Goede site

Goede site goede service snel thuis perfect

Ruime keuze en goede kwaliteit

Had geen ervaring met het bestellen bij Hans Voortman. Maar na een bezoek op een goed uitziende site was ik overtuigd en heb besteld. Mooi optijd geleverd en een super kwaliteit. Echt tevreden.

Goede kleding, goede prijzen en levering op tijd.

Netjes snel geleverd

Netjes verpakt en snel geleverd

Netjes ingepakt, en vlot verzonden.

De verpakking was netjes ingepakt en vlot verzonden. Een aanrader de winkel.

Niet gekregen wat ik bestelde

Jammer aantal keer wat besteld echter laatste 2 keer niet goed… Zo was stiksel van Polo Ralph Lauren niet mooi… En laatste keer wat besteld wat er gewoon was, echter hebben ze deze terug gestuurd naar Leverancier ipv te kijken of er nog bestellingen waren… Daarna gewoon mail dat het er niet meer was… Jammer dat je dan ook geen sorry of iets anders kan krijgen

Na het plaatsen van de bestelling, reeds de volgende dag in huis. Fijn contact met klantenservice. Top! Kortom voor herhaling vatbaar om nogmaals een bestelling te plaatsen.

Fijne winkelzweer

Tijdens het winkelen goeie en behulpzame mensen

In een woord geweldig

Prachtige kleding en snelle levering.

Perfect!

Makkelijk bestellen en snel - keurig verpakt - thuisbezorgd.

Snelle levering.Top geregeld

Goede service en snelle levering

Mooie merken en veel keus

Goede informatie en levering via de website Gr Henk

super goede en snelle service

snelle en goede service en prima prijs kwaliteit verhouding..wij zijn fan

Supersnelle levering

Zaterdag besteld en maandag, conform de eerste berichtgeving geleverd. Top !!

Goed en snel

Bestel hier goede service en snelle bezorging

2 truien besteld waarvan 1 niet meer te leveren was. Toen een andere besteld en netjes de verzendkosten vergoed gekregen!

Snelle verzending en hoge kwaliteit

Verzending verloopt snel, kleding allemaal netjes verpakt en authentiek

Snelle levering en hoge kwaliteit

Schoenen werden geleverd binnen de leveringstermijn. Verder waren deze zeer net verpakt en van hoge kwaliteit. Alleen maar lof voor Hans Voortman, ik ga hier zeker vaker bestellen!

Uitstekend!

Fijne website, goede service, en super kwaliteit! Wij gaan hier zeker vaker bestellen. Iedereen aan te raden!

Mooie merken en super snelle levering

Hans Voortman heeft een prachtige collectie kleding. Verzending gaat heel erg snel en volgende dag al in huis. Service is prima!

Kwalitatief uitstekende zaak

Een zaak met hoogwaardige kwaliteit. Tevens regelmatig aanbiedingen die zeer aantrekkelijk zijn vanwege de high fashion kleding. Merk gerelateerd van de juiste kealiteit. Ik ben fan van jullie prachtige zaak!!

Chapeau voor snelle service

Aankoop online eenvoudig. Volgende dag broek en overhemd al binnen. Broek paste prima, overhemd helaas te groot. Retour gestuurd. Dag later al bevestiging dat deze retour is ontvangen en dag daarna al geld retour overgemaakt. Chapeau voor vlotte levering en afhandeling van retour gestuurd artikel.

Top service!

Top geholpen had een maatje te kleine jas besteld zijn naar de winkel gereden en daar snel en gemakkelijk geruild. Top service

Hans Voortman top winkel

Altijd supersnel geleverd en goed verpakt, als ik merkkleding online koop is het bij Hans Voortman. Ook tijdens de sale altijd leuke kortingen

Over Hans Voortman Mannenmode

Bij Hans Voortman Mannenmode kan je zowel in de winkel in Rijssen als online herenkleding, herenschoenen en accessoires van de mooiste merken shoppen.