Snelle levering, mooi product

Helemaal prima. Bij de post heeft het pakket wat vertraging opgelopen, maar dat lag zeker niet aan deze zaak. Mooi product met ook nog eens een goede korting

vol professionaliteit

expreslevering, goederen zoals beschreven

Goed product

Goede service en top product

Uitstekend!

Hele snelle levering en een goede prijs! Top service. Ga zo door!

Goed product, nette levering

Heb schoenen besteld keurig verpakt en verzegeld tevreden met het product

Uitstekende kwaliteit kleding en snelle service

Ik adviseer mensen te bestellen/ kopen bij hansvoortman! De kwaliteit van de kleding is super en levering is mega snel. Ze doen er zelfs een security sticker op zodat je weet dat het veilig en dicht verzonden word. Ik ga zeker nog vaker kleding kopen bij jullie en bedankt!

Super tevreden !!

Zeer snelle levering ben super tevreden

Service

Niets op aan te merken!! Keurig netjes!

Zeer tevreden.

Snelle bezorging, hoge kwaliteit kleding en voor een goede prijs een mooi item kunnen scoren voor mijn man!

Ruim assortiment top merkkleding, snelle levering

Jas voor zoon besteld, prima op tijd. Jas is práchtig! Veel top merken onder 1 dak. Verschillende vormen van verzending. Via mails en T&T kunnen volgen. Ook de verzegeling op de verzendzak vind ik een top idee. Ik begrijp dat pakketten van deze winkel nog al 's 'zoek' raken of opengemaakt worden. Dus prima oplossing dit. Een 5e ster krijgen ze als retourneren kosteloos wordt.

Perfecte schoenen gekocht

Schoenen zitten fantastisch!

Gemakkelijk webshop en snelle levering

De webshop is gemakkelijk te doorlopen van artikelen vinden in de diverse categorieën tot verzendgegevens invoeren en de betalingen. Artikel binnen één werkdag ontvangen. Fijn, nogmaals dank voor de snelle service!

In no time een mooi item besteld en een dag later in huis!

Online terecht gekomen op Hans Voortman zijn site. Duidelijk en overzichtelijke website. Mooie spullen en ook nog eens 10% korting op een mooi merk gekregen! Uiterst tevreden!

Perfecte jas ontvangen binnen èèn dag!

Ik had een jas besteld die ik heel graag wou hebben en tijdens het bestellen zag ik een bezorg optie dat het dezelfde dag geleverd kon worden! Ik heb mijn jas heel netjes ontvangen, super schoon, super fris en ben er super blij mee!

Nette snelle service en duidelijk afhandeling, aanrader.

Nette snelle service en duidelijke afhandeling, aanrader.

Snelle en nette bezorging

Snelle nette bezorging prijs kwaliteit verhouding is perfect

Snelle levering, mooie kwaliteit

Na de bestelling werd het pakketje binnen 3 dagen keurig netjes afgeleverd. Mooie kwaliteit aan spullen. Wederom een zeer tevreden klant.

Super...!

Vorige week een vest besteld bij jullie en het product werd snel en netjes geleverd top service..!!

Heel positief!

Heel positief. Goede kwaliteit Supersnelle bezorging

Super service!!!

Snelle levering, en goede diensten! 2 x apart parajumper muts besteld en super tevreden!

Zo als altijd top

Altijd snel geleverd,,,en nooit iets verkeerd

Makkelijke overzichtelijke website, snelle levering. Gewoon super alles!

Snelle levering en een scherpe prijs

Merk kleding voor een scherpe prijs en snel geleverd

Keurig geleverd, afspraken nagekomen tevreden klant

Nooit eerder besteld bij Hans Voortman. Ben voorzichtig met een voor mij onbekend adres maar reviews waren uitstekend en daarom stap gewaagd. Ik ben erg tevreden en Voortman heeft er een nieuwe klant bij.

Uitstekend!

Uitstekende service, goed ingepakt, kreeg mijn product erg snel, goede prijs. Gewoon uitstekend!!

Haarstraat 46

7426AR Rijssen

Over Hans Voortman Mannenmode

Bij Hans Voortman Mannenmode kan je zowel in de winkel in Rijssen als online herenkleding, herenschoenen en accessoires van de mooiste merken shoppen.