heel snel stappen onder nemen

ik belde jullie en gelijk door sturen naar de mensen die ik nodig had

Zeer goede service

Geen verdere uitleg nodig. Netjes te woord gestaan en alles goed geregeld

Prima.

Goede uitleg.

Kosten hoger dan de verzekering

Na een verhuizing vergeten mijn adresgegevens door te geven. Hierdoor wat communicatie gemist. Uiteindelijk elkaar weer gevonden. Door de medewerker is het probleem opgelost. Vriendelijk geholpen.

Prettig

Fietssleutels van de gestolen fiets konden bijv gewoon via een foto verzonden worden

Snelle vriendelijke en correcte afhandeling van de schade

Snel en vriendelijk geholpen, schade is binnen twee weken uitbetaald. Top!

Goeie verzekering

De beste verzekeringen

Netjes en correct !!

Fijne communicatie komen hun afspraken na.

Ze nemen de tijd om alles uit te leggen komen hun afspraken na.

Een schade ingediend en zeer goede en snelle opvolging via e-mail en telefoon Echt heel klantvriendelijk

Perfect en snel geregeld

Mijn claim m.b.t. schade die ik veroorzaakt had aan mijn kleindochters telefoon, is door internetverzekeren perfect, snel en tot mijn volle tevredenheid afgehandeld.

Keurig geholpen en een zeer snelle schadeafhandeling

Ik had schade en heb dit doorgegeven aan Internetverzekeringen.nl. Binnen een week was alles netjes afgehandeld en is het bedrag uitgekeerd. Zeer snelle en correcte afhandeling.

Geweldig, vriendelijk, snel

Heel blij met mijn nieuwe autoverzekering. Erg aan te bevelen.

Prima behandeld en afgehandeld

Netjes geholpen en schade netjes afgehandeld

Top geregeld

👍

snel geregeld,mijn tussen persoon was voor deze verzekering stukken duurder

Waterschade aan de late kant doorgegeven

Wij hadden meerdere malen waterschade door lekkage in de badkamer. Eigenlijk pas gemeld toen de reparaties al werden uitgevoerd. Wel uiteraard met foto's van de schade en lekkage zelf. De verzekering heeft na overleg met de schade expert toch nog een deel van de schade vergoed. Prima geregeld.

Snel

Een goede afhandeling

Ben meer dan tevreden

correct en snel geregeld

ik ben door U bekwaam en beleefd behandeld ik overweeg om mijn andere verzekeringen ook bij U onder te brengen.

Gewoon top

Geen gelul goede contacten mensen die je belden wisten waar ze over spraken en steeds goed op de hoogte gehouden 👍🏻

Heel goed geholpen

snel en professioneel de schade afgehandeld

zeer goed

Zeer snelle werkwijze met goede begeleiding via mail en telefoon

Correcte afhandeling. Fyn dit te weten.

Pakken geen verantwoordelijkheid

Slordig met oppakken van de case. Vervolgens alles laten liggen. Continue achteraan moeten bellen. Geen overdracht en bij uitbetaling wordt eigen risico ingehouden ondanks dat schade door een derde partij betaald moet worden. Krijgen we terug als de derde partij betaald. Niet bepaald een one stop shopping idee gekregen.

Over Internetverzekeren.nl

Verzekeren is niet leuk, maar goed verzekerd zijn wel. Wij willen u het gemakkelijk maken door alles helder op een rij te zetten en u te helpen met kiezen en afsluiten. Door ons Serviceabonnement kunnen wij dit op een onafhankelijke manier voor u doen!