Mooi product, prima prijs

Prettig online shoppen, en een snelle levering

Mooie webshop met goeie service

Mooie trui gekocht via Hans Voortman, had er nog paar vragen over en die werden duidelijk en snel beantwoord. Verzending ging snel en had de trui snel in huis, keurig verpakt! Meer dan tevreden dus!

Super eerlijk, vriendelijk en correct contact gehad met deze winkel nadat mijn bestelling met post kwijt was geraakt . Volgende keer zou ik meteen weer bij Hans Voortman bestellen

Super service, snelle levering! Uitstekend!

Hele goeie ervaring mee, nooit te laat verstuurd of iets in 1 woord uitstekende winkel!

Goede service en kwaliteit! Binnen 1 dag in huis

Prima geregeld en een snelle levering

Het bestelde artikel werd snel geleverd

Snelle bezorging en netjes ingepakt

Snelle bezorging en netjes ingepakt

Super klantvriendelijk!!

Hallo, Ik ben heel blij met mijn Moose Knuckels jas, hij is super warm en een perfecte pasform. Ik kom gauw nog een keer shoppen bij Hans Voortman. Groetjes Martijn

Geweldige zaak altijd netjes op tijd

Altijd op tijd alles wat ze over het kleding stuk vertellen klopt advies en levertijd en betalingen netjes geregeld ik zou me kleding altijd hier bestellen

Correct en snel gehandeld en geleverd

Duidelijke website Besteld Snel geleverd Mooie collecties

"kind" gelukkig gemaakt met nieuw sweatshirt

prima geshopt bij Hans Voortman

Goede kwaliteit snelle levering

Top winkel met kleding voor een leuke prijs

Jasje gekocht en werd super snel geleverd aan de andere kant van het land

Correcte levering correcte service

Echte merk kleding! Die perfect geleverd wordt! Ook het correcte afhandelen, inclusief de manier hoe iets verpakt en opgestuurd wordt! Gewoon top

Top service! En vooral top kwaliteit!!!

Super service top prijzen

TOP TOP TOP!!

Hele goede service en mooie kleding ik ga zeker hier nog bestellen!!!

Normaalgesproken altijd 5 sterren, dit keer ivm logistiek 4.

Normaalgesproken altijd 5 sterren voor het goede advies en de topservice! Kleding was weer prima, niets op aan te merken. Helaas was de logistiek dit keer iets minder; het pakketje werd direct geleverd i.p.v. op de aangegeven datum terwijl daar tevens een e-mail over gestuurd was. We waren op vakantie en het pakketje lag voor de deur, niet zo handig!

Besteld morge in huis

Prima adres om online te shoppen

Kan niet aders oordelen dat Hans Voortman een prima adres is om online te shoppen. Ik woon niet in de buurt dus dan maar online. Site is goed. De wijze waarop met je gecommuniceerd wordt is duidelijk. De afhandeling snel en correct.

Netjes verstuurd en snel.

Ik kreeg het netjes verstuurd en snel bij mij thuis. Precies wat ik besteld had.

Mooie winterjas gekocht van CP, netjes verpakt en goede informatie over de track and trace. Ik kom hier zeker terug voor de derde aankoop!!

Uitstekend!

Duidelijke communicatie, snelle levering en natuurlijk kwalitatief goede kleding.

Mooie merken, snelle service

Mooie merken, heel veel keuze, snelle levering

Mooie zaak en spullen, snel en netjes geleverd.

Mooie zaak en collectie, via webshop snel en netjes geleverd.

Mooie kleding en top service!

Kleren die ik gekocht hebt zaten perfect, duidelijke maattabellen erbij en ook wat ik er van had verwacht! Super

Over Hans Voortman Mannenmode

Bij Hans Voortman Mannenmode kan je zowel in de winkel in Rijssen als online herenkleding, herenschoenen en accessoires van de mooiste merken shoppen.