goede service

Snelle levering, makkelijk retour sturen of ruilen via de retourbrief.

Een hele goede website en een hele snelle levering !

Goede snelle levering met netjes labels eraan

Snelle afhandeling Goed verpakt Top

Vertrouwde en snelle service!

Een vertrouwde winkel en webshop. Sinds een paar maanden vaste klant voor truien en vesten. Zeker voor herhaling vatbaar. Bestelling wordt ook snel geleverd!

fantastisch

het is echt super goeie kwaliteit en heb er echt ontzettend veel plezier mee ik ga in de toekomst zeker nog een keer wat kopen bij deze webshop

Kan niks anders zeggen als uitstekend!

Super goeie service, super fijne klantservice. Een hele fijn zaak gewoon!

Top advies en snelle levering

Voordat ik wat wou bestellen twijfelde ik over de maat. Hierom heb ik contact met de Hans Voortman opgenomen en die hebben mij maatadvies gegeven, dit advies was goed en de kleren passen perfect. Bestelling volgende dag geleverd gekregen, wat precies volgens de ontvangen track and trace overeen kwam. Zelf in deze drukke tijd de levering dus binnen één dag ontvangen.

Tevreden met de levertijd en het product!

Super snelle levering! Product zag er netjes uit ja verzending Vond het wel een beetje jammer dat een paar dagen na mijn bestelling het product werd afgeprijsd..... Daarom zou die 100 euro shop tegoed mij wel goed uit komen!!:)

fantastische ( merk ) kledingzaak

diverse kledingstukken besteld. helaas een enkel item niet meer op voorraad maar daar heb ik keurig bericht van gehad en het geld werd direct teruggestort. het andere item werd snel verzonden en was netjes verpakt.

Fijne webshop, mooie kleding.

Snelle levering, mooie kwaliteit, mooie merken.

Netjes en de volgende dag geleverd heel veel keus top kleding top

Kleding die wij besteld hadden tot nu toe was correct en snel geleverd, en is van goeie kwaliteit

Goed, duidelijke omschrijvingen en afbeeldingen

Goed geregelde website met duidelijke filters en afbeeldingen. alleen retourneren kan nog klantvriendelijker met een retoursticker waarbij verzendkosten worden verrekend bij de restitutie

Top items en snelle levering!

Wij hebben twee My brand jeans besteld. Items waren in no time bezorgd in een luxe verpakking en paste perfect. In een woord- Hans Voortman mannenmode is een aanrader voor on line shoppen.

Altijd goed

Ik bestel veel kleren online bij hans voortman

Excellent

Great product, fast delivery

Hele goede service en prachtige heren mode.

Online bestellen ging ook prima, snelle levering

Super service. Snelle levering!

voor 18:00 besteld. Volgende dag al in huis. Topkwaliteit producten!

Overzichtelijke website en snelle levering!

Bestelling werd snel geleverd. Website is overzichtelijk en ruim aanbod topmerken! Zeker tevreden en aan te raden!

Het kwam netjes optijd binnen, alles was netjes verpakt. In ben zeer tevreden!

Super!!

Meerdere keren kleding besteld, snelle levering. Bij vragen direct antwoord. Ik heb ook twee keer een trui opnieuw besteld omdat de maat niet juist was en deze geretourneerd, ook hiervan keurige snelle afhandeling en terugbetaling. Zeker een aanrader!!

Snelle en goede levering

Goeie keuze

Je besteld kwaliteit en je krijgt kwaliteit

Alles ademt kwaliteit, perfect en tijdig geleverd.

Overzichtelijk en uitnodigde site

Top site schoenen snel gekocht en snel geleverd. Prima adres voor je aankopen.

Over Hans Voortman Mannenmode

Bij Hans Voortman Mannenmode kan je zowel in de winkel in Rijssen als online herenkleding, herenschoenen en accessoires van de mooiste merken shoppen.