erg teleurgesteld

Op eerste gezicht hebben ze een mooie collectie betaalbare onderdelen, veel is uit voorraad te leveren. Maar mocht het fout gaan dan helaas zijn de retourvoorwaarden in veel gevallen te streng. zie de voorwaarden hieronder: De producten dienen in originele staat en ongebruikt te zijn. (Dit geldt niet voor statiegeld of garantie) De verpakking van het product dient in originele staat te zijn. (Dit geldt voor een normaal retour en statiegeld) Op de verpakking (originele verpakking) waar het onderdeel in zit mag niet op geschreven worden. De originele verpakking dient in een beschermende doos (omheen) verstuurd te worden ter voorkoming van beschadiging door transport. Print de retournummer uit en stuur dit mee in de doos. Pakketten worden uitsluitend geaccepteerd in originele verpakking (onbeschadigd, zonder plakband of opschrift op de originele verpakking) De statiegeld-onderdelen dienen in de verpakking van het aangekochte product te worden geretourneerd. LET OP! Zonder deze verpakking wordt uw statiegeld aanvraag NIET in behandeling genomen! De retourkosten zijn voor de klant mits wij anders beslissen. Zie: https://www.thuiswinkel.org/consumenten/wet-en-regelgeving/how-to-ruilen-en-retourneren In mijn geval had ik 2 nieuwe koplamp units besteld, en na instalatie door de monteur bleek dat 1 koplamp niet af te regelen was. Door bovenstaande voorwaarden heb ik daar dus pech mee. Hoe kan je dat vtv weten? Als je de doos opent ziet het er goed uit natuurlijk! Plus je moet je foutieve product eerst terugsturen (begrijpelijk) voordat je een nieuwe krijgt MAAR je moet zelf wel even de retourkosten betalen met de duurste transporteur vd wereld.... Kortom goedkoop is hier in mijn geval duurkoop en Carpartsdirect.nl of Carpartsdirect.be is door mijn persoonlijke ervaring niet aan te bevelen voor complexe (bewegende) onderdelen.

Geachte klant, Spijtig om te lezen dat er een probleem is opgetreden met de bestelling. Wij willen dit uitzoeken voor u. Heeft u een ordernummer voor ons zodat wij kunnen kijken hoe wij u het beste kunnen helpen hiermee? Met vriendelijke groet, Klantenservice

Dikke aanrader

Fantastisch alles verliep snel en goed

Top service levering netjes!

Super service topic!

Doen wat ze beloven

Zeer overzichtelijke site en betaalgemak. De levering is zeer vlot verlopen. Doe zo verder!

Correcte service

Onderdeel besteld voor auto. Alles werd correct behandeld en geleverd binnen resonantie tijdspanne.

Correct

Geleverd op het afgesproken tijdstip.

Alles OK - levering volgens afspraak

OK

zeer matige service

Het gekochte materiaal (zie factuur 957918) kon niet geleverd worden binnen de vooropgestelde en beloofde leveringstermijn ( kreeg hiervan geen verwittiging). Daar ik absoluut de batterij nodig had om naar de afspraak van de autokeuring te gaan, heb ik een nieuwe batterij gekocht bij een andere leverancier en uw te late levering geweigerd. Tot op heden werd het betaalde bedrag van 92,06 euro nog niet terug gestort. Het vermelde telefoonnummer 09009990109 is voor Belgische klanten een onbekend nummer.

Levering was niet de dag later, maar geen probleem. Om 22 uur geleverd, is wel laat.

Very bad

On the website is said, next day delivery. Waited more than a week on my product!

Grote keuze, met voor elke batterij de aanduiding voor welke auto’s ze kan gebruikt worden.

Uitgebreide keuze.

Fout snel en goed hersteld

Ik bestelde een linker buitenspiegel maar kreeg een rechter. Hoewel de fout bij de leverancier lag moest in zelf de retourkosten betalen. Maar goed het zij zo. De linkerspiegel is inmiddels snel geleverd.

Geen bevestiging van bestelling en falen van post nl

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen, ook geen battery op het beloofde tijdstip. Het was een kluwen via chat om de bestelling terug te vinden, 3 pogingen waren nodig om te weten te komen dat ze op het inleverpunt van post NL was geleverd, ik was nochtans thuis. Bij het ophalen bleek de battery beschadigd, er is vloeistof uitgelopen. Daar zijn foto's van en de dame van de rubriek (ophaalpunt Eindhout) kan dat bevestigen. Omdat ik op reis vertrok was ik genoodzaakt ze te gebruiken, ze werkt prima maar mijn garagist heeft me zojuist gemeld dat ik ze beter terugstuur want te weinig vloeistof is nefast voor de levensduur? Wat doe ik nu best?

Voor xx:xx besteld morgen in huis? Niets van geloven.

Ik had carpartsdirect.be gekozen voor de belofte van een snelle levering. woensdagavond mijn bestelling geplaatst want als ik voor donderdag 18:00 bestelde zou het vrijdag wel zeker in huis zijn. Zo was ik gedepanneerd en kon ik in het weekend de wagen herstellen om maandag weer te kunnen gaan werken... Morgen zou het pakket eindelijk geleverd worden... 3-4 werkdagen later ipv de volgende werkdag. Ik heb geen probleem met wachttijden van enkele dagen, maar dan moet dit wel correct geadverteerd worden, zo kun je als klant een bewuste keuze maken voor een leverancier. Verder verloopt de communicatie moeizaam en is na contact via WhatsApp eerder beloofd dat het pakket er maandag zou zijn, nu is het al dinsdag, hopen dat het toch nog aankomt deze week.

Beste klant, Dat is heel vervelend dat de verwachte levering niet is gehaald. Er is helaas een logistieke vertraging gekomen door de motorkap die u heeft besteld. Hierdoor is helaas de verwachte levering vertraagd met enkele werkdagen. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Ok

Allez ok

Ok

Stipt en juist

Goede prijs en snel geleverd

Het artikel had een goede prijs en binnen 2 dagen in huis.

Correct - prijs/kwaliteit goed

Levering binnen een paar dagen. Goede prijs. Remschijven ok, remblokken achter iets te groot, beetje moeten afvijlen om passend te maken in geleiders.

Levertijd veel langer dan aangegeven.

Ik heb een auto batterij besteld bij car parts direct.be omdat ze daar op voorrraad was en binnen de 24u geleverd ging worden. Op donderdag rond 16u besteld en pas maandag of zelfs dinsdagavond de week erop ontvangen.

Beste klant, Dat is heel vervelend dat de verwachte levering niet is gehaald. Er zijn helaas wat logistieke problemen geweest en helaas heeft het weekend ook niet geholpen waardoor ineens er een extra vertraging was van 2 dagen. Excuses voor het ongemak hierin! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Levering via bpost duurt telang

Goede service alleen levering in belgie via bpost als het dringend is geen optie want dan is levering binnen 24 uur een levering na een week niet aan te raden als het over onderdelen gaat

Top en snelle levering naar België

Top en snelle levering naar België

Correcte levering niet binnen beloofde tijd

Waarschijnlijk transport

Werd niet op het afgesproken moment geleverd

Kan beter

Beste klant, Dat is heel vervelend dat de verwachte levering niet is gehaald. We doen altijd onze uiterste best om de verwachtingen te kunnen halen. Helaas hebben we vaak met externe dingen te maken waardoor er een vertraging kan komen. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Zeer slecht

Als Je betaald voor volgende dag levering,en vervolgens pas een week na datum je pakket krijgt, dan is er echt iets mis! Een dag of twee vertraging ok, maar niet een week. Dit is bedriegelijk, vooral omdat als je voor Een bepaald uur besteld je zogezegd volgende dag levering krijgt. Zeer onprofessioneel allemaal, En simpelweg een vorm van oplichting. Hier bestel ik nooit meer!

Beste kant, Dit is heel vervelend dat de verwachte levering niet is gehaald! Uw pakket heeft helaas door logistiek 1 dag vertraging opgelopen in onze magazijn! Daarnaast heeft uw pakket een vertraging opgelopen bij Postnl! We doen altijd onze uiterste best om de verwachtingen te halen en bij de meeste pakketten lukt dat en bij sommige pakketten niet en dat komt vaak door onvoorziene omstandigheden waarop wij geen invloed op hebben! Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

feu voiture

je recommande le site. La livraison n'est pas facile en tout cas pas en 48H une semaine. Le suivi de la commande parfaite. Bon contact avec le service après vente.