Filters

10

Geweldig

Super zaak doen wat ze beloven en alkes luid en duidelijk , even een tipje : de verzendkosten zijn overal gratis bij een aankoopbedrag boven de 50 e bij jullie niet dat is een minpuntje

  • Aanbevelen? Ja
1

Teleurstellend

Had remblokken besteld kenteken ingevoerd ontvangen maar paste niet bij de auto gebeld en toen vertelde de medewerker dat er 2 soorten zijn gevraagd of ik de juiste kon bestellen zonder verzendkosten maar niet mogelijk

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dat is heel vervelend dat het artikel niet juist is. U kunt een retour nummer aanvragen voor omruiling of geld terug. Als u voor omruiling zou gaan, dan zou de retour kosten voor de klant zijn en verzendkosten naar u toe worden door ons vergoed. Als u voor geld terug zou gaan, dan word de gehele aankoopbedrag terug gestort en dat is incl. de verzendkosten naar u toe. De stappenplan staan vermeld op onze website. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

10

Goed product snelle levering

Duidelijke site goed product snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
6

Snelle levering

Levering zoals verwacht. Aflevering bij Post.nl punt is vrij prijzig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed product

Goede prijs /kwaliteit Paste precies

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig, keurig op tijd geleverd!

Ik had snel een accu nodig. 's Avonds besteld en de volgende dag al geleverd. Super!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geleverd

Snel en als een van de goedkoopste geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima!

Prima levering! Niks mis mee.

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijne site voor je auto onderdelen

Bij een kleine onduidelijkheid gewoon telefonisch contact gezocht en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering

Prima

  • Aanbevelen? Ja
2

Spiegel nooit geleverd

Een linker buitenspiegel besteld. Zou de dag erna geleverd worden. Ivm vakantie was er haast bij. Ondanks de mail van DHL dat hij geleverd zou zijn, geen spiegel in mijn brievenbus. De correspondentie met carparts daarna was absoluut niet klantgericht en heel irritant. DHL gaf aan het op het juiste adres geleverd te hebben???? Ik kon een waardebon krijgen voor het bedrag. Dit heb ik geweigerd, omdat ik geen aankopen meer wilde doen bij Carparts en omdat ik vond dat ik recht had op mijn geld terug. Ik had daarvoor al meerdere malen aangegeven, dat ik de koop ongedaan wilde maken en mijn geld teruggestort wilde hebben. Uiteindelijk na 2 weken heen en weer gemaild te hebben, kreeg ik uit “Coulance”????? mijn geld terug. Wat mij wederom een gevoel gaf dat ik als klant niet serieus genomen werd. Al met al een zeer teleurstellende ervaring met Carparts.

  • Aanbevelen? Nee
2

geld retour gestuurde accu nog niet terug!

Verkeerde accu ontvangen; vervolgens op advies van de klantenservice opnieuw besteld en ontvangen. De verkeerde accu terug gestuurd op 31-08-2022 en tot op heden asnkoopbedrag nog steeds niet terug gestort gekregen. De beloofde levertijd bij beide leveringen overschreden met als gevolg dat de auto een week niet te gebruiken was.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dat is heel vervelend. Ons advies is om de klantenservice een email te sturen of wij dit willen uitzoeken. Onze excuses dat de verwachte levering niet is gehaald. Met vriendelijke groet, Klantenservice

4

Niet de afspraak nakomen

Erg vals 24 uur levering en duurde meerderedagen plaats donderdag kreeg ik het pas op dinsdag avond half 10. En dat ivm een accu alle dagen dus geen auto gehad

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dit is heel vervelend dat de verwachte levering niet is gehaald. Uw order heeft helaas een logistieke vertraging gehad waarin wij weinig invloed op hebben. We doen altijd onze uiterste best om de verwachtingen te halen. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

10

Het was goed

Goed geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

De bezorging was snel

Was tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Besteld en afgehaald in Rotterdam

Zoals gemeld besteld en de volgende dag af kunnen halen in Rotterdam om er zeker van te zijn dat ik de materialen zaterdag in huis had.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel en op voort

Ook weinig gebruikte onderdelen konden worden besteld en werden geleverd. De mogelijkheid om af te halen is ook gemakkelijk.

  • Aanbevelen? Ja
8

Niet helemaal zoals verwacht

Had een uitlaat einddemper besteld. Zou er eentje van het merk Romax zijn, heb een ander merk binnen gekregen. Demper was verzonden zonder enige bescherming, gewoon een sticker op de pot geplakt. Wel netjes op tijd. Aan de andere kant: het was de goedkoopste partij op internet is én m’n auto is in ieder geval door de APK gekomen dus ik mag verder niet klagen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed product en snelle levering

Top

  • Aanbevelen? Ja
8

Slecht ingepakt waardoor beschadigd

Ok Slecht ingepakt waardoor beschadigd glas wat veel extra werk meebracht en eventueel nog meer werk en gedoe als hij lekt blijkt te zijn. Groetjes Wim

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed

Goede producten en met zorg verpakt en verstuurd

  • Aanbevelen? Ja
4

“Razendsnelle levering” of toch niet..

Op de website pronkt men met zeer snelle levertijden, echter zou ik mijn onderdelen maandag ontvangen en na zelf te moeten bellen (omdat ik niks hoorde), krijg ik deze pas woensdag. Erg vreemd dat dit niet de dag erna alsnog bezorgt word. 2 sterren omdat de prijs prima is. Ook erg vreemd is dat er in de mails een 0900 nummer staat wat 25 cent kost per min en ze gewoon een 010 nummer hebben.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dat is heel vervelend dat de verwachte levering niet is gehaald. Uw order heeft helaas een vertraging opgelopen omdat er op de locatie waar het oorspronkelijk hoort te liggen niks lag. Dit is uitgezocht door een collega van de klantenservice en heeft gelijk actie ondernomen om het probleem alsnog zo snel mogelijk op te lossen. Helaas is dit niet helemaal goed gelukt omdat de onderdelen buiten Rotterdam liggen en er een vervoerskwestie is geworden. Klanten kunnen ons op verschillende manieren bereiken. Op de voorpagina en bij de onderdelen staat een 010 nummer vermeld die u ook kunt bellen. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

10

Prima, prijs service enz

Prima, goeie prijs. Snelle verzending.

  • Aanbevelen? Ja
8

.

.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte ervaring

Via hun site rechtse buitenspiegel besteld. Kreeg een linkse . Gebeld en persoonlijk contact gehad en kreeg voor de 2x weer een linkse spiegel. Schandalig !!!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dat is heel vervelend! We hebben uw order erbij gepakt en we zien het volgende. U heeft een artikel besteld die voor de linkerkant (bestuurderskant) bestemd was. Er is een retour aangemaakt die juist is voor de rechterkant. Dit is helaas nog niet verwerkt aangezien het artikel nog niet in onze magazijn terecht is gekomen. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd