Slechte kwaliteit onderdeel

Slechte kwaliteit onderdeel Van Wezel Koplamp 2911962 tot 2911961 Ik heb 2 vervangende koplampen gekocht voor mijn Smart 451 en de onderdelen die ik heb ontvangen zijn gemaakt van plastic van slechte kwaliteit. Het ergste is dat de lampklemmen niet eens passen

Beste klant, Dit is heel spijtig dat dit niet naar wens past! Er zijn weinig klachten over de imitatie lampen die wij verkopen. We hebben ook originele lampen die 2 x duurder is dan wat u gekocht heeft! Als u op dit bericht reageert met uw klacht en uw ordernummer, dan zullen we kijken wat we hierin kunnen betekenen! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

snel geleverd, en conform het bestelde

artikel snel geleverd, en conform het bestelde

heel teleurstellend

Ik wilde een isolatiepaneel voor onder de motorkap bestellen voor een ouder type voertuig (Seat Leon Cupra bj 2002). In de online shop stond deze omschreven als geluidsisolatie motorruimte. In realiteit was dit echter een afdekplaat om onderaan de wagen de bevestigen ter bescherming van de voorste aandrijfas. Dit in retour zenden is voor de klant, terwijl het produkt in sé verkeerd omschreven staat in de webshop. Zeer teleurstellende ervaring dus.

goede service

top

slechte service

nadat mijn bestelling 4 keer was uitgesteld en mijn bestelling in 2 delen was opgesplitst ga ik het belangrijkste onderdeel dat ik nodig had pas na 1week en 6 dagen ontvangen(op het moment van dit schrijven nog niet ontvangen) vind dit er echt over, ik raad echt aan om niet te bestellen via deze site en zal voor mij ook de laatste en enigste keer zijn, ze proberen zich te verbergen bij betaling achter de corona maatregelen terwijl dit echt niet meer van orde is

Beste klant, Dit is heel vervelend! Dit duid op een onverwachts probleem! We hebben geprobeerd om via uw email adres uw order te vinden zonder enig succes! We kunnen hierin helaas geen antwoord geven wat er precies aan de hand is met uw pakket! Heeft u voor ons een ordernummer zodat we dit kunnen uitzoeken voor u? U kunt op dit bericht reageren! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

rotslecht

2 onderdelen besteld: bumper en bumpersteun. Voor de bestelling nog contact opgenomen met bedrijf via Whatsapp om zeker te zijn dat de onderdelen compatibel zijn. Na ontvangst blijkt dat de onderdelen dus niet op mekaar passen. Bumper is juist, bumpersteun niet. Zeer arrogante medewerker aan de lijn. Reactie: stuur steun maar terug, op eigen kosten. Wat ben ik met de bumper alleen als ik hem niet kan bevestigen???? De steun is ook nog beschadigd.

Geachte klant, Vervelend om te lezen dat de bestelling niet naar wens is verlopen. Als dit beschadigd is aangekomen heeft u uiteraard recht op gratis retourneren. Heeft u een ordernummer voor ons zodat wij dit kunnen uitzoeken? Met vriendelijke groet, Klantenservice

Uitstekende levering van de passende buitenspiegel.

Supersnelle levering van de spiegel. Ook heel duidelijke informatie op de website om de juiste onderdelen te vinden. In één woord: uitstekende webwinkel met correcte prijzen, kwaliteit en service.

VLOTTE LEVERING

GROTE KEUZE IN ONDERDELEN.

Het bestelde stuk was niet conform en kon niet gebruikt worden.

Het bestelde stuk was niet conform en kon niet gebruikt worden.

Beste klant, Dit is heel vervelend dat het onderdeel niet past! Als iets niet past, dan kunt u hiervoor een melding maken zodat wij een retour nummer kunnen aanmaken zodat het retour kan! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Slecht

Mijn pakje werd door een rede terug gestuurd naar de verzender en heb het geannuleerd maar blijft een hele tijd rond hangen bij DHL met gevolg dat ik nog langer moet wachten op mijn geld

Geachte klant, Spijtig om te lezen dat de bestelling niet naar wens is verlopen. Onze excuses voor het ongemak! Heeft u een ordernummer voor ons zodat wij dit probleem voor u kunnen uitzoeken? Met vriendelijke groet, Klantenservice

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

slechte service , arrogante telefonist

bestelling gedaan , een PAAR GRILLE van wezel maar 1 gekregen ! foute info gekregen , zeer onbeleefd , , probleem onopgelost

Beste klant, Dit is heel spijtig dat dit niet naar wens is verlopen! U heeft een artikelnummer besteld die bestemd is voor de rechterkant. Als u voor beide kanten nodig dient te hebben! Dan kunt u op dit bericht reageren zodat we kunnen kijken naar een oplossing! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

voor mij persoonlijk, als leek op vlak van zowel auto-onderdelen als e-comerce, ruim onvoldoende

ik bestel een buitenspiegel om een hestelling van verkeersagressie te doen van een Hyunda Santa fe, boiuwjaar 2009. Op de site selecteer ik deze spiegel 8268832 voor model 2006-2012. Blijkt dat deze bedoeld is voor auto's van 2010? Ik stuur hem diezelfde dag nog terug, na aanvraag retournota , ongeopend, in de originele verpakking. Krijg van Bpost een medling dat pakje is afgeleverd op 14/2 en op 28/2 krijg ik als antwoord op mijn vraag wanneer ik mijn geld terug mag verwachten, dat het pakje nog niet retour is gekomen. Het gaat uiteindelijk maar om 23€, maar ik bestel nooit meer bij jullie. Hopelijk heb ik uiteraard ook nooit meer iets nodig.

Beste klant, Dit is heel spijtig dat dit niet wens is verlopen! Uw pakket is niet in onze magazijn terecht gekomen en hierdoor heeft u geen melding gekregen dat het retour is gekomen. Me collega heeft een retour aangemaakt zodat u alsnog uw geld terug kan verwachten en dit is uit coulance gedaan! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Goedkoop en correcte

Goede ervaring

Zij hebben slecht service

Komen hun beloftes niet na

Geachte klant, Spijtig om dit te lezen. Hoe kunnen wij u helpen? Met vriendelijke groet, Klantenservice

Tiptop in orde. Zeer snelle bediening.

Zeer snelle levering. Alles tiptop. Zeker een aanrader.

Bad company

So guys I have bad experience because they lied about delivering its 2 days more than they said... I think that isn't correct.....

Dear Customer, This is very annoying that the expected delivery has not been met. The expected delivery was last Saturday and is on its way to you today. The delay is due to last Friday's storm, which caused Postnl to shut down everything for the safety of their people! We hope for your understanding for this! Sorry for the inconvenience! Yours sincerely, Customer service

Prijs kwaliteit

En vlugge verzending

Slecht

Geen terugbetaling verzendkosten bij retour

Beste klant, De retour kosten zijn voor de klant mits wij anders beslissen! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Snelle levering, mooie prijs, werkt tiptop, alles was zoals het hoorde

Levering zoals verwacht

Geen opmerkingen

Vreselijk

Eigenlijk zou ik 0 sterren willen geven want meer verdienen ze niet. Ik heb gekozen voor deze website omwille van hun snelle service, maar we zijn een maand verder en ik heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen. De communicatie verloopt enkel op mijn initiatief en ik heb nog steeds geen zicht op een leveringstermijn.

Geachte klant, Spijtig om te horen dat de zending niet naar wens is verlopen. Heeft u voor ons een orderummer zodat wij het een en ander kunnen uitzoeken voor u? Met vriendelijke groet, Klantenservice

zoals het hoort

Gevonden wat ik zocht en op tijd geleverd

U belooft s' anderdaags levering, nog nooit gebeurd.

Als dit in deze tijden niet kan waarmaken moet U ook deze beloften niet doen Verder alles naar wens grt

recherche d'une batterie identique à la précédente

commande par mail paiement par Mastercard livraison le lendemain parfait NB la batterie était couchée dans sa boîte, heureusement étanche. ce serait bien d'indiquer HAUT sur l'emballage

Vareseweg 123 C

3047AT Rotterdam