Prima service en zeer goede prijs

Snelle verzending prijzen zijn veel lager dan bij andere leveranciers Na wat opzoeken van materiaal zijn hier de beste prijzen te vinden Zeker terug voor meer

Prima gedaan

Allereerst heel positief dat ze het onderdeel voor een 18 jaar oude auto op voorraad hebben. Geen probleem om het te vinden op hun website. Wel even wat verwarring of het de linker of de rechter was. In de beschrijving wel, maar het plaatje niet. Toch maar de beschrijving gevolgd. Goede prijs en snelle levering! Perfect toch.

Ging verkeerd maar werd echt opgelost Dus gewoon goed

zeer goed

past perfect

Bodermannbumpersteun paste perfect prijs/kwaliteit top

Onderdeel past electrisch niet

Het achterlicht past electrisch niet, de aansluitingen van het licht komen niet overeen.

Beste klant, Dat is heel vervelend dat iets niet past. Als iets niet goed is, dan heeft u 14 dagen bedenktijd na levering. Op dit moment zien we geen meldingen van u via email of via een account. We hebben het vermoeden dat dit bij een andere webshop is geweest! Met vriendelijke groet, Klantenservice

het kan beter...

Eerste zending glas kapot vanwege slechte verpakking, tweede zending werd door B-post terug gestuurd vanwege ontbrekend brievenbusnummer, terwijl dit bij carparts recht gezet was.

Beste klant, Dat is heel vervelend dat uw order meerdere problemen is opgetreden. We doen ons uiterste best om dit te voorkomen. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

top service

zeer correcte afhandeling en levering echt top

Zeer goede onderneming

Foute bestelling van mezelf en na terugsturen, geld onmiddellijk terug zonder discussie.

Behulpzame site

Snel gekozen, eenvoudig besteld, snel geleverd.

goed zo

gekregen wat ik besteld heb , kwalitatief ok., voor een zeer schappelijke prijs, zo kan het dus ook.

Verkeerd onderdeelnummer en extra geld uitgeven om onderdeel terug te sturen.

I ordered my part but i received a part that is not compatible. Completely different part. I told them that it is wront but they did not provide a return label. And it arrived late too. I had to spend 40 € to return the part. Never again. If you need parts buy from another website.

Dear customer, That is very annoying that you received the wrong parts. We have checked and we see that you have not searched for car details on our website. Specifications are listed for each part that are important to check whether it also matches the old brake discs. As a result, the return costs are for the customer. We also have a collection service that will cost about 25 euros net ex. Yours sincerely, Customer service

Uitstekende service.

Indien nodig, plaats ik verdere bestellingen.

Excellent

Very good service

drukveren ok levering niet

levering wordt gegarandeerd op een bepaalde dag , levering was wel 3 dagen later dan afgesproken en waarvoor ik extra heb betaald .

Service kan verbeterd worden.

Verzending kan wat sneller, materiaal uitstekend.

Pakket niet ontvangen

Ik krijg al 2 keer een mail dat het wordt geleverd tussen bepaalde uren. Helaas is er niemand komen aanbellen en krijg ik als volgt te zien dat de levering is mislukt. Ik maak me nu wel zorgen of ik mijn pakket überhaupt wel ga ontvangen. Ik kan hen ook niet bereiken op het nummer 0900 999 01 09.

Beste klant, Dit is heel vervelend. Dit duid op een logistiek probleem. Het is verstandig om onze klantenservice te mailen of ze een onderzoek kunnen starten voor u. Voor Belgische klanten kunt u het volgende nummer bellen: 03 808 19 05 Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Beschadigd onderdeel

Moeilijk te bereiken

Beste klant, Dat is heel vervelend. We zijn heel makkelijk te bereiken via telefoon, email, whatsapp, chat en social media. We reageren altijd binnen 24 / 48 uur. We hebben het vermoeden dat u een andere webshop deze ervaring heeft gehad. Met vriendelijke groet, Klantenservice

snel geleverd en de kwaliteit

goede en snelle service

Slecht

Via de autosite een radiateur besteld. Bleek de verkeerde, maar was de juiste volgens de site. Terug gestuurd, en wacht nog steeds op de nieuwe radiateur.!

Beste klant, Dat is heel vervelend. We hebben uw retour erbij gepakt en we zien dat het nieuwe onderdeel op 13-4 is verstuurd. Als u dit nog niet heeft ontvangen, dan is het verstandig om een email te sturen naar de klantenservice om dit te laten uitzoeken. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Perfecte afwerking van de bestelling

N a de plaatsing van mijn bestelling is alles in perfecte orde verlopen. De bestelde onderdelen zijn weldegelijk wat ik ervan verwachte. Bedankt Carpartsdirect.

Wat beter dan andere auto-onderdelen leveranciers

Zoals andere auto onderdeel leveranciers, "op vooraad" heeft NIET veel mening. Hun leveraar voor grotere onderdelen (NL Logistics), voor mij een bumper, heeft wel het levering goed gemaakt en chauffeur was zeer vriendelijk en proper....dit is voor mij een plus punt. Ik geef dus een ruim voldoende wardering alleen als resultaat van het levering. Carpartsdirect.be MOET beter kunnen werken om hun "besteld voor 20:00, volgende dag in huis" na te leven. Als het twee dagen, drie dagen, of langer ga duren voor levering, mensen moeten dit kunnen weten op tijd van bestelling. Als het een probleem is met JULLIE leveranciers, houd ze dan verantwoordelijk....jullie leveraars ook. Maar, ik denk wel dat meetst van de problemen binnen jullie eigen huis zitten. Communicatie is van uiterste belang...."ons excuses" houd niet meer veel waarde als het iedere keer gebruikt wordt.

heel vlotte levering

Goed product en vlot afgeleverd.

Alles correct

Duidelijke website voor het zoeken naar het juiste onderdeel, correcte levering , alles ok

Alles ok

Alles is zeer vlot gegaan