Zeer goede service

Het pakket was de volgende dag al in huis en in een nette verpakking geleverd. Ik werd via de mail goed op de hoogte gehouden., het verliep erg vlot en foutloos.

Krijgt snel je pakketje binnen goeie kwaliteit en voor een goeie prijs.

Kwaliteit, snelle levering.

Goede en betrouwbare winkel.

Bestelling super snel verzonden en ontvangen! Helemaal blij mee. Mocht je vragen hebben is er ook een handige chatfunctie die je eerst raad kan plegen. Ik ga zeker vaker bestellen, of kom een keer langs!

Top kwaliteit

Top winkel!

Parajumpers jas besteld en was de volgende dag in huis! Top service en ga zeker vaker bestellen.

Heel erg aangebaam

Het was een fijne ervaring en de site werkte ook erg goed

Snelle levering en mooie kleding. Duidelijke website met ruime keus.

Netjes en snel

Super netjes geleverd en razendsnel. We gaan hier vast vaker bestellen.

Top zaak

Mooie winkel met mooie merken en zeer vriendelijk personeel maakt het voor mij de moeite waard om een uur te rijden om lekker te shoppen .

Hans Voortman staat voor kwaliteit in mannenmode.

Ik ben zeer tevreden over de service van Hans Voortman. Topmerken en vernieuwend met een duidelijke website. Niets op aan te merken.

Top service snelle levering

Mooie merken. Goed verzonden en snelle levering Altijd de volgende dag al in huis.

Duidelijke website. Zeer vlotte levering. Pakket duidelijk te volgen. Kleding zeer netjes ingepakt. Wij hebben eerder besteld maar gaan dat zeer zeker vaker doen

super

netjes optijd geleverd heel snelle service goed geholpen

Fantastisch !

Afbeeldingen van de producten komen overeen met wat je besteld. Levering op tijd

Altijd top

Snelle duidelijke levering product is altijd super netjes en verzorgd in gepakt

Mijn ervaring is geweldig goed

Ben zeer tevreden over Hans voortman mannenmode

Top service!

Snelle service en fijn dat er grote labels aan zitten tegen het dragen van de producten!

Super!!

Echt een super service! Jas een maat te klein besteld, zelf een nieuwe maat gekocht. Alles binnen 3-4 dagen geregeld! Waarbij ook mijn geld retour. Zo’n service zie je nog zelden in mijn optiek. 1 van mijn favoriete winkels voor mijn kleding! Aanrader..

Top service , goede kwaliteit

Ik kan niet meer zeggen als hierboven vernoemd ! Top zaak!

Geweldige kwaliteit

Mooie producten gekregen. Heel erg blij mee. Verzending was ook erg snel. Aanrader.

alles Netjes gegaan

Altijd top!

Bestelling wordt altijd top geleverd en ze reageren snel op vragen! Jas besteld en wordt super netjes afgeleverd in een aparte tas

Fantastische snelle service !!

Zeer klantgericht. Fantastische service en advies. Houdt klant op de hoogte over verzending indien er wat veranderd. Buiten de zeer grote en smaakvolle collectie. Aanrader !!

Snelle levering, sterke klantenservice.

Site is goed ontworpen, vele betalingsmogelijkheden en sterke klantenservice. Order werd snel geleverd. 10/10

Over Hans Voortman Mannenmode

Bij Hans Voortman Mannenmode kan je zowel in de winkel in Rijssen als online herenkleding, herenschoenen en accessoires van de mooiste merken shoppen.