Snelle levering en prachtig produkt. Tip: verpakking had ook door de brievenbus gepast…. Scheelt een ronde naar Post nl punt!

Top site en goede service

Top service, goed product van goede kwaliteit en de bezorging was goed te volgen en op het juiste moment geleverd

Keurig veilig verzegeld en deels verzekerd thuis geleverd, snel, goed en secure. En bovenal topspul

Superzaak

Super kwaliteit

Snelle levering. Product voldoet aan de verwachtingen. Super kwaliteit

Snelle levering van een hele mooie jas

Een Parajumpers jas besteld bij Hans Voortman. Deze werd snel en goed verpakt bezorgd. Hele mooie jas waar ik erg blij mee ben!

De foto’s waren heel mooi gemaakt waardoor ik precies de kleur kon zien die je in het echt ook krijgt. De jas was goed verpakt en kwam met een security label wat echt heel goed is. Top winkel

Veel keus, Snelle levering.

Mooie webshop veel keus. De bestelling werd zeer snel geleverd.

Klasse werk

Niks te klagen alles klopte goede kwaliteit

Prachtig bedrijf

Afspraak is afspraak Mooie spullen

Snel en goed geleverd.

Bestelling was optijd binnen en heeft geen beschadigingen. Ik raad Hans Voortman zeker aan!

Zeer goede site

Geweldige winkel!

Savonds rond 7 uur een t-shirt besteld via een super duidelijke site en vervolgens de volgende dag om 11 uur al in huis in een mooi ingepakte doos. Kortom zeer tevreden!

Goede service goede kwaliteit

Snelle service en mooie kwaliteit

Top website met super items.!!

Leuke webwinkel en prima service..!!

Prima zaak

Mijn eerste keer dat ik hier besteld heb. Cp company jas gekocht, deze kwam zeer snel en pakket was voorzien van track en trace. Kan op basis van mijn ervaring deze site aanraden.

Keurige afhandeling

Gewoon goed afgehandeld. Netjes verpakt, tijdig geleverd en heldere communicatie.

Overzichtelijke webwinkel

Zó fijn telefonisch geholpen.Nam echt de tijd voor me,ook een zeer snelle verzending en keurig ingepakt.T-shirts is zoals die staat afgebeeld.

Top service, jas was precies na verwachting. Super!!

Volgende dag al bezorgd!

De website is super duidelijk, alles is goed aangegeven en de levering is ook super snel. Super!

De levering is super snel ze hebben de website goed voor elkaar en de prijzen zijn ook goed ze hebben het goed voor elkaar. Super winkel! Ik raad het anderen zeker aan om daar kleding te kopen.

Uniek!!!

Ik was verrast over de goede en nette levering! Keurig verpakt en exclusief! Mijn zoon is erg blij met zijn vest..ok niet goedkoop maar kwalitatief niet te vergelijken met andere soortgelijke vesten. Ik adviseer dan ook iedereen aan te bestellen bij Hans Voortman.

Ruime keuze, snelle levering, keurig verpakt

Ik had snel polo’s nodig van lyle en scott. Kwam op deze website. Alle maten en kleuren voorradig en supersnel in huis. Enorm netjes verpakt en verzonden. Niks dan lof!

Altijd binnen de afgesproken tijd binnen. En goede service bij het retourneren.

Goede kwaliteit, goede service.

Goede kwaliteit, goede service.

Over Hans Voortman Mannenmode

Bij Hans Voortman Mannenmode kan je zowel in de winkel in Rijssen als online herenkleding, herenschoenen en accessoires van de mooiste merken shoppen.