Top levering

Goede service en snel geleverd. De trui die ik bestelde kwam in een zeer nette verpakking. Zeker een aanrader.

Zoals beloofd volgende dag in huis. Jammer dat je verzendkosten moet betalen voor een jas van bijna 500,-. Wel zat de jas in een mooie beschermingszak.

Top geregeld had een jas besteld met avond bezorging. Kreeg netjes een berichtje de volgende dag dat het niet gelukt was.

Top winkel met een mooi en breed aanbod. De kleding is online makkelijk te bestellen en de bestellingen worden snel geleverd.

Top service!, kleding mooi en netjes verpakt! Snelle levering met track&trace.

Mooi aanbod, makkelijk bestellen, supersnelle levering en bestelling keurig verpakt!

Goeie service, snelle levering

Mooie site, met veel verschillende merken, mooie aanbiedingen. Bestelling snel geleverd, dag erna.

Uitstekend levering

Netjes en wen uitstekende levering van de bestelling

Goede service en snelle levering!

Een mooie muts gekocht voor een hele redelijke prijs en de volgende dag al in huis!

Goede service snelle levering.

Goede service!

Top geregeld, niks te klagen.

Verdomd goed

Heb een item gekocht en alles liep zoals beschreven goed, vanaf bestelling tot aflevering. De service en de item voldeed volledig aan mijn verwachtingen…

Snel en alles was in orde

Kiezen .. bestellen.. betalen en krijgen wat je verwacht..

Snelle verzending, overzichtelijke en mooie webwinkel en achteraf betalen…….wat wil Je nog meer?!

Heel tevreden

Snel verzonden, mooie jas! Blij mee!

Zeer ruime en vooral mooie keuze

Het is niet moeilijk om bij Hans Voortman dat te vinden wat je zoekt en zelfs meer, ze hebben een zeer ruime en vooral mooi assortiment en als je online iets besteld volgt er zeer snelle levering. Al met al een aanrader.

Netjes verpakt en tevreden met artikel

Snelle levering echter 1 dag later dan in eerste instantie werd aangegeven. Echter denk ik dat meer aan tnt post ligt. Artikel was netjes verpakt en voldoet aan wensen.

Trui is van goeie kwalitieit en de levering was top.

Snelle levering gehad, na de middag besteld en de volgende dag had ik de trui al in bezit. Trui is van goed materiaal.

Ik kreeg mijn Canada goose de volgende dag al! Het tofste wat ik aan de site vind is dat je 3in1 kan betalen. Dat kan namelijk bij de meeste designershops niet.

Betrouwbare, fijne winkel

Een prettige, overzichtelijke webwinkel met een ruim aanbod. Uitstekende ervaring!

Goede ervaring met Voortman mannenmode

snelle levering , goede collectie

uitstekend

prima service, keurig op tijd, netjes verpakt.

Snelle levering, grote collectie kleding.

Supersnelle bezorging en topkwaliteit

1e keer heb ik hier wat besteld en ben superblij met me schoenen en snelle bezorging.

Goed en uitstekende kwaliteit!

Goede service, veel keus en altijd mooie producten.

About Hans Voortman Mannenmode

Bij Hans Voortman Mannenmode kan je zowel in de winkel in Rijssen als online herenkleding, herenschoenen en accessoires van de mooiste merken shoppen.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement