Trui van cp company staat voor kwaliteit en dat is wat Voortman levert!!! Goed op de hoogte gehouden op moment dat bestelling verzonden wordt , en steeds ge update status ervan Pakket in goede staat ontvangen , Trui zoals verwacht top

Perongeluk fout mail ingevuld, na bellen met klantenservice opgelost. Bezorging was ook vlot. Kleding goe verpakt en kwaliteit ook goed.

Ben super tevreden

Ben super tevreden over deze winkel, ook de service die ze verlenen is ook perfect als er iets is lossen ze het zo snel mogelijk op voor je. En de kleding is ook met zorg verpakt, ik raad jullie ten zeerste aan mij hebben jullie als een nieuwe klant klant erbij. Wens jullie veel succes met jullie mooie winkel. Groetjes Angelique

Geweldige eerste bestelling

Ontzettend tevreden over mijn eerste bestelling bij Voortman. Snelle en veilige levering met een super leuk kerstcadeau. Ik ga zeker vaker bestellen.

Super!!!

Snelle levering, keurig verpakt!

FanJAStich!

We waren druk op zoek naar een jas. En ondanks de kerstdrukte hebben jullie de jas alsnog snel bezorgd. Ik zou zeker weer bij jullie bestellen. En zal jullie aanraden bij familie en vrienden.

Super fijne webshop met snelle levering!

Laatst mijn eerste bestelling geplaatst bij deze webshop en ik ben zeer tevreden! Hans voortman zorgt voor een veilige levering, dit is fijn als je dure producten besteld. Daarnaast word er snel geleverd en is de klantenservice goed bereikbaar.

Snelle levering en goede service voor een prima prijs!

Ondanks kerstdrukte tijdig, duurzaam en met charme geleverd

Mason's besteld. Keurig op tijd binnengekomen. We bestellen veel on line maar hier kreeg ik een persoonlijke touch bij, wat onderscheidend was.

Leuke muts goede en snelle aflevering

snelle en makkelijke levering

Snelle levering top service !

Mooie Ma Strum sweater besteld…goed ingepakt en verzekerd verstuurd.

Erg goed!

Levering prima en product is zoals omschreven. Netjes verpakt en verzekerd verzonden

Makkelijk besteld & snel geleverd

Blij met mijn nieuwe jas, goede kwaliteit. Netjes geleverd!

Kwaliteitkleding, kwaliteitwinkel en kwaliteitpersone

Mooi aangeklede winkel waar je door het vriendelijke personeel goed geholpen wordt.

Helemaal super

Goede zaak komt de afspraken na

Snelle levering online bestelling.

Product snel geleverd in uitstekende verzegelde verpakking.

Goed!

Goede producten en snelle levering!

Zeker een aanrader

Eerste keer iets besteld… zeer korte lijnen overzichtelijk makkelijk duidelijke webshop ga hier zeker vaker bestellen

Fantastisch, top service !

Snelle levering (ook in kerstperiode), product netjes verpakt en helemaal zoals verwacht. Goede prijs kwaliteit verhouding! Ga deze webshop zeker nog vaker gebruiken.

top service

had een pjs muts besteld snelle service en top winkel!

Eenvoudig en leuk kleding bestellen

Goeie en snelle service zowel de bevestiging als de levering ervan, ondanks dat het druk is in deze periode ivm kerst nog steeds snel bezorgd en netjes verpakt. met de veiligheid sticker erop weet je zeker dat er niks mee is gebeurd.

Ik heb de jas besteld, eerste levering was niet gelukt maar twee werkdagen later kwam de jas binnen. Zeer goeie kwaliteit en tevreden met de jas. Snelle levering en service. Had een vraag n.a.v. de levering en werd goed geholpen direct! Bedankt voor de goede service

Super goede kwaliteit en mega snel geleverd

Dag na bestelling producten netjes geleverd en goed verpakt! Zeker een tevreden klant hier!

Fantastisch, uitstekende service, goedkoopste in hun soort! Een aanrader!

Ik heb een fantastische ervaring gehad met deze site, Ik heb rond de feest dagen besteld voor een prachtige prijs, Er staat een dag leveringen dit maken ze zelfs rond de feestdagen waar! Mooie professionele site, En de goedkoopste in hun soort Zeker een aanrader!!!!!

Haarstraat 46 7426AR Rijssen

Over Hans Voortman Mannenmode

Bij Hans Voortman Mannenmode kan je zowel in de winkel in Rijssen als online herenkleding, herenschoenen en accessoires van de mooiste merken shoppen.