Goede onderdelen, snelle levering.
Nogal de prijs aan de hoge kant t.o.v andere site’s, pas een draagarm gemonteerd, nog geen problemen ermee.
Beveelt aan
5 May 2026
H
Anoniem
Laden reviews...
104 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Heeft een totaal van 1.557 beoordelingen met een gemiddelde score van 7,9
Review overzicht
De beoordelingen tonen over het algemeen een positieve ervaring met snelle levering en scherpe prijzen. Enkele klachten gaan over retourneren of afleveringen, maar veel feedback prijst de keuze en het bestelgemak. Al met al wordt de winkel als betrouwbaar en voordelig ervaren voor auto-onderdelen, met ruimte voor verbetering van de klantenservice.
Nogal de prijs aan de hoge kant t.o.v andere site’s, pas een draagarm gemonteerd, nog geen problemen ermee.
Beveelt aan
5 May 2026
H
Anoniem
Ik heb een buitenspiegel besteld voor een RDW typekeuring. Ik had een platte spiegel en verplicht is een bolle spiegel, deze bij Carports direct.nl besteld en blijkt bij de keuring toch ook een platte spiegel te zijn.... Na contact besloten dat ik hem terug wil sturen en dan krijg je een set vage retour broeven die je moet invullen waarna je weer porto kosten moet betalen om terug te sturen. dit is een fout van Carpartsdrirect, kunnen ze zo nakijken en ben je over geleverd aan hun beoordeling of het terecht is. Ik heb besloten de spiegel te houden en een nieuw glas te bestellen bij een ander... ik bestel nooit meer iets bij Carparts direct!!! (Ik heb hemel en aarde bewogen om toch een spiegel moeten regelen om mijn auto goedgekeurd te krijgen.)
Beveelt niet aan
3 May 2026
Edwin
Hilversum
Beste klant,
Dat is inderdaad vervelend dat het product afwijkt van de werkelijkheid.
Wij vinden het jammer dat de monteur u tijdens de montage niet heeft geïnformeerd dat er iets niet in orde was.
Omdat het product al gemonteerd is, kan het helaas niet via de reguliere retourprocedure worden teruggestuurd.
We hebben u daarom een retournummer gestuurd, zodat u het product als garantiegeval kunt retourneren. Op die manier kunnen wij onderzoeken waar het is misgegaan.
Wanneer de garantie wordt toegekend, zullen ook de retourkosten aan u worden vergoed.
Vanwege de montage kunnen wij u op dit moment helaas geen andere oplossing bieden.
Onze excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Ik had ruitenwissers besteld en heb deze vrij snel ontvangen.
Beveelt aan
24 April 2026
Wallie
Maastricht
Op kenteken besteld en toch nog het verkeerde krijgen, verpakking was open dus kon ook niet meer retour, wat een flutservice.
Beveelt niet aan
20 April 2026
Kevin
Daarlerveen
Beste klant,
Na het lezen van uw review zijn wij dit direct gaan onderzoeken.
Op basis van het e-mailadres hebben wij geen retourmelding kunnen vinden.
Geopende verpakkingen mogen geretourneerd worden, aangezien u het recht heeft om te controleren of het de juiste onderdelen betreft.
Hiervoor geldt een bedenktijd van 14 dagen.
Wij hebben het vermoeden dat deze ervaring mogelijk bij een andere webshop heeft plaatsgevonden.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
De afhandeling van mijn aanvraag was perfect geregeld,dus ik snap die slechte reviews niet. keurig en snel behandeld bedankt daar voor! Met vriendelijke groet D.Bakker
Beveelt aan
20 April 2026
Dirk
Krommenie
Eerste keer hier gekocht en ben zeer tevreden ook in verband met de snelle verzending
Beveelt aan
10 April 2026
Richard Bonnet
Kerkrade
Ik had motorolie nodig en kwam uit bij deze leverancier. 4 liter besteld, die goed verpakt en snel geleverd werden. Prijs is ook concurrerend.
Beveelt aan
10 April 2026
Michael
Reeuwijk
Artikel past perfect, wijkt niets af van originele spiegel.
Beveelt aan
9 April 2026
Willem
Heerlen
De volgende dag al bezorgd. Product bleek toch niet nodig en geretourneerd. Ook dit was in een mum afgehandeld.
Beveelt aan
8 April 2026
Belinda
Almere
Bij bestellingen worden de beloofde leveringstermijnen ruim overschreden. Voor 20:00 besteld de volgende dag geleverd is meerdere dagen. Dit is bij al mijn bestellingen gebeurd dus niet sporadisch. Ook de afspraken omtrent spoed levering die Carpartsdirect maakt ter compensatie worden niet nagekomen. Bij telefonisch contact wordt je onbeschoft en onprofessioneel te woord gestaan met "je" en "jij" en wordt vanuit hun zonder pardon de verbinding verbroken.
Beveelt niet aan
2 April 2026
A
Bergen op Zoom
Beste klant,
Dat is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling.
Naar aanleiding van uw bericht hebben we uw bestelling direct nagekeken.
Door een voorraadverschil is er helaas vertraging ontstaan. Een collega heeft nog geprobeerd dit direct voor u op te lossen, maar dat is door een logistiek probleem helaas niet gelukt.
Onze excuses dat de verwachte leverdatum door deze samenloop van omstandigheden niet is gehaald.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
snelle en correcte afhandeling
Beveelt aan
1 April 2026
patrik
Lille
Snel bezorgd en mooi verpakt, maar de pasvorm van het bestelde onderdeel is heel matig.
Beveelt niet aan
30 March 2026
Han
Amersfoort
Beste klant,
Dat is natuurlijk vervelend dat de pasvorm tegenviel.
Alleen Van Wezel biedt een pasvormgarantie. Voor dit spatbord geldt dat helaas niet, maar het is wel geschikt om te monteren en passend te maken.
Onze excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Goed geholpen dikke 10 !!!!!
Beveelt aan
27 March 2026
Lia
Bussum
Na aanleiding van een bestelling is het belachelijk dat de bestelling niet retour kan na aanleiding van de kenteken check past het niet
Beveelt niet aan
24 March 2026
Wouter
Papendrecht
Beste klant,
Het is uiteraard vervelend wanneer onderdelen niet passend blijken te zijn.
Het kenteken dient als hulpmiddel bij het vinden van de juiste onderdelen. Tevens worden er voldoende specificaties weergegeven, zodat gecontroleerd kan worden of het onderdeel overeenkomt met uw voertuig. Indien deze controle niet wordt uitgevoerd, bestaat de kans dat er onjuiste onderdelen worden besteld.
Conform onze voorwaarden zijn de kosten voor retourzending in principe voor rekening van de klant, tenzij wij besluiten hiervan af te wijken.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Update klantenservice 30-3-2026: Wij hebben u op 03-03-2026 een retournummer gestuurd voor de betreffende onderdelen. Tot op heden zijn deze niet in ons magazijn binnengekomen. De retourtermijn is hierdoor inmiddels verstreken.
goede en snelle correcte levering.
Beveelt aan
22 March 2026
ger peters
Wessem
Snelle service en goede prijzen! Laatst snel accu nodig, even bellen naar ze of deze op voorraad is, dat bleek. Vervolgens snel online besteld en binnen halfuur kon ik deze ophalen bij hun magazijn. Al vele jaren bestel ik hier mijn materiaal voor het onderhoud aan mijn auto's
Beveelt aan
22 March 2026
Brown
Dordrecht
Snelle bezorging, prima in orde
Beveelt aan
20 March 2026
Jane
Rijswijk
Onderdeel besteld en netjes op tijd levering
Beveelt aan
18 March 2026
B
Alkmaar
Wat ik heb besteld klopt niet eens en kan het niet meer terugsturen
Beveelt niet aan
17 March 2026
Burak
Rotterdam
Beste klant,
Indien een onderdeel niet correct is, heeft u 14 dagen de tijd om een retournummer aan te vragen.
Wij hebben geen melding van u ontvangen met betrekking tot een retouraanvraag. Daarom gaan wij ervan uit dat deze melding mogelijk bij een andere webshop is gedaan.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Mijn ervaring met dit bedrijf is perfect snelle levering goede prijs kwaliteit verhouding.
Beveelt aan
16 March 2026
John
GOES
Goede service
Beveelt aan
13 March 2026
Arno
Kampen
Statiegeld terugkrijgen duurt lang, je moet zelf bellen voor een retourformulier en als je belt dan wordt je onvriendelijk behandeld. En het is nog steeds niet geregeld !
Beveelt niet aan
13 March 2026
Mark
Folkers
Beste klant,
Het is uiteraard vervelend en niet de bedoeling dat u onvriendelijk bent behandeld. Onze excuses hiervoor.
De verwerking van statiegeld duurt gemiddeld ongeveer 6 weken. Uw statiegeld is op 25 februari bij ons binnengekomen.
Mocht u over 4 weken nog geen bericht van ons hebben ontvangen, dan adviseren wij u om contact met ons op te nemen voor een update over de status van uw statiegeld.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Alles positief.
Beveelt aan
11 March 2026
Bert
Appelscha
Uitstekende service, scherpe prijs en zeer snel geleverd
Beveelt aan
4 March 2026
Martin
Hasselt
Beste Carparts Omdat julle tot twee keer toe er op aandringen mijn ervaring met carparts met jullie te delen bij deze: Als eerste: Ik ga nooit meer iets bestellen bij carparts. En dit komt door een hele vreemde, onlogische en onbegrijpelijke retourprocedure. Helaas zie ik geen mogelijkheid het in het kort te vertellen, maar ik doe een poging. Ik heb zelf een fout gemaakt met bestellen van een buitenspiegel doordat ik het nummerbord van mijn vorige auto had ingevoerd. De spiegel arriveerde verpakt in een klein doosje zonder bubbeltjesplastic of verdere bescherming, of beschermdoos. Wonder boven wonder was de spiegel niet beschadigd. Ik zag natuurlijk direct dat het niet de juiste spiegel was. We hebben dan ook de spiegel in dezelfde verpakking teruggestuurd. Omdat er meerdere (verzend)stickers over elkaar heen waren geplakt hebben wij er een aantal afgehaald. Dit teneinde verwarring te voorkomen bij het terugsturen via de verzender. De spiegel is zonder beschadiging bij jullie aangekomen maar werd geweigerd. De reden was dat wij stickers van de verzenddoos afgehaald hadden. Blijkbaar was het niet mogelijk een nieuw stickertje uit te printen. Overigens zou het een beter idee zijn geweest om de spiegel beter en veiliger te verpakken met een extra doos. Dat zou de orginele onderdeelsticker ook op de onderdeeldoos zijn blijven zitten. Natuurlijk waren wij het niet eens met de weigering, temeer omdat wij de spiegel op exact dezelfde manier weer terug hadden gestuurd. Ik heb hierover zowel met de retourafdeling alsmede met de klantenservice contact gehad. Ik stuur het vervolg in een tweede broordeling om dat de tekst er niet in past.
Beveelt niet aan
1 March 2026
A. Bouter
Hattem
Vareseweg 123 C
3047AT Rotterdam
Branch
Automotive
Specializations
Accessoires, Onderdelen
Webshops
Kiyohcollects reviews exclusively through invitations after a registered purchase. All reviews are checked for authenticity to exclude unlawful content and manipulation. This guarantees that the experiences come from actual customers.