Super geregeld

Goed product en snel geleverd

Top bezorging

Gevonden waar ik naar op zoek was.

Makkelijke site, je voert je artikel in wat je zoekt..evt op kenteken en in mijn geval binnen een dag 2 aanbiedingen ...top..zelf dicht in de buurt..

Snel en goede keuze

Besteld en volgende dag in huis. Goed assortiment en prima prijs.

Supersnelle levering en goede producten.

Bosch ruitenwisser besteld. Supersnel geleverd en wist als de beste!

Teleurstellend

Heb onderdelen ontvangen die niet compatibel zijn voor mijn auto, terwijl het op hun website wel zo stond aangegeven.

Geachte klant, Spijtig om te lezen dat de bestelling niet juist is. In dit geval kunt u gebruik maken van uw bedenktijd. https://www.mijnautoonderdelen.nl/klantenservice/retourneren/ Met vriendelijke groet, Klantenservice

Slecht

Zeer, zeer, zeer slechte ervaring. Levering binnen 24 uur????? Haha, 5 dagen later. En klantenservice???? 2e deel van naam bestaat bij hun niet eens!!!! Raad dit bedrijf bij iedereen af!!!

Geachte klant, Spijtig om te horen dat de zending niet naar wens is verlopen. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Zoals t hoort

Goed en snelle levering

Volgende dag geleverd, maar niet dus …

Accu besteld voor mijn dochter. Ze heeft hem zo snel mogelijk nodig, want ze werkt in de zorg en ik wil haar ‘s avonds niet op de fiets laten gaan ivm de veiligheid! Krijg ik de volgende dag ‘s middags pas een berichtje dat de accu pas DRIE DAGEN LATER wordt geleverd. Terwijl ik juist bij Carparts heb besteld om de snelle levering.

Geachte klant, Spijtig om te horen dat de zending vertraagd is. Helaas kan het zo zijn dat er bijvoorbeeld een voorraadverschil is opgetreden of dat de vervoerder een vertraging heeft gehad. Hier hebben wij niet altijd invloed op helaas. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

telefonisch vriendelijk en behulpzaam, maar verkeerde onderdeel geadviceerd

zie boven. Na een verkeerd onderdeel gegeven en geadviceerd wat dus niet klopte, kon ik niet meer ruilen. Onderdeel kon niet meer terug gestuurd worden. Dus Geld kwijt en ook nog eens moeten betalen aan de monteur, dus dubbele kosten voor niks. Sorry, maar had toch minsten verwacht dat ik het verkeerde onderdeel wat niet paste terug kon sturen. en mijn geld terug zou krijgen. Maar nee. Onderdeel koste 77,-- euro. Voor mij een hoop geld waar ik niks aan heb.

Accu gekocht

Goede accu snelle bezorging top!

Advies wat matig

Een excuses had op zijn plaats geweest, door het verkeerde advies. Voor de rest is alles redelijk geregeld.

Simpel onderdelen bestellen dmv je kenteken

Proces is gestroomlijnd

Goed en snel

Goede en snelle levering. Top!

Snelle levering , alleen verkeerd artikel

Raammechaniek toyota besteld ,,mechaniek voor renault scenic snel geleverd , maarrr ik heb helemaal geen renault , nadien behalve 1 mailtje waarin info werd gevraagt niets meer venomen .

Beste klant, Dit is heel vervelend dat u niet het juiste onderdeel heeft ontvangen! Het probleem is dat u niet het juiste artikelnummer heeft gekregen! We zullen aan onze collega doorgeven dat hij een retour nummer kan aanmaken zodat het kosteloos retour kan! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, KIantenservice

Verkeerde opgestuurd en geweigerd het te herstellen.

Wat een slechte service. Ik bestel een set ruitenwissers. Krijg een open doos toegestuurd met een andere ruitenwisser. Stuur de foto op naar de helpdesk en zij geven aan dat het dezelfde zijn. Willen daarna weten wat voor auto ik heb en of ik de ruitenwissers daarvoor wel mag gebruiken. Daar gaat het niet om. Ze moeten opsturen wat ik bestel en niet een goedkopere versie. Na 10 mailtjes onderling wordt er alleen maar uitstelgedrag vertoond en geen oplossing. Ik zou er noot meer bestellen.

Hallo, Spijtig om te horen dat de bestelling niet naar wens is verlopen. Ik zie dat de klantenservice bezig is geweest om dit probleem uit te zoeken. U heeft namelijk wel ontvangen wat u heeft besteld. Indien dit niet gepast is kunt u het retourneren om uw aankoopbedrag terug te ontvangen. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

goede service aan de telefoon, goed product snel geleverd

Ik heb weinig verstand van auto's, maar ben erg goed en vriendelijk geholpen bij het kiezen van nieuwe ruitenwissers. de dag erna was het er al.

Snelle en goede service

Snel besteld en bezorgd. Goede hulp bij kiezen van producten.

Goede service en een snelle levering en een goede prijs/kwaliteits verhouding. Top

Jullie producten zijn beter in prijs. Als bij de dealer. En voor dezelfde kwaliteit. Ik beveel het andere mensen zeker aan

Slecht

Levering was te laat, zonder verpakking en de tracking informatie klopte totaal niet.

Geachte klant, Vervelend om te horen dat de bestelling niet naar wens is verlopen. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Goede duidelijke site. Groot assortiment. Mooie prijzen. Snelle leveringen. Goede service achteraf indien nodig

erg slecht

accu levering binnen een dag, echt niet. Na een week erachteraan gezeten nog steeds geen accu geleverd. Uiteindelijk geld terug gekregen

Beste klant, Dit is heel spijtig dat de verwachte levering niet is gehaald!~ We hebben uw order bekeken en we zien dat de vervoerder het pakket niet heeft kunnen verwerken! Er is een onderzoek gepleegd en het pakket is vermist en hierdoor hebben wij uw geld terug gestort! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Vlug en voordelig

Ik had een accu besteld en die is vlot geleverd voor een goede prijs.

Prima leveringsservice.

Ik heb mijn product retour moeten sturen omdat ikzelf reeds voorzien was van andere oplossing. Alles verliep heel smooth.