mijn ervaring was onvoldoende omdat ik heb een set wiellager bestel maar ik kreeg maar een wiellager terwijl bij het bestelling stat en set dankjewel

Beste klant, We hebben op onze website de volgende uitleg staan over wiellagers. Wiellagers: De prijs van wiellagers staat altijd per stuk getoond op de website. Dus als je bijvoorbeeld 1 stuk 'wiellager set voor' besteld, krijg je 1 wiellager voor de linker of rechter voorwiel. Met 'set' wordt bedoeld dat er ringen en moeren bij geleverd worden. Zie link: https://www.carpartsdirect.nl/klantenservice/bestellen/ (besteleenheid) Met vriendelijke groet, Klantenservice

Oplichters

Deze partij levert imitatie onderdelen alsof ze merk onderdelen zijn. Helaas ben ik hier pas achter gekomen toen het onderdeel na iets meer dan 2 jaar kapot ging. De klantenservice luistert niet en geeft aan dat het opsturen van imitatie onderdelen als echte een normale gang van zaken is. Ik heb uiteindelijk 480,- betaald voor een onderdeel dat normaal voor 250,- verkocht wordt!! Zeker geen zaken doen met dit bedrijf!!!

Beste klant, Dit is heel vervelend! Zoals aangegeven via de email kunnen we helaas weinig betekenen aangezien de leverancier heeft vermeld dat dit te lang is geleden. Bijna 2.5 jaar. Dit had gelijk vermeld dienen te worden bij ontvangst. Als iets niet naar wens is, dan kunt u dit binnen 14 dagen kosteloos retourneren! Excuses voor het ongemak hierin! Met vriendelijke groet, Klantenservice

nog niets ontvangen

Beloofde ontvangst nog niets gezien. Wat kan k dan beoordelen?

Beste klant, Dit is heel vervelend dat de verwachte levering niet is gehaald. Het is verstandig om via een email dit kenbaar te maken dat u het pakket nog niet heeft ontvangen zodat wij een onderzoek kunnen instellen! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Vandaag besteld, volgende dag in huis en eenderde prijs van origineel.

top klasse bedrijf

ga zo door en de klanten blijven komen

Goed product, goede prijs

Ik kreeg de juiste onderdelen voor goede prijs en op tijd.

Bestelde ruitenwissers tegen een goede prijs en op tijd.

Snel geregeld en prima gedaan bedankt

Snel geleverd en goed passend . Goede onderdelen shop

snel en correct geleverd

uitzoeken opmeten en bestellen en dan snel geleverd

Zeer goede service

Snelle levering en goede bezorging

Dit was onze eerste bestelling en zijn daar zeer tevreden over.

Zeer slecht bedrijf

Antwoord van helpdesk probleem ligt bij vervoer bel daar maar mee

Beste klant, Dit is heel spijtig om te lezen dat de verwachte levering niet is gehaald! Als u er niet uit komt met de vervoerder, dan kunt u ons een email sturen zodat wij kunnen kijken naar een oplossing! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Erg SLECHT

Arogante verkoper eerste en de latste keer besteld.

Beste klant, Dit is heel spijtig om te lezen dat u niet juist bent geholpen aan de telefoon! Heeft u voor ons een naam van de medewerker zodat we hem hierop kunnen aanspreken? Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Zijn ze niet aanspreekpunt punt

İk heb slechte ervaring met hun omdat als klant ik moest echt achter mijnpakket twee weken en als ik bel word ik uitscholden.

Beste klant, Dit is heel spijtig om te lezen dat u niet juist en correct bent behandeld! Heeft u voor ons een naam van de collega om hem hierop aan te spreken? Is het probleem ook opgelost met het pakket? Zo niet, heeft u voor ons een ordernummer? Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Zeer zeer slecht

Slecht van A tot Z

Beste klant, Dit is heel spijtig dat het niet naar wens is gegaan! We willen heel graag weten wat er precies niet goed is gegaan zodat we kunnen kijken naar een oplossing! Heeft u voor ons een ordernummer? Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Goed en netjes, volgende keer weer hier bestellen.

Had Windvangers bestelt, netjes aangekomen, goed Verpakt, perfect

supersnel, en correct

goede site, en direct gebaseerd op het kenteken. super

snelle en korrekte levering

Goed, snel en de juiste prijs

Ruime keuze, goede beschrijving, snelle levering

Website is duidelijk, genoeg keuze uit diverse prijsklassen en snelle levering aan huis

User friendly website

Right product for the right price. quick delivery

netjes optijd geleverd

aan te bevelen

Snelle levering!

Spullen besteld en binnen de afgesproken tijd keurig verpakt bezorgd.

Onbetrouwbare leverancier

Ik heb niet de ervaring dat carpartsdirect zijn klanten wil helpen. De communicatie was er, echter was de informatie die verstrekt werd steeds gewijzigd. Ik kreeg het gevoel dat men "ervanaf" wilde. Carpartdirect komt bij mij niet zorgvuldig over, en ik voel mij als klant niet serieus genomen. Jammer dat ze op deze manier werken.

Beste klant, Dit is heel spijtig te lezen dat het niet naar wens is gegaan! Kunt u ons een bericht sturen om dit verder uit te leggen wat er precies aan de hand is geweest? Vermeld ook uw ordernummer waar dit overgaat zodat we alles erbij kunnen pakken! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice