Eenvoudig bestellen, snelle afhandeling

Vier Xacus-overhemden besteld, mijn favoriete merk. Keurige afhandeling, snel geleverd en goede prijs. Per saldo niets op aan te merken dus. Aanrader

Echte merk kleding van goeie kwaliteit

Top site alles goed en correct geregeld. Snelle levering en goeie kwaliteit!

Wat een topservice!

Om 15u besteld volgende dag 15:30u in huis wat een top service, en dat in coronatijd. Helemaal netjes verpakt alles erop en eraan. Dikke 5 sterren van mij! Had nog nooit van deze winkel gehoord, maar ga er zeker vaker dingen halen! :)

Zeer snelle levering

Mijn ervaring bij mijn bestelling bij Hans Voortman is zeer goed bevallen.

Toppie

Goede gemakkelijke site snelle levering keuze achteraf betalen

TOP!!!!

Snelle levering superjas gekocht.

Snelle levering, goede kwaliteit dus GE-WEL-DIG

Ondanks de drukte bij de bezorgdiensten, werd de bodywarmer netjes de volgende dag geleverd. Zoon heeft tijdens deze zomer hard voor het aankoobedrag van bijna 300€ moeten werken maar de kwaliteit van de Parajumper bodywarmer mag er inderdaad zijn.

Hier geld vandaag besteld dus echt de andere dag geleverd

Super snelle levering en keurig verpakt Heel blij met m’n nieuwe sweater

Goed, betrouwbaar, snel, mooie kleren

Mijn ervaring met Hans Voortman mode is fantastisch.

Heel goed advies vooraf over de maat, omdat ik een online bestelling wilde plaatsen. Hoodie zit heerlijk. Bedankt en voor top kwaliteit kleding en advies moet je bij Hans Voortman zijn.

zeer goede service

De service is echt top. De levering is helaas minder, daar kan uiteraard Hans Voortman Mannenmode niets aan veranderen, het is GLS dat te wensen overlaat.

Snelle levering , mooi aanbood

Zelf al meerdere keren hier bestelt. Hele snelle levering en mooie artikelen, heel tevreden mee. Als je van kwaliteit kleding houd is dit de winkel voor jou!

Gehele proces binnen HV loopt als een professioneel ingespeeld Formule 1 team. Snel en goed. Ene dag bestellen, volgende dag al binnen. Helemaal top!

Super snelle levering en mooi producten

Mooie producten maar er graag bestellen.

Goede overzichtelijke webshop

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering!

Mooie winkel met mooie merken.

Wij komen altijd speciaal naar deze winkel voor het favourite merk van mijn man..Stone Island. Lieve medewerkers die je altijd willen helpen. Deze week nog een poloshirt online besteld,ook perfect geleverd! Top!

Erg blij met deze winkel

Super service er zat een scheurtje in mijn schoenen en de schoenen werden vergoed meteen nieuwebesteld en al met 2 dagen thuis. Ga vaker hier bestellen

Mijn eerste indruk met Hans Voortman is goed, zou er zeker vaker bestellen.

Ik heb er een goede ervaring mee. Het was mijn eerste keer. Ik vond de service mbt tot levering en mails duidelijk en snel.

Schoenen geruild die toen niet meer in de aanbieding waren. Was geen probleem.

Perfect.

Schoenen besteld met een goede korting. Pakket snel bezorgd.

Top zaak!!

Afspraak = afspraak

Gewoon top

Bestel is de volgende dag in huis, dus gewoon top

Als wat ik tot nou toe heb besteld was super

Over Hans Voortman Mannenmode

Bij Hans Voortman Mannenmode kan je zowel in de winkel in Rijssen als online herenkleding, herenschoenen en accessoires van de mooiste merken shoppen.