Pakken geen verantwoordelijkheid

Slordig met oppakken van de case. Vervolgens alles laten liggen. Continue achteraan moeten bellen. Geen overdracht en bij uitbetaling wordt eigen risico ingehouden ondanks dat schade door een derde partij betaald moet worden. Krijgen we terug als de derde partij betaald. Niet bepaald een one stop shopping idee gekregen.

Waar andere verzekeringen mij niet konden helpen was hier snel een oplossing Top

enorm goed geholpen

Geweldige hulp , meteen een goed en duidelijk antwoordt

Goede ervaring met schade claim

Netjes behandeld, snel geregeld!

In een woord fantastisch

Telf. Een diefstal van mijn tas gemeld. Heel goed en efficiënt te woord gestaan. In eerste instantie afgewezen, maar door jullie bemiddeling in tweede instantie goedgekeurd. Ben zeer tevreden. Niet omdat ik geld heb gekregen, maar de manier waarop gereageerd is. Had niets verwacht en toch gekregen. Van mij hoeft er niets verbeterd te worden.

Over Internetverzekeren.nl

Verzekeren is niet leuk, maar goed verzekerd zijn wel. Wij willen u het gemakkelijk maken door alles helder op een rij te zetten en u te helpen met kiezen en afsluiten. Door ons Serviceabonnement kunnen wij dit op een onafhankelijke manier voor u doen!