Slecht

Slechte communicatie, besteld en kwam een dag telaat. Retour gestuurd en na 10 mails hebben ze pas de terugbetaling in werking gezet

ALLES SNEL EN GOED ONTVANGEN, BEDANKT

ALLES SNEL EN GOED ONTVANGEN, BEDANKT

Snel, goed en prima prijs.

Zie mijn opmerking hierboven

snellelevering

Geen factuur ontvangen

We hebben nooit een factuur ontvangen bij onze bestelling.

Goed geregeld

Nheel goed

Keurige levering van goederen

Geen enkele kanttekening bij de levering van de goederen!

Snelle en nette levering

Tevreden!

het juiste onderdeel snel bezorgd

het werkt

Goed service .snel geleverd

Teleurstellend

2x achterlichten besteld,2x verkeerde artikelen in de doos.hierover bericht. Later op de site dus niet aangepast. Terugzenden moet in een nwe doos die je om de originele verpakking moet doen, niet erg handig.bedrijf komt ook niet met een oplossing maar reageerd vrij makkelijk.

Beste klant, Dat is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling! Helaas kunnen we niet achterhalen wat er precies is gebeurd. We zien wel dat er een label is gestuurd als oplossing zodat u dit kosteloos kan retourneren. Om transportschade te voorkomen adviseren wij dit in een andere doos te doen. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Goede prijs kwaliteit

Betaalbaar en van goede kwaliteit en snel verzonden

prima geregeld

Goed verpakt niks op aan te merken, oké kost wat maar beter een heel item dan een defect item. dank!

Snelle levering voor een goede prijs, zeer tevreden!

Geen spullen gekregen, 4 weken verder en nog geen geld terug.

Voor mij heeft het niet gewerkt, maar dat kan een incident zijn geweest. Maar deze bestelling was gewoon slecht in elk opzicht. Volgende keer beter.

Volgens afspraak geleverd.

Product volgens gegevens op de website op tijd verstuurd, geleverd en in goede staat.

Mijn ervaringen zijn positief

Ik heb onlangs een spiegel voor een peugeot 3008 (van Wezel buitenspiegel no. 4076808) besteld en ontvangen. Aangezien deze niet inklapbaar was heb ik een andere spiegel besteld en ontvangen die wel aan alls eisen voldoet. Bovengenoemde spiegel heb ik op 6 januari geretourneerd naar jullie (Dobbeweteringstraat 5 3044 GA. Rotterdam.) Mijn vraag is of deze spiegel inmiddels is ontvangen en wanneer ik het geld van die spiegel (€ 115,64) terug ontvang. Op de verzendbon van post nl staan de volgende nummers: 210978. 06-01-23 14:08. 7800 0009 7637. Met vr. groet, A. de Vries Nijeveen

Ging goed maar nog niet uitstekend.

De bestelling is wat langer onderweg geweest door verkeerde postcode maar wel juist adres.

Wederom is de levertijd drama

Dit is de laatste keer, online bestellen is telkens drama tegenwoordig. Naast belachelijke levertijden krijg je steeds vaker China rotzooi toegestuurd en worden retouren niet of nauwelijks correct afgehandeld

Beste klant, Dat is heel vervelend. U heeft helaas geen ordernummer vermeld waar dit overgaat. Op uw email adres kunnen we alleen maar orders vinden van originele merken en geen Chinese rommel en uw laatste order is vandaag de deur uitgegaan i.p.v. vrijdag. We hebben het vermoeden dat dit om een andere website gaat. Met vriendelijke groet, Klantenservice

correcte levering

goede prijs-kwaliteit

Snel besteld en geregeld

Accu adhv slimme zoekfunctie gevonden en besteld. Accus is ook vlot geleverd.

Zeer snelle en goede klatenservice

Ik heb een batterij gekocht en deze kwam zeer snel (in België) aan! Ik stuurde vandaag een mail omtrent mijn factuurbedrijf, ik kreeg binnen de 5 minuten een e-mail terug met mijn factuur! Top service!!!

5 star

Reasonable priced on time delivery and 100% fit

Snel

Volgende dag al binnen. Prima prijs.