Filters

10

Aanrader! Vakkundig, eerlijk advies en fijne service!

Vrijblijvend advies op maat, doortastend, eerlijk en vakkundig: dat is wat je als klant wil. Fijne mensen en nette montage onder het genot van een drankje en ondertussen kijken naar de enorme voorraad velgen in de showroom. Aanrader!

10

Vriendelijk, vakkundig en snel.

Mooi bedrijf, en vriendelijke jongens. Ze hebben veel op voorraad waarbij ik kon wachten onder het genot van een kop koffie. De looks waar ik naar zocht hebben deze mannen onder mijn e90 gerealiseerd. Top!

10

Goede duidelijke uitleg vooraf.

Afgelopen vrijdag 10-11-23 de nieuwe velgen en banden laten monteren onder mijn auto, het resultaat is dat ze voldoen aan mijn wensen. De auto is nu wat meer soepel en rijdt comfortabeler, het geluid is een stuk minder. Dit alles kwam door het goede advies en service. Er werd uitgebreid de tijd genomen door goed naar mijn wensen te luisteren, daarbij werd een heel eerlijk advies gegeven, wat kan wel en wat kan niet. Ik wilde ook zwarte wielmoer dopjes, deze waren even niet op voorraad, keurig nagestuurd per post. Mijn oude set is daar nu keurig opgeslagen. Een aanrader dit bedrijf. Andreas

10

Goeie ervaring, snelle en makkelijke communicatie en geweldig mooie velgen

Mijn ervaring van begin tot eind was super. Eerste keer een afspraak gemaakt om te kijken wat er was en welke velgen ik zou willen. Hier goed advies bij gekregen en er werd alle tijd genomen. De velgen moesten besteld worden en dus gelijk een nieuwe afspraak gemaakt hiervoor. Binnen een week waren ze binnen en werden ze geplaatst. Dit gebeurt binnen een uur dus je kan erop wachten. Ik ben even gaan ontbijten bij de mc in de buurt. Eenmaal terug was het klaar en ik ging op pad. Onderweg kwam ik erachter dat de auto wat trilde. Gelijk berichtje gestuurd en vermoeden was dat de centreer ringen niet heel lekker waren dus nieuwe besteld. Nu een week later geïnstalleerd en net een stuk gereden. Rijd super nu, en wat zijn ze mooi! Wat een service mensen, geen gezeur maar gewoon actie. Al veel complimenten gehad, en de prijs was ook top. Ga zo door mensen en wie weet tot mijn volgende auto!!

10

De heren weten waar ze over praten en geven goed advies

Mooie JR30 velgen als zomerset gekocht, staan echt heel dik onder de 330e G21. Super tevreden met de hulp van de mannen.

10

Top service en ontzettend goede kwaliteit velgen en banden!

2

Verkeerd advies, verkeerd beloofd.

Ik heb voor 2000 euro velgen met banden gekocht. Met als voorwaarde dat ze niet buiten de auto zouden steken. Dat was dus wel zo. Maar dat zou nog iets inzakken en dan zou dat weg zijn. Niet dus. Teruggegaan, zei hij dat ik dat niet erg vond en akkoord was gegaan. Ik zit nu met die rommel. Andere auto gekocht, velgen over gezet. Te brede velgen voor de banden.. het blijft me geld kosten en het blijft me achtervolgen. Ze hebben geen 2000 velgen op voorraad, misschien 100 setjes. En daar willen ze uit verkopen. Wat een waardeloos volk.

• Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag Jan, Erg jammer dat u het verhaal incompleet hier schetst en ons bedrijf in een negatief daglicht wilt plaatsen. U kwam bij ons langs voor een nieuwe set velgen en banden. Mijn collega heeft u laten zien via een foto dat de Veemann V-FS34 in 19 inch breedset welke u bij ons heeft aangeschaft iets zouden uitsteken door middel van een foto van een andere BMW 2 serie. Dit vond u prima. Voordat de set is gemonteerd is er dus degelijk gezegd dat deze combinatie iets zou uitsteken op de achteras voor de BMW 2 serie. Echter was u hier van op de hoogte en was het akkoord en prima. Deze velgen passen overigens op veel BMW modellen zoals ook de BMW 3 serie, 4 serie, 5 serie etc. Als u inmiddels een ander voertuig heeft aangeschaft en de velgen zijn daar voor niet geschikt kunnen wij daar niets aan doen. Boven in ons magazijn hebben we méér dan 2000 velgen voorradig en zijn we distributeur van een aantal velgenmerken. Via onze webshop hebben we zelfs meer aanbod waar klanten uit kiezen. Mocht ik u toch nog kunnen helpen hoor ik dat graag Met vriendelijke groet, SLM velgen

10

Prachtige zaak met een top service

Ik was al enige tijd op zoek naar 18" Motec Ultralight voor mijn Seat Leon 5F. Deze razend populaire velgen waren met geen mogelijkheid te verkrijgen. Ik heb vervolgens contact gezocht met een aantal velgenzaken om te achterhalen wanneer deze specifieke velg weer in productie zou gaan. SLM Autobanden & Velgen was vervolgens de enige zaak die in staat was om niet alleen te achterhalen wanneer productie van start zou gaan, maar bovendien ook nog eens een setje velgen uit het buitenland wist te bemachtigen. Ik was al enorm onder de indruk van het feit dat SLM in staat was om de velgen met de juiste banden te verkrijgen, maar eenmaal aangekomen in Kampen heb ik enorm vriendelijke en goede service ervaren. De heren hebben kennis van het vak en de passie is duidelijk aanwezig. 100% aanrader

1

Slechte service

Als je iets hebt met je band hoef je geen vervanging te gaan verwachten je word alleen verwezen naar de garantie voorwaarden GEEN BANDEN KOPEN!!!!