Prima Service, snelle levering!

Twee banden besteld voor de boottrailer (boeggeleiders) de banden zien er goed uit en ik ga ze volgende week hopelijk monteren na het varen :-)

Haha die foto! Ik hoop dat het varen leuk was. Bedankt voor de review!

Prima webshop

Hoewel mijn bestelling niet compleet was, was de opvolging super en binnen no time was alles geregeld.

Wat fijn deze mooie review ondanks dat er iets mis ging. Dat kan ik erg waarderen! 💫

Superaardig en snelle levering.

Ik twijfelde bij de aankoop van een kruiwagen-wiel (was de as-lengte wel goed ?). Laat in de avond per mail nog een aanvullende vraag gesteld en direct een antwoord van Caroline Lip zelf. Echt TOP. Ik kon zo de aankoop direct en vol vertrouwen doen. Levering ook keurig. Dank daarvoor. Mijn kruiwagen kan weer even mee.

Wat een mooie review! Als het lukt probeer ik meteen te reageren. En vertrouwen geven vind ik belangrijk 💫 Bedankt voor deze mooie review!

Prima !

Al vaker (binnen) bandjes besteld en altijd probleemloos. Gelukkig verzenden ze met postNL

Dat is mooi dat het zo probleemloos altijd gaat. Bedankt voor het compliment en deze mooie review!

Zoals je mag verwachten

We doen ons best. Bedankt voor de review!

perfecte wielen gevonden, goede prijs-kwaliteit

na wat surfen op jullie site terechtgekomen. juiste maat wieltjes gevonden voor mijn zware hogedrukreiniger. maten goed beschreven. gemonteerd en perfect

Dat is goed om te horen dat de wielen goed op de hogedrukreiniger passen. Bedankt voor de review!

Snelle geleverd en uitstekend product!

Ik had deze band nodig voor de boottrailer en het was precies de goede.

Wat leuk dat de foto bij de review is! En het wiel past goed op de boottrailer zie ik. Toppie!

Top product

Zeer snelle levering, binnen minuut lekke ban gewisseld voor de nieuwe band

Mooi dat de band zo snel geleverd was. Bedankt voor de review! We zijn er heel blij mee.

Goede afhandeling van de bestelling.

Goeie website en goede bereikbaarheid ook telefonisch

Leuk om te horen, bedankt. En fijn dat u een review plaatst. Dit helpt ons enorm!

Prima bedrijf

Goede, duidelijke website. Snelle levering. Niet duur

Bedankt voor de review! Fijn dat u tevreden bent!

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering van het bestelde artikels

Bedankt voor de review! Service en snelheid voorop!

Ruime keus, goede prijs, goede service

Buitengewoon uitgebreide keus, tegen een aantrekkelijke prijzen. Goede communicatie en snelle levering. Hartelijk aan te bevelen.

Wat een mooie review, bedankt! Communicatie vinden we belangrijk zodat ieder weet waar hij/zij aan toe is. We doen ons best!

Zeer positief

Zeer snelle en fijne service. Reageerde snel en denkt mee.

Bedankt voor de mooie woorden en de 10! We denken graag mee!

super

twee voorwielen voor grote skelter besteld. Goede snelle service.

Bedankt voor de review! Mooi dat de grote skelter weer kan rijden met de wielen. :)

Service

Wielen waren snel geleverd en voldoen exact aan de verwachtingen. Bravo !

Dat is mooi dat het exact de wielen waren zoals u verwachtte, zo hoort het. Bedankt voor de review!

Binnenbanden binnen 2 dagen geleverd. Top!

We doen ons best om zo snel mogelijk te verzenden! Bedankt voor de review!

top

Perfecte service

Superleuk om te horen, bedankt!

Precies wat ik nodig haf

Duidelijke beschrijving, goede prijs en snelle levering. TOP

Gelukkig hielp de beschrijving bij het vinden van uw bestelling! Bedankt voor de review!

Super snel geregeld

Na in de buurt zoeken en niks vinden, online gaan zoeken, en Lip gevonden. Even bellen en mailen en het is voor elkaar.

Mooi dat u ons gevonden heeft! En we hadden het goede wiel in het assortiment. Bedankt voor de mooie review!

Goed meegedacht en daarna een snelle levering. Top!!!

Ik had eerst zelf verkeerde wieltjes besteld. Retourneren was geen probleem. Na overleg zijn me de juiste onderdelen toegestuurd. De veegmachine werkt weer als vanouds. Dank je wel.

Ja toch, kan gebeuren. Gelukkig hebben we de goede wielen gevonden! Bedankt voor de review!!

Snelle levering, prima product. Helemaal top!

Mooi dat de bestelling snel bij u thuis was geleverd. Bedankt voor de review!

Perfecte levering

‘s Avonds besteld, volgende dag geleverd. Super

Bedankt voor de mooie review! 😍

Keurig gedaan

Het bestelde ook echt ontvangen en keurig verzonden.

Bedankt voor de mooie review! Fijn dat u tevreden bent! 😍

Snel en correct geleverd

Prima en correct geleverd; goed geïnformeerd. Prijs is concurrerend met andere aanbieders.

Bedankt voor de dikke 10 en deze mooie review! 😍

vlot , correct

duidelijke webshop Vlotte afhandeling en betaalmogelijkheden Snelle levering

Meerdere betaalmogelijkheden is handig in de webshop. Zodat we meer mensen kunnen helpen! Bedankt voor deze mooie review!

Over Lip.nl

Wij zijn een webshop met heel veel banden en wielen voor o.a. kruiwagen, skelter, bolderkar, steekwagen, zitmaaier en scootmobiel. Wij hebben de website laten keuren door Thuiswinkel.org zodat klanten veilig en vertrouwd bij ons kunnen bestellen. Ons streven is om zo snel mogelijk de bestelling bij de klant te bezorgen. Heb je tips of opmerkingen? Mail deze naar [email protected].