TOP

De klantenservice is perfect , ook de site en kleding is perfect , ik zou iedereen zo door sturen

Snelle levering, verzorgd ingepakt en mooie kleding! Bestel graag bij jullie.

Goede snelle service!

Goede en snelle levering. Netjes verpakt.

Goede service en retour zending snel verwerkt Mvg

Hoge kwaliteit en snelle servicr

Snel, mooi site, ruim assortiment

Overzichtelijk Goed verpakt zodat retourneren makkelijk is

Snelle levering en kwaliteit schoen

Het bestellen ging eenvoudig mooie website en mooie schoenen vooral kwaliteit schoenen zal hier zeker in de toekomst vaker mij schoenen bestellen

Goede producten en service

Overzichtelijke site met mooie artikelen. Prima levering, jammer van retour regeling.

Perfecte collectie en super klantenservice

Ik bestel regelmatig online bij Hans Voortman. De aanlevering is hoogwaardig te noemen. Het hogere sigment van producten zie je ook terug tijdens het unboxen van het product. Voor Stone Island of CP ga ik altijd voor Hans Voortman, voor mij de nr.1 in NL.

Shop graag bij Hans Voortman vanwege de service en assortiment. Veel mooie merken en stijlvolle kleding wat aangeboden wordt.

Kwalitatieve artikelen, snelle levering

Duidelijke website met kwalitatief goede artikelen. Artikelen worden snel geleverd. Bij vorige bestellingen postieve ervaringen met retourzending

Altijd mooie producten en snel en netjes geleverd

Service op zelfde niveau als de artikelen!

Top service Super mooie artikelen Snelle levering Prima retourvoorwaarden

Top winkel met mooie en goede kwaliteit kleding

Heb al een aantal keer besteld hier en blijft gewoon een top winkel. Goede kwaliteit kleding en altijd de nieuwste collectie op voorraad. Verzending ook top geregeld.

Vol vertrouwen weer schoenen besteld bij Hans Voortman Mannenmode. Helaas een maatje te klein. Snel opgelost met het retour formulier en een maatje groter snel in huis.

uitstekend

ik ga vaker bij jullie bestellen qua levering en kwaliteit dikke prima voor elkaar,

Besteld en de volgende dag al in huis

Gewoon top

Altijd goed advies en zeer gastvrij

Kom nooit voor niets kan altijd slagen de keuze is reuze mooiste zaak uit de regio een ware snoep winkel

Hoge kwaliteit snel in huis!

Snelle levering van hoge kwaliteitskleding. Groot aanbod in topmerken!

Goeie snelle levering

Snel geleverd en is zoals ik had verwacht

Goede website. Snelle levering

Kleren besteld volgende morgen bezorgd, kleren waren netjes verpakt. Mij zien jullie terug ! Mvg Remco

Super goede service

Goede kwaliteit en geweldige service Snelle levering

Snelle levering en netjes ingepakt!

Ben super blij met mijn aankoop. De jas past precies. Top service!

Altijd netjes en snel geleverd

Meerdere malen besteld omdat ik niet in de buurt woon maar op een vakantie de winkel ontdekt en geslaagd.Al mijn merken aanwezig. De order altijd snel en in nette staat ontvangen.

Over Hans Voortman Mannenmode

Bij Hans Voortman Mannenmode kan je zowel in de winkel in Rijssen als online herenkleding, herenschoenen en accessoires van de mooiste merken shoppen.