Geweldige ervaring

Heel handig dat je op de site gelijk een hele set kan uitzoeken. Binnen 10 minuten een leuke set gescoord voor mijn vriend. Hij was er super blij mee!

Top winkel met snelle service

Als je wat koopt wil je het natuurlijk snel binnen hebben! Dit is het voordeel van hansvoortman. Ik bestel mijn kleding hier graag!

top service!

ik had laatst een polo voor me broer besteld want hij was jarig maar was echt verbaasd hoe snel de polo bij mij thuis was.

Perfecte service!

Producten goed beschreven, perfecte service en snelle levering.

Super! Bestelling keurig ontvangen , producten helemaal top

Bestelling keurig op tijd ontvangen. Netjes verpakt dus helemaal tevreden

Goeie schoenen snel bezorgd

Zeer goede service

Diverse keren ben ik goed geholpen en bij zowel me bestelling als levering. Zeer tevreden!

Helemaal super

Alles snel en safe geregeld Vandaag besteld Morgen in huis

Mooi kleiding

Mooi en betje goedkoper

Excellent

Easy to order and easy to pay. Kept up to date with shipping. Quick delivery

Snelle levering en goed bedrijf.

Goede en snelle levering en zowel via de duidelijke site als in de winkel genoeg keuze.

Erg goed

Jas besteld, zoals beloofd "voor 20:30 besteld op een werkdag, volgende werkdag in huis(of op pakketpunt)." Veel mogelijkheden voor bezorging, en goeie weergave van het product op de site.

Keurig verpakt en netjes opgevouwen

Prachtige kwaliteit t-shirts, keurig opgevouwen in een nette verpakking. Echt een plaatje om te zien. Heel blij mee

Snelle levering conform afspraak

Duidelijke website en levering was snel conform afspraak.

Hele fijne webwinkel met persoonlijke en adequate klantenservice.

Na ontvangst van jas ontdekte ik oneffenheden in de stof. Na telefonisch contact met de klantenservice kon ik de jas terugsturen. Een nieuwe jas werd dezelfde dag meteen toegestuurd en aankoopbedrag was supersnel teruggestort.

Supersnelle service!!

Vandaag besteld volgende dag al thuis.

Top afhandeling / levering

Al regelmatig wat besteld, zeer tevreden

Prima kleding + service

Geen problemen gehad met levering en/of kleding zelf

Zorgvuldig en verzegelde verpakking om Top producten!

Een heel grote en mooie collectie kwaliteitsproducten! Ze worden snel verzonden en heel erg zorgvuldig en degelijk verpakt. Tevens is de verpakking verzegeld zodat je gewaarschuwd bent als bij de bezorging de zegel verbroken is. Top

Goede communicatie, prachtige schoenen!!

Prima bedrijf een goede service

Ik ben normaal gesproken niet zo van reviews geven. Ik maar als ik wat bestellen en ik ben tevreden mag een ander dat ook weten. De kledingstukken worden altijd zorgvuldig verpakt. En mooi snel verzonden. Bij mijn laatste bestelling heb ik nog even gebeld voor kleding advies wat betreft de juiste maat. Ik heb hier netjes en correct uitleg over gekregen. Ik zal hier in de toekomst zeker weer een bestelling doen. Al met al ben ik dik tevreden.

Een erg prettige ervaring

Heb het product snel online kunnen afrekenen en had hem 2 dagen na het bestellen als binnen.

Snelle levering en goede kwaliteit

Het product was binnen de afgesproken tijd geleverd en was goed ingepakt.

Top service , snel geleverd!

goede service!

Blij met de snelle service en mooi groot assortiment

Kreeg jullie aangeraden van een vriend van mij, zeker geen spijt van. Ruime keuze uit genoeg merken en ook nog een snelle levering, klasse! Zal zeker vaker hier gaan bestellen.

Over Hans Voortman Mannenmode

Bij Hans Voortman Mannenmode kan je zowel in de winkel in Rijssen als online herenkleding, herenschoenen en accessoires van de mooiste merken shoppen.