Top service!

Bestellen en betalen verloopt gemakkelijk en snel. De producten (goede kwaliteit) worden netjes ingepakt en geleverd.

Alles zeer netjes en op tijd bezorgd. Aantal x al besteld altijd zeer tevreden.

Top service, snelle levering en net ingepakt

Voor de tweede keer nu iets besteld en ook de tweede keer zeer tevreden over mijn bestelling. Snelle levertijd, Net ingepakt en goed verzorgd! Zeer tevreden en niet de laatste keer dat ik hier bestel!

Echt super ervaring!

Geweldige, snelle en correcte service !

Heerlijk winkelen bij Hans Voortman.

De levertijd kan niet beter.

1 woord: TOP!!!

Super fijn, snelle, goede service hier gaan wij vaker bestellen!! 👍🏻

Mooie kleding de top merken..

Mooi prachtspul. Ga er zekers vaker online shoppen. Mvg remco rovers uit rotterdam

Super!!!

Super snelle levering, Makkelijk en netjes afgeleverd, Goede beschrijving van de maat, Gewoon super!

Unieke collectie en vriendelijk personeel

Nu drie keer wat besteld de laatste 2 weken en het bevalt goed. Snel en simpel met een overzichtelijke website. Ook de winkel netjes en modern. Prima kom er graag weer

Kwaliteit

ik had 3 T shirt gekocht. de site werkte goed. je krijgt gelijk een bericht als er iets mis is en dat had. want 1 t shirt was uitverkocht en krijg snel me geld weer op me rekening dus top servers

Goede service!

Goede en snelle service

Prima geholpen snelle levering

Prima geholpen snellen kevering

Super, zoals altijd weer top service!

Weer straks volgens schema geleverd, weer super service!

Uitstekend en redelijk snel geleverd!

Al meerdere keren besteld en altijd redelijk snel mijn pakketje binnen! Kwaliteit is top en vaak goede prijzen!

Super service!

Zeer fijne website, door de te gebruiken filters zoek je erg gemakkelijk alle producten op merk, maat én prijsklasse. Óók het onderdeel “shop de look” is een erg handige tool, je krijgt hierdoor meteen inzicht in hoe iets eruit ziet als het bij elkaar gedragen wordt, de vermelding van prijzen in de afbeeldingen is een verfijning! Ook het verpakken van de kleding en het labelen laten zien dat kwaliteit hier hoog in het vaandel staat. AANRADER!

Ruime keuze en snel geleverd

Prima winkel, mooie kleren.

Prima winkel, goeie service en mooie kleren. Enigste minpunt in de verzending met gls, postnl toch een stuk sneller en makkelijker te volgen met track en trace.

Vloerkleed besteld, mooi op tijd ontvangen. Super goed verpakt.

Altijd op tijd en netjes verpakt

Top levering en top kwaliteit

Ik doe vaker bestellingen bij Hans voortman. Deze worden altijd snel en keurig bezorgd. De kwaliteit prima. Mocht je een keer iets willen retourneren is dat geen probleem en creditering volgt dan snel. Verbeterpunt: jammer dat je bij ruilen wel de retourkosten zelf moet betalen.

Uitstekende service en snelle verzending

Prachtige kleding die snel wordt thuisbezorgd.

Super snelle levering en zeer tevreden met het product

Klantvriendelijk

Ik heb een online bestelling gedaan en deze werd keurig netjes volgens afspraak de volgende dag geleverd

Top!!

Snelle service, mooie merken, helaas te ver weg om regelmatig te shoppen maar online is mooi overzichtelijke website. Dus goede ervaring!

Top prijs/kwaliteit

Goed kwaliteit, snelle levering.

Over Hans Voortman Mannenmode

Bij Hans Voortman Mannenmode kan je zowel in de winkel in Rijssen als online herenkleding, herenschoenen en accessoires van de mooiste merken shoppen.