Snel, goed en goed geprijsd

Prima product en zeer goede service

Er zat 1 band tussen die niet goed was,werd zonder problemen vervangen dat is wat ik noem prima service

Telefonisch zeer goed geholpen. Zending op tijd afgeleverd.

Snelle levering tegen een aantrekkelijke prijs

De bolderkar banden zien er tot op heden mooie en goed uit. Hopen dat de lucht ook in de banden blijft.

Zoals en webshop hoort te zijn.

Zoals en webshop hoort te zijn.

Goede kwaliteit, geweldige klantenservice, snelle levering

Mijn eerste ervaring met Lip is geweldig. Per ongeluk had ik de verkeerde maat besteld. Kreeg gelijk een retour label en nieuwe order werdt per direct verstuurd. Super klantenservice! Goede kwaliteit banden! Elke levering komt met bandenvet, precies genoeg voor (de)montage.

Goede website om te bestellen

Lip.nl is goed aan te bevelen makkelijk bestellen en betalen Bezorging door TNT is dan daartegenover weer zeer slecht het bestelde wordt niet op de aangegeven dag afgeleverd

Uitmuntend!!

Veel voorraad, snelle levering en heel goede klantvriendelijkheid

Perfect contact!

Ik had per ongeluk "afhalen" gemaild i.p.v. "verzenden". Nadat ik contact had opgenomen en de vraag stelde of mijn bestelling opgestuurd kon worden kreeg ik meteen een vriendelijk antwoord en een link om de verzendkosten te betalen. En mijn bestelling werd snel bezorgd. Een keurig, vriendelijk en eerlijk bedrijf waar ik zeer tevreden over ben.

snel geleverd maar niet wat beloofd

Bestelde een kruiwagen band extra sterk. Deze zou een belasting aan kunnen van 200kg en was een een stuk duurder dan de standaard uitvoering. De band die geleverd werd had slechts en belasting van maximaal 165kg op de zijwang staan. Geen tijd om te reklameren dus er maar omgelegd. Maar tevreden? niet echt

goede producten

De producten zijn zoals verwacht. Ik ben niet tevreden over de levering van Post NL in België. Er werd niet binnen gegaan op het leveradres. Het pakje werd onmiddellijk naar een postpunt gebracht. Hier werd het vervolgens verloren gelegd waardoor ik 3 keer ben moeten terug gaan alvorens het gevonden werd.

snel geleverd en betaalbaar

duidelijke website, snel geleverd en betaalbaar

Ik werd prima geholpen, goeie kwaliteit en service.

Prima service. Goede kwaliteit.

Dankjewel voor de mooie review! Daar zijn we blij mee!

Dankjewel voor de mooie review! Heel blij mee!

Snel geleverd, band oké maar heeel erg krap

De binnen- en buitenband lijken van prima kwaliteit. Zijn snel geleverd. Tot zover alles oké. Tot de buitenbanden om de velg b gelegd moesten worden.. ik heb alles uit de kast getrokken, tot het verwarmen van de band, een stukje rubber wegsnijden aan de binnenkant van de band en de Vaseline aan toe. Uiteindelijk lukte het om de buitenbanden over de velg te krijgen. (De maat van de nieuwe banden was overigens gelijk aan de oude band).

Ik zie dat het de banden 2.50-4 extra stevig zijn. En dat zijn ze! Ik kan me voorstellen dat het niet heel eenvoudig was om te monteren. De oude banden zijn waarschijnlijk van een ander soort rubber gemaakt, en daarom makkelijker eraf of erop te monteren. Heel goed opgelost met verwarmen en vaseline. En top dat het gelukt is. Hoe kleiner een band is, hoe lastiger monteren. Bedankt voor de review! En als er nog vragen zijn dan zijn we telefonisch of via app en mail bereikbaar.

Vlotte (a)flevering conform bestelling.

Ok.

Dankjewel voor de 10! Daar zijn we blij mee!

Prettig

Ik had moeite om op het bestelformulier de knop " Verzenden Naar" te vinden . En als landlijn gebruiker is een appje sturen is extreem lastig maar de telefoon werd toch opgepakt en de afhandeling was verder vlekkeloos

Dankjewel voor de mooie review! We zijn goed bereikbaar voor als er een vraag is.

Bestelling zoals volgens info bevestiging ontvangst en verzending voldaan

Dankjewel voor je mooie review! Daar zijn we blij mee. Mooi dat het bestelproces goed bevallen is!

Makkelijk besteld en snel en goed geleverd!

De website is toegankelijk en overzichtelijk, waardoor bestellen van het juiste artikel een piece of cake is.

Dat is de bedoeling van de site! We proberen het zo gemakkelijk mogelijk te maken. Dankjewel voor je mooie review!

Prima kwaliteit en snel bezorgd

Wielen passen perfect

Dankjewel voor je mooie review! Heel blij mee!

Ondanks foutje top opgelost

Ze hadden een foutje gemaakt maar super en snel opgelost. Dat noem ik top en service. Hier doe ik graag weer zaken mee

Wat een mooie review! Ondanks een foutje. Zo leuk dit!

Bijna goed

De masieve steekwagenwielen zijn van goede kwaliteit. Nadeel voor mij was dat 1 wiel niet niet goed gecentreerd zat, dus de aslager in het midden zit niet in het midden, waardoor je een beetje hobbelt aan 1 kant. Verder was is het asgat 1 mm groter en de asbreedte (heet dit zo?) wat korter dan 5 centimeter, waardoor het geheel wat los op de assen staat. Maar… wasmachine, zware kachel en koelkast ging goed met de wielen… en daar ging het even om! En op tijd bezorgt, prima bestelproces ook!

Fijn om te horen dat de steekwagenwielen goed hebben gewerkt voor je wasmachine, kachel en koelkast. Jammer dat één wiel niet goed gecentreerd was en dat het asgat iets groter was dan verwacht. We zullen dit meenemen in het productie overleg om te kijken hoe we dit kunnen voorkomen. Gelukkig heb ik het nog niet eerder gehoord, dus ik vermoed dat het een eenmalig foutje was. Mooi om te horen dat de levering op tijd was en dat het bestelproces vlot verliep. We hopen dat je alsnog veel gebruiksgemak hebt van de steekwagen. En als je de wielen wilt omruilen dan kan dat! Dankjewel voor de review en toelichting!

Prima kwaliteit

Prima kwaliteit voor goede prijs en snelle levering

Dankjewel voor de mooie review!

Goed geholpen en snel geleverd!

Onze oude skelter had 2 lekke tublessbanden, ik wilde daarvoor 2 nieuwe wielen kopen. Omdat een daarvan het aandrijfwiel betrof en ik niet goed wist welk soort wiel ik nodig had, heb ik contact op genomen met Lip via whatsapp. Ik werd goed en prettig geadviseerd. Ik wilde graag onze skelter low budget oplappen, en kreeg daarvoor de tip om een binnenband in mn tubless band te doen omdat aandrijfwielen veel duurder zijn dan gewone wielen en kreeg daarbij ook advies hoe dat te doen. Ik kocht dus uiteindelijk 1 wiel (4.80/400.8 blokprofiel) en 1 binnenband extra sterk. Monteren van het wiel was zeer eenvoudig! Alleen zit er een heel klein beetje speling op de as lengte- ik zou er eigenlijk nog even een ringetje tussen moeten doen, maar verder past ie perfect! Bij het andere wiel moest dus eerst de buitenband eraf, dat ging stroef, maar het werkt eigenlijk net als bij je fiets, en er staan goede filmpjes op de site hoe je het moet doen. Was dus ook goed te doen! De kinderen zijn heel erg blij met hun opgeknapte skelter, hij heeft alweer de nodige kilometers afgelegd!

Wat mooi dat het gelukt is allemaal. Ik wil graag meedenken in de voordeligste en ook het minst belastend voor het milieu. De speling kan kloppen, elke asmaat kan verschillen, en het is zo opgelost met een ringetje. Goed gedaan! En dankjewel voor deze mooie uitgebreide review!

Gewoon goed simpel degelijk

Je besteld en men begrijpt waar het over gagaat ook de website is gemakkelijk en duidelijk

Dankjewel voor de mooie review! We doen ons best!

Moerheimstraat 79

7701CC Dedemsvaart

06-231 241 34

Over Lip.nl

Wij zijn een webshop met heel veel banden en wielen voor o.a. kruiwagen, skelter, bolderkar, steekwagen, zitmaaier en scootmobiel. Wij hebben de website laten keuren door Thuiswinkel.org zodat klanten veilig en vertrouwd bij ons kunnen bestellen. Ons streven is om zo snel mogelijk de bestelling bij de klant te bezorgen. Heb je tips of opmerkingen? Mail deze naar [email protected]. Moerheimstraat 79 7701CC Dedemsvaart 0523859629 0623124134 Instagram, Facebook en TikTok @lip.nl