Alles verlopen zoals gewenst.

Product voldoet aan de verwachtingen. Ik ben gedurende het bezorgproces goed op de hoogte gehouden van de voortgang en de bestelling is snel geleverd.

Mooie trui, Snelle levering

Op de site stond dat de trui groot uitvalt en dat klopt ook. M valt als L. Mooie kleur, zoals op de site. Het is overigens een fijne online winkel. Snel en overzichtelijk. Ik kom hier weer terug!

Top bedrijf

Hele mooie merken. Hele snelle bezorging en goed op de hoogte gehouden. Was elk bedrijf maar zo!! Ga zo door.

Goede service en snel geleverd!

Het vinden van het juiste product op de website was erg eenvoudig. bestelling in de ochtend geplaatst en de zelfde avond nog binnen gekregen! Goede service!

Goed optijd netjes bezorgd

Super snelle levering. Hele toffe muts

De muts van parajumpers was goed geprijsd. Lekker snel geleverd en zit als gegoten.

Geweldige winkel

Heb een cp company trui en jas gekocht. De levering was snel en makkelijk te volgen via t&t. De producten zijn van hoge kwaliteit en zeker je geld waard. De klantenservice is ook makkelijk te bereiken als je vragen hebt. In een woord een geweldige winkel!!!!

Fijne online shopping

Super service,zeer netjes ontvangen ,prima mailcontact over verloop verzending. Al was de kleur op de afbeelding iets lichter dan in werkelijkheid

snelle en goede service

na de bestelling gelijk een mailtje gekregen en de bestelling was snel geleverd. website werkt fijn en goede service!

Top kleding

goede service en snelheid van leveren tegen goede prijzen

Snelle bezorging en goede prijs

Binnen een dag bezorgd en erg tevreden over het product.

Super mooi

Ik raad Hans Voortman Mannemode zeker aan vlotte verzending en netjes verpakt, super dankjewel

Service in stijl

Stijlvolle kleding , gevarieerd aanbod en zeker in de sale ; prima prijzen. Daarbij n top service met de artikelen snel aan huis. Stijl volle kleding met service in stijl!

Zeer tevreden! Goede service maar ook veel keuze uit verschillende merken.

Mooie merken + mooie kortingen + snelle levering

Ik heb twee hemden gekocht van Artu Napoli en Eton via de webshop van HansVoortman. Normaal gezien zijn dit toch wel dure merken, maar ze waren te koop aan zeer mooie kortingen! 30% geloof ik, dus ik twijfelde zeker niet. Bovendien kwam het pakketje al na 1,5 dagen toe uit Nederland … Mooie merken + mooie kortingen + snelle levering = zeer tevreden! :)

Nette service zoals het bedrijf zich ook presenteert.

Duidelijk en netjes, meer kan ik er niet over zeggen.

Ze doen wat ze beloven en dat doen ze heel goed

Makkelijk besteld, makkelijk betaald en snel ontvangen. Online shoppen kan niet makkelijker worden!

De snoepwinkel voor de man met style

Indien retour breng ik mijn online bestellingen altijd zelf terug naar de winkel in Rijssen Iedere keer waan ik mij dan weer als een kind in een snoepwinkel.. zoveeel lekkers!

Geweldig top kleding

Heb 4 truien van cp company besteld en ben er echt super tevreden over zeker een aanrader!! Snelle levering en goede service

Zeer goed!!!

Hele fijne website lekker duidelijk. Goeie kwaliteit kleding,

Helemaal top

Twee mooie Hilfiger winterjassen besteld voor mijn zonen. In het echt zag het er nog mooier uit dan op het plaatje! Goed geleverd, bij de buren . Wat ik leuk vond was dat ik een zwarte shopper erbij kreeg van Hans Voortman. Is de enige online winkel waar ik dat heb meegemaakt. Mooie service! Wij zullen zeker vaker hier shoppen voor de heren.

Zeer tevreden!

Snelle levering, product komt met een seal ook communicatie via de mail is duidelijk en goed.

Mooi bedrijf met prachtige merken !!

Na een lange online zoek tocht bij deze winkel terecht gekomen omdat zij als een van de weinige in Nederland de jas op voorraad hadden die we zochten. Keurig een melding dat het de volgende werkdag aan het transportbedrijf was mee gegeven. Echter door omstandig heden werd de jas niet op de afgesproken datum afgeleverd. Beetje jammer want er was speciaal iemand voor thuis gebleven, ook werd er daarna geen nieuw bezorg moment doorgegeven. Dit valt uiteraard de winkel niet te verwijten, al was een reactie van de klanten service wel op zijn plaats geweest nadat ik een mailt had gestuurd met de vraag wanneer het dan wel afgeleverd zou worden. Zonder aankondiging stond de pakket dienst de dag er na wel op de stoep, beetje jammer want toen waren we niet thuis. Maar gelukkig nam de buurvrouw het pakket aan. Wat overigens weer beetje tricky is met zulke duren pakketen. Verder keurig verpakt en de jas was perfect. Dus moraal van het verhaal, keurige betrouwbare zaak !!

Ontzettend snel geleverd en een prachtig item

Ik beveel Hans Voortman aan. Duidelijke website, mooie producten, snelle levering.

Over Hans Voortman Mannenmode

Bij Hans Voortman Mannenmode kan je zowel in de winkel in Rijssen als online herenkleding, herenschoenen en accessoires van de mooiste merken shoppen.