onjuiste levering

Terugsturen geen probleem maar de kosten zijn voor u. In mijn geval moest er voor een totaal bedrag van 14€ 7,80€ transportkosten worden betaald! Te gek om waar te zijn; bestel zeker hier niet meer.

Goede service.

Een beetje later als omschreven maar ik werd op hoogte gebracht.

Uitstekende service, een aanrader

ZEER VRIENDELIJKE en correcte levering

slecht ervaring

Heel slecht communicatie via WhatsApp en ook via email, je moet elke keer een nieuwe account aanmaken elke keer met een nieuwe e-mailadres, je maakt een account bestelen en betalen en deze werkt niet meer en u kunt de wachtwoord niet meer weizegen of veranderen. Contact opgenomen via WhatsApp en ook per email en Niks.

Geen antwoord op email

Een verkeerd artikel besteld, zonder account. Mail gestuurd met alle info. NOG STEEDS GEEN REACTIE.

Correcte levering

Perfect wat het moet zijn

perfect

spiegel pasr perfect

Na verlies batterij toch een nieuwe toegezonden.

Na 7 dagen contact opgenomen met Carpartsdirect omdat ik batterij niet ontvangen had. Helpdesk was zeer behulpzaam en deelde mij mee dat de zending verloren was geraakt. Ik kreeg een nieuwe batterij toegezonden of kreeg een refund indien ik dit wenste. Al bij al dan toch tevreden over Carpartsdirect.

Snel efficient en goedkoop

De enige verrasing was dat se koerier s avonds om 23:45 nog kwam leveren!

Gewoon slecht

Bestelling gedaan in juli. Wachten op tweede zending. Veel mails verstuurd en weinig respons! Eindelijk een mail dat dit word teruggestort binnen 10 dagen. Zullen zien! Nooit meer! Geen ster waard.

Beste klant, Dit is heel spijtig dat dit niet naar wens is gelopen. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Correcte prijs maar niet zo snel geleverd opgegeven

Goed onderdeel aan correcte prijs maar trager geleverd dan opgegeven op site binnen 24h maar pas na 72h geleverd

Alles naar wens

Scherpe prijzen t.o.v. concurrentie - duidelijke communicatie opvolging van de bestelling - een tevreden klant :)

Top.

Vlugge levering , goed product .

Op tijd, juiste stuk, concurrerende prijs.

binnen de beloofde tijd geleverd, juiste onderdeel geleverd, tevreden klant.

Uitstekende kwaliteit & snelle levering

Prima website om je onderdelen te zoeken, prettige en duidelijke communicatie ivm orderbevestiging en levering, gecombineerd met een prima transportmaatschappij. Een echte aanrader!

Juiste levering, tijdens geleverd.

Juiste levering, tijdens geleverd.

Best tevreden

Het is iets duurder dan bij de concurrentie maar is veel sneller geleverd gemiddeld 2a3 dagen tegenover 7dagen verder paste alles perfect

goede website snelle levering

Dit is een goede website en een snelle levering.

snelle service, onderdeel niet zoals origineel

ben blij met de aankoop (prijs ok) daar niet van, de buitenkant van het onderdeel is perfect vast te maken aan de motorkap maar de hechtingspunten centraal zijn moeilijk (niet) vast te maken met de originele noppen. Ook de bijgeleverde noppen zijn niet bruikbaar maar ik heb het kunnen oplossen en het was voor één derde van de prijs als ik het in de BMW werkplaats had laten vervangen. Aangezien het geen bewegend deel of iets dergelijks is heb ik bij Carpartsdirect gekocht.

snelle afhandeling

snelle en correct afhandeling

Commande pièce Mazda

Bien reçu la pièce dans les délais et en bonne conditions mais malheureusement comme pour toute voiture (surtout asiatique) il y as plusieurs modèles, et donc j'ai du renvoyer la pièce, le remboursement c'est fait rapidement même les frais d'envois. Je recommanderai bientôt. Bonne adresse.

prima service

perfecte service, snelle levering in Belgie

Zeer mooie korting gehad op mijn achterlicht voor mijn audi A5. (70%) Stuk werd zoals vermeld op tijd afgeleverd. Kwam van nederland naar belgie. Topservice

En wachten maar...

Waarschijnlijk heeft Carparts hier geen of weinig verantwoordelijkheid in, maar een kleine drie weken na mijn besteldatum is mijn nieuwe batterij nog steeds niet aangekomen. Ondertussen heb ik drie keer met de klantendienst van Bpost getelefoneerd. Ook vandaag verzekerde men mij dat het zou in orde komen. Ik ben benieuwd. Misschien kan Carparts eveneens eens een lastige vraag stellen aan Bpost?

Beste klant, Dit is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling! Kunt u op dit bericht reageren met uw ordernummer zodat we een onderzoek kunnen instellen naar het pakket? Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Tevreden.

Tijdig geleverd. Het product was in orde.