Prima winkel/webshop

Goed bereikbaar voor vragen, producten binnen 1 dag netjes verpakt in huis.

Prima web shop!

2x besteld en een mail retour gestuurd. Alles goed geregeld en mooie kleding!

Fijne webshop

Makkelijk online iets bestellen Duidelijke en makkelijke webshop!

Keurig

Mooie kleding snelle levering niks te klagen

Super zaak!

Vorig jaar cp company bodywarmer speciaal besteld voormij en opgehaald in de winkel. Nu de gok gewaagd en via de pakketdienst cpcompany muts besteld. Tiptop snel verstuurd en verpakt!

Dit is een top site om je bestelling te doen lekker snel binnen en je kan goed je pakket volgen.

Ik kon goed bij pakket volgen zodat ik wist wanneer ik thuis moest zijn om hem te ontvangen. Ook was die lekker snel binnen.

aanrader, nieuwe favo site

Geweldig, vanaf nu geen andere webshop meer

Een heel goede ervaring

Ik heb een jas besteld. Het werd super snel bezorgt en heel netjes en mooi in een luxe zak verpakt.

Super, snel wat ik wilde

Makkelijke site kan snel besteld en bezorgd worden Pakket zat goed en netjes verpakt en zag er goed uit

Topservice met een hoofdletter t

Mooi aanbod van kleding en ook goed dat er verschillende opties zijn om te betalen, bijv. in termijnen

Goede keus

Blij met me keuze.

Altijd netjes verpakt en heel snel in huis als je het besteld al met al topzaak !!

Een top bedrijf

We hebben hele goede ervaringen met Hans voortman snelle levering goed geholpen

ondanks niet-geslaagde internet aankoop goed gevoel!

middels internet aankoop gedaan: maat was niet goed; retournering goed geregeld, zeer snelle terugbetaling van het overgemaakte bedrag; uitstekende website; dus ondanks niet-slagen toch erg goed gevoel!

Top kleding en service

Alle top merken bij elkaar, prima prijzen en een goede en snelle levering. Zeer tevreden.

Niets op aan te merken. Zeer snelle levering en keurig ingepakt. Kan bijna niet beter.

Mijn ervaring is zonder meer zeer goed.

Vlot

Fijne webshop enkel GLS tracking is niet geweldig.

Prima voor elkaar

Zowel de site als de winkel prima voor elkaar

Top! Heel snel geleverd gekregen! En zeer tervreden!

Ik zocht een muts van goede kwaliteit! En die heb ik zeker gevonden! Ik heb hem op maandag avond besteld en hij lag dinsdag ochtend al op de deurmat! Super snelle levering! Een hele prettige ervaring!

Gave producten in een topwinkel

Ik heb een jas en trui besteld online. Via de webshop kun je makkelijk een keuze maken en verschillende opties vergelijken. Bij de kleding staat veel informatie over de pasvorm en andere kenmerken. Dat heeft me goed geholpen bij het maken van de juiste keuze. Mijn bestelling werd de volgende dag bezorgd in een luxe verpakking.

Top service altijd optijd binnen, en snelle services

Top en snel behandeld

Leuke en populaire merken voor een goede prijs. Snelle levering na 1 dag!!

Uitstekende service, heel snel bezorgd

Snelle service, fijne communicatie

Snelle bezorging en prachtige kleding

Groots in assortiment en service!

Altijd snel geleverd!

Over Hans Voortman Mannenmode

Bij Hans Voortman Mannenmode kan je zowel in de winkel in Rijssen als online herenkleding, herenschoenen en accessoires van de mooiste merken shoppen.