Top ervaring bij deze winkel, snelle levertijd en duidelijk retour.

Snelle levering avond ervoor besteld en andere dag in huis

De bestelling ging vlot en ook de levering ging vlot binnen 24 uur waren de kleren in huis. Echt super.

Top verpakt en altijd goede en snelle service.

Hans Voortman staat voor kwaliteit en goede en snelle service. Verschillende keren al iets mogen bestellen en er nooit spijt van gehad. Ik kan iedereen aanraden om een kijkje te nemen op de site. Als je kijkt ben je verkocht.

Snelle bezorging en top kwaliteit

Geweldige kwaliteit kleding met een mooie korting

Topservice en geweldig assortiment

Van nature ben ik geen shopper, dus hou ik van gemak en snelheid. Het aanbod via de website is erg goed en de bestelling is makkelijk te plaatsen. Vervolgens duidelijke communicatie over de bezorging. Prima ervaring !!

Snel geleverd en ook snel weer geruild wat te klein was prima service

Je ontvangst wat je verwacht

Je ontvangt wat je verwacht.

Perfecr

Snelle levering en netjes verpakt

uitmuntend

snelle levering en goede service.

Ik heb mijn artikel super snel ontvangen en perfect netjes afgeleverd zeker het aanraden waard. Gr fabian Lammers

Waardeloos

Nooit iets bestellen! Bestelling ontvangen zonder labels, meteen gebeld en teruggestuurd. Krijg vervolgens te horen dat het eigen schuld is en maar contact op moet nemen met GLS. Onbetrouwbaar. Oplichters.

Mooie kleding en snelle levering

Veel keuze en ook duidelijke snelle mails over de bestelling en levering ga zo door!

Top service en top kwaliteit

Top merken

Klantvriendelijk

Goede Service alles gelabeld met hygiënelabels

Helemaal top

Alles stond goed en duidelijk beschreven en een hele snelle levering en retour , en mooi veel mogelijkheden

Snelle levering en top artikel!

Duidelijke beelden van je artikel op de site.

klantgericht!

overzichtelijke website. Makkelijk te bestellen en verschillende manieren van betaling mogelijk. Duidelijk een aanrader.

Snelle service en klantvriendelijk

Geweldige winkel met veel keus

Een hele mooie site met heel veel keus, en een hele goede service.

Prima kleding, prima service

Zakelijk en snel handelen/leveren en een uitstekende kwalitiet kleding

Echt een super winkel, aardig personeel, snelle service

Was goed

Leuk artikelen en een goede service

Goede snelle service

Ik had voor mijn vader een grijze parajumper mits besteld voor zijn verjaardag. Besteld rond 7 uur/half 8, volgende dag om 3 uur ‘s middags binnen. Top service!

Snelle levering in nette verpakking

Hans Voortman Mannenmode heeft mij mijn polo netjes de dag na bestelling geleverd. Netjes verpakt en met een eigen label eraan mocht je je bestelling willen retourneren. De polo is precies wat ik voor ogen had en zat netjes verpakt.

Over Hans Voortman Mannenmode

Bij Hans Voortman Mannenmode kan je zowel in de winkel in Rijssen als online herenkleding, herenschoenen en accessoires van de mooiste merken shoppen.