Betrouwbare onderneming

Snelle levering, helaas site-info niet correct bij mijn bestelde onderdelen.

Perfekt onderdeel

Onderdeel goed verpakt,snel en zoals afgesproken geleverd.

Goede klantenservice

Het pakket was door upc verzonden en dat duurde erg lang. Uiteindelijk was het pakket wat ze daar hadden leeg en werd het terug verzonden naar carparts. Met 1 mailtje naar carparts stuurde ze meteen nieuwe op. Erg fijn!

Top geregeld

Perfect op tijd! Juiste onderdeel ontvangen

Moest 14 dagen wachten tot het voorraadartikel geleverd werd?!

Ruitenwisser van Bosch is van goede kwaliteit en zeer laag geprijsd. Levering, die 2 weken duurde, was met 8,95 belachelijk hoog en veel hoger dan de prijs van de ruitenwisser (achter) van € 7,-.

Snelle levering prijs kwaliteit verhouding goed

Goed product met prima prijs

Snel geleverd en alles prima geregeld

Juiste onderdeel en zeer snel geleverd

Weinig ervaring met het bestellen van een achterlicht voor mijn op leeftijd zijnde Peugeot bus. Snel gevonden op de website. Prima keuze en scherpe prijs. Dank

Voldoet aan verwachting

Aanrader

Wat een drama bedrijf

Komen hún afspraken keer op keer niet na!!

makkelijke website

Uiterst tevreden

Ruitenwissers nodig, carpartsdirect heeft ruim aanbod op voorraad, is concurrerend geprijsd en in staat erg snel te leveren, ondersteund door trace functie in relatie tot de aflevering.

Vlotte en goede levering. Prima!!!

Goede presentatie, en eenvoudig te bestellen. Prima levering

Deze accu voldoet aan de verwachting. Leveringstijd goed te volgen. Prima keuze.

kwaliteit voor goede prijs

Valeo ruitenwisserblade besteld. Snel geleverd, goede kwaliteit en een aantrekkelijke prijs.

zeer slecht - een ster is al te veel

accu besteld en de verkeerde geleverd, de accu moest teruggestuurd worden door ons, tot 3 x toe niet opgehaald, moesten we zelf maar regelen. een andere accu opsturen kon alleen als de accu terug was op de zaak. uiteindelijk heeft de auto 2 weken zonder accu gestaan

Al meerdere keren besteld en goede onderdelen en een dag later al bezorgd. Super.

Besteld, volgende dag geleverd en gemonteerd. Prima!

onbetrouwbaar

retouren worden niet verwerkt telefonisch kan er niks nagekeken worden. betaalde bestelling raakt zoek . Bijna voor 600 euro besteld . levert tevens via andere websites beter geen zaken mee doen.

Snelle levering. Snel antwoord op mijn vragen. Wel een foutje bij de verzending maar dat was snel opgelost

Juiste product. lastig te vinden.

Juiste spullen. Alleen is de zaak lastig te vinden in mijn geval. Voortaan maar gewoon laten bezorgen...

Goede service, snelle levering

Goed bedrijf

Waardeloos

Accu besteld op donderdag. In voorraad dus de volgende dag in huis. Vrijdag niet zaterdag in de middag gebeld en smorgens een e-mail gestuurd. Er wordt vriendelijk verteld dat hij niet in voorraad was en dat ik wat geduld moest hebben. Maandag niet. Dinsdag was ik weg en de buren ingeschakeld. Dinsdag niet en uiteindelijk toen ik terug kwam van een kleine vakantie was de accu bezorgd. Ik ben op de bonnefooi naar mijn vakantieadres gereden met een matige accu. Ik kon donderdags bij iedere partij een accu bestellen, maar het gaf de doorslag dat ik kon rekenen op een of twee dagen later. Voor mij geen Carpartsdirect meer

Snel en eenvoudig

Een snelle en betrouwbare leverancier

Vareseweg 123 C

3047AT Rotterdam