Fijne aankoop met een hele hele fijne afhandeling!!

Jas gekocht met een mooie korting, jas was snel geleverd en helemaal naar verwachting, heel blij mee.

Gezocht, gevonden en snel geleverd.

Prettige webshop, alles duidelijk omschreven en goede foto's.

Vlotte service

Ondanks de feestdagen toch een snelle levering! Top!

Erg blij met de snelle verzending en de manier waarop de bestelde jas keurig verpakt was. Voor herhaling vatbaar.

Polo Fred Perry black with white stripes. Very fast shipping. There is a security label of your packet. You can check immediately if someone has opened it ! Very safe. And very good prices !

Top website!

Geweldige website en je product wordt snel geleverd.

Erg goed geholpen door vriendelijk personeel in de winkel

Wij hebben in 1e instantie kleding via de webshop besteld maar wilde ook schoen hebben . Om niet onnodig extra paar te bestellen zijn we vanuit Eindhoven toch naar de winkel in Rijssen gegaan en werden erg goed geholpen . Erg vriendelijke verkoopster , zou er volgende keer weer naar toe gaan .

Geweldige service!

Snelle levering. Goede klantenservice. Veilige levering. Top bedrijf!

Zeeer maar dan ook zeer tevreden!

Mijn ervaring is echt zeer positief, een fijne communicatie en zeer snelle levering! Bedankt

Betrouwbaar, snel, duidelijk, correcte webwinkel.

Trui online gekocht, snel geleverd en uitstekend afgehandeld!

Snel binnen.

Kleding was snel binnen. Prijs was perfect.

geweldig

snelle levering, van te voren duidelijk te horen gekregen wat je zou moeten doen als het pakketje beschadigd zou zijn. het pakketje is heel netjes verpakt

Mooie collectie, goed verpakte verzending

Mooie winkel met hoge kwaliteit producten. Ook in de uitverkoop zijn er nog mooie items, zeker de moeite waard!

Paul & Shark / Airforce

Diverse truien van Paul & Shark gekocht voor mijn man en een hele mooi jas van Airforce. Snelle levering! Alles artikelen gehouden mooie kwaliteit. Alles naar wens!

Perfecte communicatie & producten

Mooie jas besteld, leveringsadres moest even aangepast worden , binnen een half uur reactie en aangepast. Goede prijs, overzichtelijke webwinkel, en perfecte service! Koop hier zo de volgende keer weer.

PERFECT!!!

Hans Voortman een winkel met de mooiste en nieuwste mode met fantastische merken! Ik heb met succes de winkelpersoonlijk bezocht en zeer vakkundig geholpen door een van de vriendelijke medewerkers en zo de mooiste kleding gekocht. Tevens verkopen ze ook de mooiste accessoires. Dus ook voor een cadeau kun je hier perfect slagen. De site vergemakkelijkt het vinden van je kleding en schoenen in jou maat perfect! Alles is goed afgebeeld en voorzien van duidelijke informatie. Afgelopen december online 2 secret wallets gekocht. Service is top, zeer snelle levering!

Super snelle en nette levering

Ik was zo enthousiast over de snelle levering die jullie hadden. Ook vond ik de verpakking waarin het kwam heel netjes eruit zien. Mijn pakketje was netjes ingepakt en er was niks mis mee. Voor mij is het een dikke 10

Snel verzonden

Trui van CP besteld Duidelijke site, veel keus en snel verzonden ook met de feestdagen Als ik online ga bestellen kijk ik zeker weer als eerste bij Hans Voortman

Fijne online service, mooie prijzen!!

Uitstekend!

Makkelijke overzichtelijke site. Ruime keuze aan merken. Snelle levering. Product zoals omschreven. Tevreden klant!

Snelle service en duidelijke website

Perfect , Zeer betrokken bij de klant

Ik kan niet meer zeggen dat ik vol lof ben over deze winkel. Snelle levering, goede communicatie en zeer attent.

Goede kwaliteit en perfecte service.

De jas die ik binnenkreeg was in perfecte staat en snel bezorgd. Precies zoals beschreven. Goede aanbiedingen en snelle bezorging.

Top service!

Normaal heb ik vaak inloop periode nodig bij de masons , echter de masons bij Hans voortman besteld 0,0 klachten en pijn! Super!

Snelle levering en altijd netjes verpakt! Ga zo door.

Over Hans Voortman Mannenmode

Bij Hans Voortman Mannenmode kan je zowel in de winkel in Rijssen als online herenkleding, herenschoenen en accessoires van de mooiste merken shoppen.