Épouvantable

Communication, uniquement en néerlandais, réponse inexistante, à fuir Un service déplorable, aucune information Marchandise non reçue, pas de proposition pour en vue de remédier au problème?

slecht en onjuiste informatie

de informatie op de website klop op geen enkel vlak levertijd wordt aan gegeven volgende werkdag mag rekenen dat dit meer dan een week duurt als je belt met de klantdienst geven ze aan dat ze er geen zicht op hebben wanneer er juist wordt geleverd dan moet ze dit vermelden jammer van de onjuiste informatie klantendienst kan ook wel vriendelijker

Top !

Snelle en correcte levering !

Vlot en correct.

Levering was snel en correct.

Zeer ontevreden

Accu bestelt en drie weken later niets ontvangen en geen terugbetaling! Onmogelijk om per telefoon infos te krijgen en klantendienst per mail geeft foute infos! Accu zogezegd tweemaal opgestuurd maar nooit aangekomen??

Geachte klant, Spijtig dat de bestelling niet naar wens is verlopen. Ik zie in onze systeem dat onze klantenservice afdeling dit netjes heeft afgehandeld en de bestelling voor u geannuleerd heeft. Met vriendelijke groet, CarPartsDirect.nl

Superprofessioneel

Top product, correcte prijs, snelle levering

heel slecht

waarom verkoop je producten dan niet exclusief in Nederland, als je geen andere talen spreekt? uw site biedt meer dan 20 verschillende talen, die ik Frans spreek, stoort u niet om mijn geld te accepteren ????? ​ Ik hoop dat je niet racistisch bent (mijn advocaat zal je management een kopie sturen van de e-mail die je mij hebt gestuurd) Goed in het Frans of Nederlands Ik wacht ongeduldig op mijn batterijen die ik 2 weken geleden heb betaald. Met vriendelijke groeten

• Nous recommanderiez-vous? Non

Beste klant, Dat is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling! Onze website www.carpartsdirect.be is alleen in het Nederlands en wij leveren alleen in België en Nederland. We hebben het vermoeden dat dit een andere bedrijf betreft. Heeft u voor ons een ordernummer zodat we dit kunnen bekijken voor u? Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Vlotjes besteld en snel geleverd meer moet dat niet zijn.

Verpakking

Verpakking was door post dicht geplakt is al de 2 de keer dat verpakking reeds isopen geweest dan wel beschadigt

Prima service. Heel tevreden

Heel tevreden

Vlotte levering, prima verpakt, geweldige service...

Wij bestelden via de Site een raamwerk voor onze Seat. Werd ook snel in België geleverd. Helaas werd de rechterkant geleverd ipv de linker. Daarom aftrek één ster...een punt van verbetering : duidelijker vermelden op de Site! Probleem werd wel onmiddellijk opgelost en enkele dagen later kwam het juiste deel aan. Service na verkoop uitstekend!

Een

Zeer good!!! Prima

Het onderdeel vertoonde een gebrek en ik krijg zeer snel mijn geld terug (alles, inclusief leveringskosten). Super service!!

épouvantable Commande perdue 2 fois

Commande réalisée le 25/03 jamais reçue, le lien pour le traçage de l’envois ne fonctionne pas Second envois de la même commande car perdue et de nouveau scénario identique !!!!! Pas de remboursement à l’heure actuelle !!! Toujours en attente

• Nous recommanderiez-vous? Non

zeer lang wachten om stukken (eerste verkeerde gekregen)

hallo ik heb eerst verkeerde stuk gekregen , die moesten ze terughebben alvorens de nieuwe te sturen. Ik diende aan te dringen om het juiste stuk te hebben.

Goedemorgen, Hetgeen waarom u wat langer heeft moeten wacht is het feit dat u iets besteld uit Nederland en betreft verzending enige tijd erover heen gaat voor dat het bij u zal aankomen. Dit heeft te maken met het sorteerproces bij de vervoeder wat twee keer voorkomt voor dat het bij u geleverd gaat worden. Excuses voor het ongemak hierin. Maar hier kunnen wij helaas niks aan doen om het te versnellen. We zullen ons best blijven doen natuurlijk om het zo snel mogelijk te verzenden en te leveren bij u. Bedankt voor u reactie. Met vriendelijke groet, Carpartsdirect.be

Very bad!!!!

It was written that the item will be delivered within 1 day,but it is already 3 days but there is no news! -The parcel cannot be tracked,the code doesn't work! -I wrote an email to delivery firm (trunkrs.nl)but they answered that the item will be returned!What???I haven't even received it!!! I made a screenshoot and sent their email to carpartsdirect demanding an explanation,but no answer!!! Very bad service and unreliable firm!!!

Dear Customer, We have checked this and we see that several e-mails have been sent or you have an order number for us! As far as we can see, there has been no response! You can respond to this with your order number so that we can investigate! Sorry for the inconvenience! Customer service

Snelle levering . Super

Nooit besteelen van deze bedrijf!!!!

Bestelt de 03.03.21, 6 email gestuurd geen antwoord, op 26.03.21 zij stuur email "" jouw package is kwijt "" geen geld terug geen antwoord meer. A EVITER!!! SCAM!!!!

Beste klant, Dit is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling! Heeft u voor ons een ordernummer zodat we dit kunnen uitzoeken waar het pakket op dit moment zich bevind? Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Randje cyber oplichting

Bestelling geplaatst en betaald maar daarna was het onmogelijk in te loggen of te registreren op de website, toen ik de klantendienst hierover contacteerde werd er mij verteld dat ik een nieuw account moest aanmaken met een ander email adres. Op de geplaatste bestelling werd niet gereageerd. De bestelling werd uiteraard ook nooit geleverd maar mijn creditcard werd wel stipt gecrediteerd! De bestelling heb ik elders geplaatst en 2 dagen later ontvangen. Ik hoop dat ik mijn geld nog terug te zien krijg!!

Beste klant, Dit is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling! Heeft u voor ons uw ordernummer om dit uit te zoeken en het probleem te kunnen oplossen? Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

snel contact ,snelle en juiste levering

goede prijs ,juiste snelle levering

geen reactie op mails

ik heb reeds 3 verschillende accounts moeten aanmaken want jullie website geeft geen toegang met de aangemaakte combinatie mail/wachtwoord. ik heb nog geen factuur van mijn laatste bestelling gekregen en een mail naar jullie klantendienst bleef onbeantwoord. graag een oplossing aub.

Beste klant, Dit is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling! Kunt u op dit bericht reageren met uw email adres zodat we dit kunnen onderzoeken? Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Snel en correct

Gebruiksvriendelijk website Snel en gemakkelijk opzoeken van onderdelen

snel en goekoop

zeer snelle levering en 6 euro goedkoper dan concurrentie.

Niet makkelijk om het juiste onderdeel te vinden

ik ben op zoek geweest naar een onderdeel maar het was moeilijk om het te vinden aan de hand van de omschrijving

Geachte klant, Dat is vervelend om te horen. In dit soort gevallen kunt u onze klantenservice afdeling bellen of een mail sturen zodat wij u verder hiermee kunnen helpen. Met vriendelijke groet, CarPartsDirect.be

Item paid but not sent

Carparts informed me that the item has been sent two weeks ago. The tracking from DHL says "PLANNING WORDT GEMAAKT" since this moment. I asked carparts by mail to investigate and they told me that the order is on its way. I asked DHL and they told me that the parcel has not been given to the carrier. It seems as I will never get the item.

Beste klant, We are conducting an investigation for you. Unfortunately, we have to wait for the investigation to solve the problem! Met vriendelijke groet, Klantenservice