netjes verpakt en op tijd geleverd

Na een probleemloze retour, snel weer een nieuwe accu geleverd.

Prima service!

Vlug geregeld en goed

Precies wat ik nodig had.

Prima producten snel geleverd

Ik heb geen opmerkingen, ben erg blij met mijn bestelling. Goede prijs, snel geleverd. Ik ga zeker meer bestellen

Snelle levering en goede prijs

snel en goedkoop

Bij alle vergelijkingen zijn ze de goedkoopste en de spullen zijn ook nog eens snel binnen, kortom helemaal perfect en dus ook een perfecte score.

Vriendelijke klantenservice

Ik heb motorkap beschadigd ontvangen (groot en onhanteerbaar) maar het is netjes opgelost door hun. Ik heb daarna koplampen bij hun besteld en ze waren netjes ingeleverd en op tijd.

Prima passende ruitenwisser bladen

Prima snelle verzending

Prima en op tijd

Goed is goed

Correcte informatie

De voorraadstatus die CarpartsDirect op de site aangeeft klopt bijna altijd. Wanneer ik dus iets per se de volgende binnen moet hebben, bestel ik dat bij hen. Dan weet ik zeker dat ik de klus kan klaren.

Goed product snel geleverd, beste prijs!

Perfect, snelle levering en goed product

Goede prijs kwaliteit en een snelle levering

Goede prijs kwaliteit en een snelle levering.

Voordelige ruitenwissers van Bosch

Via de website bestelde ik ruitenwissers voor mijn auto. Ik kon het de volgende dag afhalen bij het depot in Rotterdam. Ter plekke vond ik het onduidelijk aangegeven waar ik moest zijn. De deur was dicht en het leek erg verlaten. Na toch de deur te hebben opengetrokken bevond ik mij in een gang die me naar de medewerker leidde. Vriendelijke kerel.

Goed, correct

Goede ervaring. Voldoet aan wensen.

Super mooie prijs voor top product!!

Snel goede prijs helemaal top!!

Snelle en correcte levering

Product (zij-knipperlicht Fiat Ducato) is precies zoals beschreven en gewenst.

DHL had het pakket naar een verkeerd sorteercentrum gestuurd. Vervolgens het pakket verwisseld en het etiket op een ander pakket geplakt. Ruim een week later ontving ik toen een megapakket met een verkeerde inhoud en een mega sticker van DHL dat het pakket beschadigd was. Snel gebeld met Carpartsdirect. Deze hebben de zending opnieuw verstuurd en enige dagen later ontving ik netjes de juiste onderdelen. Netjes geregeld. DHL laat echter niets van zich horen en hier staat nog steeds de verkeerde levering. Iemand in Nederland zit nog steeds te wachten op een grote zending eiwitten en heeft nu een paar ruitenwissers.

Plaatwerk beschadigd bij ophalen

Eerst gebeld of ik een motorkap kon laten bezorgen, maar er werd benadrukt dat deze zeer waarschijnlijk beschadigd geleverd zou worden door de bezorgers. Om die reden heb ik besloten om de motorkap zelf op te halen bij het magazijn in Rotterdam. Daar bleek de motorkap ook al beschadigd te zijn!

Beste klant, Dat is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling! Motorkappen zijn heel lastig te vervoeren! Helaas is het vervoer naar de afhaal locatie niet goed gegaan. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Punctueel

Eerste keer hier wat besteld hing alldmaal heel goed zeker een volgende keer weer

Top!!!!

Alles prima verzorgd.

Bestellen gaat prima, retour niet...

Ik was bewust van het retourbeleid maar als je ermee te maken krijgt dan is dat erg vervelend. Een simpel retourtje duurt extreem lang totdat je het retourbedrag ontvangen hebt. Jammer dat dit niet anders kan.

x

Nooit meer doen zeer slechte service

Wij heb taxi genomen om ons auto op te halen