prima levering en product

was even bang gezien ik een raammechanisme bestelde zonder motor en was blij verrast dat dit zonder enig probleem goed paste en werkte levering ook prima.

snel en fijne service

had bestelling gedaan en was lekker op tijd binnen verkeerde besteld andere snel terug en geld ook snel terug top

snel en prima service tegen een aantrekkelijke prijs!

alles tiptop in orde.

Goed en correcte behandeling

Correcte behandeling en product klopt met de beschrijving.

Best

Excellent service.

Snel geleverd, goed verpakt

Super! Nieuwe lampenkap was snel in huis en goed verpakt. Volgende keer bestel ik hier zeker weer.

Goede wijn behoeft geen krans

Prima materiaal en keurig gecommuniceerd en op tijd geleverd!

Al een paar keer wat besteld. Na elke bestelling vlot geleverd.

Levering was er snel

mijn ervaring is slecht ,ik koop radiator voor mijn vectra c en ik krijg een van vectra b

lees er mensen de bestelling wel ik denk van niet ,

Prima product

Goed verpakt en juist product in goede staat gekregen.

helaas de verkeerde ruitenwissers toegestuurd gekregen

Ondanks het invoeren van mijn kenteken, helaas alsnog verkeerde ruitenwissers toegestuurd gekregen. Ben na een kleine maand nog aan het wachten op de correcte ruitenwissers en heb nog geen retour etiket mogen ontvangen om de verkeerde set retour te sturen.

prima service

kreeg het niet voor elkaar de tankdop op slot te krijgen. Geen probleem om het weer terug te sturen. prima service!!!

Supersnelle verzending volgende keer weer

Radiateur besteld en het onderdeel was er super snel

Kon net iets beter

Hele chagrijnige chaffeur die het kwam brengen en vooral heel ongeduldig.. waardoor ik aantal dagen kon wachten tot ie voor de 2e keer langs kwam ( terwijl ik gewoon thuis was ). Stond heel slordig achterin het busje waardoor er dus ook beschadigingen op de nieuwe motorkap zaten.

Negatief

Dorpels op kenteken besteld maar deze zijn niet passend op betreffende auto. Moest ze afsnijden en alleen een kleine gedeelte ervan passend gemaakt op mijn voertuig. Rest was gewoon afval. Kon ze niet terugsturen aangezien ik al had moeten slijpen en knippen om erachter te komen dat het niet voor m'n voertuig behorende onderdeel was.

Beste klant, Wat jammer dat de door u bestelde dorpels niet passend waren voor uw voertuig. Dorpels kunnen lastig zijn voor een kenteken om te kunnen bepalen of het passend is. Dit had u voor de montage kunnen controleren. Graag verzoek ik u om ons een mail te sturen met uw kenteken. Zo kunnen we uitzoeken of dit daadwerkelijk op uw kenteken voorkomt. Mocht dit het geval zijn? Dan zou ik u tegemoet kunnen komen met een waardebon. Ik hoor graag meer van u. Met vriendelijke groet, Team klantenservice

prima product en goede service

De stoelgeleiders kwamen licht beschadigd aan door ruw vervoer. Na reclameren werd per omgaande een tweede set gestuurd. Top!

Hallo Jan, Vriendelijk bedankt dat je de tijd genomen hebt om een positieve review achter te laten. Dit word zeer gewaardeerd! Met vriendelijke groet, Team klantenservice

Gewoon topbedrijf

Jad bougies besteld mijn auto liep echt klote motorstoringslampje brande goede champion bougies besteld voor lpg benzine op kenteken en liep weer top motorstoringslampje uit als ik weer geld heb bestel ik bij jullie ook nieuwe bobines gr rene

Hallo Rene, Bedankt voor de positieve review. Dit word zeer gewaardeerd. Tot de volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team klantenservice

Op en Top website

Kwaliteit en snelle levering

Snel goed

Goede kwaliteit makkelijk via kenteken. Grote keuze. Bosch tegen goede prijs gekocht

mooi geregeld

Bestellen was makkelijk en werd netjes verzorgd opgestuurd. Site was ook goed om te lezen/zoeken

Uitstekend en snelle levering

Product snel geleverd, goed verpakt.

Autolamp los in een doos

Ik bestelde een achterlamp voor mijn auto, deze was superslecht verpakt! Hij zat gewoon los in de doos zonder enig verpakkingsmateriaal. Daardoor waren er delen van het plastic kapot en afgebroken. Ze bieden na aandringen en foto's sturen alleen een waardebon aan waar ik niks aan heb, omdat niks anders nodig heb. Waardeloos bedrijf en klantenservice, zou het niemand aanraden.

Beste klant, Wat jammer dat u een beschadigde achterlicht van ons heeft ontvangen dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik kan begrijpen dat u niet akkoord bent gegaan met onze voorstel. Bij deze wil ik u een omruiling voorstellen voor een nieuwe achterlicht. Ik zie graag uw mail tegemoet zodat we dit kunnen oplossen voor u. Met vriendelijke groet, Team klantenservice

klant is niet koning helaas

product besteld op 26-06-2023, zou de volgende dag worden geleverd door DHL. Helaas was het pakketje terug gestuurd (door DHL zelf) omdat deze beschadigd is geraakt (dus niet door mijzelf als klant). Dezelfde dag ook een mail gestuurd met het antwoord dat carpartsdirect wacht op het beschadigde pakketje voor inspectie.. paar dagen gewacht, status bleef hetzelfde. toen gebeld en gemaild waar mij pakketje blijft. Iedere keer kreeg ik het antwoord dat het "magazijn" contact zou opnemen via de mail (niet gebeurd, ook geen mail in de spam folder). Uiteindelijk werdt mijn pakketje op 11 Juli geleverd op verzoek van mij om het naar een ander adres te sturen. dus uiteindelijk 2 weken gewacht voor een pakketje wat in werkelijkheid de volgende dag opgelost zou kunnen worden! @carpartsdirect. Wanneer de koerier bepaald dat het pakketje beschadigd is door hun toedoen, dus buiten de macht van de klant om vind ik het niet klantvriendelijk om de klant onnodig lang te laten wachten totdat jullie het beschadigde pakket retour hebben als jullie weten dat het pakketje retour komt vanuit de koerier en op initiatief van de koerier zelf zou er al vanuit jullie een nieuw product worden gestuurd zodat de KLANT hier niet door wordt benadeeld. Hier kan ik als klant zelf niks aan doen en ligt buiten mij macht om. Jammer dat de klant niet voorop wordt gesteld maar jullie zelf als leverancier.

Beste klant, Dat is heel vervelend dat dit lang heeft geduurd. We hadden zelf ook niet verwacht dat de retour lang zou duren. In de meeste gevallen duurt dit niet zo lang. Als we een nieuw pakket zouden sturen zou de retour al lang binnen moeten zijn. Dat is de reden waarom ze geen nieuw pakket hebben opgestuurd omdat dit vaak even lang duurt. Onze excuses voor het ongemak hierin! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Vareseweg 123 3047AT Rotterdam