Bijzonder correct

Vlot, duidelijk en bovenal super correct

Uitstekende service!!

Topservice, snelle verzending, topmateriaal. I will be back. Mvg Stevie

Vlot afgehandeld

Zeer teleurgesteld in carpartsdirect .

Op 16/12/2002 een accu besteld en betaald dit voor mijn bestelwagen vandaag 03/01/2023 nog steeds niet ontvangen . Nog maar eens contact opgenomen om te vragen wanneer de accu zou bezorgd worden . Zeer onbeschofte medewerker aan de lijn gehad ( Sergio ) Met als gevolg dat ik nog altijd niet weet als de accu ooit geleverd zal worden !!!!

Beste klant, Dat is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling! We vragen u vriendelijk om een email te sturen naar de klantenservice@carpartsdirect.be om een onderzoek te laten starten door ons. Vermeld uw ordernummer en uw klacht! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

10/10

Heelgoed klant servic en goed prijs en goed kwaliti

Mooi op yijd

Correcte dienstverlening.

Juiste item (autobatterij); correcte service.

Correcte service; goede en duidelijke website. De autobatterij werd wel niet de volgende dag aan huis afgeleverd (zoals vermeld op de website), maar slechts een dag of drie later. Was ook niet verpakt in een doos of zo.

erg teleurgesteld

Op eerste gezicht hebben ze een mooie collectie betaalbare onderdelen, veel is uit voorraad te leveren. Maar mocht het fout gaan dan helaas zijn de retourvoorwaarden in veel gevallen te streng. zie de voorwaarden hieronder: De producten dienen in originele staat en ongebruikt te zijn. (Dit geldt niet voor statiegeld of garantie) De verpakking van het product dient in originele staat te zijn. (Dit geldt voor een normaal retour en statiegeld) Op de verpakking (originele verpakking) waar het onderdeel in zit mag niet op geschreven worden. De originele verpakking dient in een beschermende doos (omheen) verstuurd te worden ter voorkoming van beschadiging door transport. Print de retournummer uit en stuur dit mee in de doos. Pakketten worden uitsluitend geaccepteerd in originele verpakking (onbeschadigd, zonder plakband of opschrift op de originele verpakking) De statiegeld-onderdelen dienen in de verpakking van het aangekochte product te worden geretourneerd. LET OP! Zonder deze verpakking wordt uw statiegeld aanvraag NIET in behandeling genomen! De retourkosten zijn voor de klant mits wij anders beslissen. Zie: https://www.thuiswinkel.org/consumenten/wet-en-regelgeving/how-to-ruilen-en-retourneren In mijn geval had ik 2 nieuwe koplamp units besteld, en na instalatie door de monteur bleek dat 1 koplamp niet af te regelen was. Door bovenstaande voorwaarden heb ik daar dus pech mee. Hoe kan je dat vtv weten? Als je de doos opent ziet het er goed uit natuurlijk! Plus je moet je foutieve product eerst terugsturen (begrijpelijk) voordat je een nieuwe krijgt MAAR je moet zelf wel even de retourkosten betalen met de duurste transporteur vd wereld.... Kortom goedkoop is hier in mijn geval duurkoop en Carpartsdirect.nl of Carpartsdirect.be is door mijn persoonlijke ervaring niet aan te bevelen voor complexe (bewegende) onderdelen.

Geachte klant, Spijtig om te lezen dat er een probleem is opgetreden met de bestelling. Wij willen dit uitzoeken voor u. Heeft u een ordernummer voor ons zodat wij kunnen kijken hoe wij u het beste kunnen helpen hiermee? Met vriendelijke groet, Klantenservice

Dikke aanrader

Fantastisch alles verliep snel en goed

Top service levering netjes!

Super service topic!

Doen wat ze beloven

Zeer overzichtelijke site en betaalgemak. De levering is zeer vlot verlopen. Doe zo verder!

Correcte service

Onderdeel besteld voor auto. Alles werd correct behandeld en geleverd binnen resonantie tijdspanne.

Correct

Geleverd op het afgesproken tijdstip.

Alles OK - levering volgens afspraak

OK

zeer matige service

Het gekochte materiaal (zie factuur 957918) kon niet geleverd worden binnen de vooropgestelde en beloofde leveringstermijn ( kreeg hiervan geen verwittiging). Daar ik absoluut de batterij nodig had om naar de afspraak van de autokeuring te gaan, heb ik een nieuwe batterij gekocht bij een andere leverancier en uw te late levering geweigerd. Tot op heden werd het betaalde bedrag van 92,06 euro nog niet terug gestort. Het vermelde telefoonnummer 09009990109 is voor Belgische klanten een onbekend nummer.

Levering was niet de dag later, maar geen probleem. Om 22 uur geleverd, is wel laat.

Very bad

On the website is said, next day delivery. Waited more than a week on my product!

Grote keuze, met voor elke batterij de aanduiding voor welke auto’s ze kan gebruikt worden.

Uitgebreide keuze.

Fout snel en goed hersteld

Ik bestelde een linker buitenspiegel maar kreeg een rechter. Hoewel de fout bij de leverancier lag moest in zelf de retourkosten betalen. Maar goed het zij zo. De linkerspiegel is inmiddels snel geleverd.

Geen bevestiging van bestelling en falen van post nl

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen, ook geen battery op het beloofde tijdstip. Het was een kluwen via chat om de bestelling terug te vinden, 3 pogingen waren nodig om te weten te komen dat ze op het inleverpunt van post NL was geleverd, ik was nochtans thuis. Bij het ophalen bleek de battery beschadigd, er is vloeistof uitgelopen. Daar zijn foto's van en de dame van de rubriek (ophaalpunt Eindhout) kan dat bevestigen. Omdat ik op reis vertrok was ik genoodzaakt ze te gebruiken, ze werkt prima maar mijn garagist heeft me zojuist gemeld dat ik ze beter terugstuur want te weinig vloeistof is nefast voor de levensduur? Wat doe ik nu best?

Voor xx:xx besteld morgen in huis? Niets van geloven.

Ik had carpartsdirect.be gekozen voor de belofte van een snelle levering. woensdagavond mijn bestelling geplaatst want als ik voor donderdag 18:00 bestelde zou het vrijdag wel zeker in huis zijn. Zo was ik gedepanneerd en kon ik in het weekend de wagen herstellen om maandag weer te kunnen gaan werken... Morgen zou het pakket eindelijk geleverd worden... 3-4 werkdagen later ipv de volgende werkdag. Ik heb geen probleem met wachttijden van enkele dagen, maar dan moet dit wel correct geadverteerd worden, zo kun je als klant een bewuste keuze maken voor een leverancier. Verder verloopt de communicatie moeizaam en is na contact via WhatsApp eerder beloofd dat het pakket er maandag zou zijn, nu is het al dinsdag, hopen dat het toch nog aankomt deze week.

Beste klant, Dat is heel vervelend dat de verwachte levering niet is gehaald. Er is helaas een logistieke vertraging gekomen door de motorkap die u heeft besteld. Hierdoor is helaas de verwachte levering vertraagd met enkele werkdagen. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Ok

Allez ok

Ok

Stipt en juist

Goede prijs en snel geleverd

Het artikel had een goede prijs en binnen 2 dagen in huis.

Correct - prijs/kwaliteit goed

Levering binnen een paar dagen. Goede prijs. Remschijven ok, remblokken achter iets te groot, beetje moeten afvijlen om passend te maken in geleiders.