Uitstekend omdat ik vergoed krijg wat ik claimde, ondanks dat ik twijfels had!

SLECHT

Als je deurwaarder wil hebben moet je bij dit bedrijf verzekeren.

Prima ervaring

Prima ervaring met medewerker van Internetverzekeringen.nl, echter van de verzekeringsmij kreeg ik een email om een App te installeren, de verzekeringsapp. Daarin kan je claims maken, waar ik dat dan ook heb gedaan. Echter de claims moeten via mijn agent, Internetverzekeren.nl, dus heeft die claim eerst Bij de verzekeringsmij gelegen en toen ik het lang vond duren, ben ik gaan bellen, en moest ik dus bij jullie zijn. Waarom stuurt de verzekeringsmij een bericht over het downloaden en gebruiken van een App, als dat niet kan?

Betrokkenheid is groot

Goede ondersteuning en begrip voor de situatie. Zitten er bovenop als het gaat om aanleveren van gegevens voor de afhandeling. Contact loopt direct via de telefoon wat prettig is. Zeer tevreden.

Uitstekende

Goede service en een snelle afhandeling

Goede avond meneer Waarschijnlijk heb ik iets fout gedaan ,maar heb nog niets van jullie vernomen, nadat ik mijn schade had vermeld Dus graag wil ik in contact komen over hoe ik dit verder kan afhandelen Karin Verboon

Beste Karin, Bedankt voor uw reactie. De schade is 30 augustus j.l. al uitbetaald. Wij hebben u direct gebeld en een dag later opnieuw de voice mail ingesproken. U kunt ons natuurlijk altijd telefonisch bereiken. Wij blijven u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Internetverzekeren.nl

Prettige ervaring

Zeer aardige en kundige mensen

klant vriendelijk super aardig en goed service

Goed geholpen en duidelijk service

Perfect goede service

Alleen had ik geprobeerd weekend contact te krijgen . Maar helaas.

Goede afhandeling

Goed en snel geregeld !

Top en niet te duur

Goed geholpen..mooi overzichtelijk pakket aangeboden

Ik ben gebeld en was hier blij mee ik was het overzicht totaal kwijt en nu heb ik dat weer terug .

Ben heel tevreden hoe alles geregeld is.

Er wordt je veel uit handen genomen. Ik had schade aan mijn auto en bij melding, kreeg ik heel snel een reactie en er is me vaak gevraagd of alles naar tevredenheid was. Dus zeer klantvriendelijk.

Snelle behandeling uitstekende communicatie

Snelle behandeling uitstekende communicatie

Perfect geregeld

Ga zo door!

Súper goed!

Men doet meer voor me dan eigenlijk hoeft, ik beveel de verzekering dan ook echt aan.

Razendsnel

Uitkering is razendsnel gegaan. Alleen..... het invullen van het schadeformulier via de website is wat ingewikkeld. Deze is echt gericht op schade aan voertuigen en niet voor inbraken

heel accuraat

Ik had lekkage in mijn CV ketelkaast veroorzaakt door de woningbouw. Mijn schadeclaim is ondanks corona en de feestdagen binnen een maand afgewikkeld. Ben uiterst tevreden

Goede luisteraar en info to the point

Goede luisteraar en info to the point

Behulpzaam

Fijn en duidelijk bel contact

Goed geregeld

Na eerst een discussie over de verhoging van het service-abonnement, zijn we er met beide partijen toch uitgekomen, wat resulteerde in een beter, billijker en lagere verzekeringspremie en service abonnement bedrag.

Fijne medewerkers, doen wat ze beloven. Fijn om alles onder één dak te hebben verzekerd.

Ongedwongen en prettig contact.

Camperverzekering afgesloten. Goed en deskundig advies. Snelle reactie op correspondentie en goed bereikbaar. Vriendelijke medewerkers.

Schademelding

Een schade gemeld en binnen een week was alles goed geregeld En de schade wordt betaald

Prima geholpen,

Zeer fijn geholpen duidelijk uitleg.Telefonisch op de hoogte gehouden met gang van zaken.Heel erg tevreden

Over Internetverzekeren.nl

Verzekeren is niet leuk, maar goed verzekerd zijn wel. Wij willen u het gemakkelijk maken door alles helder op een rij te zetten en u te helpen met kiezen en afsluiten. Door ons Serviceabonnement kunnen wij dit op een onafhankelijke manier voor u doen!