zeer goed

heel goede service

goed materiaal snelle leverering

Zeer snel geleverd

Zoals ik zei netjes op tijd binnen gekomen en het juiste product waar het om gaat helemaal top.

goed produkt , makkelijk om te gebruiken , plug and play

Goede prijs, snelle levering!

Goed geregeld

Goed geregeld. Producten op tijd geleverd.

Goedkoop , snelle verzending

Prima webshop , hebben veel keuze op voorraad , goedkoop, en een snelle verzending

Kan in mijn beleving niet beter

Prima service..aanrader

Goede klantenservice en snelle levering

Kan niet anders zeggen dat ik bij mijn 1e bestelling een postieve indruk heb gekregen. Gisteren besteld vandaag kunnen ophalen in de Spaanse Polder. Klantenservice reageert snel op de mail met de vraag over het juiste adres(zitten in een splinternieuw gebouw in een nieuwe straat waar nog geen paal met een naambord staat) Artikel zelf past goed in de achterklep van mijn merk auto

Positief

Snelle levering, product zoals omschreven

Snel op de website gevonden wat ik zocht en ook snel geleverd!

Een onderdeel van een kapotte ruitenwisser was snel gevonden via carpartsdirect.nl. Prima prijs en vlotte levering. Aanbevolen!

Niet zo geweldig om aan te bevelen.

Hoi Wat moet ik hierop antwoorden. Ik heb op 05-04-2022 twee vloerkleden besteld. Het zou binnen 7 werkdagen worden geleverd. Maar is nu nog steeds niet geleverd en het is nu 29-04-2022. Groetjes John Janssen uit Kerkrade in Limburg.

Geachte klant, Uiteraard is dit niet de bedoeling. Heeft u een ordernummer voor ons zodat wij dit voor u kunnen uitzoeken? Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Kwaliteit en prijs top zeer goed aanrader

Was de volgende dag geleverd Nieuwegein Goede prijs Goede kwaliteit Aanrader

Goede service, artikel supersnel geleverd, prijs artikel goed, goedkoop.

Ik ben zeer tevreden.

alles goed, en correct verwerkt;

alles goed en vlot kunnen vinden en kunnen bestellen.

Snel en goedkoop

Heel makkelijk op basis van kenteken de ruitenwissers gevonden, goede prijs en snel geleverd

zeer goed

Het was zeer goed maar een een mailtje van post was wel op zijn plaatsgeweest .We wisten niet hoe laat die zou komen

Niet wat er beloofd wordt

Slechte informatievoorziening over mijn bestelling. Daarnaast werd er op vrijdag beloofd dat ik het pakket op zaterdag zou ontvangen. Op dinsdag stond er nog steeds dat DHL het pakket nog niet had ontvangen. Stop met die belofte op de website!

Geachte klant, Een zending kan helaas vertraagd worden bij de vervoerder. U ziet dan de melding ''zending niet ontvangen of niet verwerkt''. Helaas hebben wij niet altijd invloed hierop aangezien de zendingen worden geleverd door externe partijen. Onze excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Klantenservice.

Niet juist onderdeel

Achterruitwisser paste niet ondanks correcte bestelling met kentekenopgave. Teveel moeite en tijd om te retourneren

Ruitenwisser teruggestuurd en niets ontvangen.

Zie hierboven

komen afspraken niet na

op website staat heel duidelijk voor x tijd besteld de volgende dag geleverd. nog geen seconde nadat je betaald heb krijg je al een mail dat er vertraging is. standaard blabla antwoord, wees gewoon eerlijk, nooit meer carpartsdirect dus

Geachte klant, Dat is vervelend om te horen. Een vertraging kan inderdaad voorkomen zolang er een logistiek proces tussen zit. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Beetje vreemd

Mijn ervaring is op zich wel goed, de snelheid van verzenden ook. Maarrrr het verpakken van artikel niet. Ze hebben mijn einddemper niet verpakt, gewoon adres-sticker op de uitlaat zelf en met de post mee. Het afhaalpunt had dit ook nog nooit meegemaakt en moest er om lachen en zei "zo kan het ook" Gelukkig alleen paar kleine deukjes, maar voor hetzelfde geldt was het erger geweest. Dus graag beter verpakken!

Goedkoop en snel geleverd

Na prijsvergelijking kwam ik deze website uit. Besteld en een dag later in huis. Kwaliteit is goed en ben tevreden.

Eenvoudig besteld, snel geleverd

Ben zelf een leek met 2 linker handen, maar het bestellen van de (juiste) accu voor m’n Corsa was in 2 tellen geregeld.