Top, product kwam zelfs beter binnen dan dat ik had verwacht!!!

Ik moest even wachten op mijn bestelling maar dat was mijn eigen schuld, ben zo blij met mij product netjes en discreet afgeleverd. Zeker een aanrader voor andere mensen en ben zeker een terug kerende klant!!!

Bestellen ging vlot en was zo afgerond Pakket na 1 dag binnen!

Super goede service

Super snelle levering. Ik had zelf de verkeerde sjaal besteld en ik had de volgende dag de goede al in huis!

Super service, prachtige kleding

Super service, prachtige kleding en snel geleverd. Netjes verpakt

Goede service met snelle levering

Ik ben zeer positief over Hans Voortman!

In de winkel van Hans Voortman word je zeer prettig en gastvrij geholpen, maar ook online is het uitstekend winkelen bij Hans Voortman! Bestelling gaat snel en eenvoudig en de volgende dag al in huis!

Super mooie jas top kwaliteit

service kwaliteit en levertijd zeer goed !

service kwaliteit en levertijd zeer goed !

Snelle levering, mooie merken .

Altijd snel en netjes geleverd!

Koop regelmatig kleding voor mijn zoon bij jullie. We hebben het altijd snel in huis en jullie verkopen mooie merken.

Verrassend

Zelf, ben ik zulke service niet gewend en heb ik dit nog nooit meegemaakt. Ge-wel-dig kan je het wel noemen. Ik bestel mijn gekozen product rond 21:00 uur en het product is de volgende ochtend al bezorgd. Dan is de winkel ook nog niet bepaald in de buurt! Product van goede originele kwaliteit en netjes verpakt. Ook de mogelijkheid om het nog terug te sturen! Dit is op een duidelijke manier nogmaals benadrukt. Dit straalt alleen maar kwaliteit, betrouwbaarheid en professionaliteit uit!

Prima bedrijf. Alleen belachelijk dat de retour kosten voor eigen rekening zijn

Kwaliteit en snelheid

Kwaliteitssweater, snelle levering en duidelijke communicatie. Top-winkel, nieuwe klant bij

Had een jas besteld kwam de volgenden dag heel netjes binnen en goed verpakt en top kwaliteit

Top en mooie merken en kleding

Netjes geleverd in kwalitatief hoogwaardig verpakkingsmateriaal en goede kwaliteit kleding en ruime keus in mooie merken.

Goede overzichtelijke webshop

Groot aanbod en makkelijk winkellen. Ik bestel hier graag online.

Top, beter als dit kan niet.

Mooie Stone Island jas besteld. Bij binnenkomst erg verrast door de aanlevering. Hier straalt op en top klasse en service bij uit. Aanlevering in een mooie beschermhoes. Tevens zat er een label om de Stone Island tag heen, als een soort zegel waarin duidelijk stond wat de voorwaardes zijn voor retouren van het project. Maar gelukkig was dat niet nodig.

Super snelle levering

Snelle levering en goed verpakt, prod zoals verwacht

Top!aanrader!!Hier bestel ik graag!

Geweldige collectie,als ik een mail krijg,denk ik ;nee hè weer wat leuks voor mijn man:)

Mooie collectie en snelle levering

Makkelijke website met een mooi aanbod aanmerken en snelle levering.

Geweldige en snelle serves

Ik had s’avonds een muts besteld voor mijn vriend voor zijn verjaardag en meteen de volgende ochtend was hij al binnen! Super snelle serves en goede kwaliteit producten. Zeker een aanrader deze winkel!

Snelle levering en dito product!

Top service en snelle levering!

Mijn Mason garments besteld via hansvoorman super snel track en trace ontvangen. En prima en netjes verpakt aangekomen

Goede snelle service

Product goed aangegeven en vriendelijke service op Instagram, ook snelle levering. Product is van perfecte kwaliteit

About Hans Voortman Mannenmode

Bij Hans Voortman Mannenmode kan je zowel in de winkel in Rijssen als online herenkleding, herenschoenen en accessoires van de mooiste merken shoppen.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement