Uitstekende kwaliteit

Item was goed verpakt. Op tijd bezorgd en de kwaliteit van het item is perfect. Ik bestel graag bij Hans Voortman Mannenmode

Top! Snel bezorgd!

Betrouwbaar en snelle levering!

In een woord "GEWELDIG"

In een woord "GEWELDIG"

Snel in huis en goede service

Makkelijk en snel bestellen

Perfecte kwaliteit! Top product!

Perfecte snelle levering

Vriendelijke en meedenkende service

Zeer correcte en supersnelle nette communicatie en meedenken in oplossingen. Tevens keurige verzending via alternatieve koeriersdienst echter jammer dat deze dienst om een fooi gaat vragen na bezorging.

goed en compacte levering

wederom weer tevreden met een prachtige trui. Fijn dat het labeltje er aan zit en dat retour sturen een makkie zou kunnen zijn Bedankt voor de goede service!

Geweldige sneller service en topkwaliteit.

Erg prettig.

Goed snelle levering

Ik heb een mooie Stone Island trui gekocht online bij Hans Voortman Deze werd netjes optijd geleverd!! Prima Service

Snelle service, top kwaliteit en ook nog eens milieu bewust!

Snelle service, top kwaliteit en ook nog eens milieu bewust!

20:45 besteld en volgende dag om 09:15 al in huis. Top service!

Mooi aanbod in schoenen

Erg prettig

Een hele fijne service! In de ochtend mijn bestelling geplaatst en dezelfde avond al thuisbezorgd gekregen... zonder extra verzendkosten. Top! Producten waren netjes ingepakt en de kwaliteit van de kleding is goed. Het is zeker een aanrader en ga hier vaker bestellen.

Super nette manier van afhandelen mbt bestelde item

Item besteld in de sale, eerst niet te vinden en zou uiteindelijk geld terug krijgen. Echter de baas zelf gaan zoeken en item gevonden en netjes opgestuurd. Tweede bestelling gedaan en deze binnen 24 uur in huis. Hulde

Snelle en betrouwbare levering

De ene dag besteld en volgende dag is mijn pakket netjes afgeleverd bij mijn pick up point.

Zeer goede levering met veel mogelijkheden om te betalen. Uitstekende kwaliteit zou hier zeker weer bestellen

Goede snelle service en duidelijke info via de mail

Ik had het besteld en kreeg gelijk een duidelijke bevestiging ivm de bezorging en dat de bestelling door was gekomen 1 dag later werd hij al geleverd en het was topkwaliteit! Zou dit zeker aanbevelen

Goede service en snel geregeld

Geweldig goede snelle service

Makkelijk de site gevonden, Snelle levering. Goede kwaliteit

Top winkel met veel ervaring met het omgaan met bestellingen

Leuke toffe winkel die de laatste trends en mode in huis heeft. Bestellen gaat makkelijk en wordt snel en veilig geleverd. Ook de betaal opties zijn ruim dus al met al een goede webwinkel !!

De trui die ik heb besteld zit geweldig en de trui was erg snel binnen

Mijn ervaring met deze site is top ik zou graag vaker bestellen in de toekomst

Ik had online n broek besteld, Volgende dag in huis. Netjes verpakt, zeer keurig. Ben heel tevreden. Aan te bevelen!!!!!!

Mooie merken

Klantvriendelijk, behulpzaam.

Snelle levering. Gewoon prima

Niks op of aan te merken. Gewoon goed

Helemaal top !

Ik heb in de ochtend een bestelling geplaatst en heb het artikel dezelfde avond nog ontvangen. Het artikel was netjes verpakt en zag er prima uit , ik ben heel blij met deze aankoop

Over Hans Voortman Mannenmode

Bij Hans Voortman Mannenmode kan je zowel in de winkel in Rijssen als online herenkleding, herenschoenen en accessoires van de mooiste merken shoppen.