fantastisch

mooie beelden, leuke puzzels en een top acteur

• Welke activiteit heb je gespeeld? Online escape room

Super leuk en heele leuke medewerkers

• Welke activiteit heb je gespeeld? House of Karts

Lachen

Vanavond bij house of karts geweest. Echt racen is het niet, maar het is wel een leuk spel! We hebben gelachen!

• Welke activiteit heb je gespeeld? House of Karts

Supergaaf!

Met het bedrijf de escaperoom Bertken gedaan. Wat was dat ontzettend leuk! De voorbereiding met de ontvangst van de box maakte de voorpret groot en het eigenlijke spel was briljant! Zit heel goed in elkaar, en ik moet eerlijk zeggen, ik wist niet wat ik moest verwachten, maar dit niet. Echt een aanrader! Jacqueline - Aura Software

Superleuk

Binnen ons bedrijf was er een soort haat-liefde verhouding met Patrick. Maar ons team was erg blij met zijn tips!

• Welke activiteit heb je gespeeld? Escaperoom

Super leuke online escaperoom!

De expeditiebox in combinatie met de digitale wereld is erg leuk. Leuke verschillende opdrachten, met verschillende elementen (video, geluid, beeld etc.) en een geinig verhaal.

Leuk!!

Leuk!!

• Welke activiteit heb je gespeeld? N.v.t.

Moeilijk

Wel leuk gedaan, in het FC Utrecht stadion enzo.

Gaaf!

De escape room is erg mooi gemaakt! Heel leuk om te doen. Alles was top geregeld, de boxen kwamen op tijd, het online spel werkte goed. Af en toe nog best een flinke uitdaging, maar iedereen is het uiteindelijk gelukt en was super tevreden.

• Welke activiteit heb je gespeeld? Escaperoom

Lekker bier en leuk spel

Leuk om samen te doen, slim om de taken te verdelen en creatief na te denken

ge-wel-dig!

erg genoten van onze aller 1e online escape room! Goed doordacht en leuk verzorgd. Niveau ligt niet al te hoog, maar je moet zeker wel je kop erbij houden.

• Welke activiteit heb je gespeeld? Escaperoom

Een leuke middag, in digitaal contact met de collega’s in mijn team.

Een leuk spel, goede combinatie van online en offline puzzelen. Knap hoe alle onderdelen van de doos, en zelfs de doos zelf, als spelonderdelen worden ingezet. Tip voor de organisator: probeer alle puzzels ook haalbaar te maken voor kleurenblinden. En de snacks geschikt voor halaleters en vegetariërs. Voor die laatste paar procenten topkwaliteit.

Niet echt GE-WEL-DIG

De puzzels waren helaas onduidelijk, en ook niet echt uitdagend voor ervaren puzzelaars.

• Welke activiteit heb je gespeeld? Escaperoom

Hele leuke escaperoom voor thuis! (Nonnenpost)

Erg leuke escaperoom om thuis te doen. Hij was ietwat aan de makkelijke kant maar gaf je mede door de filmpjes tussendoor wel het gevoel alsof je een normale escaperoom deed. We zijn een klein uurtje bezig geweest net als bij een normale kamer en konden de game zonder hints uitspelen.

Super leuk

Erg leuk niet te makkelijk niet te moeilijk. Je moet echt samenwerken. en leuk om de box thuis te krijgen :)

Leuk gedaan!

Leuke escaperoom zo vanuit huis. Nog best pittig, maar het is ons gelukt!

• Welke activiteit heb je gespeeld? Escaperoom

Hele leuke ervaring met de familie

Was echt een hele leuke ervaring, met een aantal moeilijk opdrachten, die uiteindelijk wel te ontcijferen zijn.

• Welke activiteit heb je gespeeld? N.v.t.

Leuke activiteit in coronatijd

Mooi op gezet. We hadden 1 laptop aangesloten op de tv, dat was voor sommigen best lastig. De één is wat sneller met denken en kijken dan de ander. Hierdoor konden wel wat irritaties ontstaan. Toch kwam iedereen wel tot zijn recht. Wanneer we de hints bekeken, waren we wel op de goede weg. Die met het touwtje was erg lastig. Hier had iedereen iets anders qua idee en bleven we qua tijd hangen. Vandaar dat we gebeld hadden. Toen het spel was afgelopen hebben we de opdracht nog eens goed bekeken en kwamen we erachter dat er een volgorde aan het touwtje zat. En toen zagen we de getallen wel verschijnen. Ik zou zeker wanneer coronatijd voorbij is, meerdere activiteiten ontwikkelen op deze manier, naast de echte escape-room.

Compleet escaperoomspel

Het zijn echter puzzels zoals in een echte escaperoom. We waren met 4 personen in 1 ruimte en hebben het spel met veel plezier gespeeld. Weinig hints hoeven te gebruiken. Superleuk.

Hartstikke leuk

De escaperoom is goed opgezet. Leuk met de praatjes tussendoor. Afwisselende opdrachten. De combinatie met de attributen thuis maakt het erg interactief.

GE - WEL - DIG

Wat GEWELDIG was deze ervaring, gewoon in één woord: GEWELDIG...

Leuk om 1 ruimte te spelen

Leuk idee, redelijk makkelijk te spelen al is 1 uur een uitdaging. Wij zaten, met meerdere personen, in 1 ruimte. Dat maakte overleg en uitwisseling van info makkelijk. Ik weet niet of dit lekker werkt als je steeds via de chat-room moet communiceren. De starttijd noteren was niet duidelijk, hadden we gelukkig wel gedaan. Dat dit spel het beste in Chrome gespeeld kan worden had ook wel VOOR het inloggen duidelijk(er) vermeld mogen worden.

Mooi en professioneel opgezet

Leuke activiteit en een echte aanrader!

veel te traag

Leuk om te doen met het team, maar veel te traag.

Ge-Wel-Dig!

Jullie zijn fantastisch!

Over The Team Building

Opzoek naar spannende, unieke en leuke activiteiten? Look no further! Hiervoor ben je bij The Team Building aan het juiste adres. Met 5 escape rooms, waaronder De Verzetsgroep, The Diamond Heist en Case 0048. Wat hebben deze escaperooms gemeen? Ontsnap binnen een uur, met wie ga jij de uitdaging aan? Claustrofobisch of gewoon zin in wat anders? Misschien is Real – Axe throwing wat voor jou. Laat het oermens in je los, lukt het jou om de roos te raken? Toe aan wat meer snelheid? Dan is House of Karts wat voor jou. Op onze unieke kart en kartbaan ga je driftend door de bocht en kan je gebruik maken van power-ups zoals boosts, slowdowns, attack en defence. Voor ieder wat wils en dit allemaal centraal gelegen in Utrecht.