Top bedrijf

Alles ging heel vlot ook makkelijke site , top

Goede service en prijs.

Het gekochte item werd snel geleverd en de prijs was goed.

Top bedrijf

Zeer goed betrouwbaar bedrijf. Mijn volgende aankoop koop ik zeker weer bij CarpartsDirect.nl Zeer aanbevelenswaardig. Top SERVICE. Zeker gezien dat de mogelijkheid wordt geboden om achteraf te betalen! Dank voor uw toevertrouwen. Hr. de Vries Amsterdam

Gewoon goed

Voor weinig geld een goed product ontvangen.

Is op tijd en conform beschreven geleverd

Zeer goed!

Correct, snel, goed en correcte prijszetting.

Correct, snel, goed en correcte prijszetting.

Goeie service en hulp

Heb onderdelen besteld die helaas niet goede waren. Na telefonisch contact gehad hebben kon ik ze terug sturen zonder poespas. Enige nadeel was dat ik de verzendkosten zelf moest betalen en dat bedrag was voor mij teveel.

prima prijs én snelle service

Heel tevreden!

ben blij met winparts heb onderdelen besteld binnen 24 uur gekregen

goeie service

Top geregeld

Snel en goed geleverd, prijs kwaliteit in orde

Schade aan product, prima opgelost

Prima product, vlotte levering

Goede service en correcte afhandeling na telefonisch contact

Goede service en correcte afhandeling na telefonisch contact

Snel geleverd met prima prijs kwaliteit verhouding

Alles paste goed en voldeed aan de eisen

Top Produkte

Snelle levering producte goede prijs is aan te bevelen 0m materialen te koop kan ook achteraf betaald worden top

Zeer slechte service. Niks geleverd

Ruitenwissers besteld, na 4 dagen gemaild waar ze bleven. Er zou een brand zijn geweest bij DHL, of ik nog even geduld had. Na 1,5 weer gemaild waar ze bleven. Carpartsdirect zou een onderzoek starten en nemen contact op als ze een uitslag hadden. Inmiddels al ruim 2 weken verder en nog steeds niks. Heb hun wederom gemaild en gezegd dat ik een concrete oplossing wil en anders mijn geld terug. Hun duidelijke antwoord was "Wij kunnen pas verder actie ondernemen zodra wij het onderzoek is afgerond. Als u uw geld terug wilt, zult u dat hoe dan ook wel krijgen" Mensen trap niet in dit bedrijf. Ik snap dat als het juiste op tijd geleverd is dat het bedrijf top is. Maar een bedrijf onderscheid zich als er iets fout gaat. Hoe ze daar mee omgaan. Ben gewaarschuwd

Geachte klant, Allereerst onze excuses voor het ongemak! Heeft u een ordernummer voor ons zodat wij kijken wat wij hierin kunnen betekenen voor u? Met vriendelijke groet, Klantenservice

Duidelijke site,bestelling snel geleverd

Snelle levering van het juiste product.

Bestelling enlevering voldeden aan mijn verwachting.

Wordt gedaan, wat gezegd wordt

Retour sturen

De hoezen waren niet wat wij ervan hadden verwacht en zijn retour gestuurd en dit is prima opgelost.

Duidelijke website en zeer vlotte levering.

Gied

Products zijn goed, retourneren mag anders.

Producten zijn goed. Maar de retourzending is helaas op eigen kosten. Dat mag wel anders vind ik.

Goede prijs

Ophaaladres zeer moeilijk te vinden. Zeer slecht aangegeven. Ergens achterin verborgen op een bedrijventerrein.

Slechte service

4 onderdelen besteld waaronder twee draagarmen Kwam op tijd aan. Is er maar een draagarm Toegestuurd in plaats van twee . Ik heb meteen gebeld kon ik mijn auto niet op tijd af krijgen Hebben ze dezelfde draagarm niet meer en krijg ik te horen van de telefoniste kan er weinig aan doen en ook geen compensatie gekregen er is wel een vergelijkbare toegestuurd maar ja die kwam 3 dagen later Ik vind dit slechte zaak

Geachte klant, Vervelend dat de bestelling niet naar wens is verlopen. Onze excuses voor het ongemak! Heeft u een ordernummer voor ons zodat wij kunnen kijken of wij nog wat voor u kunnen betekenen hierin? Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

goed bedrijf

goede webshop. meerdere keren besteld en elke keer juist afgehandeld.