Snelle bezorging

Snel en correct

Eerst vraag gesteld en snel antwoord gehad. Goen besteld: snel en correct geleverd.

Fantastische ervaring

Ik had mijn kleding online besteld en het werd de volgende dag al opgestuurd dus dat was al helemaal super. Toen het binnenkwam was het mooi ingepakt en hing er aan elk product een kaartje waar op stond hoe ik het terug moest sturen mocht het nodig zijn. Zeker een aanrader. Groetjes Stef

Zeer duidelijk en nette website!

Ik vond de website er heel netjes uit zien en goed georganiseerd. En vond het er vertrouwend uit zien.

Uitstekend!

Inmiddels hangt mijn halve kast vol met kleding die bij Hans is gekocht. Bijzonder mooie collectie en continu nieuwe items. Top zaak !

Duidelijke website en snel bezorgd

De website ziet er goed uit en het is makkelijk zoeken naar het juiste artikel. Ook de bezorging was super, voor 12 uur bezorg en ik had het dezelfde dag om 20:00 uur in huis :-)

Prachtige winkel met mooie merken

Persoonlijk advies, alle tijd en goede service

Top service, niks op aan te merken

Product zoals omschreven binnen gekregen.

Ben echt zo blij met mn spullen

Heb nooit duurdere kleding gehaald afterpay is top om te gebruiken en de kleding word echt snel en goed verzonden. Ben helemaal tevreden.

Goede prijs en snelle levering

Goed, ik zou er wel vaker kleren bestellen.

Top winkel

Een hele goede webshop met mooie merken, snelle levering en goede service.

Mijn bestelling was de volgende dag al in huis, zat netjes ingepakt en door de verschillende e-mails blijf je op de hoogte wanneer je pakketje word bezorgd heel fijn!

Goede service en snel verzonden!!

Het pakket kwam de volgende dag al binnen, zag er netjes uit en was goed verpakt geen beschadigingen. Ik ben zeer tevreden en zal zeker weer een bestelling plaatsen!

10/10

Rapide, sérieux, prix et qualité

Uitstekende winkel met uitstekende service!

Mooie winkel met goede website met gave merken waar ik dus graag iets bestel! Altijd snelle levering en goede service!

Op en top!

Alles volgens verwachting! Van bestelling tot levering. Niet de eerste bestelling en zeker niet de laatste. Aanrader voor iedereen! Ga zo door.

Goede en overzichtelijke website en de levering is top

een zeer goede ervaring

Gewoonweg top!!!

Alles tip top in orde met de levering en opnde hoogte gehouden van alles. Dus top service ook al hadden ze een druk weekend voor de boeg!

Betrouwbaar

Betrouwbaar en uitstekende service

Goede winkel, snelle levering

Goed assortiment aan kleding. Al meerdere malen besteld en altijd het juiste kleding geleverd gekregen. Zeker een aanrader

Goede site

Goede site goede service snel thuis perfect

Ruime keuze en goede kwaliteit

Had geen ervaring met het bestellen bij Hans Voortman. Maar na een bezoek op een goed uitziende site was ik overtuigd en heb besteld. Mooi optijd geleverd en een super kwaliteit. Echt tevreden.

Goede kleding, goede prijzen en levering op tijd.

Netjes snel geleverd

Netjes verpakt en snel geleverd

Over Hans Voortman Mannenmode

Bij Hans Voortman Mannenmode kan je zowel in de winkel in Rijssen als online herenkleding, herenschoenen en accessoires van de mooiste merken shoppen.