Keurig met aandacht verzorgd

Ik was tot op heden alleen bekend met Voortman dames. Onze zoon vond de heren winkel online met aansprekende merken. Bestelling geplaatst, in een mooie stevige duurzame verpakking werd onze bestelling bezorgd. De kledingstukken waren zorgvuldig verpakt. Je zag aan alles dat er aandacht aan is gegeven.

Zegt het voort man!

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen! Zo hoort een bedrijf te werken.

zeer tevreden en snelle verzending !

duidelijke website, snelle verzending mooie collectie!

Betrouwbare goede zaak

Alles is goed gegaan in mijn ervaring. Betrouwbaar en van goede kwaliteit.

Goede kwaliteit en service betrouwbare webshop

Zeer oprechte betrouwbare webwinkel en echte oprechte aanrader. Top....

Bestelling jas

Top kwaliteit! Mijn CP jas kwam al na 2dagen aan en was precies zoals geadverteerd.

goede prijs/kwaliteit

Snelle levering & een goed product. Kleding precies zoals afgebeeld op de website.

Snelle, nette levering

Jas kwam heel netjes aan, vrij vlot geleverd, goed op de hoogte gehouden

Snel geleverd en netjes verpakt!

Op alle vlakken een heel prettige kledingwinkel.

Online, de website zit goed in elkaar met de producten. Maar ook het wanneer de klant vragen heeft over een product om te retourneren bijvoorbeeld wordt hierop duidelijk geantwoord. Ook mbt het ontvangen van een product wordt er duidelijk benoemd hoe de verzending verloopt. De communicatie met de klant is super. Dat maakt dit een heel fijne webshop

Simpelweg top service en aandacht voor details.

Ik heb nu een aantal keren bij Hans besteld. De website is top, door de impressie filmpjes die ze maken bij sommige kledingstukken kun je mooi zien hoe de kleding valt. Verder gewoon een top service. Kleding wordt aangetekend verzonden en er wordt zelfs nog om het milieu gedacht met een duurzame zak!

Snel en betrouwbaar!

Snel en betrouwbaar!

Uitstekend!

Top ervaring, erg snel mijn track en trace ontvangen en toen ik een vraag over het product stelde kreeg ik zeer snel antwoord!

Zeer goede en snelle levering, goede keuze en top kleding . Ik zal zeker nog meer kleding hier kopen .

Ik had echt een top levering, snel goed verpakt juiste items.

Hier wil ik zeker vaker bestellen. Zeker een aan rader.

Mooie spullen, snelle & duidelijke service!

Voor de eerste keer bij Hans Voortman besteld. Heel blij met mijn CP trui waar ik zelf voor heb gespaard ☺️. Makkelijk en fijn om te bestellen!

Goede communicatie en levering

Door de drukte van de feestdagen kon het langer duren dat het pakket bezorgd zou worden. Ik heb voor de zekerheid even contact opgenomen met de klantenservice en zij reageerden snel en vriendelijk. Pakketje keurig bezorgd en de bestelde truien zijn prachtig.

Aanrader!

Ik ben al eerder goed geholpen in de winkel in Rijssen maar deze keer heb ik in de sale voor mijzelf een luxe slim fit Polo met lange mouwen van Ralph Lauren gekocht en voor mijn zoon een mooie hoodie van Lyle en Scott. Snel en correct geleverd tegen een scherpe prijs. Aanrader!l

Waardeloze service in combinatie met GLS

7 dagen wachten is niet meer van deze tijd.

Top geregeld

Ondanks de drukke feestdagen goed geregeld

Super easy to buy

Super prices with Christmas period so we could not find sizes, good prices, and easy buy experience anywhere else thanks a lot guys!

Perfect!

Na lang zoeken eindelijk de trui gevonden die ik wou, in de avond besteld & de volgende dag in de middag in huis! Service is goed, en het pakketje is netjes en mooi verpakt. Echt goede service, mijn waardering en dankbaarheid naar het team! Blijvende klant!

Mooi product tegen reeele prijs

Mooie jas ontvangen. Keurig netjes verpakt en mooie kwaliteit. Snel verzonden. Zeer tevreden

Goede service en snelle levering

Goede service, nette prijzen en snelle levering. Top!!

Goede ervaring

Ik heb een jas gekocht tijdens kerst, levertjes iets langer dan verwacht (vandaar de 8). Wel goed verpakt en goede kwaliteit tegen een mooie prijs

Over Hans Voortman Mannenmode

Bij Hans Voortman Mannenmode kan je zowel in de winkel in Rijssen als online herenkleding, herenschoenen en accessoires van de mooiste merken shoppen.