Goede ervaring en snelle bezorging

De bezorging gaat snel en als je een keer belt dan word je goed geholpen.

Perfect en snelle levering

Uitstekende service en vlotte bezorging

Er is veel aanbod van het merk Stone Island. Daarom wil ik graag mijn kleding en of schoenen aanschaffen via een betrouwbare winkelier. En Hans Voortman is in mijn ogen de ideale webshop die hieraan voldoet. Ik kan het iedereen dan ook adviseren om dit te doen. Bovendien wordt het pakketje goed en beveiligd verstuurt. Tot de volgende aankoop!

Netjes optijd geleverd

Snelle levering, duidelijke terugkoppeling en diverse betaalmethodes, ga zo door !

Goede ervaring

Zelf erg lang gezocht naar een jas van C.P. Company en had die bij Hansvoortman gevonden met een scherpe prijs. Naast de scherpe prijs ook goede updates over de status van het pakket. Zo kreeg ik op de dag van de bestelling te horen dat hij vertraagd was ivm drukte en niet pas op het moment dat thuis zat te wachten voor een pakket. Jas bevat ook een garantie label om aan te tonen dat die niet eerder lange tijd is gedragen wat ik ook erg prettig vind.

Mooie winkel, aardig personeel

Je wordt goed geholpen en het personeel is erg aardig, verder hebben ze een hele mooie kledinglijnen

Super makkelijk online besteld en snel geleverd

via mail contact gehad waarna bestelling snel was geplaatst. Volgende dag had ik het al in huis Super snelle en goede service

Top kwaliteit en snelle levering.

Heb een C.P Company trui besteld en was gelijk de volgende 2 werkdagen binnen. De stof van de trui zit super goed en het item is authentiek! Super service zeker een aanrader!

In de winkel wordt je goed geholpen door vriendelijk personeel.

In de winkel gaat alles goed maar als je online iets besteld wordt alles keurig netjes en snel afgeleverd maar als je dan mail stuurt (tot 2x toe) krijg je geen enkele reactie, dit vindt ik echt jammer.

Super duidelijk en snelle levering.

Prima duidelijke site, achteraf betalen is ook altijd fijn! Levering ging ook snel genoeg.

Altijd top

Geweldige winkel met vriendelijk personeel

Op het moment van leveren, was ik door omstandigheden niet thuis. Gebeld met een medewerker en zij heeft ervoor gezorgd dat ervan uit Stein de levering weer naar Weert kwam. Goed geregeld. Bvd Mvg Roy Moonen

Snelle en correcte service

Indien je iets besteld heb je de dag nadien uw kledingstuk. Het is zeer mooi en degelijk verpakt. We zijn zeer benieuwd om de winkel live te bezoeken. Zeer mooie reclame op Social media!

Geweldig aanbod snelle levering

Fijne website om te bestellen. Duidelijk en overzichtelijk. Geweldig aanbod met een goede product omschrijving en makkelijk bestelproces. Ook de levering was snel en makkelijk te volgen.

Top schoenen en top service

Mooie schoenen met uitstekende pasvorm. Maat valt wellicht een half maatje groter uit, dus niet te groot bestellen. Kleur komt overeen met de afbeelding. Levering was snel en goed. Kortom: aanrader!

Kleding ziet er goed en netjes uit en bezorging was ook super snel

Uitstekende service en premium kwaliteit

De kwaliteit , service en snelheid van leveren vind je niet snel ergens anders

Super levering

Mijn ervaring met hans voorman super en snelle bezorging

Mooie producten, mindere klantenservice

Iets gekocht voor de volle prijs, paar dgn later in de sale. Het verschil werd niet in mindering gebracht op de factuur. Iets wat je bij de meeste webwinkels wel gewoon krijgt, omdat men snapt dat het zuur is dat je er net naast hebt gegrepen..terugsturen was de mededeling en nieuwe bestellen..maat was niet meer voorradig en zou betekenen dat de verzendkosten ook voor mijn rekening zijn. een beetje meedenken en klantgerichtheid in deze zou wel op zijn plaats zijn!

Snelle en goede levering

Altijd goede producten en snelle levering. Netjes!

Goede kwaliteit

Je krijgt de producten die je besteld hebt , de foto's die je ziet kloppen met hetgeen je ontvangt. Je wordt ook via mail op de hoogte gehouden van de levering en bellen ook voor een eventuele nieuwe afspraak . Een aanrader

Goede service! Snelle levering!

Snelle levering. Kleding netjes verpakt.

Super snel, goede service echt een top site !!!

Ik heb laatste meerdere bestellingen gedaan en ik kreeg de kleding snel binnen. De maat was niet goed dus ik moest het ruilen. De site is echt super makkelijk met retourneren of de maat omruilen. Binnen 4 dagen had ik mijn bestelling terug gestuurd en de goede maat in huis!!! Echt een topsite. Zeker een aanrader !!!

super

Hans Voorman mooie overzichtelijke site met goede info over pasvorm. product snel geleverd in verpakking met security seal.

Over Hans Voortman Mannenmode

Bij Hans Voortman Mannenmode kan je zowel in de winkel in Rijssen als online herenkleding, herenschoenen en accessoires van de mooiste merken shoppen.