Fijn contact, meedenkend, vlotte levering en goed product.

De informatie die het bedrijf geeft is compleet en leuk gedaan. Tevens kon ik bellen/appen voor vragen. In het verleden, bij een ander bedrijf heb ik wel eens banden ontvangen met droogtescheuren, dat was hier niet zo. De banden zien er vers uit.

goed en snel

Mooie wielen

Mooie wielen geleverd. Alleen as lengte 5,5 cm paste niet. Ik kon de split pen niet door de gaatje krijgen. Maar omdat ik de wieltjes die dag nodig had, heb ik de as wat aangepast.

Op levering

Juiste en vlugge levering

Bedankt voor de dikke 10! Daar ben ik blij mee. Fijn als alles vlotjes verloopt.

Snelle levering en prima wielen.

Duidelijke side met ruime keuze in allerlei wielen, de wielen die ik nodig had hebben ze ook en voor een goede prijs ter vervanging van mijn oude wielen.

Bedankt voor de mooie review. En heel leuk dat er een foto is toegevoegd! Fijn dat de steekwagenwielen en de prijs goed zijn bevallen.

een fractie goedkoper dan Banders.nl

helaas geen 45 graden ventielen

Bedankt voor de review! En de mooie 8. Er zijn binnenbanden met haaks ventiel in de maat 13x5.00-6 (van uw bestelling) Of zocht je een andere banden maat binnenband met haaks ventiel?

super snel

In de vooravond besteld en de volgende dag om 21.30 uur al bij mij thuis geleverd. Heel goede prijzen en vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon.

Wow dat is wel heel snel! Bedankt voor de mooie review en de mooie 10! Groet Caroline πŸ˜€

Dank u voor uw positieve review! We zijn verheugd om te horen dat u tevreden bent met onze snelle service en kwaliteit. Uw feedback is belangrijk voor ons. Als u in de toekomst nog meer hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Bedankt voor uw aankoop en uw vriendelijke woorden

Na telefonische info, banden besteld en vlotte afhandeling !

Banden waren nodig voor een steekwagen; de binnenbanden waren nog okay en de deelbare velgjes ook. Na eerst telefonisch contact - voortreffelijke voorlichtende informatie gekregen - de bestelling online gedaan en vlotte afhandeling. Steekwagen is inmiddels weer in gebruik !

Wat geweldig om te horen dat uw ervaring met onze service positief was! We zijn blij dat ons telefonisch team u uitstekend heeft geholpen en dat de bestelling vlot is afgehandeld. Het is goed om te weten dat uw steekwagen weer in gebruik is dankzij de nieuwe banden. Als u in de toekomst nog meer hulp nodig heeft of vragen heeft, staan we graag voor u klaar. Bedankt voor uw aankoop en uw vriendelijke woorden!

Gemakkelijk besteld en keurig binnen afgesproken tijd geleverd.

Aanrader als je bijvoorbeeld een wiel of band voor kruiwagen nodig hebt. Bestellen was gemakkelijk en band werd conform afspraak geleverd.

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring bij ons! We zijn blij dat u het bestellen gemakkelijk vond en dat de band volgens afspraak is geleverd. Bedankt voor uw aanbeveling, dat waarderen we zeer. Als u in de toekomst nog meer producten of hulp nodig heeft, staan we graag voor u klaar. Bedankt voor uw aankoop en uw positieve feedback!

Snelle en correcte levering.

Zaterdag besteld,maandag erop reeds geleverd, dank voor de snelle levering.

Dat is geweldig om te horen! We zijn blij dat we uw bestelling snel hebben kunnen leveren. Ons team streeft ernaar om de best mogelijke service te bieden. Als u in de toekomst nog meer hulp nodig heeft of vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Bedankt voor uw aankoop en uw vriendelijke woorden!

Snelle levering en prima product.

Prima vervanging voor mijn luchtbanden van mijn steekwagen.

Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat de banden voldoen! ⭐⭐⭐⭐⭐

Prima en snelle levering

Ik heb een tubeless band besteld. Het was mooi geweest als je bijhorende producten te zien krijgt onderaan je winkelmandje. Zo had ik bijvoorbeeld geen idee van de speciale β€œlijm” die ik nodig heb bij het monteren van deze band. Gr Dennis

Bedankt voor uw feedback. Ik begrijp dat u graag de bijbehorende producten bij de tubeless band had willen zien in uw winkelmandje. Ik heb het bandenvet nu toegevoegd aan de pagina van de tubeless band 4.80/4.00-8 in onze webshop, zodat u het gemakkelijk kunt vinden. Als alternatief kunt u ook een beetje afwasmiddel gebruiken om de band te monteren, aangezien er geen specifieke lijm nodig is. Het doel is om de band soepel over de velg te laten glijden. We waarderen uw feedback en streven ernaar om uw winkelervaring te verbeteren. Bedankt voor uw aankoop en uw suggestie!

De wieltjes voor de bolderkar waren niet meer te verkrijgen. Gelukkig vond ik hier de juiste binnenband en buitenband om ze te maken. Aan een goede prijs. De service was ook super snel. Communicatie top. Dankjewel voor de goede service.

Wow bedankt voor de mooie review! En superfijn dat de bolderkar weer kan rijden πŸ˜ƒ

Vlot geleverd, grote keus

Bedankt voor deze mooie review en eel leuk dat u een foto toegevoegd heeft! πŸ˜ƒ

Binnen band

Nadat ik mijn bestelling geplaatst had kreeg ik een bevestiging van de bestelling in de mail. Vervolgens werd ik helemaal op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling dat was zeer prettig. Ik had het bandje nodig voor mijn Barrow (karper kruiwagen) dus kon even niet vissen maar dankzij Lip was dat maar 1 dag en kon ik de volgende dag er alweer op uit. Mijn volgende banden worden bij Lip besteld, voordelig en snel. Bedankt voor de goede service.

Bedankt voor de mooie uitgebreide review! Dat vinden we superleuk! En zo fijn dat er de volgende dag alweer gevist kon worden! πŸ˜ƒ

Prima niets mis mee

Ik vind get in orde dus dikke pluim

Bedankt voor de dikke pluim bij deze review! πŸ˜ƒ

Fantastische servic

Post nl had de levering als bezorgd aangeduid en dit was niet het geval dus ik had contact opgenomen en de mevrouw in kwestie verzekerde me dat je de volgende dag zou langskomen om de bestelling opnieuw persoonlijk af te komen leveren.

Jaa even on tour naar Zwolle. Gelukkig is het goed gekomen :)

uitstekend, vlot bezorgd, precies wat ik nodig heb

prima zaken doen, ruime keuze, duidelijke webwinkel.

Bedankt voor deze mooie review!

Snel bezorgd en voor een prikkie de band gemaakt was alleen kosten kwijt van het ventiel. Minpunt ondanks dat de twee ventielen makkelijk in een brievenbus pakket hadden gepast werd het met de pakketdienst door de brievenbus gegooid waardoor de verzending veel duurder was als de ventielen zelf

Bedankt voor uw positieve review! We zijn erg blij om te horen dat de ventielen snel bij u zijn bezorgd. We hebben ervoor gekozen om de ventielen te verzenden in een brievenbuspakket, omdat we gemerkt hebben dat dit de beste manier is om kleine artikelen veilig en onbeschadigd bij onze klanten te laten aankomen. In het verleden hebben we geprobeerd om ze via "normale" enveloppen te verzenden, maar helaas kwamen de ventielen dan regelmatig beschadigd aan of ze verdwenen zelfs helemaal tijdens het verzendproces. We begrijpen dat u misschien twijfels had over de verzendkosten en we willen u laten weten dat het tarief voor het brievenbuspakket tijdens het bestelproces wordt getoond in de winkelwagen. We staan echter altijd open voor feedback en suggesties van onze klanten. Mocht u graag een factuur willen ontvangen voor verduidelijking, dan helpen we u daar graag mee. Nogmaals bedankt voor uw review en mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

altijd alles super voor elkaar

Even een berichtje en alles ligt klaar op het afgesproken tijdstip

Bedankt voor de mooie review Freddy!

Correct, senl service

Bestelling snel angekimen. Prima product

Goed om te horen dat de bestelling snel was aangekomen! Bedankt voor de review!

Een band die weer rolt!

Enkele jaren hier 2 wielen gekocht voor dubbele kruiwagen. Erg goed bevallen, ook het telefonisch contact met Caroline. Om verzendkosten te besparen kocht ik voor een weinig gebruikte zware ijzeren kruiwagen een anti lek wiel bij een grote webshop. Ik dacht anti lek is anti lek. Nee dus: na een dag zat er een deuk in de band omdat ik de volle kruiwagen een paar uur had laten staan, in de volgende maanden rafelde de band af tot hij niet meer rolde. Wederom bewezen dat goedkoop duurkoop is. Een nieuw wiel weer besteld bij Lip. Heel snel in huis, alles paste en de kruiwagen loopt weer als een zonnetje! Wel een beetje lastig welk wiel je nou moet kiezen, al staat er een goede beschrijving bij. Deze is iets zachter en dat gevalt goed!

Bedankt voor de review. Gelukkig nu wel het goede wiel te pakken. πŸ’« Bedankt voor de uitgebreide review!

prima zeer snel geleverd

voor de 2de maal wielen gekocht en weer was het prima in orde1

Leuk om te horen, een terugkerende klant. Bedankt voor de review!

netjes optijd geleverd

Netjes en optijd geleverd

Bedankt voor de review! Graag gedaan :)

Over Lip.nl

Wij zijn een webshop met heel veel banden en wielen voor o.a. kruiwagen, skelter, bolderkar, steekwagen, zitmaaier en scootmobiel. Wij hebben de website laten keuren door Thuiswinkel.org zodat klanten veilig en vertrouwd bij ons kunnen bestellen. Ons streven is om zo snel mogelijk de bestelling bij de klant te bezorgen. Heb je tips of opmerkingen? Mail deze naar [email protected].