Komen beloftes andermaal niet na

Woensdag luiers besteld want op en dus nodig, Zou de dag erna bezorgd worden, 3 dagen later nog steeds niets, Klantenservice reageert binnen 30 minuten volgens de website, 2 uur later pas een reactie dat ze het gaan uitzoeken en daar maandag (dus weer 2 dagen later)op terug komen. Wat een waardeloze actie en reactie. Je zou dan toch alles op alles stellen om een klant tegemoet te treden ?!? Je best doen om het vandaag nog op te lossen ?!? Niets van dat alles, slecht

Snelle correcte levering

Goed en snelle levering. Bovendien geen onnodig grote verpakkingsdoos.

Slecht geen service onbereikbaar

Geen telefoonnummer? Wat is dit voor bedrijf.. je besteld luiers voor je kleine omdat ze bijna op zijn. Je betaald extra om het de volgende dag in huis te hebben... we zijn nu 3 dagen verder en ik hoor NIKS. Je kan ze mailen en ze beloven binnen 30minuten een mail terug te sturen. Allé.. laat ik dat doen. Volgende dag?? Weer niks. Ik raad NIEMAND aan hier te bestellen. Het is gewoon waardeloos

Ondanks dat er iets mis ging met de bezorgdatum zijn wij erg tevreden over Babyboo.nl. Erg netjes te woord gestaan door de klantenservice en meteen erna hebben zij het probleem opgelost! Wij komen zeker hier terug! 👍🏽

Customer excellence!

My order has got an unfortunate course but it didn't stay unnoticed and the customer service did all their best to solve it. Every customer is satisfied regardless his experience and It was highly appreciated by me. I will certainly recommend Babyboo!

Wat latere levering, maar wel super netjes!

Helaas was er iets misgegaan in het magazijn. Maar na kort contact met de klantenservice was dit dezelfde dag nog opgelost. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Goede website, goede producten voor de juiste prijs. Top

Uitmuntend

De titel zegt het al, beter had ik het niet verwacht. Dit was letterlijk vandaag besteld, morgen in huis. De luiers waren al goedkoop, maar zo’n snelle service maakt het nog goedkoper. Je hoeft zelf geen pakken luiers meer te sjouwen in de winkels, het word gewoon aan huis bezorgd zonder bezorgkosten. Mooier kan het niet. Mijn beide kinderen kunnen weer volop genieten van hun luiers.

Prima afhandeling

Eenvoudig bestelproces en bestelling werd binnen toegezegde termijn geleverd.

Bestelgemak en zeer snelle levering.

Via ophaalpunt laten bezorgen. Volgende dag kon het al opgehaald worden.

Super snelle levering

Maandag besteld en op mijn verzoek dinsdagavond geleverd!