Laden reviews...
Laden reviews...
48 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Veel klanten melden snelle levering en duidelijke voorraadinformatie. Het bestelproces verloopt vlot en de service is betrouwbaar. Enkele reviews noemen problemen met terugbetalingen en retouren. Over het geheel genomen lijkt de service waardevol en degelijk.
Niets op aan te merken :-). Ik ben er blij mee.
Beveelt aan
13 October 2024
Menno van Poecke
Hoogstraten
Ze kunnen niet in de toekomst kijken of je het betaalde product krijgt toegestuurd! Je betaald voor bezorging binnen 1 werkdag uiteindelijk krijg je niets. Ze werken met dropshipping en uiteindelijk. Fabeltjes onprofessioneel en leugens!!
Beveelt niet aan
13 September 2024
Rafik
Sint niklaas
Hallo Rafik,
Wat jammer dat het mis is gegaan met je bestelling. Wij kunnen net als iedereen inderdaad niet in de toekomst kijken. Wel kunnen wij garanderen dat bestelde producten gewoon opgestuurd zullen worden zoals afgesproken. Misschien is er wel iets mis gegaan met je order en dit wil ik graag voor je uitzoeken. Ik hoor het graag van je.
Met vriendelijke groet,
Team klantenservice
ik was wel verrast dat mijn bestelde batterij zo snel geleverd werd. bestelling was ook zoals verwacht, alles ok.
Beveelt aan
12 September 2024
docx paul
putte, Belgie
Prima levering
Beveelt aan
9 September 2024
Eric
Bemmel
Autobatterij besteld en de dag nadien geleverd.
Beveelt aan
7 September 2024
José
Oudenaarde
Snel en wel!
Beveelt aan
19 August 2024
Rik
Hamme
Donderdagmiddag besteld in de veronderstelling (zoals ze pretenderen) op vrijdag te ontvangen. (Was voorradig) Vrijdagnamiddag gebeld en te horen gekregen dat het pas op dinsdag zou worden geleverd! Op zondag op vakantie vertrokken met de auto dus duur alternatief moeten zoeken bij Audi. Bij thuiskomst gammel en reeds meermaals geopend en versleten doosje gevonden dat retour moet. Nu moet ik opdraaien voor de retourkosten om mijn 17,40€ te recupereren! NOOIT MEER !!!!
Beveelt niet aan
8 August 2024
Peter Rouaen
Wingene
Beste klant,
Dat is heel vervelend dat de verwachte levering niet is gehaald.
U heeft een bestelling geplaatst op 18-7 en het pakket is ook die dag uit onze magazijn vertrokken.
Helaas heeft de vervoerder een vertraging gehad en het pakket is door het weekend op maandag 22-7 bij u geleverd.
Onze excuses voor het ongemak hierin!
Mvg,
Klantenservice
Op tijd ontvangen en accurate verpakking. Geen beschadiging aan de onderdelen.
Beveelt aan
22 July 2024
François
Kumtich
direct gevonden wat ik nodig had, duidelijke site en bovendien nog eens snel geleverd, top!!!
Beveelt aan
19 July 2024
Beni Rombouts
Tessenderlo
Twee bestellingen correct uitgevoerd. Mijn derde bestelling (#1689700) werd geannuleerd,zonder uitleg. Bestelling is betaald en (nog) niet terugbetaald. Graag een woordje uitleg. Uw site werkt tergend traag, beloofde mails van bevestiging bestelling komen niet aan.
Beveelt niet aan
17 July 2024
Leo
Leopoldsburg
Beste klant,
Dat is heel vervelend dat de 3e bestelling is geannuleerd.
We hebben dit erbij gepakt en we zien dat uw order is geannuleerd vanwege geen voorraad.
Daar is wel een email overgestuurd naar u toe. Dit zal waarschijnlijk in uw map SPAM staan in uw email.
Het bedrag kunt u uiterlijk vrijdag verwachten op uw rekening.
Onze excuses voor het ongemak hierin!
Mvg,
Klantenservice
Komt beloofde afspraak van levering niet na! Hun transport en klantenservice zijn bedroevend! Mijn advies koop ergers anders.
Beveelt niet aan
6 July 2024
Steven
Kampenhout
Beste klant,
Dat is heel vervelend dat de verwachte levering niet is gehaald.
We zijn hier achter nagegaan bij de vervoerder en we hebben u op 17-6 een email gestuurd over de verwachte levering van uw artikel.
Onze excuses voor het ongemak hierin!
Mvg,
Klantenservice
het raammechanisme paste perfect en dat voor een goede prijs
Beveelt aan
3 June 2024
hans
Mol
Hoewel de website aangaf dat het stuurslot compatibel zou zijn met mijn wagen, bleek dat niet zo te zijn...
Beveelt niet aan
24 May 2024
Steven Vandewinkel
Munsterbilzen
Hallo Steven,
Wat jammer dat het bestelde product niet past op uw voertuig. Wij willen u hier graag bij helpen. Ik verzoek u om ons uw chassisnummer door te sturen zodat wij het juiste onderdeel voor uw wagen kunnen vinden. Ik kijk er naar uit!
Met vriendelijke groet,
Team klantenservice
Snel en corect
Beveelt aan
17 May 2024
Gustaaf
Turnhout
past perfeckt top
Beveelt aan
6 May 2024
ivo
zonhoven
Onderdeel besteld volgens foto Het was het juiste onderdeel en snel geleverd
Beveelt aan
16 April 2024
Gary
Boom
Snelle levering van het gevraagde product, voldoet 100% aan de verwachtingen.
Beveelt aan
15 April 2024
Marc
Lokeren
Perfect en makelijk. Vind het ook handig dat het materiaal de dag later kon afgehaald worden in Rotterdam tot 18 u.
Beveelt aan
9 April 2024
Tim Huyghe
Hoeilaart
Gemakkelijk te bestellen Top
Beveelt aan
8 April 2024
Hennes Johan
Oudenburg
Ik kocht 4 injectoren voor 254€, ik kreeg een e-mail dat ik 61€ extra moest betalen, anders konden ze mijn bestelling niet sturen. Ik betaalde het gevraagde bedrag. Na 1 week kreeg ik de verkeerde injectoren. Ik betaalde voor de bezorgkosten en stuurde het naar hen, ze willen me mijn geld niet sturen. Na 20 e-mails betaalden ze het terug. Ik heb een zeer slechte ervaring gehad!!!
Beveelt niet aan
4 March 2024
Zaland
Deurne
Beste klant,
Dat is heel vervelend dat de injectoren niet goed waren.
U heeft op 13-1 een bestelling geplaatst.
U heeft op 22-1 een retour aanvraag ingediend.
Op 25-1 is de retour bij ons verwerkt.
Op 28-1 is er een betaling verricht naar u toe.
Al met al is uw retour goed verwerkt.
U geeft aan 20 e-mails te hebben verstuurd.
Alleen wij zijn geen e-mails van u in ons systeem staan.
We hebben het vermoeden dat uw ervaring bij een andere webshop heeft ervaren.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Afhandeling en aflevering perfect, maar na het ingeven van het type voertuig toch helaas een verkeerde accu ontvangen , helaas staan de polen verkeerd om
Beveelt aan
19 February 2024
Patrick
Rekem
Beste klant,
Dat is heel vervelend.
De pool opstelling word ten alle tijden vermeld in de specificaties bij het onderdeel.
U kunt ons altijd een email sturen met uw chassisnummer zodat we dit kunnen uitzoeken voor u.
Onze excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Degelijk passend onderdeel
Beveelt aan
13 February 2024
Dany
Zelzate
De levering duurt 2 dagen minmum, niet de beloofde volgende dag in huis .
Beveelt aan
12 February 2024
Jurgen
Dendermonde
J'ai publié ce même commentaires sur Google concernant ce site. Je mets 5 étoiles alors même que mon expérience avec ce site à susciter du stress, la communication compliqué malgré la traduction, néanmoins le service répond aux messages. L'ennui avec ce site c'est cette fausse annonce qui promet la livraison en 24h , avec suivie du colis. Pour la Belgique l'application NL traceur suivie du colis ne fonctionne pas. Le colis arrivera plusieurs jours plus tard, dans mon cas +/- 1semaine, ce qui rejoint la majorité des commentaires par d'autres clients qui ont eu la même expérience. C'était ma première commande et malgré cet incident majeur du non respect des conditions de livraison ( ce qui est domage) et je les invite à rectifier cette fausse annonce à défaut de faire fuire leurs clients. La méthode utilisée pour la livraison "un gros fourgon immatriculée Hollande" ne peut pas assuré la livraison en 24h. Les 5 étoiles que j'ai mis, c'est pour la qualité des produits que j'ai commandé, et qui sont plus que conforme à la description, incomparable !! avec un prix hors concurrences. Je n'hésiterait pas à refaire une commande sur ce site, mais pas pour une livraison urgente. Je recommande à 100%
Beveelt aan
8 February 2024
Christos
Ciney
Eerste maal dat ik er iets besteld heb.Alles is dik in orde zoals prijs product levering zal er nog bestellen indien iets nodig
Beveelt aan
6 February 2024
marcel
Kallo (Belgié)
Vareseweg 123 C
3047AT Rotterdam
Branch
Automotive
Specializations
Onderdelen, Accessoires
Webshops