Vriendelijk personeel, snelle levering

Ik heb onlangs een bestelling geplaatst voor een autospiegelglas van “Van Wezel”. Ik had geen orderbevestiging ontvangen, dus ik besloot contact op te nemen met het bedrijf. Ik werd door een hele vriendelijke medewerker te woord gestaan. Ik kreeg alsnog een e-mail toegezonden en de volgende werkdag kon ik het ophalen bij de postnl afhaallocatie. Ik zal zeker weer een bestelling plaatsen bij dit bedrijf. Top service, top levering. Groeten van uw klant uit Nootdorp.

Geweldige en snelle service

Top kwaliteit en heel goed verpakt

Top service: via kenteken de juiste onderdelen voor een goede prijs.

Snel de juiste onderdelen besteld, goede prijs en omdat we niet veel thuis zijn afgeleverd op PostNL locatie. Top service!

Bestellen gaat prima. Contact krijgen en antwoord op vragen is beduidend moeilijker

Minder als ik verwacht had

Beste klant, Dat is heel vervelend dat de communicatie niet goed is verlopen. Is het allemaal nog goed gekomen of zijn er nog dingen die nog niet duidelijk zijn? U kunt dan op dit bericht reageren! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Goede en snelle levering, en prima product

De geleverde bestelling is naar tevredenheid afgeleverd

Altijd goed

slecht

mijn bestelde onderdeel,kwam 2 weken later.(terwijl er op de website staat morgen in huis) wel 10 keer gemaild en uiteindelijk goedgekomen. (was een fout bij dhl,maar zelfs dat hoeft niet zo lang te duren)

Beste klant, Dat is heel vervelend dat de verwachte levering niet is gehaald. Het zijn op dit moment uitzonderlijke tijden voor iedereen en vooral voor de vervoerders. Die hebben het drukker dan normaal. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Totaal verkeerd product geleverd, meedenken - ho maar

Achterbumper corsa besteld, voorbumper ducato gekregen. Meteen aan chauffeur gemeld, nou ja die bezorgd alleen maar dusss. Contact opgenomen met carpartsdirect, die moesten dan eerst weer met vervoerder opnemen hoe of wat en dan na dat duidelijk was waar het mis was gegaan konden ze een nieuwe (of dezelfde) leveren. (dat de klant op onderdelen wacht is niet zo belangrijk) Niet even meteen een nieuwe sturen en dan even lekker intern uit te zoeken waar de fout ligt ???????? Uiteindelijk order maar gecanceld en de volgende dag van een gedegen bedrijf het juiste ontvangen. HOE KUN JE OP ZO'N MANIER EEN BEDRIJF VOEREN !

Beste klant, Dat is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling! Er is helaas een procedure die we helaas dienen te hanteren. Als het onderdeel retour is gekomen, dan kunnen we pas de juiste opsturen. Excuses voor het ongemak hierin! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Slecht

Levering ruitenwissers duurt 2 weken ipv 1 a 2 dagen. Hiervoor krijgt de vervoerder de schuld terwijl het niet op voorraad is. Communicatie hierover nul. Geen aanrader om iets te bestellen.

Beste klant, Dit is heel vervelend dat de verwachte levering niet is gehaald. We hebben de order bekeken en we zien dat het pakket 8 maart is verzonden en pas op 17 maart is uitgeleverd / verwerkt door de vervoerder. Het pakket was kwijt geraakt en de vervoerder heeft het uiteindelijk gevonden. Dit heeft helaas met de vervoerder te maken. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

duidelijk en snel

alles snel en goed geleverd

Ervaring in één zin: gewoon goed

Bosch ruitenwissers besteld volgende dag in huis, nergens anders goedkoper gezien

Order goed ontvangen

De vraag om een beoordeling is sneller dan het onderdeel.

Helaas wacht ik 22 dagen na de bestelling nog steeds op 1 van de 2 onderdelen. Die overigens wel nog steeds op voorraad is volgens de website. Ondanks 2x mailen en 3x bellen, heb ik totaal geen idee wat ze nu aan het doen zijn en wanneer ik het onderdeel mag verwachten. Op mijn verzonden email ontving ik tot op heden geen reactie, zelfs geen ontvangstbevestiging.... Bij het eerste telefonisch contact werd aangegeven dat het onderdeel per ongeluk niet verzonden zou zijn, naar aanleiding van het verzendgewicht op de transportopdracht zijnde te licht voor de beide onderdelen. Jammer, maar dat kan natuurlijk wel eens gebeuren. Tot zover wat mij betreft geen probleem. De logistieke afdeling zou het gaan uitzoeken en corrigeren, maar dat duurt nu al ruim anderhalve week. Een belletje verder, status ongewijzigd en nog altijd... geen email. Fouten maken kan gebeuren. Hoe je dat dan oplost en hoe je dat communiceert naar een klant, daar kun je jezelf bewijzen als een goed bedrijf. Helaas, het geeft weinig vertrouwen op deze manier. Positief is het telefonische klantcontact, je wordt vriendelijk te woord gestaan. Het geeft me nog enige hoop dat het onderdeel ooit gaat komen.

Beste klant, Dit is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling! Heeft u voor ons een ordernummer? U kunt op dit bericht reageren! Dan zullen we gaan kijken wat er precies aan de hand is geweest! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Gewoon top

Goed materiaal snelle service

Wat betreft auto’s, alles kun je op deze site vinden

Wist niet zeker of ik de juiste spiegel had uitgezocht.Even gebeld met Carparts ,werd vriendelijk te woord gestaan en ben goed geholpen.

Snelle service en goede kwaliteitsartikelen

Vandaag besteld en morgen in huis

Slechte levering

Bij bestelling heb ik aangegeven het pakket op te willen halen bij een afhaalpunt. Ik heb 3 verschillende mails ontvangen 1e. bestelling ligt bij jullie filiaal klaar om opgehaald teworden. 2e. Bestelling wordt op mij huis adres afgeleverd. 3e bestelling kan bij afhaalpunt gehaald worden. Heel verwarrend!!!!! En uiteindelijk is het pakket bij de buren waar ik geen contact mee heb afgegeven. Dus een hele slechte zaak!!!! Met vriendelijke groet, Ricardo Ommel

Beste klant, Dit is heel vervelend dat het heel verwarrend is geweest! De vervoerders hebben te kampen met drukte waardoor het soms verwarrend kan zijn. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Uitermate tevreden

Bestellingen op tijd geleverd en ook het juiste product.

Hele snelle service. Gisteren besteld is vandaag in huis.

Slechte klantenservice

Mistlampen besteld waarbij in de beschrijving stond dat het er 2 zouden zijn. Echter maar 1 geleverd gekregen. Zelf nog driedubbel gecheckt of dat ik het zelf verkeerd had gelezen maar er stond toch echt dat het er twee zouden zijn. Dus klantenservice gebeld en verhaal gedaan. Jongeman aan de telefoon reageerde amper, bleef steeds lang stil en hij gaf aan het niet te kunnen zien wat ik bedoelde. Dus nog een keer opgezocht om met hem mee te kijken, wat ineens de beschrijving aangepast. jongeman bleef stil, gaf geen opties hoe nu verder te handelen. Uiteindelijk heb ik opgehangen en de klantenservice gemaild met een screenshot van de beschrijving. Hier ook weer heel magertjes contact, helemaal niet proactief om te helpen het op te lossen. Voelde meer alsof ik ze lastig viel dan dat ze mij wilde helpen. Niet zoals je een klantenservice zou verwachten. Heb ze via de mail nog de tip gegeven om een cursus klachtenbehandeling te volgen, met oprecht hopen dat ze er iets mee doen. Misschien dat het dan beter gaat. Al met al ga ik hier dus niet meer bestellen.

Beste klant, Dit is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling! Zou u op dit bericht willen reageren met uw ordernummer en uw kenteken zodat we er nog een keer kunnen gaan kijken met u? Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Snelle reactie van carpartsdirect

Ik had een bestelling opgegeven bij Carparts, die werd zeer snel geleverd voor mijn Chrysler Voyager.

Verkeerde onderdelen ontvangen

Onderdelen zijn eenvoudig via de website te bestellen. Echter heb ik tot mijn teleurstelling verkeerde onderdelen ontvangen.

Beste klant, Dat is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling! Als iets niet goed word geleverd, dan kunt u dit kenbaar maken via onze klantenservice email. Een medewerker zal dit voor u oplossen! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Correcten snel geleverd

De bestelde remschijven en remblokken werden snel en correct geleverd. De onderdelen pasten als het origineel.

op een kleine foute levering na prima