Perfect!

Ik had 2 broeken besteld, ze pasten perfect en de bezorging was op de juiste datum!

Zeer slechte ervaring

Een jas besteld van 830 euro in de maand november, tot nu toe nog altijd mijn bestelling niet ontvangen. De transporteur heeft zowel aan mij als aan Hansvoortman via mail bevestigd dat de zending spoorloos is en dat zij de zending niet meer kunnen tracken, zij geven ook aan via mail dat zij de verantwoordelijkheid op zich nemen dus ook zullen opdraaien voor de kosten. Ik had Hansvoortman verschillende mails gestuurd om zsm een nieuwe jas te sturen, hun antwoord was wij wachten op een antwoord van de transporteur want onderzoek is nog bezig, dit is onzin want ik had hun de mail van de transporteur geforward (1 december) waarin vermeld wordt dat het onderzoek afgerond is en dat zij de zending niet kunnen traceren. Ik krijg sinds 21 december geen reactie op mijn mails van Hansvoortman, mijn geduld was opgeraakt dus heb ik mijn geld teruggevraagd maar tot op heden heb ik nog altijd geen antwoord gekregen op mijn mails. Slechtste ervaring dat ik ooit heb gehad met een klantendienst is die van Hansvoortman, ze laten jou in de steek!

Uitstekend!

De communicatie vanuit Hans voortman was heel goed en ik wist precies wanneer mijn pakketje binnen zou komen, dankzei de vele verzendmethodes die ze aanbieden. Mijn product was netjes verpakt en werd goed geleverd, al met al een geweldige ervaring!

Snelle service tegen een prima prijs en kwaliteit

Ik heb een paar mooie Mason Garments Herenschoenen besteld bij Hans Voortman Mannenmode. De site was mooi en overzichtelijk. De Marketing & Mails vooraf interessant. De bestelling verliep uitstekend en de levering was snel en volgens afspraak. De geleverde schoenen van uitstekende kwaliteit en verzegeld. Kortom: uitstekende service en zeker voor herhaling vatbaar

Goede service & kwaliteit en snel geleverd.

Goede en mooie kwaliteit, erg blij met mijn aankopen.

Snel geleverd goed verpakt dus gewoon weg goeie service

Waneer je besteld bij hans voortman krijg je bestelling op tijd daar gaat het om op tijd goed verpakt en goeie service gewoon weg een top winkel

Uitstekende webshop

Zeer ruim aanbod en zeer snelle en nette verzending.

Snelle levering netjes verpakt

Snelle levering, netjes verpakt. Met aandacht.

Top winkel een aanrader!

Snelle levering , goede communicatie! Mooie kleding.

Fantastisch! Erg goed verpakt en duurzaam.

Ik heb wat kleding besteld online. En het is goed en stevig verpakt. En zo weinig mogelijk plastic. Ik ga hier vaker bestellen.

Snelle levering overzichtelijke webshop

Als ik bij Voortman bestel kan ik rekenen op een snelle levering en goede duidelijke service

Ik ben altijd zeer tevreden over Hans Voortman zowel in de winkel als online. Goede service en snelle bezorging. De volgende dag al in huis! Netjes verpakt en zeer goede kwaliteit. Ook is het personeel erg vriendelijk en helpen je altijd een goede keuze te maken.

Snelle levering ondanks dat er per ongeluk een verkeerde blouse was gestuurd. Had twee dgn later de goede binnen. Zeer zetjes opgelost met een retourlabel. En belangrijkste blij met mijn blouse

Geweldig product voor een rendabele prijs

Ik heb al een paar dingen op deze site gekocht. De kwaliteit is uitstekend en de producten worden daarbij ook goed en op tijd bezorgt. Uitstekend bedrijf!

Perfect!

Op tijd geleverd, alles voorzien van veiligheidstag, goed verpakt, helemaal tevreden

Bestelling super makkelijk te plaatsen en de volgende dag al in huis!

Top service en mooie kleding!

Je krijgt wat ze beloven.

Zeer slecht

5 truien besteld en 4 ontvangen, gelijk gemaild en gebeld maar geen reactie, nu een week verder en 4 mails verder en 10 gebeld maar totaal geen reactie of iemand aan de lijn, zeer slecht denk dat ik binnenkort maar even langs de winkel moet om de trui op te halen die wel al betaald is

Betrouwbaar en plezierige aankoop beleving

Zeer goede aanbieding en goede aankoop beleving. Product was echter beneden verwachting en bleek productiefout. Buiten schuld Voortman maar wel een minder vriendelijk retourbeleid (eigen verzendkosten)

Snelle en goede service!

Ik kreeg 2 dagen na mijn bestelling mijn pakketje. Was mooi verzorgt met goede bescherming + security sticker om te kijken of iemand het al heeft opgemaakt. Kortom, super goede service!

Correcte en snelle levering

Op tijd en netjes afgeleverd

Klant-onvriendelijk bedrijf!

Zojuist mijn bestelling opengemaakt die ik gister heb ontvangen. Wat blijkt... als ik nu (een dag later) op de site kijk zie ik dezelfde artikelen ineens een stuk goedkoper geprijsd ! Dus niet een week of twee weken later (dan had ik hier niet over gemaald) maar een dag later. Als ik vervolgens een net mailtje stuur met de vraag of hier wat aan kan worden gedaan is het antwoord (van Linda): NEE, sorry... Mij zijn ze in ieder geval kwijt als klant. Ik shop liever ergens waar ze wel klantvriendelijk zijn! Bye ! :)

Fantastisch product kunnen consumeren met uitstekende service

Ik beveel iedereen aan om zijn of haar producten hier te bestellen. Ze hebben uitstekende kwaliteit aan producten. Daarnaast hanteren ze zeer scherpe prijzen, die nergens anders verkrijgbaar zijn. De service en de communicatie is al helemaal top en duidelijk Ik kom zeker terug!

Waanzinnig

Ik heb een vest besteld van cp company en ben er heel blij mee het hij was met een dag in huis en geen andere zorgen met verkeerd geleverd of iets dergelijks

Goeie levering

Mooi

Over Hans Voortman Mannenmode

Bij Hans Voortman Mannenmode kan je zowel in de winkel in Rijssen als online herenkleding, herenschoenen en accessoires van de mooiste merken shoppen.