Super, Zal zeker er nog bestellen daar

Beste ik had het verkeerde besteld maar ze hebben alles in orde gebracht zonder problemen dank je wel daarvoor

goede omschrijving van product, snelle levering

top

Meer betalen voor snelle levering zonder succes.

Bij het bestellen van onderdelen heb je bij 'carpartsdirect' meestal de keuze voor 'beste prijs' of 'snelste levering'. Je gaat er dan ook van uit dat de er voldaan kan worden aan de snelle levertijd (volgende dag in huis). Dat zou toch de hogere prijs die je betaalt (bovenop de standaard verzendkosten!) voor het 'snelste levering'-onderdeel verantwoorden. Wanneer na verschillende dagen het onderdeel nog steeds niet geleverd is, wordt enige vorm van compensatie geweigerd. De meerprijs voor dit artikel crediteren leek mij gepast...

goed en snel

zeer tevreden

zeer positief !

efficiente and correcte afhandeling in Belgie ( Oostende ) : wiellager sets 32 jaar oude Jaguar , proficiat

Bijzonder correct

Vlot, duidelijk en bovenal super correct

Uitstekende service!!

Topservice, snelle verzending, topmateriaal. I will be back. Mvg Stevie

Vlot afgehandeld

Zeer teleurgesteld in carpartsdirect .

Op 16/12/2002 een accu besteld en betaald dit voor mijn bestelwagen vandaag 03/01/2023 nog steeds niet ontvangen . Nog maar eens contact opgenomen om te vragen wanneer de accu zou bezorgd worden . Zeer onbeschofte medewerker aan de lijn gehad ( Sergio ) Met als gevolg dat ik nog altijd niet weet als de accu ooit geleverd zal worden !!!!

Beste klant, Dat is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling! We vragen u vriendelijk om een email te sturen naar de [email protected] om een onderzoek te laten starten door ons. Vermeld uw ordernummer en uw klacht! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

10/10

Heelgoed klant servic en goed prijs en goed kwaliti

Mooi op yijd

Correcte dienstverlening.

Juiste item (autobatterij); correcte service.

Correcte service; goede en duidelijke website. De autobatterij werd wel niet de volgende dag aan huis afgeleverd (zoals vermeld op de website), maar slechts een dag of drie later. Was ook niet verpakt in een doos of zo.

ik dank jullie

erg teleurgesteld

Op eerste gezicht hebben ze een mooie collectie betaalbare onderdelen, veel is uit voorraad te leveren. Maar mocht het fout gaan dan helaas zijn de retourvoorwaarden in veel gevallen te streng. zie de voorwaarden hieronder: De producten dienen in originele staat en ongebruikt te zijn. (Dit geldt niet voor statiegeld of garantie) De verpakking van het product dient in originele staat te zijn. (Dit geldt voor een normaal retour en statiegeld) Op de verpakking (originele verpakking) waar het onderdeel in zit mag niet op geschreven worden. De originele verpakking dient in een beschermende doos (omheen) verstuurd te worden ter voorkoming van beschadiging door transport. Print de retournummer uit en stuur dit mee in de doos. Pakketten worden uitsluitend geaccepteerd in originele verpakking (onbeschadigd, zonder plakband of opschrift op de originele verpakking) De statiegeld-onderdelen dienen in de verpakking van het aangekochte product te worden geretourneerd. LET OP! Zonder deze verpakking wordt uw statiegeld aanvraag NIET in behandeling genomen! De retourkosten zijn voor de klant mits wij anders beslissen. Zie: https://www.thuiswinkel.org/consumenten/wet-en-regelgeving/how-to-ruilen-en-retourneren In mijn geval had ik 2 nieuwe koplamp units besteld, en na instalatie door de monteur bleek dat 1 koplamp niet af te regelen was. Door bovenstaande voorwaarden heb ik daar dus pech mee. Hoe kan je dat vtv weten? Als je de doos opent ziet het er goed uit natuurlijk! Plus je moet je foutieve product eerst terugsturen (begrijpelijk) voordat je een nieuwe krijgt MAAR je moet zelf wel even de retourkosten betalen met de duurste transporteur vd wereld.... Kortom goedkoop is hier in mijn geval duurkoop en Carpartsdirect.nl of Carpartsdirect.be is door mijn persoonlijke ervaring niet aan te bevelen voor complexe (bewegende) onderdelen.

Geachte klant, Spijtig om te lezen dat er een probleem is opgetreden met de bestelling. Wij willen dit uitzoeken voor u. Heeft u een ordernummer voor ons zodat wij kunnen kijken hoe wij u het beste kunnen helpen hiermee? Met vriendelijke groet, Klantenservice

Dikke aanrader

Fantastisch alles verliep snel en goed

Top service levering netjes!

Super service topic!

Doen wat ze beloven

Zeer overzichtelijke site en betaalgemak. De levering is zeer vlot verlopen. Doe zo verder!

Correcte service

Onderdeel besteld voor auto. Alles werd correct behandeld en geleverd binnen resonantie tijdspanne.

Correct

Geleverd op het afgesproken tijdstip.

Alles OK - levering volgens afspraak

OK

zeer matige service

Het gekochte materiaal (zie factuur 957918) kon niet geleverd worden binnen de vooropgestelde en beloofde leveringstermijn ( kreeg hiervan geen verwittiging). Daar ik absoluut de batterij nodig had om naar de afspraak van de autokeuring te gaan, heb ik een nieuwe batterij gekocht bij een andere leverancier en uw te late levering geweigerd. Tot op heden werd het betaalde bedrag van 92,06 euro nog niet terug gestort. Het vermelde telefoonnummer 09009990109 is voor Belgische klanten een onbekend nummer.

Levering was niet de dag later, maar geen probleem. Om 22 uur geleverd, is wel laat.

Very bad

On the website is said, next day delivery. Waited more than a week on my product!

Grote keuze, met voor elke batterij de aanduiding voor welke auto’s ze kan gebruikt worden.

Uitgebreide keuze.

Fout snel en goed hersteld

Ik bestelde een linker buitenspiegel maar kreeg een rechter. Hoewel de fout bij de leverancier lag moest in zelf de retourkosten betalen. Maar goed het zij zo. De linkerspiegel is inmiddels snel geleverd.