Aanrader! Vakkundig, eerlijk advies en fijne service!

Vrijblijvend advies op maat, doortastend, eerlijk en vakkundig: dat is wat je als klant wil. Fijne mensen en nette montage onder het genot van een drankje en ondertussen kijken naar de enorme voorraad velgen in de showroom. Aanrader!

Vriendelijk, vakkundig en snel.

Mooi bedrijf, en vriendelijke jongens. Ze hebben veel op voorraad waarbij ik kon wachten onder het genot van een kop koffie. De looks waar ik naar zocht hebben deze mannen onder mijn e90 gerealiseerd. Top!

Goede duidelijke uitleg vooraf.

Afgelopen vrijdag 10-11-23 de nieuwe velgen en banden laten monteren onder mijn auto, het resultaat is dat ze voldoen aan mijn wensen. De auto is nu wat meer soepel en rijdt comfortabeler, het geluid is een stuk minder. Dit alles kwam door het goede advies en service. Er werd uitgebreid de tijd genomen door goed naar mijn wensen te luisteren, daarbij werd een heel eerlijk advies gegeven, wat kan wel en wat kan niet. Ik wilde ook zwarte wielmoer dopjes, deze waren even niet op voorraad, keurig nagestuurd per post. Mijn oude set is daar nu keurig opgeslagen. Een aanrader dit bedrijf. Andreas

Goeie ervaring, snelle en makkelijke communicatie en geweldig mooie velgen

Mijn ervaring van begin tot eind was super. Eerste keer een afspraak gemaakt om te kijken wat er was en welke velgen ik zou willen. Hier goed advies bij gekregen en er werd alle tijd genomen. De velgen moesten besteld worden en dus gelijk een nieuwe afspraak gemaakt hiervoor. Binnen een week waren ze binnen en werden ze geplaatst. Dit gebeurt binnen een uur dus je kan erop wachten. Ik ben even gaan ontbijten bij de mc in de buurt. Eenmaal terug was het klaar en ik ging op pad. Onderweg kwam ik erachter dat de auto wat trilde. Gelijk berichtje gestuurd en vermoeden was dat de centreer ringen niet heel lekker waren dus nieuwe besteld. Nu een week later geïnstalleerd en net een stuk gereden. Rijd super nu, en wat zijn ze mooi! Wat een service mensen, geen gezeur maar gewoon actie. Al veel complimenten gehad, en de prijs was ook top. Ga zo door mensen en wie weet tot mijn volgende auto!!

De heren weten waar ze over praten en geven goed advies

Mooie JR30 velgen als zomerset gekocht, staan echt heel dik onder de 330e G21. Super tevreden met de hulp van de mannen.

Top service en ontzettend goede kwaliteit velgen en banden!

Top service en ontzettend goede kwaliteit velgen en banden!

Verkeerd advies, verkeerd beloofd.

Ik heb voor 2000 euro velgen met banden gekocht. Met als voorwaarde dat ze niet buiten de auto zouden steken. Dat was dus wel zo. Maar dat zou nog iets inzakken en dan zou dat weg zijn. Niet dus. Teruggegaan, zei hij dat ik dat niet erg vond en akkoord was gegaan. Ik zit nu met die rommel. Andere auto gekocht, velgen over gezet. Te brede velgen voor de banden.. het blijft me geld kosten en het blijft me achtervolgen. Ze hebben geen 2000 velgen op voorraad, misschien 100 setjes. En daar willen ze uit verkopen. Wat een waardeloos volk.

Goedemiddag Jan, Erg jammer dat u het verhaal incompleet hier schetst en ons bedrijf in een negatief daglicht wilt plaatsen. U kwam bij ons langs voor een nieuwe set velgen en banden. Mijn collega heeft u laten zien via een foto dat de Veemann V-FS34 in 19 inch breedset welke u bij ons heeft aangeschaft iets zouden uitsteken door middel van een foto van een andere BMW 2 serie. Dit vond u prima. Voordat de set is gemonteerd is er dus degelijk gezegd dat deze combinatie iets zou uitsteken op de achteras voor de BMW 2 serie. Echter was u hier van op de hoogte en was het akkoord en prima. Deze velgen passen overigens op veel BMW modellen zoals ook de BMW 3 serie, 4 serie, 5 serie etc. Als u inmiddels een ander voertuig heeft aangeschaft en de velgen zijn daar voor niet geschikt kunnen wij daar niets aan doen. Boven in ons magazijn hebben we méér dan 2000 velgen voorradig en zijn we distributeur van een aantal velgenmerken. Via onze webshop hebben we zelfs meer aanbod waar klanten uit kiezen. Mocht ik u toch nog kunnen helpen hoor ik dat graag Met vriendelijke groet, SLM velgen

Prachtige zaak met een top service

Ik was al enige tijd op zoek naar 18" Motec Ultralight voor mijn Seat Leon 5F. Deze razend populaire velgen waren met geen mogelijkheid te verkrijgen. Ik heb vervolgens contact gezocht met een aantal velgenzaken om te achterhalen wanneer deze specifieke velg weer in productie zou gaan. SLM Autobanden & Velgen was vervolgens de enige zaak die in staat was om niet alleen te achterhalen wanneer productie van start zou gaan, maar bovendien ook nog eens een setje velgen uit het buitenland wist te bemachtigen. Ik was al enorm onder de indruk van het feit dat SLM in staat was om de velgen met de juiste banden te verkrijgen, maar eenmaal aangekomen in Kampen heb ik enorm vriendelijke en goede service ervaren. De heren hebben kennis van het vak en de passie is duidelijk aanwezig. 100% aanrader

Slechte service

Als je iets hebt met je band hoef je geen vervanging te gaan verwachten je word alleen verwezen naar de garantie voorwaarden GEEN BANDEN KOPEN!!!!

Goedemiddag Jeffrey, Jammer dat u ondanks ons heldere uitleg toch hebt besloten om een negatieve recensie te plaatsen. We hebben u duidelijk aangegeven dat we u graag wilden helpen hiermee. Echter gaven we ook direct aan dat een impact aan de zijkant van een wang (waarbij een ballon is ontstaan) niets te maken heeft met de constructie of fabrieksfout van een band. Dit gebeurd als er iets wordt geraakt waarbij een impact is. Desalniettemin hebben we u voorgesteld om de banden op te sturen naar de fabrikant ter garantiebeoordeling, maar ook aangegeven dat de kans zeer klein is dat dit als fabrieksfout wordt beoordeeld. Uiteraard moeten wij u verwijzen op de garantievoorwaarden. We kunnen logischerwijs niet direct nieuwe banden monteren zonder dat er iets beoordeeld is door de fabrikant. Mocht u toch nog vragen of opmerkingen hebben kunt u ons contacteren via [email protected]

Top service en veel keus!

Heb m’n bezoek aan SLM velgen als zeer prettig ervaren. Er werd echt de tijd genomen voor het helpen zoeken naar de juiste set velgen. Na enkele modellen te hebben gepast hebben we er uiteindelijk eentje gevonden. Auto heeft nu een hele mooie nieuwe look. Service en montage is top, evenals het grote aanbod aan verschillende velgen!

Top bedrijf

Goed bedrijf zeer vriendelijk personeel Goed geholpen voor een setje velgen voor mijn Seat. Goede prijs

Top service.

Wederom erg tevreden over de service en de banden+velgen, prima prijs-kwaliteitsverhouding. Ik koop op regelmatige basis velgen en banden bij SLM, ik moet hiervoor 2 uur heen en 2 uur terug rijden maar dat is het dubbel en dwars waard. Ondanks de drukte altijd telefonisch, per mail of Whatsapp bereikbaar voor advies. Je wordt altijd erg vriendelijk en netjes geholpen. Echt een top bedrijf! Toppers. Tot de volgende keer.

Kennis van zaken en scherp geprijsd

Perfect geholpen;zonder afspraak binnen gekomen. Grote overzichtelijke showroom met voldoende voorraad om de courante en zelfs incourantere modellen te leveren. Ik was vergeten om te vragen om centreerringen,die lagen binnen 24 uur kosteloos in mijn brievenbus. Top service,ga zo door!

Mooi bedrijf met veel keus

Topbedrijf! Goed geholpen en na 1x ruilen voor de juiste velgen een goede service gekregen! Veel keuze uit velgen.

Goed geregeld

Goede service Vriendelijk Mooie prijs

Professioneel

Ze nemen de tijd voor je en na 5x switchen van velgen eindelijk de juiste kunnen vinden voor me auto.

Top geholpen! Goede en vriendelijke service!

Ik was op zoek naar passende velgen voor mijn klassieke Volvo 142 van 50 jaar oud. Helaas kon ik alleen velgen vinden waarvan de ET waarde niet correct was. Uiteindelijk kwam ik bij SLM Autobanden & Velgen terecht. SLM adviseerde mij dat er velgen te koop waren met diverse mogelijkheden, ook voor mijn oldtimer :-). Uiteindelijk samen met SLM mooie velgen uitgekozen en onder mijn verder geheel originele Volvo 142 geplaatst. Ik ben erg blij met het uiteindelijke resultaat.

Prachtige zaak met een breed assortiment!

Fijne mensen die weten waar ze over praten, hebben een uitgebreide showroom waar tal van velgen te zien zijn. Maar ook kunnen ze helpen bij exclusieve wensen zoals ook bij mij het geval was. Ik wou graag een 20" breedset voor mijn scirocco met zo hoog mogelijk J waardes voor en achter. Samen zijn we tot de juiste maten gekomen en op mijn wens zijn er Ferrada's FR4 besteld. Werd goed op de hoogte gehouden tijdens het proces en kon snel rijden met de nieuwe set! Super ervaring en kom hier zeker vaker terug!

oxigin velgen 20”

Goed geholpen. Zelf passen kon met de huidige voorraad hoe het stond kwa ET waarde en J-maat. Duidelijke communicatie en netjes op te hoogte gehouden aangaande levering. Bedankt voor alles.

Helemaal goud, volgende keer weer

Top zaak, ben goed geholpen aan nieuwe velgen en banden. Zou er de volgende keer weer heen gaan :)

Uitstekende service!!

Hier word uitgebreid de tijd voor je genomen!! Leuke jongens en leuke zaak!!

Mooi bedrijf met zeer goede service!

Mooi assortiment velgen.

Zeer klantvriendelijk

Juiste advies, eerlijk en zeer klantvriendelijk.

Snelle en goede service

Vrijdag gebeld, Zaterdag rondgemaakt en gelijk de nieuwe velgen eronder. En goede klantvriendelijk!

Zeer goede service

Zeer goede service en klantvriendelijk.