goed en snel geleverd product zoals je mag verwachten voor t geld.

goed en snel geleverd product zoals je mag verwachten voor t geld

Mijn gas veren van de achterklep waren lam, het was makkelijk de juiste gas veren te vinden op de site, duidelijke uitleg. Monteren was heel eenvoudig.

netjes op tijd geleverd, en voor een goede prijs TOP !!

goede kwaliteit en snelle levering

in orde

onderdeel besteld en volgende dag netjes geleverd

xx

Ik ben tevreden

Mijn bestelling was er binnen paar dagen

Goede website, gebruik het al jaren...

Altijd goede prijzen en snelle bezorging.

Vervangen ging perfect met de duidelijke handleiding

Raammechanisme van rechterportier was defect. Auto is al wat ouder en dealer vertelde dat het artikel slecht leverbaar is omdat deze niet meer wordt gemaakt. Kreeg het advies om op internet naar imitatie te zoeken en bij jullie gevonden tegen een hele vriendelijke prijs. Direct bestelt en de volgende dag al in huis. Vervangen was met de meegeleverde handleiding een fluitje van een cent.

Super service!

1 verkeerde bougie geleverd,kan gebeuren.Volgende dag direct een nieuwe in huis.

Prima 2dehands onderdeel

You get what you pay for, sometimes more... Prima onderdeel voor prima prijs. Goe verpakt, snel.

Snel

Priema

Goed passende tankdop

Perfecte en snelle afhandeling

Uitlaatdelen gemakkelijk te bestellen, snel en duidelijk telefonisch contact, verder ook erg vlotte levering. Kortom een zéér tevreden klant!

Slechte ervaring. Aankoop achteraf veel te duur

Via kenteken check gezocht op ruitenwissers voor mijn auto. Op de lijst bij toepasbaarheid stond mijn auto ook vermeld, dus besteld. Na ontvangst passen ze niet. Gebeld met klantenservice, ik moet anderen hebben die wel passen, maar die zijn een stuk duurder EN DE HOGE RETOURKOSTEN ZIJN VOOR MIJ! Dat ik extra kosten heb (vooral de retourkosten) is oneerlijk, aangezien het bedrijf de info op de site zelf niet goed heeft staan. Dit heb ik aangegeven, maar nul op rekest. Men zegt dat de kenteken check slechts een hulpmiddel is en geen rechten aan ontleend kunnen worden. Ik bestel hier nooit meer wat. Slecht bedrijf. Anderen wees gewaarschuwd.

Beste klant, Dat is heel vervelend dat het zo is gelopen. We hebben uw order erbij gepakt en de bestelling nagebootst met uw kenteken. Wat ons opvalt is het volgende. U heeft een blad als eerste gekocht met een multi clip systeem. Dit past door middel van adapters die u erbij heeft gekregen en past op uw bevestiging van uw wisserarm. Dit systeem past namelijk op 6 verschillende aansluitingen. Naar onze mening past deze set. De retour kosten zijn voor de klant mits wij anders beslissen. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

super

Prima levering

Snel geleverd met montage handleiding

Prima product, bij verzending beter dichtmaken; ik ontving een open doos.

Gewoon goed.

Als levering gaat zoals beloofd dan ben je tevreden. Storingen in mail aangekondigde bezorgtijd is aan de bezorger te wijten, niet aan Carprts. Jammer dat de verpakking beschadigd was. Werd hierop door medewerkster afhaalpunt op gewezen.

Top geleverd!

Mooie korting op het product en supersnel (de volgende dag) geleverd!

Snelle levering tegen een aantrekkelijke prjjs

Achterlicht unit besteld.. Was er zelf eerder dan verwacht gemonteerd en voldoet aan de verwachtingen Zeer tevreden

Snel en correct.

Niet aan toe te voegen.

Netjes

Besteld, snel geleverd, netjes ingepakt. Kortom geweldig.

Goede snelle service

SUPER SNEL GELEVERD

SUPER SNEL GELEVERD

Top bedrijf snelle levering met scherpe prijzen

Zeer scherpe prijs. Voorheen bestelde ik altijd bij bedrijven in Duitsland voor de prijs maar levertijd was erg lang. Toen kwam ik hier via Google. Scherpe prijzen snelle levering. Na een bestelling geplaatst te hebben werd het keurig bezorgd in 2 werkdagen. Helaas niet compleet. Dus een mail gestuurd en voordat ik het wist werd het ontbrekende deel toegestuurd. Prima opgelost dus. Top klantenservice scherpe prijzen. Ik ga voortaan hier mijn delen bestellen

Geleverd product klopt helemaal niet

Koelventilator ontvangen. Is absoluut niet geschikt voor een Saab 900 met een B202XL motor. Veel te grote ventilator. De Saab staat wel op de website van carpartsdirect aangegeven als geschikt voertuig voor deze ventilator! Daarnaast staat op de website ook een behuizing die erbij geleverd zou worden en dat is dus ook niet het geval. Kortom, een ontevreden nieuwe klant die baalt omdat ie het verkeerde product krijgt en ook 2 x verzendkosten moet betalen!!! Zo kun je toch geen handel drijven.

Hallo, Wat jammer dat u deze review schrijft ondanks het feit dat u van ons een retourlabel heeft gekregen. Er werd u nog aan de telefoon verteld dat het niet voor uw auto geschikt was en u heeft dit toch besteld. U heeft jammer genoeg ook uw kenteken niet ingevoerd tijdens het bestellen. Het lijkt mij verstandiger om dit in de toekomst toch wel te doen. Met vriendelijke groet, Team klantenservice