scherpe prijs, snel geleverd !

scherpe prijs, snel geleverd !

Snel bezorgd.

Past perfect

Top Top Top

Wow, wat een geweldige ervaring! Met spoed had ik een nieuwe accu nodig, dus ik plaatste mijn bestelling bij Carpartsdirect.nl voor 22:00 uur. Tot mijn verbazing werd de volgende ochtend rond 10:00 uur mijn accu al bezorgd! Ik ben sprakeloos over de ongelooflijke snelheid van de bezorging. Maar dat is nog niet alles; de service en prijs zijn ook absoluut fantastisch! Hartelijk dank voor deze geweldige ervaring! Jullie hebben een nieuwe vaste klant bij mij en ik zal zeker nog veel meer spullen bij jullie bestellen! Dank jullie wel en mijn auto rijdt weer als een zonnetje:-)

Ruime keuze en snelle levering.

Veel keuze en snelle levering Alleen de verpakking kan wel wat beter.

Onderdeel prima.

De verpakking kan wel wat netter, de doos lag uitelkaar.

Heel snel en goed geleverd.

Ze hebben de auto onderdelen bijna allemaal op voorraad. En het leverd veel sneller dan de concurrent. Bij andere internet winkels duurt het langer voordat de onderdelen worden bezorgd.

Kentekencheck accu klopt niet + stroeve ervaring met retour

De accu die ik bestelde zou volgens de Carparts Direct kenteken check in mijn auto passen (apk + beurt). Hij paste echter niet. Toen ik dit aangaf kwam er ook geen terugkoppeling of actie (terwijl de kentekencheck dus gewoon incorrecte informatie geeft), ik moest gewoon retourneren. Hopelijk wordt dit geupdate want het is wel onhandig als je iets bestelt dat moet passen en het past niet. Het retourbeleid gaat via een formulier, ik kreeg de vraag waarom ik wilde retourneren etc. Het moest in originele verpakking retour maar de accu werd zonder verpakking geleverd. Om de originele verpakking moest een andere verpakking ter bescherming; die moest ik dus gaan regelen. Vervolgens blijkt transport van een accu best een gedoe omdat het gevaarlijke stof bevat, naslagwerk kost weer tijd. Oplossing was dat de eigen transporteur de accu weer thuis op kwam halen, op zich een goede oplossingbwaar ik blij mee was. Kosten: €15,00 (terwijl de retour kwam door een niet passend product uit de kentekencheck, buiten mijn schuld om). Tot slot was het een avontuur om een tijdstip af te spreken maar dat lag ook aan de transporteur, de communicatie was dubbel en mijn mails werden niet goed gelezen. Na afloop heb ik netjes mijn geld terug gehad, de €15,00 heb ik wel betaald. Ik werd goed geïnformeerd hierover, toen het pakket ontvangen was, etc. Hals over kop een andere accu moeten regelen. Al met al 4 a 5 dagen bezig geweest met aankoop en retour van een accu die niet paste zonder dat ik er wat aan kon doen, vandaar een 6. Dus geen klacht maar wel een kanttekening dat ik hier geen accu zou bestellen en dat de retourkosten voor mij zelf waren terwijl ik verkeerd voorgelicht werd door de kentekencheck. Zaken als accu's lekker door de garage laten plaatsen voortaan, kost misschien €10 meer maar dan is het wel geregeld en heb je dit niet. Het contact etc was verder gewoon helder en netjes, bedankt daarvoor!

Erg tevreden

Heel goed alles klopte en goede beschrijving erbij

Snel en correct geleverd

Goede en duidelijke website Snelle levering. Zeer goede ervaring met ze.

ZEER GOED

ALLES IS GOED GEGAAN,BEDANKT

Levering op tijd

Hallo, bij sommige online bedrijven is vandaag besteld, morgen afgeleverd. Dat zou ook prettig zijn. Bedankt

Snelle levering helaas niet volledig volgens specificatie

Mechanisme functioneert naar behoren prima prijs / kwaliteit, echter de stekker was niet passend op de auto, nota bene op kenteken gezocht. Jammer

snel geleverd

snel geleverd

Mensen met verstand van zaken, denken mee en zijn zeer klant gericht

alles past snel geleverd

Verkeerde tankdop

Verkeerde tankdop geleverd.

Beste klant, Dat is heel vervelend dat het onderdeel niet past op uw voertuig. U kunt hiervoor een retournummer vragen en vragen of we het juiste tankdop kunnen leveren voor uw voertuig. Op onze website bij retourneren staat een stappenplan vermeld. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Makkelijk bestellen, op goede website

Makkelijk bestellen, op goede website, en maken waar wat ze zeggen. Voor 18:00 besteld, volgende dag geleverd

snel en goed

Slechte communicatie klantenservice

Retourbeleid slechts 14 dagen Na 14 dagen is ruilen niet mogelijk Ik heb een onderdeel besteld volgens kenteken Van de auto en heb een onderdeel ontvangen van de vorige model auto oudere type Van omruilen naar de juiste onderdeel van het voertuig willen ze niet meer meewerken ze houden je aan de 14 dagen Onderdeel is door carpartdireckt verkeerd geleverd

Beste klant, Dat is heel vervelend. Als iets niet goed is onder welke reden dan ook, heeft u 14 dagen de tijd om dit te melden aan ons. Na 14 dagen word dit niet meer geaccepteerd door de retour afdeling. Excuses voor het ongemak hierin! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Product correct afgeleverd

Duidelijke beschrijving van product

Goede spullen

Gemakkelijk opgezocht op de site. Betaalbare materialen en snel geleverd

Bezorging en communicatie slecht.

Bezorger was op verkeerd adres in een ander dorp en ik krijg bericht dat pakket was afgeleverd. Na moeizaam contact na 3 keer bellen had iemand het gesnapt en werd het pakket de volgende dag opnieuw aangeboden........

Beste klant, Dat is heel vervelend dat de bezorger dit fout heeft gedaan. Gelukkig dat het uiteindelijk opgelost is. Excuses voor het ongemak hierin! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Waardeloos

Reclameren stuit op totale onwilligheid, en verwijzen naar de kleine lettertjes. Ik kan zaken doen met deze partij slechts afraden.

Beste klant, Dat is heel vervelend dat de motorkap niet past. Als iets niet past, dan heeft u 14 dagen de tijd om hiervan een melding van te maken. Dan moet het wel in dezelfde staat weer retour. U heeft de motorkap laten spuiten en hierdoor is uw retour afgewezen omdat dit niet in nieuwe staat meer is. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice