Geweldige prijs kwaliteit

Mijn kleding kwam in een goede sterke doos binnen en mijn kleding zat er geweldig in de levering was super snel de service is dus super top! De prijs voor hetgeen wat is heb gekregen was ook nog eens geweldig, wat ben ik blij met wat ik heb. Super bedankt Hans Voortman!

Prachtige collectie

Mooie website en een prachtige collectie welke snel verzonden wordt. Iets toch niet naar wens; retour en terugbetaling binnen een paar dagen geregeld. Dikke aanrader! Blije groet, Renee

Retour geweigerd

Ik heb een jas gekocht van 500euro en na het openen zie ik dat de jas vuil is en de originele kaartjes van de jas verwijderd en in de zak gestoken zijn. Ik heb de jas voor retour gestuurd maar ze hebben de jas terug gestuurd naar mij en ze beweren dat IK de kaartjes heb verwijderd. Ik zou niemand aanraden om hier iets te kopen, ze sturen je een tweedehands product en ze weigeren je retour.

Mooie betaalbare collectie en zeer snelle levering

Uitstekende service, levering erg snel

Alles ging goed

Alles perfect en goed. Helemaal top

Mooie spullen snelle verzending en goede service!

Jas gekocht van Peuterey. Netjes verpakt snelle verzending en een hele mooie jas! Ook al eens iets retour gestuurd vanwege verkeerde maat en toen ook zeer snel de retour verwerkt. Super netjes dus.

Goede ervaring met Hans Voortman, heb in de sale een Woolrich jas gekocht, deze was snel geleverd.

Zeer snelle levering!

Schoenen besteld, perfect en binnen een dag geleverd! Top!

duidelijke website, goede korting op prijs, snelle levering

Mooie korting op mijn product gehad en zeer snelle levering binnen 1 dag. Na retour ook snel mijn geld weer terug op mijn rekening

Een gemakkelijke en klassieke ervaring

Klassiek omdat het, anders dan bij de vele grote online ketens, ook online voelt als winkelen in de fysieke winkel. En dat is fijn.

Goede ervaring

Mooi t-shirt! Zeer snelle bezorging.

Prachtig aanbod met super service

Het aanbod van merken is fantastisch en de service ook.

Snel binnen en goede kwaliteit

Er was een overhemd die bij de officiële shop niet meer in mijn maat was, maar gelukkig hadden ze hem wel hier

Kleding van goede kwaliteit en snelle levering

Ik heb al meerdere keren hier besteld en geen negatieve ervaring hier over, goede kwaliteit en snelle bezorging!

Bestellingen

Mijn ervaring is vooral gebaseerd op aankopen, Het is steeds met de meeste zorg verstuurd. De levering is in now time bezorgd. Dus een aanrader.

Niets ontvangen slechte communicatie

Voor mij geen 2e keer bestelling geplaats van een Parajumperjas en Stone Island shirt. Deze zijn nooit aangekomen staat als afgeleverd terwijl ik op dat moment aan het eten was in een restaurant heb daar ook een rekening van daarvoor in de stad geweest ook diverse pin transacties en daarna in een casino op beeld in een andere plaats dan mijn woonplaats. Ze gaan een onderzoek starten ik ben benieuwd waarna aangezien mijn verblijf op de pintransacties en camera's staan lijkt me dat ze snel tot de conclusie komen dat mijn pakket voor de deur is neergezet die is natuurlijk weg gehaald daar kan je opwachten. Aangetekend verzenden is een waardeloze beloftes want ik heb nooit kunnen tekenen voor mijn pakket nu zie ik dat er meerdere klachten al zijn met soortgelijke situaties ongetwijfeld dat het een super fijne winkel is maar voor mij geen online bestellingen meer! Was ik maar thuis gebleven ik was in de veronderstelling dat ze een briefje zouden achterlaten dat ik het bij een pakketpunt kon ophalen dit is helaas niet gebeurd.

Mooie collectie en een snelle levering

Mooie schoenen online besteld, volgende maal, bezoek ik de mooie winkel.

Alles keurig netjes verpakt en optijd

Kwaliteit voor goede prijs, snelle levering en super netjes verpakt. WOW!

Ik kreeg de bestelde producten ruim op tijd binnen en het was buitengewoon netjes verpakt. Kwaliteit van de kledingmerken is hoog voor een gunstige prijs. #iloveit! Echt een aanrader. Ik zou zeggen, tot snel Hans ;-)

Perfect bedrijf!

Mooie website, kleding snel geleverd!

Prima webshop.

Heb heel veel besteld, maar helaas weinig gekocht. Ondanks dat ze inmiddels mijn adres wel herkennen toch nog steeds snelle levering en de retouren worden ook snel verwerkt. Binnenkort maar eens de winkel zelf bezoeken en daar passen.

Goede kwaliteit en snelle levering

Artikelen hebben een extra pas- controle kaartje voor de kwaliteitscontrole op het artikel. Zo voorkom je ook discussie mocht het artikel terug gestuurd worden.

Sound quality, delivered within one day to Germany!

Received the jacket within one day after placing the order. Perfect condition. Sadly payment via Paypal is not longer available but with extra fee you can pay via Klarna within 30 days so it is perfectly safe. I will order again!

Mooi aanbod en snelle levering.

Zeer goede levering. Duidelijke website en een mooi aanbod!

Over Hans Voortman Mannenmode

Bij Hans Voortman Mannenmode kan je zowel in de winkel in Rijssen als online herenkleding, herenschoenen en accessoires van de mooiste merken shoppen.