Filters

10

Uitstekend

Mijn eerste bestelling wS niet binnen gekomen. Na een telefoontje met een vriendelijke meneer. Kreeg ik al snel zonder probleem mijn bestelling toch binnen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en correct

Snelle levering. Duidelijke site met concurerende prijzen. Tot een volgende keer

  • Aanbevelen? Ja
1

Waardeloos

Ik heb wat besteld zou er de volgende dag zijn, niet dus. na 4 dagen gebeld artikel zoek, gebeld terug bellen voor 4 uur als het niet terecht was zouden ze een ander sturen, niet dus, zou door een ander bedrijf afgeleverd worden. Na enkele dagen als nog door Post NL bezorgt zou te groot zijn geweest. Was ook nog licht beschadigd. U begrijpt wel echt niet tevreden.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dit is heel spijtig dat de verwachte levering niet is gehaald. We hebben uw order erbij gepakt en gekeken waar het aan heeft gelegen. De verwachte levering bij u zou zijn op 29-3 en uw pakket is op 28-3 vertrokken uit onze magazijn met Postnl. Het sorteercentrum van Postnl heeft besloten om uw bumper met Extra at Home te laten brengen! Wij hebben hierop als bedrijf geen invloed op hun beslissing! Dat het pakket later is geleverd dan gepland en ook nog eens licht beschadigd aankomt is nooit onze bedoeling geweest! U kunt hiervoor contact opnemen met ons met foto's zodat we kunnen kijken naar een oplossing! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

10

Snel en goed

De accu werd snel bezorgd en voor een goede prijs. Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede correcte service

Prima ervaring

  • Aanbevelen? Ja
10

goede retour service.

Bestelde onderdeel paste niet op mijn auto. retour gestuurd en binnen een week mijn geld terug gestort.

  • Aanbevelen? Ja
1

Klantenservice ver te zoeken

Niet de juiste spullen gekregen , maar verder je nog helpen om het op te lossen dat doen ze niet. Geen klantvriendelijke service. Mijn tip ik zou ergens anders je spullen halen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dit is heel spijtig dat u niet de juiste onderdelen heeft gekregen! Als iets niet goed is, dan kunt u gebruik maken van onze omruil service en die kunt u vinden op onze webshop bij retourneren! Onze klantenservice zijn altijd bereid om te kijken naar een oplossing met u! Onze excuses voor het ongemak als dit niet is gebeurd! Zijn er nog problemen? Dan kunt u op dit bericht reageren met uw ordernummer! Met vriendelijke groet, Klantenservice

10

Makkelijk de juiste onderdelen vinden

Via de website kun je gemakkelijk de juiste onderdelen vinden voor je auto. Deze pasten perfect! Ook de levering was snel en goed verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super geregeld

Goed product en snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Top bezorging

  • Aanbevelen? Ja
9

Gevonden waar ik naar op zoek was.

Makkelijke site, je voert je artikel in wat je zoekt..evt op kenteken en in mijn geval binnen een dag 2 aanbiedingen ...top..zelf dicht in de buurt..

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en goede keuze

Besteld en volgende dag in huis. Goed assortiment en prima prijs.

  • Aanbevelen? Ja
10

Supersnelle levering en goede producten.

Bosch ruitenwisser besteld. Supersnel geleverd en wist als de beste!

  • Aanbevelen? Ja
1

Teleurstellend

Heb onderdelen ontvangen die niet compatibel zijn voor mijn auto, terwijl het op hun website wel zo stond aangegeven.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte klant, Spijtig om te lezen dat de bestelling niet juist is. In dit geval kunt u gebruik maken van uw bedenktijd. https://www.mijnautoonderdelen.nl/klantenservice/retourneren/ Met vriendelijke groet, Klantenservice

1

Slecht

Zeer, zeer, zeer slechte ervaring. Levering binnen 24 uur????? Haha, 5 dagen later. En klantenservice???? 2e deel van naam bestaat bij hun niet eens!!!! Raad dit bedrijf bij iedereen af!!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte klant, Spijtig om te horen dat de zending niet naar wens is verlopen. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

10

Zoals t hoort

Goed en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
1

Volgende dag geleverd, maar niet dus …

Accu besteld voor mijn dochter. Ze heeft hem zo snel mogelijk nodig, want ze werkt in de zorg en ik wil haar ‘s avonds niet op de fiets laten gaan ivm de veiligheid! Krijg ik de volgende dag ‘s middags pas een berichtje dat de accu pas DRIE DAGEN LATER wordt geleverd. Terwijl ik juist bij Carparts heb besteld om de snelle levering.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte klant, Spijtig om te horen dat de zending vertraagd is. Helaas kan het zo zijn dat er bijvoorbeeld een voorraadverschil is opgetreden of dat de vervoerder een vertraging heeft gehad. Hier hebben wij niet altijd invloed op helaas. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

5

telefonisch vriendelijk en behulpzaam, maar verkeerde onderdeel geadviceerd

zie boven. Na een verkeerd onderdeel gegeven en geadviceerd wat dus niet klopte, kon ik niet meer ruilen. Onderdeel kon niet meer terug gestuurd worden. Dus Geld kwijt en ook nog eens moeten betalen aan de monteur, dus dubbele kosten voor niks. Sorry, maar had toch minsten verwacht dat ik het verkeerde onderdeel wat niet paste terug kon sturen. en mijn geld terug zou krijgen. Maar nee. Onderdeel koste 77,-- euro. Voor mij een hoop geld waar ik niks aan heb.

  • Aanbevelen? Nee
10

Accu gekocht

Goede accu snelle bezorging top!

  • Aanbevelen? Ja
7

Advies wat matig

Een excuses had op zijn plaats geweest, door het verkeerde advies. Voor de rest is alles redelijk geregeld.

  • Aanbevelen? Nee
10

Snelle levering

Simpel onderdelen bestellen dmv je kenteken

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Proces is gestroomlijnd

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en snel

Goede en snelle levering. Top!

  • Aanbevelen? Ja
2

Snelle levering , alleen verkeerd artikel

Raammechaniek toyota besteld ,,mechaniek voor renault scenic snel geleverd , maarrr ik heb helemaal geen renault , nadien behalve 1 mailtje waarin info werd gevraagt niets meer venomen .

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dit is heel vervelend dat u niet het juiste onderdeel heeft ontvangen! Het probleem is dat u niet het juiste artikelnummer heeft gekregen! We zullen aan onze collega doorgeven dat hij een retour nummer kan aanmaken zodat het kosteloos retour kan! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, KIantenservice

1

Verkeerde opgestuurd en geweigerd het te herstellen.

Wat een slechte service. Ik bestel een set ruitenwissers. Krijg een open doos toegestuurd met een andere ruitenwisser. Stuur de foto op naar de helpdesk en zij geven aan dat het dezelfde zijn. Willen daarna weten wat voor auto ik heb en of ik de ruitenwissers daarvoor wel mag gebruiken. Daar gaat het niet om. Ze moeten opsturen wat ik bestel en niet een goedkopere versie. Na 10 mailtjes onderling wordt er alleen maar uitstelgedrag vertoond en geen oplossing. Ik zou er noot meer bestellen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hallo, Spijtig om te horen dat de bestelling niet naar wens is verlopen. Ik zie dat de klantenservice bezig is geweest om dit probleem uit te zoeken. U heeft namelijk wel ontvangen wat u heeft besteld. Indien dit niet gepast is kunt u het retourneren om uw aankoopbedrag terug te ontvangen. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd