Verdomd goed

Heb een item gekocht en alles liep zoals beschreven goed, vanaf bestelling tot aflevering. De service en de item voldeed volledig aan mijn verwachtingen…

Snel en alles was in orde

Kiezen .. bestellen.. betalen en krijgen wat je verwacht..

Snelle verzending, overzichtelijke en mooie webwinkel en achteraf betalen…….wat wil Je nog meer?!

Heel tevreden

Snel verzonden, mooie jas! Blij mee!

Zeer ruime en vooral mooie keuze

Het is niet moeilijk om bij Hans Voortman dat te vinden wat je zoekt en zelfs meer, ze hebben een zeer ruime en vooral mooi assortiment en als je online iets besteld volgt er zeer snelle levering. Al met al een aanrader.

Netjes verpakt en tevreden met artikel

Snelle levering echter 1 dag later dan in eerste instantie werd aangegeven. Echter denk ik dat meer aan tnt post ligt. Artikel was netjes verpakt en voldoet aan wensen.

Trui is van goeie kwalitieit en de levering was top.

Snelle levering gehad, na de middag besteld en de volgende dag had ik de trui al in bezit. Trui is van goed materiaal.

Ik kreeg mijn Canada goose de volgende dag al! Het tofste wat ik aan de site vind is dat je 3in1 kan betalen. Dat kan namelijk bij de meeste designershops niet.

Betrouwbare, fijne winkel

Een prettige, overzichtelijke webwinkel met een ruim aanbod. Uitstekende ervaring!

Goede ervaring met Voortman mannenmode

snelle levering , goede collectie

uitstekend

prima service, keurig op tijd, netjes verpakt.

Snelle levering, grote collectie kleding.

Supersnelle bezorging en topkwaliteit

1e keer heb ik hier wat besteld en ben superblij met me schoenen en snelle bezorging.

Goed en uitstekende kwaliteit!

Goede service, veel keus en altijd mooie producten.

De stone island turtle neck besteld, zeer blij mee met deze koude dagen. Levering was snel dus zeer tevreden!

TOP winkel

Mooie overzichtelijke site met super mooie moderne merken . Super snelle levering . Ma besteld , di al netjes in huis . Produkt netjes verpakt .

Op tijd geleverd perfecte kwaliteit je krijgt wat je vraagt.

Blij met het product en hoefde de deur niet uit.

Snel en gemakkelijk!

Erg snel in huis en makkelijk te bestellen via de website! Kortom goede service, ga hier zeker vaker bestellen!

Een verademing in service en kwaliteit.

Customer service is wat men nastreeft. En met het brede assortiment en de betalings mogelijkheden is de klant de grote winnaar in zowel kwaliteit en de snelle levertijden. Keep up the good work

Topservice en topkleding.

Vandaag besteld en morgen in huis. Maat niet goed? Makkelijk retour sturen en snel je geld weer teruggestort of gewoon ruilen voor een andere maat. Makkelijker kunnen ze het niet maken!

Snelle en juiste levering

Duidelijke site en daarna een snelle en juiste levering.

Snelle en goeie service

Alles is gegaan zoals beloofd en het product is goed geleverd, zeker een aanrader

Snelle levering en heel netjes verpakt!!

Super tevreden met de sweater! TOP

Goede service, snelle bezorging.

Had een polo besteld was snel binnen en er was goede service. De polo was netjes verpakt en van uitstekende kwaliteit. Kortom Hans Voortman heeft goede service.

toppie top

Eerste x besteld maar wat een service hier ga ik vaker bestellen

Over Hans Voortman Mannenmode

Bij Hans Voortman Mannenmode kan je zowel in de winkel in Rijssen als online herenkleding, herenschoenen en accessoires van de mooiste merken shoppen.