Goed geregeld

Na eerst een discussie over de verhoging van het service-abonnement, zijn we er met beide partijen toch uitgekomen, wat resulteerde in een beter, billijker en lagere verzekeringspremie en service abonnement bedrag.

Fijne medewerkers, doen wat ze beloven. Fijn om alles onder één dak te hebben verzekerd.

Ongedwongen en prettig contact.

Camperverzekering afgesloten. Goed en deskundig advies. Snelle reactie op correspondentie en goed bereikbaar. Vriendelijke medewerkers.

Schademelding

Een schade gemeld en binnen een week was alles goed geregeld En de schade wordt betaald

Prima geholpen,

Zeer fijn geholpen duidelijk uitleg.Telefonisch op de hoogte gehouden met gang van zaken.Heel erg tevreden

professioneel

De dame die me heeft geholpen was zeer vriendelijk en professioneel

heel snel stappen onder nemen

ik belde jullie en gelijk door sturen naar de mensen die ik nodig had

Zeer goede service

Geen verdere uitleg nodig. Netjes te woord gestaan en alles goed geregeld

Prima.

Goede uitleg.

Kosten hoger dan de verzekering

Na een verhuizing vergeten mijn adresgegevens door te geven. Hierdoor wat communicatie gemist. Uiteindelijk elkaar weer gevonden. Door de medewerker is het probleem opgelost. Vriendelijk geholpen.

Prettig

Fietssleutels van de gestolen fiets konden bijv gewoon via een foto verzonden worden

Snelle vriendelijke en correcte afhandeling van de schade

Snel en vriendelijk geholpen, schade is binnen twee weken uitbetaald. Top!

Goeie verzekering

De beste verzekeringen

Netjes en correct !!

Fijne communicatie komen hun afspraken na.

Ze nemen de tijd om alles uit te leggen komen hun afspraken na.

Een schade ingediend en zeer goede en snelle opvolging via e-mail en telefoon Echt heel klantvriendelijk

Perfect en snel geregeld

Mijn claim m.b.t. schade die ik veroorzaakt had aan mijn kleindochters telefoon, is door internetverzekeren perfect, snel en tot mijn volle tevredenheid afgehandeld.

Keurig geholpen en een zeer snelle schadeafhandeling

Ik had schade en heb dit doorgegeven aan Internetverzekeringen.nl. Binnen een week was alles netjes afgehandeld en is het bedrag uitgekeerd. Zeer snelle en correcte afhandeling.

Geweldig, vriendelijk, snel

Heel blij met mijn nieuwe autoverzekering. Erg aan te bevelen.

Prima behandeld en afgehandeld

Netjes geholpen en schade netjes afgehandeld

Top geregeld

👍

snel geregeld,mijn tussen persoon was voor deze verzekering stukken duurder

Waterschade aan de late kant doorgegeven

Wij hadden meerdere malen waterschade door lekkage in de badkamer. Eigenlijk pas gemeld toen de reparaties al werden uitgevoerd. Wel uiteraard met foto's van de schade en lekkage zelf. De verzekering heeft na overleg met de schade expert toch nog een deel van de schade vergoed. Prima geregeld.

Snel

Een goede afhandeling

Ben meer dan tevreden

Over Internetverzekeren.nl

Verzekeren is niet leuk, maar goed verzekerd zijn wel. Wij willen u het gemakkelijk maken door alles helder op een rij te zetten en u te helpen met kiezen en afsluiten. Door ons Serviceabonnement kunnen wij dit op een onafhankelijke manier voor u doen!