Filters

10

perfecte service

perfecte service

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
6

Ja product past niet goed

Onderdeel is wel voor opgegeven model maar is niet 100 procent passend zoals het hoort te zyn helaas

  • Aanbevelen? Ja
1

2keer besteld 2keer miserie

Verwachte leveringsdatum mag je met dag of 4extra rekenen ondanks de 10euro truckkosten die je mag betalen. Prijzen kunnen ook afwijken je kan ineens een mail krijgen dat je nog 40€ moet bij betalen omdat wat ze je aanbieden, niet meer hebben dus u een duurdere variant aansmeren (intussen word je bestelling niet geleverd tot je deze betaald hebt. Zo als je echt rap stukken nodig hebt… bestel hier gwn niet… grootste zever da ik al op besteld heb! Contact krijg je enkel via mail dus doe geen moeite voor te bellen

  • Aanbevelen? Nee
1

nul

cela fait trois semaine que j'attends une batterie et je n'ai reçu aucune nouvelle

  • Nous recommanderiez-vous? Non

Reactie van het bedrijf

Cher client, C'est très ennuyeux que vous n'ayez pas encore reçu de colis ! Il est alors judicieux d'envoyer un mail au service client en mentionnant votre numéro de commande et votre client ! Nous nous excusons pour le dérangement!

10

Snelle en correcte service

Correcte prijs kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed

Gewoon zoals het hoort te zijn.

  • Aanbevelen? Ja
1

Goedkoop maar er was al een pad afgebroken..

Spijtig geen service

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dit is heel vervelend dat er een stukje was afgebroken! We hebben aangegeven in de email dat het kosteloos omgeruild kan worden! U had aangegeven in de e-mail dat u dit zelf met epoxypasta ging repareren! Wij vonden dit niet verstandig, als dit niet zou werken er dan geen garantie meer ingediend kan worden omdat u dit zelf ging repareren! Uiteindelijk geeft u aan dat de pasta zijn werk had gedaan! Uiteindelijk hebben wij een service aangeboden waarbij u zelf een beslissing heeft genomen om het anders te doen! Excuses voor het ongemak hierin! Met vriendelijke groet, Klantenservice

1

slecht bar slecht

beste vandaag besteld morgen in huis ,klopt niets van wel 7 dagen. gewacht En als je belt dan krijg een vent aan de lijn onbeschoft brutaal. een hele hoop zever en leugens ik zal dan ook nooit nog iets bestellen .Ik zal dan ook tegen iedereen vertellen hoe slecht dat die firma is

  • Aanbevelen? Nee
10

Super!!!

Super Bedankt

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte kwaliteit onderdeel

Slechte kwaliteit onderdeel Van Wezel Koplamp 2911962 tot 2911961 Ik heb 2 vervangende koplampen gekocht voor mijn Smart 451 en de onderdelen die ik heb ontvangen zijn gemaakt van plastic van slechte kwaliteit. Het ergste is dat de lampklemmen niet eens passen

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dit is heel spijtig dat dit niet naar wens past! Er zijn weinig klachten over de imitatie lampen die wij verkopen. We hebben ook originele lampen die 2 x duurder is dan wat u gekocht heeft! Als u op dit bericht reageert met uw klacht en uw ordernummer, dan zullen we kijken wat we hierin kunnen betekenen! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

10

snel geleverd, en conform het bestelde

artikel snel geleverd, en conform het bestelde

  • Aanbevelen? Ja
1

heel teleurstellend

Ik wilde een isolatiepaneel voor onder de motorkap bestellen voor een ouder type voertuig (Seat Leon Cupra bj 2002). In de online shop stond deze omschreven als geluidsisolatie motorruimte. In realiteit was dit echter een afdekplaat om onderaan de wagen de bevestigen ter bescherming van de voorste aandrijfas. Dit in retour zenden is voor de klant, terwijl het produkt in sé verkeerd omschreven staat in de webshop. Zeer teleurstellende ervaring dus.

  • Aanbevelen? Nee
9

goede service

top

  • Aanbevelen? Ja
1

slechte service

nadat mijn bestelling 4 keer was uitgesteld en mijn bestelling in 2 delen was opgesplitst ga ik het belangrijkste onderdeel dat ik nodig had pas na 1week en 6 dagen ontvangen(op het moment van dit schrijven nog niet ontvangen) vind dit er echt over, ik raad echt aan om niet te bestellen via deze site en zal voor mij ook de laatste en enigste keer zijn, ze proberen zich te verbergen bij betaling achter de corona maatregelen terwijl dit echt niet meer van orde is

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dit is heel vervelend! Dit duid op een onverwachts probleem! We hebben geprobeerd om via uw email adres uw order te vinden zonder enig succes! We kunnen hierin helaas geen antwoord geven wat er precies aan de hand is met uw pakket! Heeft u voor ons een ordernummer zodat we dit kunnen uitzoeken voor u? U kunt op dit bericht reageren! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

1

rotslecht

2 onderdelen besteld: bumper en bumpersteun. Voor de bestelling nog contact opgenomen met bedrijf via Whatsapp om zeker te zijn dat de onderdelen compatibel zijn. Na ontvangst blijkt dat de onderdelen dus niet op mekaar passen. Bumper is juist, bumpersteun niet. Zeer arrogante medewerker aan de lijn. Reactie: stuur steun maar terug, op eigen kosten. Wat ben ik met de bumper alleen als ik hem niet kan bevestigen???? De steun is ook nog beschadigd.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte klant, Vervelend om te lezen dat de bestelling niet naar wens is verlopen. Als dit beschadigd is aangekomen heeft u uiteraard recht op gratis retourneren. Heeft u een ordernummer voor ons zodat wij dit kunnen uitzoeken? Met vriendelijke groet, Klantenservice

10

Uitstekende levering van de passende buitenspiegel.

Supersnelle levering van de spiegel. Ook heel duidelijke informatie op de website om de juiste onderdelen te vinden. In één woord: uitstekende webwinkel met correcte prijzen, kwaliteit en service.

  • Aanbevelen? Ja
8

VLOTTE LEVERING

GROTE KEUZE IN ONDERDELEN.

  • Aanbevelen? Ja
1

Het bestelde stuk was niet conform en kon niet gebruikt worden.

Het bestelde stuk was niet conform en kon niet gebruikt worden.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dit is heel vervelend dat het onderdeel niet past! Als iets niet past, dan kunt u hiervoor een melding maken zodat wij een retour nummer kunnen aanmaken zodat het retour kan! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

1

Slecht

Mijn pakje werd door een rede terug gestuurd naar de verzender en heb het geannuleerd maar blijft een hele tijd rond hangen bij DHL met gevolg dat ik nog langer moet wachten op mijn geld

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte klant, Spijtig om te lezen dat de bestelling niet naar wens is verlopen. Onze excuses voor het ongemak! Heeft u een ordernummer voor ons zodat wij dit probleem voor u kunnen uitzoeken? Met vriendelijke groet, Klantenservice

9

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • Aanbevelen? Ja
1

slechte service , arrogante telefonist

bestelling gedaan , een PAAR GRILLE van wezel maar 1 gekregen ! foute info gekregen , zeer onbeleefd , , probleem onopgelost

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dit is heel spijtig dat dit niet naar wens is verlopen! U heeft een artikelnummer besteld die bestemd is voor de rechterkant. Als u voor beide kanten nodig dient te hebben! Dan kunt u op dit bericht reageren zodat we kunnen kijken naar een oplossing! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

3

voor mij persoonlijk, als leek op vlak van zowel auto-onderdelen als e-comerce, ruim onvoldoende

ik bestel een buitenspiegel om een hestelling van verkeersagressie te doen van een Hyunda Santa fe, boiuwjaar 2009. Op de site selecteer ik deze spiegel 8268832 voor model 2006-2012. Blijkt dat deze bedoeld is voor auto's van 2010? Ik stuur hem diezelfde dag nog terug, na aanvraag retournota , ongeopend, in de originele verpakking. Krijg van Bpost een medling dat pakje is afgeleverd op 14/2 en op 28/2 krijg ik als antwoord op mijn vraag wanneer ik mijn geld terug mag verwachten, dat het pakje nog niet retour is gekomen. Het gaat uiteindelijk maar om 23€, maar ik bestel nooit meer bij jullie. Hopelijk heb ik uiteraard ook nooit meer iets nodig.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dit is heel spijtig dat dit niet wens is verlopen! Uw pakket is niet in onze magazijn terecht gekomen en hierdoor heeft u geen melding gekregen dat het retour is gekomen. Me collega heeft een retour aangemaakt zodat u alsnog uw geld terug kan verwachten en dit is uit coulance gedaan! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

10

Goedkoop en correcte

Goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja
1

Zij hebben slecht service

Komen hun beloftes niet na

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte klant, Spijtig om dit te lezen. Hoe kunnen wij u helpen? Met vriendelijke groet, Klantenservice

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd