Snelle en veilige service

Fijn dat de verpakking verzegeld is! Mooie kwaliteit spullen en snel verzonden.

Een sublieme Jack

Echt van a tot z Top geregeld En bezorging petje af Hans voortman echt een zaak Van woord bij daad

Snel verzonden

Tevreden over de service

Top kwaliteit

Een hele fijne winkel om kleding te kopen. Ik ben er zeer content mee. Ook betrouwbare levering.

Super goede service!

Op tijd geleverd en geseald. Ik vind het fijn dat er een “veiligheidssticker” op zit, omdat het wel een duur iets was. Heel tevreden met de levertijd en het product.

Ben super blij me T me pakketje

Wat een een snelle levering top kwaliteit

Hoogwaardige kleding met een geweldige service

Ik ben al jaren vaste klant bij Hans Voortman. Vanuit Friesland ga ik twee keer per jaar naar Rijssen voor kleding. De bediening is goed en de service is nog beter. O ja, en de koffie staat altijd klaar.

Grandioos geshopt

Heb hier voor het eerst geshopt en is me goed bevallen. Snel en zorgvuldig geleverd.

Mooie zaak net zo als Ben Borst

Professionele hulp

Helemaal top

Heerlijke rustige mensen, ze hebben mij geholpen met retourneren. Ook al kon ik mijn product niet meer retourneren (geen kaartjes meer) hebben ze het toch voor me gedaan. Dikke pluim!

Super !!

Super makkelijk een online bestelling geplaatst en de volgende dag al in huis zoals beloofd ! Top service.

Erg snelle levering en goede communicatie

Prachtige kleding en snel geleverd. Voor het eerst besteld en ga dat zeker vaker doen!

Voor de 1e keer wat besteld, volgende dag al in huis. Netjes en snel. Ga zeker hier nog een x wat bestellen.

Zeer goede kwaliteit

Fijn aanbod ! En super netjes en snel verzonden .

Exact wat ik verwacht had

Goed werkende site, gemakkelijk zoeken naar de juist maat, Snel bestel en betaal proces. Duidelijk levering info en GLSNL is in mijn ogen de beste bezorgservice in Nederland (komt wel op de beloofde tijd) Dus zeer positief!

Zorgvuldige en snelle levering

Bestellingen worden snel verwerkt en geleverd. De kleding is netjes verpakt en bij retourneren is er een snelle en goede afhandeling.

Online bestelt en de volgende dag gelijk binnen!

Mijn ervaring met Hans Voortman mannenmode is zeer goed

Hans Voortman is op bestelling een erg gemakkelijke winkel, overzichtelijke website. makkelijke betaling en duidelijke bevestiging en track en trace.

Prima site

Jack gekocht zoals omschreven, geen problemen even contact gehad met de winkel voor wat vragen . Ga zeker weer een aankoop doen bij deze winkel.

Simpelweg super goed

Ik haal bijna al mijn CP Company spullen hier. Tot nu toe goed geholpen, ook met retourneren. Ook snelle levering! Simpelweg dus super goed. Ik ben erg tevreden en ik denk ook heel veel anderen!

Goede levering en top kwaliteit !

Volgende werkdag binnen gehad, top service !

Goede winkel met een goede bezorging

Mooie, goede en duidelijke site

Uitstekende service en goede producten

Ik heb een goede ervaring met Hans Voortman

Precies zoals het hoort

Pakketje is optijd bezorgd en ik werd goed op de hoogte gehouden via de mails

Over Hans Voortman Mannenmode

Bij Hans Voortman Mannenmode kan je zowel in de winkel in Rijssen als online herenkleding, herenschoenen en accessoires van de mooiste merken shoppen.