Super geholpen en zeer goed advies

Helpen goed met het kiezen van de juiste velgen bij de auto en zeer klant vriendelijk

Heel slecht

Bestel een week geleden velgen betaal ze en krijg dan mail dat ze niet meer te krijgen zijn. Als ik nu op site kijk staan die velgen nog steeds te koop. Gewoon niet te geloven dus voor mij nooit nog iets bestellen bij slim Orde is wel iets anders

Goedemorgen Luc, We vinden het spijtig dat u een recensie heeft geschreven zonder uitleg aan ons te vragen. Onze website is pas gelanceerd en we hebben wat bugs en problemen wat normaal kan zijn bij een nieuwe webshop. Hier hebben wij verder ook weinig invloed op. Dit wordt met de loop van de dagen opgelost. Daarnaast hebben wij netjes uw aankoopbedrag teruggestort en dit ook duidelijk gecommuniceerd met u Mocht ik u ergens anders nog mee kunnen helpen kunt u altijd een mail sturen naar [email protected] Met vriendelijke groet, SLM

Heel goede en snelle levering

Sterke service Loyale mensen Minimale prijzen!

Zeer nette behandeling en juiste informatie.

Goede snelle service!

Super service! Eerst whatsapp contact gehad waarop snel werd gereageerd zodat ik de juiste velgen en banden kon bestellen! Heb gekozen om de velgen te laten bezorgen, kreeg eerst netjes een telefoontje of ik thuis was en of het gelegen kwam dat ze om de afgesproken tijd zouden komen! Zeker een aanrader!

Bezorging foutloos en mooi op tijd, zeer tevreden!

Zelf wegens de drukte had ik na een volle werkdag de bestelde producten in huis en over het product zelf zeker tevreden!😁👍🏼

Hele goede service

Alles wat je kwa aanpassingen wilt, kan geregeld worden. Snelle levering en goede communicatie.

top team

snelle levering en goede servie’s

Via de website besteld. Ik kwam aan en het stond al klaar. Ze hebben meteen de velgen eronder gemonteerd. Als cadeau een gratis velgen middel ontvangen!

Prima en uiterst vriendelijk en behulpzame service

Schitterende velgen, breedset voor mijn BMW. Heel goed geholpen, vlot, snel en vriendelijk. Goed advies voor bandenkeus etc.

Correct,Snel en in orde volgens afspraak

Mee helpen om een keuze te maken. De mensen hebben veel geduld

Goede service. Snel geholpen. Goed advies gekregen met de keuze van velgen.

Kennis van zaken

Vriendelijk personeel Velgen met banden gekocht Goed advies gekregen Behulpzaam tot en met het inladen van de zomerbanden toe.

Nieuwe velgen 19 inch SLM201 breedset

Via internet bij SLM velgen,nieuwe 19 inch SLM201 breedset velgen voor mijn BMW 3 serie besteld. Voornamelijk via whatsapp contact gehad. Contact was zeer vriendelijk en snel. De velgen werden snel geleverd. Voor de verzending waren de velgen goed en degelijk verpakt. Een zeer tevreden klant. Ik raad dit bedrijf dan ook echt aan.!

Zeer tevreden, ophaal service, echt een prima bedrijf

Nieuwe voorbanden laten plaatsen. Snelle service en klantvriendelijk. Ik werd opgehaald van huis. Waar krijg je dit nog. Koffie gedronken en auto was klaar. Fijn bedrijf fijne mensen. Gerrit IJzerman uit Kampen

Kundig en behulpzaam helpen ze elke klant!

Na goede hulp en adviezen de keus maken in velgen is niet gemakkelijk ,al helemaal niet uit zo’n ruim assortiment en dan wat er besteld kan worden.. Bij SLM Kampen configureren ze je auto met de velgen hoe ze onder de auto staan, zo zie je precies of het mooi onder je auto past (complete plaatje) Door dit te bundelen en nu toe te passen in hun eigen webshop, kunnen ze de Trent zetten wat ze eigenlijk in de praktijk al deden.. Ben erg benieuwd naar het resultaat, Tot snel Groeten tevreden klant

Topkwaliteit en service!

We zijn hier inmiddels al weer een aantal jaartjes klant met ons taxibedrijf. Dit naar volle tevredenheid. Scherpe prijzen en toch topkwaliteit en service!

Uitstekend bedrijf

Mensen met verstand van banden, uitgebreid assortiment op voorraad en scherpe prijzen. Vriendelijke en snelle bediening. Een aanrader!

Klantgericht, professioneel, denken mee

Erg goed geholpen toen ik nieuwe velgen wilde halen. Onder het genot van koffie (staat altijd klaar!) gekeken naar velgen die het best onder de auto zouden passen. Top kwaliteit,een aantrekkelijke prijs en erg goed geholpen. Auto heeft een heel nieuw, tof karakter gekregen! Thanks!

Zeer netjes geholpen

Ik via marktplaats velgen en banden gekocht alles werd netjes uitgezocht wat voor type ik nodig had En zijn een dag later al verzonden en thuis gebracht zeer netje verpakt Echt een aanrader !!!

Top kwaliteit voor een zacht prijsje

Ik heb jaren geleden mijn velgen gekocht met banden bij SLM. Ik doe elk jaar mijn zomer winter wissel en verander mijn banden bij SLM.

Staan altijd klaar voor de klant.

Deze mannen staan altijd klaar voor hun klanten. Ze zijn altijd meedenkend. Zijn eerlijk over hun producten. Ze geven geen velgen mee als ze weten dat het niet gaat passen bijvoorbeeld. Velgen zijn van erg hoge kwaliteit en altijd een aantrekkelijke prijs! Banden hebben ze altijd op voorraad. Hoe gek de maat ook is, SLM draait er niet omheen, maar draait t op de velg. Heel belangrijk ook: koffie staat altijd klaar!

Goed en vlot geholpen, mooie prijzen en vriendelijke mensen.

Nieuwe banden gehaald voor een super prijs, top service en lekker snel! Aardige mensen. De koffie mag er ook zijn ;-) Aanrader.

Vriendelijk personeel met professionele service.

Goed adres voor velgen en banden. Service is goed, banden zijn netjes gebalanceerd en verwisseld. Prijs kwaliteitsverhouding is top.