Geen negative opmerking

Snel en corect

past perfeckt en de prijs onklopbaar

past perfeckt top

Onderdeel besteld volgens foto Het was het juiste onderdeel en snel geleverd

100% in orde.

Snelle levering van het gevraagde product, voldoet 100% aan de verwachtingen.

Perfect en makelijk

Perfect en makelijk. Vind het ook handig dat het materiaal de dag later kon afgehaald worden in Rotterdam tot 18 u.

Snel en op tijd

Gemakkelijk te bestellen Top

Zeeeer slechte ervaring gehad!!

Ik kocht 4 injectoren voor 254€, ik kreeg een e-mail dat ik 61€ extra moest betalen, anders konden ze mijn bestelling niet sturen. Ik betaalde het gevraagde bedrag. Na 1 week kreeg ik de verkeerde injectoren. Ik betaalde voor de bezorgkosten en stuurde het naar hen, ze willen me mijn geld niet sturen. Na 20 e-mails betaalden ze het terug. Ik heb een zeer slechte ervaring gehad!!!

Beste klant, Dat is heel vervelend dat de injectoren niet goed waren. U heeft op 13-1 een bestelling geplaatst. U heeft op 22-1 een retour aanvraag ingediend. Op 25-1 is de retour bij ons verwerkt. Op 28-1 is er een betaling verricht naar u toe. Al met al is uw retour goed verwerkt. U geeft aan 20 e-mails te hebben verstuurd. Alleen wij zijn geen e-mails van u in ons systeem staan. We hebben het vermoeden dat uw ervaring bij een andere webshop heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Helaas verkeerde accu ontvangen

Afhandeling en aflevering perfect, maar na het ingeven van het type voertuig toch helaas een verkeerde accu ontvangen , helaas staan de polen verkeerd om

Beste klant, Dat is heel vervelend. De pool opstelling word ten alle tijden vermeld in de specificaties bij het onderdeel. U kunt ons altijd een email sturen met uw chassisnummer zodat we dit kunnen uitzoeken voor u. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Snelle en correcte levering

Degelijk passend onderdeel

Beloof binnen de 2 dagen en iedereen is tevree .

De levering duurt 2 dagen minmum, niet de beloofde volgende dag in huis .

Stressent !!!!

J'ai publié ce même commentaires sur Google concernant ce site. Je mets 5 étoiles alors même que mon expérience avec ce site à susciter du stress, la communication compliqué malgré la traduction, néanmoins le service répond aux messages. L'ennui avec ce site c'est cette fausse annonce qui promet la livraison en 24h , avec suivie du colis. Pour la Belgique l'application NL traceur suivie du colis ne fonctionne pas. Le colis arrivera plusieurs jours plus tard, dans mon cas +/- 1semaine, ce qui rejoint la majorité des commentaires par d'autres clients qui ont eu la même expérience. C'était ma première commande et malgré cet incident majeur du non respect des conditions de livraison ( ce qui est domage) et je les invite à rectifier cette fausse annonce à défaut de faire fuire leurs clients. La méthode utilisée pour la livraison "un gros fourgon immatriculée Hollande" ne peut pas assuré la livraison en 24h. Les 5 étoiles que j'ai mis, c'est pour la qualité des produits que j'ai commandé, et qui sont plus que conforme à la description, incomparable !! avec un prix hors concurrences. Je n'hésiterait pas à refaire une commande sur ce site, mais pas pour une livraison urgente. Je recommande à 100%

Gewoon top

Eerste maal dat ik er iets besteld heb.Alles is dik in orde zoals prijs product levering zal er nog bestellen indien iets nodig

Correcte prijzen en snelle levering. Top.

Correcte prijzen en snelle levering. Top.

prijs levering vrij duur, anders een vlugge levering goede merken

Slecht

Er is mij verkeerde onderdeel opgestuurd,en mag nog eens opdraaien voor retour !! Nu kost het onderdeel veel meer dan in mijn buurt omdat ik geen retourlabel heb ontvangen.

Geachte klant, Vervelend om te lezen dat de bestelling en retour niet naar wens is verlopen. Heeft u een ordernummer zodat wij kunnen kijken wat het probleem is? Met vriendelijke groet, Klantenservice

oplichters!

Valsspelers! ze stuurden me een gebruikte batterij, toen ik hem terugstuurde en om terugbetaling vroeg, ontving ik opnieuw een gebruikte batterij, bestel nooit meer via deze site!!!! Nooit!!! Ik wacht nog steeds op mijn terugbetaling! geen groetjes!!

Beste Tomasz, Ik vind uw situatie oprecht heel vervelend. Onze excuses voor het ongemak hierin. Ik verzoek u vriendelijk om ons een mail te sturen hierover naar onze klantenservice. Wij zullen onze best doen om u hierin tegemoet te komen. Ik hoor graag meer van u! Met vriendelijke groet, Team klantenservice

Netjes en op tijd afgeleverd

Item voldoet aan alle verwachtingen.

Goed product, maar late levering

Goed product Echter onbetrouwbare leveringstermijn, en slechte/verkeerde communicatie hierover

Top !!

Alles perfect verlopen. Met dank.

Was op tijd geleverd en het voldoet aan mijn wensen. Zeker aanrader

perfect

Precies gekregen wat ik besteld had, uitstekend! En mooi op tijd ook nog.

Zeer slecht

Had een alternator besteld zoals vermeld staat pakketje de dag erop geleverd. Maar totaal niet hetgeen ik besteld heb . Pakketje terug gestuurd. En niks meer tot ik zelf belde en toen werd mij doodleuk verteld dat het bestelde onderdeel niet meer leverbaar was .

Beste klant, Dat is heel vervelend dat de bestelling niet naar wens is verlopen. Onze excuses voor het ongemak hierin! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Alles in orde,correct geleverd.

Correct geleverd.

Snelle en correcte service

goed en snel verwerkt !!

------------------------------------------------------

Bedrijfsgegevens

Vareseweg 123 C

3047AT Rotterdam

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.