Snel, vakkundig en meedenkend

Voor mijn Jaguar F-Pace 1st Edition zitten de zomerbanden er nu weer op. Een afspraak is altijd snel gemaakt en uitgevoerd. De velgen van de zomerset hebben zij vorig jaar een accent gegeven in exact dezelfde kleur blauw als de auto. Zo mooi gedaan! Het gaat helemaal nergens over, maar ik word elke keer weer blij als ik mijn auto met de mooie wielen zie...!

Slechte service en meedenkend

We hebben nieuwe velgen gekocht en 1 zomer seizoen mee gereden. De achterste velgen laat de blanke lak los. En nee, niet in de winter mee gereden of in de pekel. We vragen hoe we dit op kunnen lossen maar ze geven niet thuis. Erg jammer, slechte service en totaal niet meedenkend. Nooit meer dat we daar velgen kopen.

Goedemiddag Jolanda, Jammer dat u ondanks mijn uitleg een negatieve recensie achterlaat. De factuurdatum van de velgen is van 2019, wat betekent dat de algemene fabrieksgarantie van 1 jaar ruimschoots verlopen is. Dit heb ik ook duidelijk uitgelegd. Daarnaast is er beperkte garantie op gepolijste delen van velgen. Gepolijste velgen zijn erg gevoelig voor diverse omstandigheden. Er is daarom een kans op oxideren bij onjuist gebruik (wassen), pekel en zout (winteromstandigheden), en onjuiste opslag van de set. Echter geeft u aan dat we een oplossing moeten bieden buiten de garantieperiode, en dat u anders via een andere weg de situatie gaat oplossen (slechte recensie). Dit is erg teleurstellend ook omdat we dit helder hebben uitgelegd. Mocht ik u ergens anders mee helpen of heeft u nog vragen of opmerkingen kunt u contact met ons opnemen via info@slmvelgen.nl Met vriendelijke groet, SLM

Zijn vriendelijk en helpen je goed

Heb velgen voor me Audi s3 gehaald bij Slm en je wordt netjes geholpen en geven goed advies.

Super goed geholpen door de heren van SLM, speciaal velgen voor mij geregeld en besteld bij Veemann ivm afwijkende maten (geen breedset).

Super gave velgen en zeer aardige mensen

2 jaar geleden bij hun een setje veemanns 19ich met band aangeschaft voor mijn vw golf 5 gti ik werd goed behandeld door deze mensen en er was ruime keuze aan velgen en een bakje koffie uiteraad ook ik zou zo weer terug gaan naar dit bedrijf Met vriendelijke groet bernd jan hekman

Velgen

Gisteren velgen besteld bij SLM, eerste instantie niet mijn keuze om de velgen te katen bezorgen.. maar aangezien de kilometers toch de keuze gemaakt om de velgen te laten bezorgen. De volgende dag had ik al de velgen in huis, onbeschadigd en zeer netjes verpakt! Heel veel beveiliging zodat er geen enkele schade kon optreden. Ik ben zeer tevreden over de levering, maar ook over de klantenservice. Reageren netjes optijd, helpen je in alle situaties. Echte aanrader dus!!

Set velgen en banden besteld. Na montage bleek 1 velg licht beschadigd aan de rand. Aantal weken later kosteloos nieuwe velg erop gezet.

Top!!!

Ik heb voor mijn vw bonneville velgen besteld. Alle velgen waren super snel binnen. Communicatie was top. Service top Alles top! Zodra ik een nieuwe wagen heb kom ik zeker terug!

Uitstekend!

Voor mijn Z4 3.5is was ik op zoek naar een mooie set 20 inch. Vanuit SLM werd er goed meegedacht (ben zelf best kritisch) en na een 2 tal weken de keuze gemaakt voor een mooie set Z-Performance velgen (ZP.09) in Gun Metal. De velgen waren niet op voorraad. Even geduld, maar dan heb je ook wat.!!

Oog voor detail, vriendelijk en snelle communicatie + service.

Ik ben helemaal uit Amsterdam gekomen naar dit adres omdat het goed te boek staat op het internet. En inderdaad. Vlotte communicatie en vriendelijk! Met zorg en een glimlach werden mijn nieuwe wielen gemonteerd. Vervolgens wordt je achteraf ook nog zeer goed behandeld. Een adres waar ik zeer zeker naar terugkeer. Want kwaliteit en service is alles tegenwoordig in een zee van bedrijven die alleen maar uit zijn op je geld meer niet. Overigens bleek achteraf ook nog dat ik teveel betaald had. Dit werd achteraf ook netjes gecorrigeerd en ik kreeg hier weer snel bericht van. Top adres en bedankt voor de mooie set wielen en de zorg! Groetjes. Gilles. Smit.

Goede service, kennis van zaken, vriendelijk personeel

Ik ben al wel vaker bij SLM geweest. Ze staan mij altijd vriendelijk te woord en hebben kennis van zaken. Zeer zeker een aanrader.

Zeer netjes afhandeling

Was op zoek na velgen mijn eerst 2 de hands. Toen kwam slw advertentie voor bij ze hadden een mooie aanbieding 4 19 inch M2 breedset velgen , ondertelefonische afspraak kwam bij de garage ze stonden al klaar 30 min later zaten ze er mooie ,goede service echt aanraden als je mooie velgen zoek zoveel keuze top

Goede ontvangst en afhandeling

Snelle levering, mooie velgen en een goede prijs!

Mooie velgen voor een heel mooie prijs!

Zeer goede service. Telefonisch een goed advies. En velgen waren 2 dagen later in huis. Hele nette verpakking. Zeer blij met de service!

Super geholpen en zeer goed advies

Helpen goed met het kiezen van de juiste velgen bij de auto en zeer klant vriendelijk

Heel slecht

Bestel een week geleden velgen betaal ze en krijg dan mail dat ze niet meer te krijgen zijn. Als ik nu op site kijk staan die velgen nog steeds te koop. Gewoon niet te geloven dus voor mij nooit nog iets bestellen bij slim Orde is wel iets anders

Goedemorgen Luc, We vinden het spijtig dat u een recensie heeft geschreven zonder uitleg aan ons te vragen. Onze website is pas gelanceerd en we hebben wat bugs en problemen wat normaal kan zijn bij een nieuwe webshop. Hier hebben wij verder ook weinig invloed op. Dit wordt met de loop van de dagen opgelost. Daarnaast hebben wij netjes uw aankoopbedrag teruggestort en dit ook duidelijk gecommuniceerd met u Mocht ik u ergens anders nog mee kunnen helpen kunt u altijd een mail sturen naar info@slmvelgen.nl Met vriendelijke groet, SLM

Heel goede en snelle levering

Sterke service Loyale mensen Minimale prijzen!

Zeer nette behandeling en juiste informatie.

Goede snelle service!

Super service! Eerst whatsapp contact gehad waarop snel werd gereageerd zodat ik de juiste velgen en banden kon bestellen! Heb gekozen om de velgen te laten bezorgen, kreeg eerst netjes een telefoontje of ik thuis was en of het gelegen kwam dat ze om de afgesproken tijd zouden komen! Zeker een aanrader!

Bezorging foutloos en mooi op tijd, zeer tevreden!

Zelf wegens de drukte had ik na een volle werkdag de bestelde producten in huis en over het product zelf zeker tevreden!😁👍🏼

Hele goede service

Alles wat je kwa aanpassingen wilt, kan geregeld worden. Snelle levering en goede communicatie.

top team

snelle levering en goede servie’s

Via de website besteld. Ik kwam aan en het stond al klaar. Ze hebben meteen de velgen eronder gemonteerd. Als cadeau een gratis velgen middel ontvangen!

Prima en uiterst vriendelijk en behulpzame service

Schitterende velgen, breedset voor mijn BMW. Heel goed geholpen, vlot, snel en vriendelijk. Goed advies voor bandenkeus etc.