Mooie kleding goede kwaliteit

Ik zou zeker weer wat bij Hansvoortman kopen, bestellen kan ook. Ik ben zeer tevreden

Zeer snelle (verzend)service

's Avond besteld, de volgende dag al in huis. Dat is nog eens snelle service, zeker van een plaatselijke winkelier die (ook) tegen de grote verzendhuizen moet concurreren.

Top kwaliteit en snelle levering!

De website is overzichtelijk & lieve klantenservice

Gewoon goed.

Snelle verzending en netjes verpakt en geleverd

Zoals altijd weer top!

Ondertussen vaste klant bij Hans Voortman. Altijd top service en top collectie aan diverse merken. Zo hoort een zaak te zijn.

Zeer tevreden, duidelijke site, levering binnen 1 dag en qr code om echtheid te waarborgen.

Trui lyle en scott

Mooie trui precies zoals ik hem voorstelde. Goed advies in maat en super snelle levering. Ik Ga zeker nog een keer bestellen.

Geweldig!!

Super snelle levering en goede prijs/ kwaliteit. Zeer tevreden klant.

De schoenen zitten heerlijk aan de voet en het leer is fijn het vormt goed om de voeten!

Uitmuntend

Al een paar keer bestel bij Hans Voortman, door een bezoek brengen aan de overzichtelijke site met alleen topmerken. Verder snelle levering, volgende dag in huis. Klantenservice, goed. Retouren, goed Grt Roy R

Pakketjes altijd snel geleverd, goed verpakt en producten van hoge kwaliteit!

Erg goed

Ruime keuze in kledingmerken en je wordt er altijd goed geholpen. Snelle verzending en ook altijd netjes en goed verpakt.

Top spullen, geleverd zoals het hoort!

Mooie mode, kwaliteit maar ook geleverd zoals het hoort. Top!

Snelle levering en afhandeling van retouren

In coronatijd mooi overhemd besteld op hun website voor de helft van de prijs. Helaas was de gekozen maat niet de juiste. Heb deze retour gezonden en had na ontvangst snel het betaalde bedrag terug. Daarna nog een passend overhemd besteld en ook deze was een dag daarna geleverd. Prima (web) winkel met mooie herenkleding.

Geweldig!!

Super meedenkend, snelle levering goed verpakt. Een echte aanrader

Fijne webshop met snelle levering; meestal volgende dag in huis. Goede service en klantvriendelijk!

Fantastische Shop!!

Mooie merken, goed advies, snelle levering

Snelle verzending

Ideale webshop, al meerdere bestellingen gedaan. Ze hanteren ook vaak goede kortingen. Daarnaast wordt je bestelling snel verzonden. Helemaal top dus!

Perfect voor elkaar

Deze winkel doet altijd wat ze beloven. Prachtige kleding en een goede smaak wat collectie betreft. Mooie merken. Verzorgd pakket en op tijd geleverd. Cijfer 10.

Goed en mooi product en goede service

Overzichtelijk website, snelle levering en product is van goed kwaliteit ( zoals verwacht)

Snelle levering, mooie trui ook na het wassen. Snelle levering, mooi product

Snelle levering, mooi product, netjes verpakt,

Snelle levering en perfecte kwaliteit

De website is overzichtelijk, goede filters, snelle levering, en ook verzoek voor deze evaluatie vind ik positief!

Top! Alles gewoon goed

Mooie collectie, veel betaalmogelijkheden en snelle en nette verzending. Ik zou hier zeker nog een keer wat kopen. Mijn CP Company jas is top!

Prima service en snelle levering

Mooie overzichtelijke website, prima service en snelle levering.

Perfect!

De site werkt gemakkelijk, het word snel verzonden. Daarnaast is het top verpakt! Ook vind ik de nieuwsbrieven heel fijn en overzichtelijk.

About Hans Voortman Mannenmode

Bij Hans Voortman Mannenmode kan je zowel in de winkel in Rijssen als online herenkleding, herenschoenen en accessoires van de mooiste merken shoppen.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement