Was op tijd geleverd en het voldoet aan mijn wensen. Zeker aanrader

perfect

Precies gekregen wat ik besteld had, uitstekend! En mooi op tijd ook nog.

Zeer slecht

Had een alternator besteld zoals vermeld staat pakketje de dag erop geleverd. Maar totaal niet hetgeen ik besteld heb . Pakketje terug gestuurd. En niks meer tot ik zelf belde en toen werd mij doodleuk verteld dat het bestelde onderdeel niet meer leverbaar was .

Beste klant, Dat is heel vervelend dat de bestelling niet naar wens is verlopen. Onze excuses voor het ongemak hierin! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Alles in orde,correct geleverd.

Correct geleverd.

Snelle en correcte service

goed en snel verwerkt !!

------------------------------------------------------

S A B E NA , Such a blody experience never again!

Betreft terugbetalen van een gecancelde order ( telverschil in hun stock.. ) en terug betalen van een retour gestuurd onderdeel . Voor wat betref de gecancelde order, deze is teruggestort zoals ze aangaven in een mail . Vwb het retour gestuurde onderdeel , hiervoor bevestiging gekregen dat het onderdeel in orde was en dat ik het bedrag teruggestort krijg . HELAAS , 10 weken verder , diverse mails gestuurd , maar geen terugbetaling tot heden , iedere keer wordt er verwezen naar de "geannuleerde" order nummer . Via mijn rekening activiteiten is zeer makkelijk aan te tonen dat ik slechts 1x een terug betaling gekregen heb . en toch volhard deze firma in niet terugbetalen retour gestuurde onderdeel ondanks hun bericht dat dit deel in orde is en dat de betaling uitgevoerd zal worden .

Beste klant, Dat is heel vergelend. We hebben dit bekeken en we zien dat er 2 bedragen zijn overgemaakt op dezelfde dag. Een geannuleerde order en 1 van een retour. We zien geen bijzonderheden waarom dit niet is gelukt. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Klantenservice onbestaand.

Onderdelen besteld op maandag. Extra betaald voor levering dag nadien. Uiteindelijk pas na 5 werkdagen de onderdelen ontvangen. Verschillende malen de klantenservice gecontacteerd, maar enige wat die doen is "dossier openen" en dan hoor je niks meer. Belachelijke service en onbestaande klantendienst.

Geachte heer Brouckaert, Heel vervelend om te moeten vernemen dat u onze klantenservice als "onbestaand" heeft ervaren. Onze excuses voor het ongemak hierin. Ik verzoek u om een mail te sturen met uw ordernummer, zodat wij samen tot een passende oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groet, Klantenservice team CarPartsDirect

Prima service en zeer goede prijs

Snelle verzending prijzen zijn veel lager dan bij andere leveranciers Na wat opzoeken van materiaal zijn hier de beste prijzen te vinden Zeker terug voor meer

Prima gedaan

Allereerst heel positief dat ze het onderdeel voor een 18 jaar oude auto op voorraad hebben. Geen probleem om het te vinden op hun website. Wel even wat verwarring of het de linker of de rechter was. In de beschrijving wel, maar het plaatje niet. Toch maar de beschrijving gevolgd. Goede prijs en snelle levering! Perfect toch.

Ging verkeerd maar werd echt opgelost Dus gewoon goed

zeer goed

past perfect

Bodermannbumpersteun paste perfect prijs/kwaliteit top

Onderdeel past electrisch niet

Het achterlicht past electrisch niet, de aansluitingen van het licht komen niet overeen.

Beste klant, Dat is heel vervelend dat iets niet past. Als iets niet goed is, dan heeft u 14 dagen bedenktijd na levering. Op dit moment zien we geen meldingen van u via email of via een account. We hebben het vermoeden dat dit bij een andere webshop is geweest! Met vriendelijke groet, Klantenservice

het kan beter...

Eerste zending glas kapot vanwege slechte verpakking, tweede zending werd door B-post terug gestuurd vanwege ontbrekend brievenbusnummer, terwijl dit bij carparts recht gezet was.

Beste klant, Dat is heel vervelend dat uw order meerdere problemen is opgetreden. We doen ons uiterste best om dit te voorkomen. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

top service

zeer correcte afhandeling en levering echt top

Zeer goede onderneming

Foute bestelling van mezelf en na terugsturen, geld onmiddellijk terug zonder discussie.

Behulpzame site

Snel gekozen, eenvoudig besteld, snel geleverd.

goed zo

gekregen wat ik besteld heb , kwalitatief ok., voor een zeer schappelijke prijs, zo kan het dus ook.

Verkeerd onderdeelnummer en extra geld uitgeven om onderdeel terug te sturen.

I ordered my part but i received a part that is not compatible. Completely different part. I told them that it is wront but they did not provide a return label. And it arrived late too. I had to spend 40 € to return the part. Never again. If you need parts buy from another website.

Dear customer, That is very annoying that you received the wrong parts. We have checked and we see that you have not searched for car details on our website. Specifications are listed for each part that are important to check whether it also matches the old brake discs. As a result, the return costs are for the customer. We also have a collection service that will cost about 25 euros net ex. Yours sincerely, Customer service

Uitstekende service.

Indien nodig, plaats ik verdere bestellingen.

Excellent

Very good service

drukveren ok levering niet

levering wordt gegarandeerd op een bepaalde dag , levering was wel 3 dagen later dan afgesproken en waarvoor ik extra heb betaald .

Service kan verbeterd worden.

Verzending kan wat sneller, materiaal uitstekend.

Pakket niet ontvangen

Ik krijg al 2 keer een mail dat het wordt geleverd tussen bepaalde uren. Helaas is er niemand komen aanbellen en krijg ik als volgt te zien dat de levering is mislukt. Ik maak me nu wel zorgen of ik mijn pakket überhaupt wel ga ontvangen. Ik kan hen ook niet bereiken op het nummer 0900 999 01 09.

Beste klant, Dit is heel vervelend. Dit duid op een logistiek probleem. Het is verstandig om onze klantenservice te mailen of ze een onderzoek kunnen starten voor u. Voor Belgische klanten kunt u het volgende nummer bellen: 03 808 19 05 Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Vareseweg 123 C

3047AT Rotterdam