Very good

Excellent, fast shipping, very pleased with the product

Super livraison rapide article nickel Merci

Super merci

Snel en betrouwbaar

Bestelling makkelijk geplaatst en vele mogelijkheden met betalen. Was sneller bezorgd dan verwacht dus kon niet beter!

Goede service, zeer flexibel en klantvriendelijk

Omwisselen van broek.

Nice Product - fast delivery - good price

Nice Product - fast delivery - good price

snelle correcte levering, mooie schoenen, concurrerende prijs

snelle correcte levering, mooie schoenen, concurrerende prijs en ook nog eens cashback via shopbuddies.

Goeie kwaliteit+ snelle levering

De producten die ik heb gekocht zijn van goeie kwaliteit en waren binnen een dag thuisbezorgt

Snelle levering, goede kwaliteit. Klantenservice snel met reageren.

Prima keuze!

Snelle levering, met zorg verpakt en kwalitatief goed product! Aanrader!

Goede kwaliteit en snelle levering

Mijn bestelling werd binnen twee dagen geleverd en was heel netjes ingepakt (vind ik wel belangrijk bij dure merkkleding!)

Goed advies

Voordat ik een schoen wilde kopen, wist ik niet welke maat ik zou kiezen omdat ze nogal klein uitvallen. Heb gebeld en een medewerker adviseerde me om een maat groter te nemen. Ik heb deze advies gevolgd en besteld. Het zit perfect!!!

Snelle service en goede prijs

Trui van cp company gekocht en erge snel en netjes verzonden!

Mijn bestelling kwam snel en netjes verpakt binnen. Ben zeer tevreden over dit bedrijf

Goede, snelle levering

Makkelijk te bestellen en snel binnen

Snelle en duidelijke levering plus een fijne webshop

Onwijs fijne en duidelijke webshop, waarbij je constant op de hoogte wordt gehouden over de snelle levering.

Uitsteken

De bezorging was heel goed. Snelle levering. En alles word bezorgd met de juiste informatie.

Perfectie winkel

Omdat ik snelle levering gehad heb op mijn bestellingen en goeie sevice

Fijne duidelijke Website en vriendelijk personeel aan de telefoon.

Goede service en een simpele maar mooie Website.

Ze hebben gewoon alles!!

Al 'mijn' merken, concurrerende prijzen. Netjes verpakt verzonden. Cadeautje!! Heb mijn nieuwe favoriete winkel gevonden!! ascal

Snel, duidelijk en met goede instructies.

Schoenen besteld, ze werden snel opgestuurd en de mail met instructies was ons ook aangenaam. Goed en veilig verpakt! Top.

Prima product en op tijd geleverd

Nette verpakking, goede levering

Perfect en snel binnen

Het was netjes verpakt goed en netjes Ik ben er tevreden mee Ik heb al meerdere dingen gekocht en nooit geen problemen mee gehad

Goede service en communicatie

Een mooie jas gevonden voor een mooie prijs. Aangezien in twijfelde over de maat, heb ik de klantenservice gebeld en daar werd ik zeer goed en geduldig geholpen. De jas had ik erg snel binnen en ook het hele verzendproces werd keurig gecommuniceerd. Ben al met al dus zeer tevreden over Hans Voortman!

Echt uitstekend

Snel geleverd en netjes bezorgd de schoenen zaten mooi verpakt in zakjes .

Precies zoals voorgesteld

De schoenen die ik heb gekocht zijn snel en heel netjes bezorgd. Communicatie over de status van de levering was super duidelijk.

Over Hans Voortman Mannenmode

Bij Hans Voortman Mannenmode kan je zowel in de winkel in Rijssen als online herenkleding, herenschoenen en accessoires van de mooiste merken shoppen.