Geen bevestiging van bestelling en falen van post nl

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen, ook geen battery op het beloofde tijdstip. Het was een kluwen via chat om de bestelling terug te vinden, 3 pogingen waren nodig om te weten te komen dat ze op het inleverpunt van post NL was geleverd, ik was nochtans thuis. Bij het ophalen bleek de battery beschadigd, er is vloeistof uitgelopen. Daar zijn foto's van en de dame van de rubriek (ophaalpunt Eindhout) kan dat bevestigen. Omdat ik op reis vertrok was ik genoodzaakt ze te gebruiken, ze werkt prima maar mijn garagist heeft me zojuist gemeld dat ik ze beter terugstuur want te weinig vloeistof is nefast voor de levensduur? Wat doe ik nu best?

Voor xx:xx besteld morgen in huis? Niets van geloven.

Ik had carpartsdirect.be gekozen voor de belofte van een snelle levering. woensdagavond mijn bestelling geplaatst want als ik voor donderdag 18:00 bestelde zou het vrijdag wel zeker in huis zijn. Zo was ik gedepanneerd en kon ik in het weekend de wagen herstellen om maandag weer te kunnen gaan werken... Morgen zou het pakket eindelijk geleverd worden... 3-4 werkdagen later ipv de volgende werkdag. Ik heb geen probleem met wachttijden van enkele dagen, maar dan moet dit wel correct geadverteerd worden, zo kun je als klant een bewuste keuze maken voor een leverancier. Verder verloopt de communicatie moeizaam en is na contact via WhatsApp eerder beloofd dat het pakket er maandag zou zijn, nu is het al dinsdag, hopen dat het toch nog aankomt deze week.

Beste klant, Dat is heel vervelend dat de verwachte levering niet is gehaald. Er is helaas een logistieke vertraging gekomen door de motorkap die u heeft besteld. Hierdoor is helaas de verwachte levering vertraagd met enkele werkdagen. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Ok

Allez ok

Ok

Stipt en juist

Goede prijs en snel geleverd

Het artikel had een goede prijs en binnen 2 dagen in huis.

Correct - prijs/kwaliteit goed

Levering binnen een paar dagen. Goede prijs. Remschijven ok, remblokken achter iets te groot, beetje moeten afvijlen om passend te maken in geleiders.

Levertijd veel langer dan aangegeven.

Ik heb een auto batterij besteld bij car parts direct.be omdat ze daar op voorrraad was en binnen de 24u geleverd ging worden. Op donderdag rond 16u besteld en pas maandag of zelfs dinsdagavond de week erop ontvangen.

Beste klant, Dat is heel vervelend dat de verwachte levering niet is gehaald. Er zijn helaas wat logistieke problemen geweest en helaas heeft het weekend ook niet geholpen waardoor ineens er een extra vertraging was van 2 dagen. Excuses voor het ongemak hierin! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Levering via bpost duurt telang

Goede service alleen levering in belgie via bpost als het dringend is geen optie want dan is levering binnen 24 uur een levering na een week niet aan te raden als het over onderdelen gaat

Top en snelle levering naar België

Top en snelle levering naar België

Correcte levering niet binnen beloofde tijd

Waarschijnlijk transport

Werd niet op het afgesproken moment geleverd

Kan beter

Beste klant, Dat is heel vervelend dat de verwachte levering niet is gehaald. We doen altijd onze uiterste best om de verwachtingen te kunnen halen. Helaas hebben we vaak met externe dingen te maken waardoor er een vertraging kan komen. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Zeer slecht

Als Je betaald voor volgende dag levering,en vervolgens pas een week na datum je pakket krijgt, dan is er echt iets mis! Een dag of twee vertraging ok, maar niet een week. Dit is bedriegelijk, vooral omdat als je voor Een bepaald uur besteld je zogezegd volgende dag levering krijgt. Zeer onprofessioneel allemaal, En simpelweg een vorm van oplichting. Hier bestel ik nooit meer!

Beste kant, Dit is heel vervelend dat de verwachte levering niet is gehaald! Uw pakket heeft helaas door logistiek 1 dag vertraging opgelopen in onze magazijn! Daarnaast heeft uw pakket een vertraging opgelopen bij Postnl! We doen altijd onze uiterste best om de verwachtingen te halen en bij de meeste pakketten lukt dat en bij sommige pakketten niet en dat komt vaak door onvoorziene omstandigheden waarop wij geen invloed op hebben! Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

feu voiture

je recommande le site. La livraison n'est pas facile en tout cas pas en 48H une semaine. Le suivi de la commande parfaite. Bon contact avec le service après vente.

perfecte service

perfecte service

Ja product past niet goed

Onderdeel is wel voor opgegeven model maar is niet 100 procent passend zoals het hoort te zyn helaas

2keer besteld 2keer miserie

Verwachte leveringsdatum mag je met dag of 4extra rekenen ondanks de 10euro truckkosten die je mag betalen. Prijzen kunnen ook afwijken je kan ineens een mail krijgen dat je nog 40€ moet bij betalen omdat wat ze je aanbieden, niet meer hebben dus u een duurdere variant aansmeren (intussen word je bestelling niet geleverd tot je deze betaald hebt. Zo als je echt rap stukken nodig hebt… bestel hier gwn niet… grootste zever da ik al op besteld heb! Contact krijg je enkel via mail dus doe geen moeite voor te bellen

nul

cela fait trois semaine que j'attends une batterie et je n'ai reçu aucune nouvelle

• Nous recommanderiez-vous? Non

Cher client, C'est très ennuyeux que vous n'ayez pas encore reçu de colis ! Il est alors judicieux d'envoyer un mail au service client en mentionnant votre numéro de commande et votre client ! Nous nous excusons pour le dérangement!

Snelle en correcte service

Correcte prijs kwaliteit

Gewoon zoals het hoort te zijn.

Goedkoop maar er was al een pad afgebroken..

Spijtig geen service

Beste klant, Dit is heel vervelend dat er een stukje was afgebroken! We hebben aangegeven in de email dat het kosteloos omgeruild kan worden! U had aangegeven in de e-mail dat u dit zelf met epoxypasta ging repareren! Wij vonden dit niet verstandig, als dit niet zou werken er dan geen garantie meer ingediend kan worden omdat u dit zelf ging repareren! Uiteindelijk geeft u aan dat de pasta zijn werk had gedaan! Uiteindelijk hebben wij een service aangeboden waarbij u zelf een beslissing heeft genomen om het anders te doen! Excuses voor het ongemak hierin! Met vriendelijke groet, Klantenservice

slecht bar slecht

beste vandaag besteld morgen in huis ,klopt niets van wel 7 dagen. gewacht En als je belt dan krijg een vent aan de lijn onbeschoft brutaal. een hele hoop zever en leugens ik zal dan ook nooit nog iets bestellen .Ik zal dan ook tegen iedereen vertellen hoe slecht dat die firma is

Super!!!

Super Bedankt

Slechte kwaliteit onderdeel

Slechte kwaliteit onderdeel Van Wezel Koplamp 2911962 tot 2911961 Ik heb 2 vervangende koplampen gekocht voor mijn Smart 451 en de onderdelen die ik heb ontvangen zijn gemaakt van plastic van slechte kwaliteit. Het ergste is dat de lampklemmen niet eens passen

Beste klant, Dit is heel spijtig dat dit niet naar wens past! Er zijn weinig klachten over de imitatie lampen die wij verkopen. We hebben ook originele lampen die 2 x duurder is dan wat u gekocht heeft! Als u op dit bericht reageert met uw klacht en uw ordernummer, dan zullen we kijken wat we hierin kunnen betekenen! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

snel geleverd, en conform het bestelde

artikel snel geleverd, en conform het bestelde

Vareseweg 123 3047AT Rotterdam