Slechte service

Als je iets hebt met je band hoef je geen vervanging te gaan verwachten je word alleen verwezen naar de garantie voorwaarden GEEN BANDEN KOPEN!!!!

Top service en veel keus!

Heb m’n bezoek aan SLM velgen als zeer prettig ervaren. Er werd echt de tijd genomen voor het helpen zoeken naar de juiste set velgen. Na enkele modellen te hebben gepast hebben we er uiteindelijk eentje gevonden. Auto heeft nu een hele mooie nieuwe look. Service en montage is top, evenals het grote aanbod aan verschillende velgen!

Top bedrijf

Goed bedrijf zeer vriendelijk personeel Goed geholpen voor een setje velgen voor mijn Seat. Goede prijs

Top service.

Wederom erg tevreden over de service en de banden+velgen, prima prijs-kwaliteitsverhouding. Ik koop op regelmatige basis velgen en banden bij SLM, ik moet hiervoor 2 uur heen en 2 uur terug rijden maar dat is het dubbel en dwars waard. Ondanks de drukte altijd telefonisch, per mail of Whatsapp bereikbaar voor advies. Je wordt altijd erg vriendelijk en netjes geholpen. Echt een top bedrijf! Toppers. Tot de volgende keer.

Kennis van zaken en scherp geprijsd

Perfect geholpen;zonder afspraak binnen gekomen. Grote overzichtelijke showroom met voldoende voorraad om de courante en zelfs incourantere modellen te leveren. Ik was vergeten om te vragen om centreerringen,die lagen binnen 24 uur kosteloos in mijn brievenbus. Top service,ga zo door!

Mooi bedrijf met veel keus

Topbedrijf! Goed geholpen en na 1x ruilen voor de juiste velgen een goede service gekregen! Veel keuze uit velgen.

Goed geregeld

Goede service Vriendelijk Mooie prijs

Professioneel

Ze nemen de tijd voor je en na 5x switchen van velgen eindelijk de juiste kunnen vinden voor me auto.

Top geholpen! Goede en vriendelijke service!

Ik was op zoek naar passende velgen voor mijn klassieke Volvo 142 van 50 jaar oud. Helaas kon ik alleen velgen vinden waarvan de ET waarde niet correct was. Uiteindelijk kwam ik bij SLM Autobanden & Velgen terecht. SLM adviseerde mij dat er velgen te koop waren met diverse mogelijkheden, ook voor mijn oldtimer :-). Uiteindelijk samen met SLM mooie velgen uitgekozen en onder mijn verder geheel originele Volvo 142 geplaatst. Ik ben erg blij met het uiteindelijke resultaat.

Prachtige zaak met een breed assortiment!

Fijne mensen die weten waar ze over praten, hebben een uitgebreide showroom waar tal van velgen te zien zijn. Maar ook kunnen ze helpen bij exclusieve wensen zoals ook bij mij het geval was. Ik wou graag een 20" breedset voor mijn scirocco met zo hoog mogelijk J waardes voor en achter. Samen zijn we tot de juiste maten gekomen en op mijn wens zijn er Ferrada's FR4 besteld. Werd goed op de hoogte gehouden tijdens het proces en kon snel rijden met de nieuwe set! Super ervaring en kom hier zeker vaker terug!

oxigin velgen 20”

Goed geholpen. Zelf passen kon met de huidige voorraad hoe het stond kwa ET waarde en J-maat. Duidelijke communicatie en netjes op te hoogte gehouden aangaande levering. Bedankt voor alles.

Helemaal goud, volgende keer weer

Top zaak, ben goed geholpen aan nieuwe velgen en banden. Zou er de volgende keer weer heen gaan :)

Uitstekende service!!

Hier word uitgebreid de tijd voor je genomen!! Leuke jongens en leuke zaak!!

Mooi bedrijf met zeer goede service!

Mooi assortiment velgen.

Zeer klantvriendelijk

Juiste advies, eerlijk en zeer klantvriendelijk.

Snelle en goede service

Vrijdag gebeld, Zaterdag rondgemaakt en gelijk de nieuwe velgen eronder. En goede klantvriendelijk!

Zeer goede service

Zeer goede service en klantvriendelijk.

Uiterst klantgericht !

Vanaf het eerste contact moment wist ik al meteen dat ik in goede handen was bij deze toppers! Zeer deskundig en vooral geduldig geholpen in combinatie met een super snelle levering en service! Uiterst vriendelijk en heel goed in de aftersales ook! Alles werd er aan gedaan om mijn auto elders uit te lijnen zonder hoeven te wachten! Zeker een aanrader!

Aangenaam verrast!!

Ik heb een paar mooie velgen met banden uitgezocht en na telefonisch contact op naar Kampen. Enmaal gearriveerd werd ik aangenaam verrast door de enthousiaste jongelui die meteen aan de slag gingen en snel en vakkundig de velgen gemonteerd hebben. Ik zal er zeker weer naar toegaan mocht ik weer velgen met banden nodig hebben. een echte aanrader gewoon TOP!!

Goede service, prettige communicatie

Winterbanden en velgen werden snel geleverd en gemonteerd. Denken goed mee en hebben een prettige manier van communiceren.

Snelle goede service!

Fijne communicatie vooraf, de winterbanden met velgen werden snel en goed geleverd! Erg blij mee.

Zeer goed rustig positief

Gebeld voor velgen hadden ze niet konden wel besteld worden uitgenodigd om in de showroom te kijken naar evt andere velgen Ruime keuze net een snoepwinkel een keuze gemaakt een velg uit de showroom op de auto gezet om te kijken kost niks is servies van slm banden Keuze gemaakt uit velg en band alles in orde gemaakt en gelijk onder de auto gemonteerd ik weer blij naar huis met de nieuwe velgen De 2 de keer dat ik hier velgen heb gekocht super bedankt voor het geduld en servies

Gewoon netjes en tijdig geleverd wat besteld is

Gewoon netjes en tijdig geleverd wat besteld is

Zeer goede service!

Ze is zijn echte vakmensen! Service echt uitmuntend. Ga er zeker vaker heen.

Goede prijs kwaliteit & service verhouding!

Voor het eerst via marktplaats een geadverteerde set 22 inch GMP demo wielen voor de nieuwe BMW X5 G05 aangeschaft. Met (voor mij de beste) Hangkook EVO SUV banden. Best spannend want origineel heeft altijd de voorkeur maar kost in deze serie bijna het dubbele. Na veel positieve feedback over GMP (maken veel TUV goedgekeurde versies op basis van originele Audi / BMW velgen) en info vanuit Audi dat men dit merk zelf ook vaak besteld / levert, de set met een aanbetaling laten reserveren. Ben zeer tevreden over het resultaat en niet geheel onbelangrijk ook over de prijs en het snelle contact zeker tot de volgende keer. D.H