Prima kleding + service

Geen problemen gehad met levering en/of kleding zelf

Zorgvuldig en verzegelde verpakking om Top producten!

Een heel grote en mooie collectie kwaliteitsproducten! Ze worden snel verzonden en heel erg zorgvuldig en degelijk verpakt. Tevens is de verpakking verzegeld zodat je gewaarschuwd bent als bij de bezorging de zegel verbroken is. Top

Goede communicatie, prachtige schoenen!!

Prima bedrijf een goede service

Ik ben normaal gesproken niet zo van reviews geven. Ik maar als ik wat bestellen en ik ben tevreden mag een ander dat ook weten. De kledingstukken worden altijd zorgvuldig verpakt. En mooi snel verzonden. Bij mijn laatste bestelling heb ik nog even gebeld voor kleding advies wat betreft de juiste maat. Ik heb hier netjes en correct uitleg over gekregen. Ik zal hier in de toekomst zeker weer een bestelling doen. Al met al ben ik dik tevreden.

Een erg prettige ervaring

Heb het product snel online kunnen afrekenen en had hem 2 dagen na het bestellen als binnen.

Snelle levering en goede kwaliteit

Het product was binnen de afgesproken tijd geleverd en was goed ingepakt.

Top service , snel geleverd!

goede service!

Blij met de snelle service en mooi groot assortiment

Kreeg jullie aangeraden van een vriend van mij, zeker geen spijt van. Ruime keuze uit genoeg merken en ook nog een snelle levering, klasse! Zal zeker vaker hier gaan bestellen.

Duidelijke website en snelle levering

Snel gevonden wat ik zocht en bijna net zo snel in huis.

Ik heb een goede ervaring snelle levering ik ben goed ge informeert.

Snelle levering en prachtig produkt. Tip: verpakking had ook door de brievenbus gepast…. Scheelt een ronde naar Post nl punt!

Top site en goede service

Top service, goed product van goede kwaliteit en de bezorging was goed te volgen en op het juiste moment geleverd

Keurig veilig verzegeld en deels verzekerd thuis geleverd, snel, goed en secure. En bovenal topspul

Superzaak

Super kwaliteit

Snelle levering. Product voldoet aan de verwachtingen. Super kwaliteit

Snelle levering van een hele mooie jas

Een Parajumpers jas besteld bij Hans Voortman. Deze werd snel en goed verpakt bezorgd. Hele mooie jas waar ik erg blij mee ben!

De foto’s waren heel mooi gemaakt waardoor ik precies de kleur kon zien die je in het echt ook krijgt. De jas was goed verpakt en kwam met een security label wat echt heel goed is. Top winkel

Veel keus, Snelle levering.

Mooie webshop veel keus. De bestelling werd zeer snel geleverd.

Klasse werk

Niks te klagen alles klopte goede kwaliteit

Prachtig bedrijf

Afspraak is afspraak Mooie spullen

Snel en goed geleverd.

Bestelling was optijd binnen en heeft geen beschadigingen. Ik raad Hans Voortman zeker aan!

Zeer goede site

Geweldige winkel!

Savonds rond 7 uur een t-shirt besteld via een super duidelijke site en vervolgens de volgende dag om 11 uur al in huis in een mooi ingepakte doos. Kortom zeer tevreden!

Goede service goede kwaliteit

Snelle service en mooie kwaliteit

Top website met super items.!!

Leuke webwinkel en prima service..!!

Over Hans Voortman Mannenmode

Bij Hans Voortman Mannenmode kan je zowel in de winkel in Rijssen als online herenkleding, herenschoenen en accessoires van de mooiste merken shoppen.