Gewoon netjes en tijdig geleverd wat besteld is

Gewoon netjes en tijdig geleverd wat besteld is

Zeer goede service!

Ze is zijn echte vakmensen! Service echt uitmuntend. Ga er zeker vaker heen.

Goede prijs kwaliteit & service verhouding!

Voor het eerst via marktplaats een geadverteerde set 22 inch GMP demo wielen voor de nieuwe BMW X5 G05 aangeschaft. Met (voor mij de beste) Hangkook EVO SUV banden. Best spannend want origineel heeft altijd de voorkeur maar kost in deze serie bijna het dubbele. Na veel positieve feedback over GMP (maken veel TUV goedgekeurde versies op basis van originele Audi / BMW velgen) en info vanuit Audi dat men dit merk zelf ook vaak besteld / levert, de set met een aanbetaling laten reserveren. Ben zeer tevreden over het resultaat en niet geheel onbelangrijk ook over de prijs en het snelle contact zeker tot de volgende keer. D.H

Fantastische levering, hoog serviceniveau

Makkelijk een goede set velgen banden en sensoren uitgezocht. Kon eveneens snel terecht voor montage. De monteur heeft goed de tijd genomen om alles vakkundig te monteren. Serviceniveau is hoog. Echt top en ik beveel dit bedrijf aan.

Kwam binnen voor eerst nieuwe banden die ze snel hebben vervangen en later mijn velgen. Ze hebben samen gekeken met mij wat mijn wens was voor de velgen die ik graag wou. Samen voor een setje velgen gekozen die ze snel en gemakkelijk onder mijn auto hebben gezet. Een en al top service!

Goede zaak, zaterdag middag geweest om te kijken voor velgen. Goed en snel geholpen en de volgende week zaten ze al onder auto. Contact verloopt snel en goed.

Dinsdag besteld en vrijdag inclusief banden gemonteerd. Dat is niet alleen snel, maar de uitvoering en montage was perfect. Vriendelijk en goed gekwalificeerd personeel. Dit alles maakt dit bedrijf uw perfecte leverancier voor uw nieuwe velgen! Oja, de prijs was vergeleken met andere het best.

Fantastisch!

Voorafgaand uitgezocht wat ik wilde hebben qua velgen, banden, grootte, ET waarde etc. Elke maat, grootte, ET waarde hebben zij ! Dus de keus is reus, zo ook in de velgen (gezien in de showroom). Online besteld, binnen 5 dagen lagen ze daar in Kampen, mail contact was goed en vlot. Afgespraak gemaakt rondom het monteren, ook dit verliep snel en uitstekend. Oude banden/velgen eraf, nieuwe er omheen! De oude nam ik mee terug, zij hebben dan ook karton aangebracht onder de banden. Prima! Ik had een slotzet besteld, deze scheen ik al te hebben bij mijn huidige velgen (wat ik niet wist), deze slotzet hebben ze overgeplaatst op mijn nieuwe set. Het aankoopbedrag (van het bestelde slotzet) kreeg ik terug. Blij dat ze hierin open / eerlijk waren en dat ze bereid zijn om te bedrag terug te storten. Kortom; uitstekende service!

Helemaal top!

Daar mijn MINI nogal belachelijk grote remklauwen heeft, kom ik niet weg met even simpel wat online uitzoeken. Ik kreeg van een vriend het advies SLM eens te contacten, gebeld, gelijk iemand die exact begreep waar ik mee zat. Tegen de draad in, velgen gewoon gaan passen bij hun, die officieel niet zouden passen…. Geslaagd! Echt heel blij met hun extra moeite en begrip! Toppertjes daar!

Ben supergoed geholpen, veel keuze goed advies. Supernette afhandeling. Gewoon een top zaak met kundige medewerkers

Super net bedrijf met veel keuze en mogelijkheden

Voor het eerst een set wielen hier aangeschaft. Ben na keurig opgestelde offerte maar eens een bezoek gaan doen. Daar super voorgelicht over de mogelijkheden en opties voor mijn BMW. Overal is over meegedacht en ook de montage verliep keurig. Ben zeer tevreden over het resultaat en niet geheel onbelangrijk de prijs voor mijn set was ook nog is super strak. Mannen bedankt en zeker tot de volgende keer.

Denken goed met je mee en scherp geprijsd

Fijn dat ze je helpen bij de juiste keuze te maken ook als je nog geen idee hebt welke velgen je er onder wilt hebben. Fijne gasten en enorm groot aanbod. En dat allemaal voor een scherpe prijs en flexibel en snel qua montage! Top gewoon!

Mijn velgen waren ongeveer een half jaar oud en op bepaalde plekjes liet het blanke lak los. Contact opgenomen met het bedrijf. Zij waren erg behulpzaam, gaven aan niet eerder voor gekomen was bij dit setje. Verleende een goede service. Zonder problemen nieuw setje van dezelfde velgen gehad.

Goede service juiste adres voor je velgen

Prima geholpen en een mooie set velgen

Prima geholpen en een mooie set veemann 19"" uitgezocht. Ik wou graag Dunlop banden erop , waren binnen 1 dag binnen,dus ook geen probleem . , kundig peroneel en een mooie showroom

Betrouwbaar en behulpzaam!

T H A N K S Super happy met mijn nieuwe @borbet_wheels Van @slmvelgen! Ik vind velgen uitzoeken altijd een erorm gedoe met maten, steek, ETwaarde.....enz enz. Maar dankzij de goede sevice en adviezen mijn droomset gevonden bij SLM! Zelfs centreer ringen zaten er passend bij. Je zou niet zeggen dat deze mini bijna 18 is toch?mega upgrade deze wielen. Thanks team SLM

Zeer klantvriendelijk en snel

Voor mijn Tesla model 3 heb ik nieuwe velgen met banden laten monteren. Het hele traject van orientatie, prijsopgave en montage verliep uitstekend. Vriendelijk personeel.

Flexibel & snel

Zeer goede ervaringen. Ik wou per abuis nog switchen van m’n velgenset, dit was mogelijk en bespreekbaar. Achteraf nog een keer terug gekomen om de nieuwe naafdoppen te laten monteren, ook geen probleem. Prima service, snel & flexibel.

Top service, snel geholpen

Contact via marktplaats en whatsapp. Snel geregeld en vriendelijke service. Mannen die hun vak kennen!

Kwaliteit goede service

Ik had een afspraak gemaakt voor nieuwe velgen die ik had gezien bij jullie op de website ik heb een aanbetaling gedaan De jongens hebben hem heel netjes verteld als het niet past onder de rs3 geen probleem we komen tot een oplossing Gelukkig paste het met meten en verbreed set gebruikt ik kan alleen zeggen egt een aanrader ✅✅

Top service !

Top service !

Helemaal top!

Had al een tijdje bepaalde velgen op het oog die nergens te krijgen waren, contact opgenomen met SLM en kreeg vrijwel direct een reply dat ze een setje hadden liggen! Een dag later stond ik daar voor de deur en ben ik super geholpen, nemen de tijd voor je en zijn geduldig voor de twijfelaars die toch nog even dat andere setje onder de auto willen zien :) Nu hard mijn best doen ze netjes te houden!

Goed geholpen, snele levering en prachtige velgen

Altijd goed geholpen en goede producten.

Je krijgt de tijd om even te passen, Ze kijke deskundig naar wat bij jou wens past en laten daar dan ook bij je eigen auto wst voorbeelden van zien! Kwalitatief goed! Goede service en houden zich netjes aan afspraken

Topservice..!!

Hier zetten ze net dat stapje extra zodat je met een grote glimlach naar huis rijd. Echt een aanrader..! Bedankt heren!