Zeer goed!

Snelle levering, mooie kwaliteit!

Top winkel

Zeer tevreden makkelijk te bestellen leveren snel . Terugsturen wordt snel afgehandeld. En kwaliteit.

Leuke kleding, prima prijzen en goede service

Website is overzichtelijk, makkelijk te bestellen en levering prima conform verwachtingen

Snel, goed en duidelijk

De site is helder en duidelijk. De bestelling werd direct bevestigd en de polo werd binnen een paar dagen geleverd.

Altijd op tijd en top kwaliteit kleding

Bestelling altijd op tijd, goede kwaliteit kleding. Ben zeer tevreden toppers .

Voor 12:00 besteld s avonds in huis !

Voldoet aan afspraken en verwachting

Top! Binnen 11 uur geleverd

In de ochtend om 10:30 besteld en ‘s avonds om 21:30 geleverd. Kan iedereen Hans Voortman aanbevelen.

Kwaliteits producten goede service!

Nette winkel met mooie kleding!

Mijn eerste aankoop maar zeker niet de laatste

Zeer goede service

Het pakket was de volgende dag al in huis en in een nette verpakking geleverd. Ik werd via de mail goed op de hoogte gehouden., het verliep erg vlot en foutloos.

Krijgt snel je pakketje binnen goeie kwaliteit en voor een goeie prijs.

Kwaliteit, snelle levering.

Goede en betrouwbare winkel.

Bestelling super snel verzonden en ontvangen! Helemaal blij mee. Mocht je vragen hebben is er ook een handige chatfunctie die je eerst raad kan plegen. Ik ga zeker vaker bestellen, of kom een keer langs!

Top kwaliteit

Top winkel!

Parajumpers jas besteld en was de volgende dag in huis! Top service en ga zeker vaker bestellen.

Heel erg aangebaam

Het was een fijne ervaring en de site werkte ook erg goed

Snelle levering en mooie kleding. Duidelijke website met ruime keus.

Netjes en snel

Super netjes geleverd en razendsnel. We gaan hier vast vaker bestellen.

Top zaak

Mooie winkel met mooie merken en zeer vriendelijk personeel maakt het voor mij de moeite waard om een uur te rijden om lekker te shoppen .

Hans Voortman staat voor kwaliteit in mannenmode.

Ik ben zeer tevreden over de service van Hans Voortman. Topmerken en vernieuwend met een duidelijke website. Niets op aan te merken.

Top service snelle levering

Mooie merken. Goed verzonden en snelle levering Altijd de volgende dag al in huis.

Duidelijke website. Zeer vlotte levering. Pakket duidelijk te volgen. Kleding zeer netjes ingepakt. Wij hebben eerder besteld maar gaan dat zeer zeker vaker doen

super

netjes optijd geleverd heel snelle service goed geholpen

Fantastisch !

Afbeeldingen van de producten komen overeen met wat je besteld. Levering op tijd

Altijd top

Snelle duidelijke levering product is altijd super netjes en verzorgd in gepakt

About Hans Voortman Mannenmode

Bij Hans Voortman Mannenmode kan je zowel in de winkel in Rijssen als online herenkleding, herenschoenen en accessoires van de mooiste merken shoppen.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement