Een buitenspiegelkap besteld. bleek verkeerd (besteld) te zijn. Geen probleem: stuur maar terug en geld terug met een goed advies er bij.

Gemakkelijk en snel

Gemakkelijke site, bestelling snel geleverd.

Snel geleverd en artikelen werken goed!

Nieuwe koplampen besteld voor Tucson. Zijn snel geleverd, een monteur heeft ze er in gezet en ze doen het uitstekend, dus 5 sterren.

Positief

Komt al zijn belofte na , en goed product

Gewoon goed geregeld.

Zoals hun slogan reeds aangeeft. Het was goed geregeld.

Goed product, maar niet op tijd verzonden

Product is zoals omschreven, prima. Volgens de website is vandaag voor 12 uur besteld, morgen in huis. Maar in werkelijkheid heb ik 2 werkdagen moeten wachten. Ik kreeg verder geen email waarin ik op de hoogte kan worden gebracht wanneer er wordt verwacht dat het verzonden wordt.

Ook retourzendingen gaan uitstekend!

Helaas verkeerde remblokken besteld. Stom natuurlijk maar de service van Carpartdirect was uitstekend. Ik kreeg na een mailtje al snel een retournummer. Pakket op de post en binnen een week het geld weer op de rekening. Dank!

Nee niet meer

Vandaag besteld morgen geleverd laat me niet lachen autodoc is net zo snel maar goedkoper

Beste klant, We hebben uw order bekeken wat u heeft aangegeven en we zien het volgende! U heeft op 10-5 een bestelling geplaatst en de verwachte levering zal op 11-5 zijn. Door omstandigheden is uw pakket op 11-5 verstuurd en op 12-5 afgeleverd bij u! Door de omstandigheden heeft uw pakket 1 dag vertraging opgelopen! Onze excuses voor het ongemak hierin! Met vriendelijke groet, Klantenservice

n.v.t.

prima verlopen

vlugge en correkte afhandeling

Snelle en keurige levering

Zeer slecht

Niemand te bereiken

Beste klant, Dat is heel vervelend dat wij slecht te bereiken zijn. We zijn heel makkelijk te bereiken via telefoon, whatsapp, facebook, email etc etc. We hebben het vermoeden dat u dit bij een andere webshop heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Besteld, betaald, geleverd

Gewoon prima en goede prijs. Product snel en zonder problemen gevonden op de site, betaald en snel geleverd.

Goed en snel ontvangen

Goed en goedkoop

Slecht.

Airco condensor (van Wezel) geleverd zonder appendages/bevestigingsrubbers/ringen.

Geachte klant, De condensoren worden geleverd zonder extra delen. De oude zou u hiervoor kunnen overzetten of u zou dit elders moeten bemachtigen. Dit is helaas een keuze van de fabrikant waar wij geen invloed op hebben. Met vriendelijke groet, Klantenservice

zeer goed

heel goede service

goed materiaal snelle leverering

Zeer snel geleverd

Zoals ik zei netjes op tijd binnen gekomen en het juiste product waar het om gaat helemaal top.

goed produkt , makkelijk om te gebruiken , plug and play

Goede prijs, snelle levering!

Goed geregeld

Goed geregeld. Producten op tijd geleverd.

Goedkoop , snelle verzending

Prima webshop , hebben veel keuze op voorraad , goedkoop, en een snelle verzending

Kan in mijn beleving niet beter

Prima service..aanrader