Snel en correct

Redelijke prijs

Lekker snel

Lekker snel geleverd

zeer slecht, geen service en onbeschofte klantenservice

Ik heb een simpele bestelling gedaan op basis van de genoemde levertijd op de webshop. Bestelling is geplaatst op 28 december en levering zou de volgende dag bezorgd worden (iets wat nog steeds zo op de webpagina van Carpartsdirect.nl staat). Op 5 januari is de bestelling echter nog steeds niet verstuurd. Ondertussen een paar keer gemaild met de klantenservice, waarop ik in zeer gebrekkig Nederlands een reactie krijg met de mededeling: We doen niets aan onze site, je krijgt je geld niet terug (of korting omdat we niet kunnen leveren zoals geadverteerd), het duurt even omdat de fabrikant/leverancier geen voorraad heeft, etc. Ondertussen bij een andere webshop exact hetzelfde product besteld (direct bij de producent), binnen 24 uur werd dit bezorgd. Deze dropshipper heeft duidelijk zijn zaken niet goed op orde en adverteert met onjuiste levertijden en voorraden! Zeer onbetrouwbaar en absoluut geen aanrader. De bedrijfsnaam en slogan kunnen zij totaal niet waarmaken!

Beste klant, Dit is heel spijtig dat dit niet naar wens is verlopen! Rond de Kerst hebben wij onverwachte problemen gekregen die we zelf niet hadden verwacht! De website is gebaseerd op verwachte leveringen en als er onverwachte dingen gebeuren worden klanten op de hoogte gebracht door een informatie email! Excuses voor het ongemak hierin! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Snel en goed geleverd

Ruitenwisser snel en goed geleverd. Niets op aan te merken.

helemaal goed

Ik bestel onderdelen bij carparts, nooit een probleem gehad.

Makkelijk om te kiezen

Als je je kenteken opgeeft, kan je makkelijk kiezen uit de juiste onderdelen. Vlugge levering. En tegen een voordelige prijs.

Uitstekende auto-onderdelen tegen een scherpe prijs.

Bij deze bestelling betrof het ruitenwissers. Deze konden gemakkelijk gevonden worden op de site en pasten perfect. Uiteraard heb ik ook bij andere leveranciers gekeken, echter CarpartsDirect was veruit het voordeligst.

Toch een snelle levering ondanks een berichtje dat het wat langer kon duren ivm drukte Wij zijn tevreden en zullen zeker vaker gebruik maken van Carparts

nog niets

waarom zitten jullie klanten op de nek , werkt erg negatief, ik bestel laat op de avond alles moet nog gebeuren en heb ik dit gezeur al in de ochtend, Kiyoh bedoel ik hiermee

Beste klant, Dit is heel vervelend dat dit gebeurd! U bedoeld hiermee dat Kiyoh een email heeft gestuurd om een review te geven over uw order! Dat is vrij snel! Excuses voor het ongemak hierin! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Te late levering

22.12 betaald nog steeds geen geld retour 16.1.

Beste klant, Dit is heel vervelend dat dit niet helemaal naar wens is verlopen! Uw geld is verwerkt door de administratie en zal vandaag of maandag op uw rekening staan! Excuses voor het ongemak hierin! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Minder

Zit al weken op retourbevesteging en geld te wachten….

Beste klant, Dit is heel vervelend! We hebben uw order erbij gepakt! Uw retour is op 18-1 bij ons binnen gekomen en is verwerkt door de administratie! Dit zal vandaag of maandag op uw rekening staan! Excuses voor het ongemak hierin! Met vriendelijke groet, Klantenservice

prima service

Er was 1 onderdeel niet geleverd in de bestelling. Ik heb gebeld en gezegd dat ik niet kon wachten op een nalevering en het geld voor dat onderdeel terug wilde hebben. Dit was geen probleem, en binnen 10 dagen was het geld terug gestort. Prima service.

Indien nodig weer Carparts vragen!

Snelle dienstverlening.

Niet verpakt.

De bestelde accu werdt zo los geleverd. Het leek wel een 2e hands accu. Niet in een doos of plastic. Beschadigde stickers.

Geachte klant, Dat is spijtig om te horen. Allereerst wil ik melden dat wij uitsluitend enkel nieuwe onderdelen verkopen. Onze excuses voor het ongemak! U heeft een bedenktijd van 14 dagen. Binnen deze periode kunnen wij dit eventueel omruilen voor een nieuw exemplaar. Wij verkopen uitsluitend nieuwe onderdelen.

2keer iets afgehaald, aardige mannen, netjes verzorgd alles, gunstige prijzen.ik kom zeker terug

Snelle levering, echt niet !!

Maandag 10 januari besteld, met belofte door carparts dat op dinsdag wordt afgeleverd. Helaas weer een illusie minder en een ervaring rijker. Dinsdag nog even gebeld met hun Klantenservice. Medewerker zeer ongeinteresseerd en zeer brutaal. Wordt op zn vroegst woensdag avond 12 januari bezorgd.

Beste klant, Dit is heel spijtig dat de verwachte levering niet is gehaald en dat u niet goed te woord is gestaan. Als er een vertraging is, dan heeft dat vaak een oorzaak. Excuses voor het ongemak hierin! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Goed en snel geleverd

Accu besteld, snel geleverd, niks mis mee

Ok

Had een ruitenwisser besteld, deze is in orde, maar de levering was dagen later dan aangegeven en toen het eindelijk binnen kwam was de verpakking zwaar beschadigd. De wisser gelukkig niet, maar het was ook enkel het doosje van de wisser met een adressticker erop, geen verpakking er omheen of extra dichtgeplakt oid. Zo goedkoop mogelijk verzonden iig. Zou het niet aanraden hier te bestellen als men zo de spullen verstuurd.

Snel, goede kwaliteit en goedkoop!

Met behulp van zoekfunctie al heel snel het juiste onderdeel gevonden. Heel blij met snelle levering. Prijsvriendelijk. Onderdeel past perfect.

Snelle levering en goede prijs

Levering was mooi op tijd, transparant in de bezorging en een goede prijs

Prima levering, juiste materialen de volgende dag.

Gisteren nieuwe ruitenwisser bladen voor onze auto's gekocht. Vadaag geleverd. Prima.

Goed en snel

Adres wat duidelijker maken, het is een blok met bedrijven maar je moet goed zoeken bij welke deur je moet zijn.

Snel geleverd en prima product

Avonds besteld volgende dag al geleverd

Probllem bezorgen

Het bestelde onderdeel werdt niet bezorgd op de afgesproken datum. Ook enkele dagen later niet.

Beste klant, Dit is heel spijtig dat de verwachte levering niet is gehaald! Dit heeft heel vaak een oorzaak! Is dit probleem opgelost door ons? Zo niet, dan kunt u op dit bericht reageren met uw ordernummer zodat we dit kunnen onderzoeken! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice