al 30 of 40 jaar bij dit kantoor.

Zie boven

Er wordt meegedacht

Moest voor een tweede auto een verzekering hebben en hebben mijn polissen elders ondergebracht zodat ik toch per maand ruim 20 euro goedkoper uit was. Ik zit dan ook al ruim 35 jaar als klant bij hun.

klant vriendelijk, accuraat, goede communicatie en heldere informatie

zie boven

Goede bereikbaarheid

Vlotte afhandeling schade

Staan open voor allerlei vragen en je krijgt altijd antwoord.

Fijne mensen die je altijd te woord staan via de telefoon of mail. Duidelijke correspondentie en verzorgen alles zo snel mogelijk.

fijn respectvol

zeer goed en vakkundig respectvol behandelt

goede service

snelle afhandeling van de schade

uitstekend

Uitstekend te woord gestaan en geholpen. Dank.

uitstekend

stormschade is uitstekend afgehandeld

top: snel, accuraat, en prettig

Na melding van schade zeer snel een reactie. En na indienen van de nota zeer vlotte uitbetaling!

Snel en duidelijk

Goed advies en nu met een goede premie 2 auto's verzekerd

Goed geholpen

Persoonlijk contact, prettige bemiddeling met verzekeraar in geval van claim.

Snel helder en duidelijk!

Snelle reactie op mijn mail netjes nagebeld ofdat alles duidelijk en helder was snel geregeld top bedankt en ik vertel mijn ervaring verder over jullie

Snelle en prettige afhandeling van kleine schade

Snelle en prettige afhandeling van kleine schade

Over Kraemer & Co Assurantiën

Wij als Kraemer & Co Assurantiën hebben jarenlange ervaring op het gebied van particuliere verzekeringen, zakelijke verzekeringen, leningen en hypotheken. Vele particuliere en zakelijke relaties hebben wij tot wederzijdse tevredenheid met succes mogen helpen aan een gezonde verzekeringssituatie en leningssituatie. Profiteer ook van onze deskundigheid en neem contact met ons op.