Uitstekend!

Overzichtelijke site, makkelijk bestellen…snel geleverd met verzegeling. Top! Goede kwaliteit kleding. En de mogelijkheid voor afterpay.

Prima service top geregeld ook met het retourneren van artikelen en of het om ruilen

Super snelle en goede service

Koop hier vaker kleding, zowel in de winkel als online hele goede en snelle service!

Snel, duidelijk en accuraat!

Mooie kleding en snelle levering

Goeie service, prachtige kleding en snelle levering!

Alles volgens afspraak

Besteld volgende dag afgeleverd op adres na mijn keuze. Mooi pruducten goeie prijs kwaliteit verhouding

Zeer veel mooie diverse klasse kleding

Alles netjes geregeld, het verzenden , mooie klasse merken alles top

Goede en snelle service.

Ik heb via de webshop gewinkeld bij Hans Voortman. Een fijne en overzichtelijke website, en kwam al snel bij het product dat ik wilde. Al met al een snelle en fijne ervaring, en alles is goed geregeld!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Snelle verzending, duidelijke communicatie

Trui van C.P. Company besteld, van goede kwaliteit en al na 1 dag bezorgd. Top winkel

snelle afhandeling en bezorging

geen issues, handige bestel procedure, snelle levering en item was als extra met een fraude bestendige tape ingepakt, waar netjes een extra begeleidende mail met uitleg over was gestuurd. kortom top!

Motto klopt niet

Elke klacht zien wij als een servicemogelijlheid. Klinkt heel mooi, maar als je 3 hoodies koopt en er komt er 1 niet goed uit de wasmachine terwijl er volgens de wasvoorschriften is gewassen, gebeurd daar niks mee, en is het antwoord; dit hebben we nog nooit gezien. Weinig service dus voor zo’n duur kledingstuk. Gelukkig zijn de andere 2 wel goed en was de levering verder netjes en snel. Jammer van de service bij een echte klacht.

Perfecte levering

Product werd snel geleverd. Netjes verpakt. En het product is super mooi en uistekende kwaliteit

Good.

Fast.

Goede prijs kwaliteit

Goede prijs kwalitiet, in de korting een c.p company sweater besteld die nergens anders goedkoper was. verzending ging snel en was makkelijk tracceerbaar.

Prima service!

Snelle levering en keurig in orde!

Top service + top kwaliteit

Trui besteld en netjes optijd en in orde binnengekregen. Helemaal top!! HansVoortman ga ik onthouden.

Snelle levering en uitstekende kwaliteit

Voor de 1e keer kleding besteld. Overzichtelijke website, snelle levering en uitstekende kwaliteit

Vlotte dienstverlening

Ik had 2 broeken besteld. De ene was perfect, de andere was eigenlijk een verkeerde bestelling van mezelf. Ondertussen 1 van de 2 broeken teruggestuurd, maar wel nog wachtende op de terugstorting. Nadeel is wel dat je geen gratis retour hebt, je staat zelf in voor het terugsturen van het artikel. Momenteel is mijn verzending nog onderweg.

geweldige service

Voor de eerste keer een Jacob Cohen jeans besteld, zeer snelle en keurige levering. Echt een aanrader voor de modieuze man.

Goede communicatie, snel verstuurd en blij met de jas

Gewoon alles was top. Kon alles makkelijk vinden op de website, het werd snel verstuurd en ook nog snel ontvangen. Niet te veel mails maar precies goed alles. Vandaar 5 sterren.

We zijn er blij mee!!

Vind het oprecht geweldig. Om voor zo een mooi bedrag.Zulke mooie schoenen te kunnen bemachtigen. En of ik nou win of niet. Ga zeker nog een keer bij jullie shoppen. Met vriendelijke groet Rob Huitinga

Fijne en mooie producten super bedrijf.

Mooi bedrijf snelle service.

Snel geleverd met goede kwaliteit. Niks op aan te merken

Perfect!

Voor herhaling vatbaar!

Over Hans Voortman Mannenmode

Bij Hans Voortman Mannenmode kan je zowel in de winkel in Rijssen als online herenkleding, herenschoenen en accessoires van de mooiste merken shoppen.