SUPER

Makkelijke website, snelle levering & goede produkten. Je kunt zelfs GRATIS een verzekering afsluiten als je artikel zoekraakt bij de post. Wat een service!!!

Cp company Cp company

Goggle gang Goggle gang EZG ft. Steen

Goed service en mooi product met goede kwaliteit

Goede service service met een goed product met goede kwaliteit

Goed service,

Zeer goede service. Er was een kledingstuk kapot. Hier ben ik over gebeld en hebben we voor het zelfde bedrag een andere trui gekozen. Zeer vriendelijk en professioneel

Gewoon echt top

Ik beschrijf het als een 10 omdat er altijd duidelijk en snelle communicatie was en is kort om top bedrijf

Vandaag besteld is morgen in huis. Niks op aan te merken.

Bestelling en bezorging van top producten is super!

Top producten, top website en top service en bezorging! Maken alle beloften die ze doen helemaal waar, niks op aan te merken. Ik ga hier weer vaker bestellen!

I highly recommend this website!

After much brand research like, Stone island or CP company, I found this site offering a shipment to France, I was then surprised by the prices and the choice of different brands. to recommend!

Meerdere keren tevreden aankopen gedaan. Retourneren en ruilen wordt netjes aangepakt.

Top geleverd

Online kleding besteld , goede service en alles netjes afgeleverd

Super goede en snelle service

Mooie merk kleding van verschillende merken in veel maten. Volgende dag geleverd!

Geweldige winkel met top assortiment

Snelle levering van mijn product Top kwaliteit merk producten Super tevreden

Snel geregeld via de website

Gevonden via Google, bestelling was zo gepiept en de zelfde dag verzonden, mocht ik weer schoenen nodig hebben bestel ik hier weer!

Top assortiment en snelle levering!

Top en uitgebreid assortiment met leuke merken!

Soepel, en snel

Soepel en snel.

Goede snelle service en mooi product

Kwaliteitproducten en duidelijke communicatie

Goede en duidelijke communicatie per e-mail. In mijn geval een vest van MaStrum gekocht, netjes verpakt en een echt kwaliteitsproduct. Ruime keuze in de webshop.

Zoals altijd; top!!!

Mooi ingepakt, snelle service, overzichtelijke website, goede prijzen!

Super goed

De jas besteld op zaterdag en maandag in huis. Mooi verpakt en super goed aangeleverd!

Snelle duidelijke service

Snelle en duidelijke bestelling, Mooi product en fijn met achteraf betalen

Uitermate tof bedrijf, ik draag het pak de hele dag en de service is top!

Gewoon zoals het hoort te zijn

Gewoon zoals het hoort te zijn , op de hoogte gehouden worden wat de status van je bestelling is. Netjes en goed verpakt , product zoals afgebeeld

Mooie kleding!

Ik ben tevreden over de kleding, vindt alleen de verpakking beter kunnen, de verpakking kan zo zonder hem te beschadigen open gemaakt worden dus er kan zo iets uit je verpakking gehaald worden. Dit kan beter!

Prima service, tijdige levering exact zoals beloofd

Product getoond zoals het is en dus ook blijkt te zijn. Je krijgt wat je wilt

Over Hans Voortman Mannenmode

Bij Hans Voortman Mannenmode kan je zowel in de winkel in Rijssen als online herenkleding, herenschoenen en accessoires van de mooiste merken shoppen.