Niets ontvangen slechte communicatie

Voor mij geen 2e keer bestelling geplaats van een Parajumperjas en Stone Island shirt. Deze zijn nooit aangekomen staat als afgeleverd terwijl ik op dat moment aan het eten was in een restaurant heb daar ook een rekening van daarvoor in de stad geweest ook diverse pin transacties en daarna in een casino op beeld in een andere plaats dan mijn woonplaats. Ze gaan een onderzoek starten ik ben benieuwd waarna aangezien mijn verblijf op de pintransacties en camera's staan lijkt me dat ze snel tot de conclusie komen dat mijn pakket voor de deur is neergezet die is natuurlijk weg gehaald daar kan je opwachten. Aangetekend verzenden is een waardeloze beloftes want ik heb nooit kunnen tekenen voor mijn pakket nu zie ik dat er meerdere klachten al zijn met soortgelijke situaties ongetwijfeld dat het een super fijne winkel is maar voor mij geen online bestellingen meer! Was ik maar thuis gebleven ik was in de veronderstelling dat ze een briefje zouden achterlaten dat ik het bij een pakketpunt kon ophalen dit is helaas niet gebeurd.

Mooie collectie en een snelle levering

Mooie schoenen online besteld, volgende maal, bezoek ik de mooie winkel.

Alles keurig netjes verpakt en optijd

Kwaliteit voor goede prijs, snelle levering en super netjes verpakt. WOW!

Ik kreeg de bestelde producten ruim op tijd binnen en het was buitengewoon netjes verpakt. Kwaliteit van de kledingmerken is hoog voor een gunstige prijs. #iloveit! Echt een aanrader. Ik zou zeggen, tot snel Hans ;-)

Perfect bedrijf!

Mooie website, kleding snel geleverd!

Prima webshop.

Heb heel veel besteld, maar helaas weinig gekocht. Ondanks dat ze inmiddels mijn adres wel herkennen toch nog steeds snelle levering en de retouren worden ook snel verwerkt. Binnenkort maar eens de winkel zelf bezoeken en daar passen.

Goede kwaliteit en snelle levering

Artikelen hebben een extra pas- controle kaartje voor de kwaliteitscontrole op het artikel. Zo voorkom je ook discussie mocht het artikel terug gestuurd worden.

Sound quality, delivered within one day to Germany!

Received the jacket within one day after placing the order. Perfect condition. Sadly payment via Paypal is not longer available but with extra fee you can pay via Klarna within 30 days so it is perfectly safe. I will order again!

Mooi aanbod en snelle levering.

Zeer goede levering. Duidelijke website en een mooi aanbod!

Perfect!

Ik had 2 broeken besteld, ze pasten perfect en de bezorging was op de juiste datum!

Zeer slechte ervaring

Een jas besteld van 830 euro in de maand november, tot nu toe nog altijd mijn bestelling niet ontvangen. De transporteur heeft zowel aan mij als aan Hansvoortman via mail bevestigd dat de zending spoorloos is en dat zij de zending niet meer kunnen tracken, zij geven ook aan via mail dat zij de verantwoordelijkheid op zich nemen dus ook zullen opdraaien voor de kosten. Ik had Hansvoortman verschillende mails gestuurd om zsm een nieuwe jas te sturen, hun antwoord was wij wachten op een antwoord van de transporteur want onderzoek is nog bezig, dit is onzin want ik had hun de mail van de transporteur geforward (1 december) waarin vermeld wordt dat het onderzoek afgerond is en dat zij de zending niet kunnen traceren. Ik krijg sinds 21 december geen reactie op mijn mails van Hansvoortman, mijn geduld was opgeraakt dus heb ik mijn geld teruggevraagd maar tot op heden heb ik nog altijd geen antwoord gekregen op mijn mails. Slechtste ervaring dat ik ooit heb gehad met een klantendienst is die van Hansvoortman, ze laten jou in de steek!

Uitstekend!

De communicatie vanuit Hans voortman was heel goed en ik wist precies wanneer mijn pakketje binnen zou komen, dankzei de vele verzendmethodes die ze aanbieden. Mijn product was netjes verpakt en werd goed geleverd, al met al een geweldige ervaring!

Snelle service tegen een prima prijs en kwaliteit

Ik heb een paar mooie Mason Garments Herenschoenen besteld bij Hans Voortman Mannenmode. De site was mooi en overzichtelijk. De Marketing & Mails vooraf interessant. De bestelling verliep uitstekend en de levering was snel en volgens afspraak. De geleverde schoenen van uitstekende kwaliteit en verzegeld. Kortom: uitstekende service en zeker voor herhaling vatbaar

Goede service & kwaliteit en snel geleverd.

Goede en mooie kwaliteit, erg blij met mijn aankopen.

Snel geleverd goed verpakt dus gewoon weg goeie service

Waneer je besteld bij hans voortman krijg je bestelling op tijd daar gaat het om op tijd goed verpakt en goeie service gewoon weg een top winkel

Uitstekende webshop

Zeer ruim aanbod en zeer snelle en nette verzending.

Snelle levering netjes verpakt

Snelle levering, netjes verpakt. Met aandacht.

Top winkel een aanrader!

Snelle levering , goede communicatie! Mooie kleding.

Fantastisch! Erg goed verpakt en duurzaam.

Ik heb wat kleding besteld online. En het is goed en stevig verpakt. En zo weinig mogelijk plastic. Ik ga hier vaker bestellen.

Snelle levering overzichtelijke webshop

Als ik bij Voortman bestel kan ik rekenen op een snelle levering en goede duidelijke service

Ik ben altijd zeer tevreden over Hans Voortman zowel in de winkel als online. Goede service en snelle bezorging. De volgende dag al in huis! Netjes verpakt en zeer goede kwaliteit. Ook is het personeel erg vriendelijk en helpen je altijd een goede keuze te maken.

Snelle levering ondanks dat er per ongeluk een verkeerde blouse was gestuurd. Had twee dgn later de goede binnen. Zeer zetjes opgelost met een retourlabel. En belangrijkste blij met mijn blouse

Geweldig product voor een rendabele prijs

Ik heb al een paar dingen op deze site gekocht. De kwaliteit is uitstekend en de producten worden daarbij ook goed en op tijd bezorgt. Uitstekend bedrijf!

Perfect!

Op tijd geleverd, alles voorzien van veiligheidstag, goed verpakt, helemaal tevreden

Bestelling super makkelijk te plaatsen en de volgende dag al in huis!

About Hans Voortman Mannenmode

Bij Hans Voortman Mannenmode kan je zowel in de winkel in Rijssen als online herenkleding, herenschoenen en accessoires van de mooiste merken shoppen.