Uitmuntend

Makkelijk de kleuren van ons zitje ontworpen en soepel besteld. Top!

Top, Urban IKI Junior kussentje verloren en zelfde dag nog nieuwe verstuurd!

Ik bel met vraag wat ik kan doen met verloren kussentjes van mijn Urban IKI Junior en krijg gelijk voorgesteld dat er nieuwe verstuurd kan worden. Geen moeilijke vragen maar gewoon gelijk service. Daar word ik echt helemaal blij van! Super service.

Super freundlicher und hilfsbereiter Service! Vielen lieben Dank Urban KIki Team!

Uns ist das Polster des Junior Kindersitzes verloren gegangen. Nach einem Anruf bei der Service Hotline wurde am gleichen Tag kostenfrei ein Ersatz versendet. Vielen herzlichen Dank!

Na het verliezen van het kussen van de urban iki junior heb ik gevraagd of ik deze los kon kopen. Dit was echter niet mogelijk, mat wel een mogelijkheid was: als ik de verzendkosten zou betalen, werd er gratis een nieuw kussen verstuurd. Dat is nou service, heel erg bedankt!

absolute topservise en zeker aan tebevelen

Vorige week bestelde ik een vooropzitje bij Urban Iki, wat overigens erg leuk is om te doen, de site is erg gebruiksvriendelijk, je kan je eigen zitje met diverse kleuren stylingsetjes aankleden en compleet maken, dat heb ik dan ook gedaan, je kan uit diverse kleuren kiezen, dus ik had voor de stylingset de kleur Aotake Mint Blue gekozen en omdat het windscherm niet in die kleur te leveren was , koos ik voor de kleur Chigusa Green, die kleuren leken ook op elkaar, maar bij thuiskomst weken de kleuren toch wel behoorlijk van elkaar af, contact opgenomen met Urban Ike, mijn verhaal uitgelegd en toen werd ik stil van de service die geboden werd, ze sturen een nieuwe stylingset in de juiste kleur en de andere mag ik behouden als reserve, dat vind ik nou echte topservice met de hoofdletter T

Goed geregeld en goede service

Ik heb een zelf ontworpen voorzitje besteld en dit ging erg gemakkelijk. Ik vond het alleen lastig om het verschil in kleur tussen lichtblauw en lichtgroen te zien. Helaas heb ik daardoor een retourzending moeten doen. Hierbij was het me niet duidelijk of ik nu ook het stuurtje en voorscherm terug moest sturen. Deze wilde ik namelijk graag houden. Maar het retourzenden en nieuwe bestellen ging vervolgens ook erg makkelijk.

Top kwaliteit en design

Had al een zitje voorop erg tevreden! Nu ook achter. Veilig, en leuk dat je zelf kleuren kan uitzoeken. Iedereen uniek ontwerp!

Eenvoudige montage en prima zitcomfort

Binnen 10 min geïnstalleerd Zoontje zit zeer prettig achterop.

Overzichtelijk en snel

Fijne, overzichtelijke webshop en snelle levering.

Mooie stoeltjes en snelle levering

Na een positieve ervaring met het voorzitje, nu een achterzitje gekocht voor onze dochter. Super leuk dat je zelf de samenstelling kan kiezen. En de snelle levering is ook top! Helemaal blij met het zitje en onze dochter ook!

Easy to install, looks nice and quality seems good.

I purchased the front seat, helmet and shield. I was surprised how quick and easy it was to setup. Looking forward to our first bike ride!

De twinkelende oogjes van mijn dochtertje Yara laten blijken dat het een perfect fietsstoeltje is!

Door gebruik van de instructie boekjes en de filmpjes is het stoeltje makkelijk te installeren. Het mooie design en de kleurkeuzes maken dat het stoeltje helemaal naar wens gemaakt kan worden.

Geweldig voorzitje!

Het eerste voorzitje wat wij hebben gekocht en deze is echt perfect. Eenvoudig te installeren en ook eenvoudig in gebruik. Daarnaast is het voorzitje ook mooi voorgegeven, waardoor deze ook zeker niet misstaat op de fiets. De helm is degelijk, sterk en is leuk om te zien. Safety first!

Super fijne fietsstoel!

Wij hebben het voorzitje en achterzitje van Urban Iki. Omdat je het zelf kunt ontwerpen, hebben we dezelfde kleuren gebruikt bij beide stoeltjes. Makkelijk op de fiets te monteren en er weer af te halen. Enige nadeel bij een e-bike is dat het achterzitje er moeilijk op- en afgaat omdat het op de millimeter nauwkeurig past...

Snelle service. Goed product.

Netjes en snel geleverd. Doet wat er van verwacht wordt. Makkelijk te moteren.

Voor de tweede keer een fietsstoeltje+scherm van Urban iki gekocht. Zit perfect, goeie kwaliteit, makkelijk te monteren en leuke accessoires bij te bestellen. Heel blij mee! Ook nog is goed te betalen.

Top zitje welke binnen no-time is geinstalleerd

Mijn bestelde achterzitje had ik een dag later binnen, super snelle service dus. Daarnaast is het zitje heel eenvoudig te installeren dus kun je hem na ontvangst vrijwel direct gebruiken. Wat ik nog het allerfijnste vind is dat je de zitjes van de base kunt afhalen! Echt heel erg blij mee!

Veilig en mooi zitje

Het is een veilig en mooi vormgegeven zitje, in een leuke kleur. Mijn kindje zit er veilig in.

Ein super übersichtlicher Webshop !

Sich den Sitz selbst zusammen zu stellen war kinderleicht. Ich hab mich super auf der Seite zurecht gefunden und alles war verständlich! Die Anleitungsvideos fand ich besonders gut.

Vlotte levering, stevig materiaal.

Zoals beloofd, vandaag besteld, morgen geleverd! Niets op aan te merken.

Overzichtelijk

Mooie site, goede uitleg, duidelijke specificaties en mooie mogelijkheden.0

Super fijne makkelijk te gebruiken fietszitje

Leuk om zelf de kleuren te samen stellen. Jammer dat er maar weinig kleur keuzes zijn. Verder super makkelijk in gebruik.

Perfekt

Heute Mittag bestellt, übermorgen am frühen Morgen da! Das zusammenstellen der Farben ist einfach und übersichtlich. Meine Empfehlung für dieser Webshop ist sicher! Daumen hoch!!

Overzichtelijk en betaalbaar. En super goeie levering.

Goed en stevig kinderzitje. Snel gemonteerd!

Mijn kindje van 21 maanden zit goed in dit kinderzitje. Het is een veilige stoel

About Urban Iki webshop

Urban Iki heeft haar eigen unieke verhaal. Waar ze vandaan komt en hoe de eerste stappen werden gezet in de ontwikkeling naar een toegankelijke lifestyle-fietsmerk voor het gezin, dat Urban Iki wil zijn. Het samenbrengen van een goed ontwerp, hoge kwaliteit, gegarandeerde veiligheid, slimme technologie, en dat alles tegen een betaalbare prijs.