Snelle service.

Makkelijk te bestellen en af te halen.

Zeker aantrekkelijk te bestellen

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Ook snelle levering van de bestelde producten.

Bestel hier niks

Wachttijd veel te lang en als je het eindelijk hebt maar niet meer nodig bent moet je wederom kosten betalen om iets retour te doen dit is echt een heel slecht bedrijf

Beste klant, Dat is heel vervelend dat u de retour kosten dient te betalen. De retour kosten zijn voor de klant mits wij anders beslissen. Als de verwachte levertijd niet word gehaald en u heeft het niet meer nodig, dan kunt u het beste het pakket weigeren aan de deur. Dan hoeft u geen retour kosten te betalen. Neemt u het in ontvangst, dan zijn de retour kosten voor de klant mits wij anders beslissen hierin! Onze excuses voor het ongemak hierin! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Ik heb niet kunnen krijgen wat ik heb besteld. Verschuivende levertijden eindigend in flauwekul

Ik vind jet niet kunnen dat medewerkers een antwoord geven "wij weten de levertijd ook niet". Zeg dan wij kunnen het niet leveren. De klant zoekt dan een andere oplossing. Dat heeft deze klant ook gedaan. Een kwestie van training van medewerkers. Het moge U goed gaan.

Beste klant, We hebben de e-mails erbij gepakt en me collega heeft het volgende vermeld. "De levertijd hiervan is helaas onbekend" Is totaal iets anders dan wat u vermeld in uw review. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Goede service en snelle levering.

Dit is mijn eerste kennismaking en de service is uitstekend.

afwachtend

In eerste instantie ging er iets mis, moest de bestelling opnieuw plaatsen, dus voor de 2e keer verzendkosten betalen, deze kreeg ik wel retour. Bedankt.

slechte klantenservice

Mijn pakket werd te laat verstuurd, ik kon het niet ophalen en het werd automatisch teruggestuurd. De klantenservice wil me niet terugbetalen

Beste klant, We zien deze review nu pas. Als het pakket retour is gegaan, dan heeft u recht op uw geld. Laat het ons weten via email! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Perfecte oplossing voor weinig geld

super goedkope gasveren voor mijn mitsubishi outlander phev inclusief bezorgen voor nog geen 4 tientjes. ga zo door in deze dure tijden

Product voor mijn 23 jr oude Mercedes snel geleverd

Mercedes zelf kon de nieuwe mistlampen ter vervanging van de oude verroeste voor mijn SLK Cabrio uit 2000 niet meer leveren, Gelukkig kon Carpartsdirect dat wel en werden ze vlot geleverd net op tijd zodat de Mercedes dealer ze kon monteren tijdens de geplande beurt.

Zoals omschreven goede prijs

Scherpe prijs snelle levering

uitstekend

Carparts levert snel en het is uitstekend en goed stevig verpakt Goede prijs en kwaliteit is super!!

Ging van alles mis met levering, duurde twee weken ipv de beloofde twee dagen

Late levering en slechte communicatie, heb zelf diverse malen moeten bellen (a 25 cent per minuut)

Geachte klant, Spijtig om te horen dat de bestelling niet naar wens is verlopen. Heeft u een ordernummer voor ons zodat wij kunnen kijken wat het probleem is geweest? Met vriendelijke groet, Klantenservice

Altijd optijd geleverd

Producten zoals beschreven, en altijd optijd geleverd zoals beschreven.

Porsche buiten spiegel glas

1e keer spiegel beschadigd ivm slechte verpakking 2e keer perfect

Niet geleverd op de aangegeven dag

Onderdeel paste prima, website en prijs ook prima. maar ik had hier besteld omdat ze de volgende dag zouden leveren, helaas konden ze dit niet waarmaken.

Nette prijs en levering

De prijs was goed te noemen. Levering, het product was op voorraad, toch duurde het 3 dagen voor er geleverd werd. Het product voldeed en is geplaatst.

Niet goed

Om dat je aan de telefoon niet te word staan

Helemaal top

Zoals boven

Prettige zaak waar je na je internet bestelling het product al de volgende dag af kunt halen!

Levertijden kloppen niet, foutieve belofte

Ik wou toch even laten weten dat ik teleurgesteld ben over de levertijd. Ik had de vrijdag de schokdempers besteld. Tijdens de bestelling kon ik kiezen om te laten leveren op zaterdag of binnen de 2 werkdagen. Ik had gekozen om extra bij te betalen zodat deze de dag nadien zouden geleverd worden. Uiteindelijk zijn de schokdempers pas 6 dagen later geleverd op donderdag. Nu vind ik dit toch onnodig dat ik daarvoor extra moest bij betalen. Jullie belofte is een beetje misleidend vind ik .....

Waardeloos! Verkeerde info op de website (aantoonbaar) geen verzendkosten voor de retour betaald!!

Grille voor mijn VW Golf Plus besteld Zou passen op VW Golf Plus van bouwjaren 2005-2013. Ik heb bouwjaar 2009 Pastte niet!!! Gemauld im aan te geven dat dd schuld bij Carpartsdirect ligt en cerzendkosten vehoren te worden betaald voor de retourzendibg. Geen antwoord

prima levering en product

was even bang gezien ik een raammechanisme bestelde zonder motor en was blij verrast dat dit zonder enig probleem goed paste en werkte levering ook prima.

snel en fijne service

had bestelling gedaan en was lekker op tijd binnen verkeerde besteld andere snel terug en geld ook snel terug top

snel en prima service tegen een aantrekkelijke prijs!

alles tiptop in orde.