uitmuntend

snelle levering en goede service.

Ik heb mijn artikel super snel ontvangen en perfect netjes afgeleverd zeker het aanraden waard. Gr fabian Lammers

Waardeloos

Nooit iets bestellen! Bestelling ontvangen zonder labels, meteen gebeld en teruggestuurd. Krijg vervolgens te horen dat het eigen schuld is en maar contact op moet nemen met GLS. Onbetrouwbaar. Oplichters.

Mooie kleding en snelle levering

Veel keuze en ook duidelijke snelle mails over de bestelling en levering ga zo door!

Top service en top kwaliteit

Top merken

Klantvriendelijk

Goede Service alles gelabeld met hygiënelabels

Helemaal top

Alles stond goed en duidelijk beschreven en een hele snelle levering en retour , en mooi veel mogelijkheden

Snelle levering en top artikel!

Duidelijke beelden van je artikel op de site.

klantgericht!

overzichtelijke website. Makkelijk te bestellen en verschillende manieren van betaling mogelijk. Duidelijk een aanrader.

Snelle service en klantvriendelijk

Geweldige winkel met veel keus

Een hele mooie site met heel veel keus, en een hele goede service.

Prima kleding, prima service

Zakelijk en snel handelen/leveren en een uitstekende kwalitiet kleding

Echt een super winkel, aardig personeel, snelle service

Was goed

Leuk artikelen en een goede service

Goede snelle service

Ik had voor mijn vader een grijze parajumper mits besteld voor zijn verjaardag. Besteld rond 7 uur/half 8, volgende dag om 3 uur ‘s middags binnen. Top service!

Snelle levering in nette verpakking

Hans Voortman Mannenmode heeft mij mijn polo netjes de dag na bestelling geleverd. Netjes verpakt en met een eigen label eraan mocht je je bestelling willen retourneren. De polo is precies wat ik voor ogen had en zat netjes verpakt.

Super snelle levering

Super snelle levering en zeer netjes verpakt , ook al een retour bon mee geleverd dat je dat zelf al allemaal niet meer moet uitprinten Al met al ben ik ZEER tevreden!!!

Snelle en nette levering

De trui was voor mn zoon en werd heel snel geleverd

Een top winkel en een hele goede service!!

Al verschillende keren kleding besteld en kan niet anders zeggen dat het een hele goede winkel is! Ook als je iets terug stuurt, wordt alles snel geregeld! Top service!

Goede prijzen en service

Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden over de levertijd. Verder scherpe prijzen. Aanrader dus!

Snelle levering, goed ingepakt!

Niks te klagen. Zeer netjes verpakt. Goed en mooi geregeld.

Goud

Snelle levering en vriendelijke klantenservice niet de eerste keer dat ik hier bestel en zal ook zeker niet de laatste keer zijn

Snel en goed. Uitstekende zorg voor de producten

Betrouwbaar

Makkelijk te bestellen, overzichtelijke site. Snel geleverd. Prijs kwaliteit is ook goed.

Topservice

Nooit geen klachten over mijn bestelling! En super snelle levering!

Over Hans Voortman Mannenmode

Bij Hans Voortman Mannenmode kan je zowel in de winkel in Rijssen als online herenkleding, herenschoenen en accessoires van de mooiste merken shoppen.