Bijna goed

De masieve steekwagenwielen zijn van goede kwaliteit. Nadeel voor mij was dat 1 wiel niet niet goed gecentreerd zat, dus de aslager in het midden zit niet in het midden, waardoor je een beetje hobbelt aan 1 kant. Verder was is het asgat 1 mm groter en de asbreedte (heet dit zo?) wat korter dan 5 centimeter, waardoor het geheel wat los op de assen staat. Maar… wasmachine, zware kachel en koelkast ging goed met de wielen… en daar ging het even om! En op tijd bezorgt, prima bestelproces ook!

Prima kwaliteit

Prima kwaliteit voor goede prijs en snelle levering

Goed geholpen en snel geleverd!

Onze oude skelter had 2 lekke tublessbanden, ik wilde daarvoor 2 nieuwe wielen kopen. Omdat een daarvan het aandrijfwiel betrof en ik niet goed wist welk soort wiel ik nodig had, heb ik contact op genomen met Lip via whatsapp. Ik werd goed en prettig geadviseerd. Ik wilde graag onze skelter low budget oplappen, en kreeg daarvoor de tip om een binnenband in mn tubless band te doen omdat aandrijfwielen veel duurder zijn dan gewone wielen en kreeg daarbij ook advies hoe dat te doen. Ik kocht dus uiteindelijk 1 wiel (4.80/400.8 blokprofiel) en 1 binnenband extra sterk. Monteren van het wiel was zeer eenvoudig! Alleen zit er een heel klein beetje speling op de as lengte- ik zou er eigenlijk nog even een ringetje tussen moeten doen, maar verder past ie perfect! Bij het andere wiel moest dus eerst de buitenband eraf, dat ging stroef, maar het werkt eigenlijk net als bij je fiets, en er staan goede filmpjes op de site hoe je het moet doen. Was dus ook goed te doen! De kinderen zijn heel erg blij met hun opgeknapte skelter, hij heeft alweer de nodige kilometers afgelegd!

Gewoon goed simpel degelijk

Je besteld en men begrijpt waar het over gagaat ook de website is gemakkelijk en duidelijk

Goed en snel

Compleet assortiment, goede instructievideos en snel geleverd

Zeer snel geholpen

Wiel eind van de middag besteld en de volgende dag al in huis

Snelle levering, prima prijs

goed geregeld

2 nieuwe bandjes voor de zitmaaier besteld, volgende dag netjes geleverd voor een nette prijs. bandenvet toegevoegd in een afgesloten zakje. netjes

Vriendelijk enorm assortiment

Heel snel en netjes geleverd zeer tevreden

Snelle levering.

Snelle levering, product was als verwacht.

Bedankt voor je feedback en voor het delen van je ervaring! We zijn blij om te horen dat je tevreden was met de snelle levering en dat het product aan je verwachtingen voldeed. Als er iets is wat we kunnen verbeteren om je ervaring bij ons een 10 te maken, laat het ons dan gerust weten. We streven ernaar om onze service voortdurend te verbeteren en waarderen je input enorm. Bedankt voor je vertrouwen in ons en we hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! 😊

Makkelijk met afhalen

Ik kwam langs Dedemsvaart dus heb een bestelling geplaatst en kon het β€˜s middags oppikken. Snelle heldere service en dat vond ik prettig.

Bedankt voor je positieve feedback en wat leuk dat je een foto van het wiel hebt toegevoegd! We zijn blij om te horen dat je het afhalen als gemakkelijk hebt ervaren. Het is altijd fijn om onze klanten snel en duidelijk van dienst te kunnen zijn. We waarderen je vertrouwen en hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! πŸš—πŸ’¨

professioneel en vakkundig

Snelle levering en goede afhandeling van de bestelling.

Bedankt voor je vriendelijke woorden! We zijn verheugd om te horen dat je onze service als professioneel en vakkundig hebt ervaren. Een snelle levering en een goede afhandeling van bestellingen zijn voor ons vanzelfsprekend. We waarderen het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld en hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! 🌟🌟🌟🌟🌟

Geweldig, precies wat ik zocht.

Ik zocht 2 nieuwe banden voor een scootmobiel. Wat vreemde maat, maar Lip had deze maat zelfs in verschillende soorten! Besteld en supersnel geleverd voor een nette prijs.

Wat fijn dat je bij ons de goede maat hebt gevonden! Bedankt voor de mooie review! 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Goede binnenband gevonden

Via whatsapp goed geholpen. De binnenband 3.50/100-8 was hier te koop.

🌟 We zijn blij dat we je via WhatsApp hebben kunnen helpen en dat je tevreden bent met de service. De binnenband 3.50/100-8 is inderdaad hier bij ons te koop, hij heet bij ons 3.50-8 en we zijn blij dat we je hebben kunnen voorzien van het benodigde advies. Als je in de toekomst nog vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar! Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in ons en veel plezier met je aankoop! πŸš²πŸ’¨

Snel voorzien van nieuwe binnenbanden voor de kruiwagens

Wij hebben 2 kruiwagens op de boerderij en er staat altijd wel eentje leeg, en nu ineens hadden allebei kruiwagens de band lek. Gebeld, bestelt en de volgende dag waren ze in huis. Monteren en rijden maar. Dankjewel Caroline voor het advies, want ik had geen idee welke binnenband het moest zijn. Ga zo door!

Wat geweldig om te horen dat we je zo snel hebben kunnen helpen, en dat je tevreden bent met de service! 🌟 Het doet ons enorm veel plezier om te zien dat onze nieuwe binnenbanden hun plaats hebben gevonden op jouw kruiwagens op de boerderij. Het is altijd ons doel om onze klanten snel en efficiΓ«nt te voorzien van de benodigde onderdelen, zodat je weer snel aan de slag kunt. En hoe leuk is het om een foto van jouw kruiwagen te zien - het voegt echt een persoonlijk tintje toe aan je bericht! We zijn blij dat Caroline je goed heeft kunnen adviseren, en we zullen zeker zo doorgaan! Als je in de toekomst nog vragen hebt of hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Bedankt voor je vertrouwen in ons en veel succes met de kruiwagens! πŸšœπŸ’¨

de steekwagen is weer in gebruik

ik zou als ik jullie was de tijdslimiet vergroten, niet als nu voor 16.00 uur besteld morgen geleverd maar voor 16.00 uur besteld over 2 werkdagen geleverd !!! Het kostte mij nu een extra dag thuis blijven.

Wat vervelend dat het een dag langer duurde! Dit gebeurt niet vaak. Wij kunnen de volgende dag levering niet garanderen, daarom zeggen we dat het dezelfde dag verzonden wordt. Normaal gesproken is het meestal de volgende dag geleverd bij de klant. Maar in dit geval helaas niet. Echt balen! In de PostNL app kan je eventueel het pakket laten bezorgen bij een afhaalpunt zodat je er niet op hoeft te wachten. Maar echt superfijn dat ons de 8 wordt gegund ondanks een dag langer wachten.

juiste levering en na 2 dagen

juiste levering en na 2 dagen

Dankjewel voor de review! Heel blij mee!

Super snelle reactie en levering.

Ik kan geen enkel punt bedenken hoe het beter kan. Top service.

Dankjewel voor de review! En zo leuk dat je een foto hebt toegevoegd! Dankjewel πŸ˜€ Daar word ik blij van.

Reageert snel, ook ''s avonds. En heel snel en correct geleverd. Klantvriendelijkheid bestaat nog.

Heel positief!

Wat en mooie review, dankjewel! Snel reageren doen we ons best voor! πŸ˜€

Goed en snel

Binnen- en buitenband snel geleverd!

Bedankt voor de 10! Daar ben ik blij mee. :)

Banden goed lagers stuk

Bij 2 van de vier banden waren de lagers stuk dit komt door dat de lagers via de binnen ring van het lager er in worden geperst doe dit in het vervolg even wat netter en via de buiten ring zo beschadigd het lager niet verder top service

Hallo, Ik heb een email gestuurd. Ik hoor graag van je.

diverse soorten te bestellen voor diverse gewichten

Stevigere wielen besteld voor mijn kanokar. snel en simpel te bestellen en ook snel geleverd

Dit zijn mooie stevige wielen met metalen velg en kwaliteitsband erop. Zeer geschikt voor de kano kar. Goede keuze. Dank voor de mooie review!

Top snelle levering wielen passen perfect

De wielen passen perfect ,mijn steekwagen bolt weer als nieuw Snelle opvolging van uw bestelling. Top.bedankt!.

Goede kwaliteit, goede prijs en prima service

Dit is de tweede keer dat ik hier bandjes koop, de banden zijn van hoogwaardige kwaliteit en ik ben er heel blij mee. M’n steekwagen rolt weer lekker

Geen communicatie

Al 2 mail gestuurd met vraag over omruilen daarop geen antwoord Leveren okΓ© maar daarna vraag dan wordt het stil

Ik heb op het email adres in mijn mailbox gezocht en niets gevonden, ook niet in de spam folder. Ik heb je twee emails gestuurd en even op reactie gewacht. Tot op heden helaas geen reactie. Je mag altijd alsnog contact met ons opnemen!

Over Lip.nl

Wij zijn een webshop met heel veel banden en wielen voor o.a. kruiwagen, skelter, bolderkar, steekwagen, zitmaaier en scootmobiel. Wij hebben de website laten keuren door Thuiswinkel.org zodat klanten veilig en vertrouwd bij ons kunnen bestellen. Ons streven is om zo snel mogelijk de bestelling bij de klant te bezorgen. Heb je tips of opmerkingen? Mail deze naar [email protected].