Dikke vette prima!!

Heb mijn jas makkelijk besteld en had hem de volgende dag al in huis. Netjes verpakt en de jas ziet er hartstikke goed uit. Mailtjes waren optijd en duidelijk binnen. Oftewel een zeer tevreden klant!

Supersnelle levering

Deze winkel staat in mijn favorieten. Dat zegt meer dan genoeg.

Goeie webshop , met een zeer uitstekende bezorging van het product wat gewoon netjes is verpakt.

Snelle en goede levering

Goede en snelle service/levering van hansvoortman, kleren worden goed verpakt en netjes verzonden. Al meerdere malen iets besteld En altijd netjes verzonden en geleverd

Vlot verlopen bestelling, snelle levering!

Via de website bestellen ging erg makkelijk en snel, zeker voor herhaling vatbaar.

Snelle levering & hoge kwaliteit schoenen

Zeer snel geleverd en goede kwaliteit schoenen

uitstekend

Snel, goede prijs en snelle bezorging

Gewoon goed, ik ga zeker vaker bestellen!

Goede en overzichtelijke site, snel geleverd.

De site van Hans Voortman is erg duidelijk, waardoor het aanbod erg overzichtelijk is. Daarnaast werd na het plaatsen van een bestelling direct een bevestigingsmail verzonden, iets wat ik persoonlijk als erg prettig ervaar. Ook vind ik de optie om in termijnen te kunnen betalen ideaal, vanwege mijn beperkte budget. Tot slot waren de schoenen bijzonder snel in huis. Al met al geweldige service!

Een tevreden klant

Snelle levering & mooie producten Top zaak!

snelle en correcte levering

Product snel en netjes verstuurd.

Prima webshop met mooie merken

Minpunt lange levertermijn keuze uit diverse pakketvervoerders als DPD en GLS. Levertermijn niet altijd duidelijk met track en trace. Verwarrende info. Laatste levering duurde 4 dagen. Con-collega’s bieden veel kortere levertijden en hebben voorsprong. Wellicht het overwegen waard Mijn ervaring met post NL is veel beter. Vandaag besteld morgen in huis Zal met prijskaartje te maken hebben Gr Marcel Heitkamp

Voor een goede prijs 2x T-shirts gekocht. Per mail netjes op de hoogte gehouden en snel geleverd.

Snelle en goede service

Goede en snelle service. Ook klachtenafhandelibg goed geregeld

snel aangekomen, top kwaliteit en betrouwbaar

Super fijne website en goede levering

De website is fijn omdat het overduidelijk is en je precies kunt zien wat er beschikbaar is en niet, ook de modellen laten goed zien hoe het kledingstuk zit. Het pakket was er heel erg snel en het werd netjes geleverd als dat jullie aangaven. Ook hoe het bezorgt werd was fijn want mijn jas zat met een hanger in een grote hoes zodat het nooit beschadigd kon worden!

super tevreden

tevreden over de levering, zoonlief shined al in zijn nieuwe jas!

Uitstekend, snelle service. Netjes verpakt.

Perfect! Helemaal blij mee!

Stone Island trui besteld uit de nieuwe collectie. Op zondagavond besteld, dinsdagmorgen binnen. Hele snelle levering, keurig verpakt en superblij mee! Ik bestel vaker online bij Hans Voortman of koop het fysiek in de winkel. Perfecte service, fijne medewerkers die met je meedenken! Aanrader!!

Vervelend

Alarm zat nog aan de jss,en het was een heel gedoe om hem hier in de buurt te laten verwijderen

Snelle levering en top kwaliteit!!

Producten waren snel verzonden en verder heel tevreden!!

Fijne site en bestelde spullen snel in huis

Makkelijke om kleren te bestellen en ook super fijn dat je bij Hans Voortman afterpay kunt doen. Mijn zoon is helemaal fan van deze site van Hans Voortman en shopt er graag. In een woord klasse

Goeie webshop

Mijn eerste aankoop bij deze is bij ervaring erg goed gekomen. zag al eerder dat er veel goeie reviews waren en was benieuwd naar deze winkel. Het is best lastig om een webshop te zoeken waarmee je je merk kleding wilt bestellen. alles is gebaseerd op reviews via het internet.

Top snelle levering mooie producten

Over Hans Voortman Mannenmode

Bij Hans Voortman Mannenmode kan je zowel in de winkel in Rijssen als online herenkleding, herenschoenen en accessoires van de mooiste merken shoppen.